Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zdaj pa imamo! Adria gre v stečaj, vlada noče dati denarja za njeno rešitev, AMPAK

Zdaj pa imamo! Adria gre v stečaj, vlada noče dati denarja za njeno rešitev, AMPAK

… po vsej verjetnosti bo vlada namenila na desetine milijonov davkoplačevalcev za to, da bo ustanovila neko novo Adrio, da bomo ja imeli svojega nacionalnega letalskega prevoznika…
In kdo nam garantira, da bo tej novi Adrii šlo dobro in da ne bo le nova jama brez dna?

Ma jaz sam upam, da karavanke zrihtajo Avstrijci sami. Nas bo stalo veliko manj, tudi na dolgi rok.

a nima vlada (vojska) onega Falkona ☺
evo, še tistih 500+ iz Adrie zaposlijo, pa imamo nacionalnega prevoznika ☺

nova
Uredništvo priporoča

zdaj pa imate sodelovanje z nemci

Če bi vlada kupila Adrio, bi s tem dala zeleno luč vsem podobnim skladom po svetu, da podpira takšno delovanje. Sklad kupi poceni državno podjetje, ga izropa, naredi 100 milijonov pufa, ki jih potem država odkupi nazaj. Ste na glavo padli?

Kolikor berem, naj bi šlo v bistvu za partnerstvo z Lufthanso, kar je bil itak prvotni predlog za Adrio. Pa očitno ni ponudila dovolj podkupnine.

A zna kdo razložiti zakaj rabimo nacionalnega prevoznika, vsaj takega kot je Adria? Zato, da odpovedujejo lete, zamujajo, predvsem pa imajo take cene, da se vsi vozimo na okoliška letališča? Jaz Adrie ne rabim, če jo rabite pujsi, da tam kradete, ne govorit, da jo rabimo mi. Rabite jo vi, da kradete, mi je ne rabimo!


Oni bi že dali vse in še več, ampak tile niso v pravi stranki…

Konkurenca je že odreagirala tako, da ni bojazni, da bi ostali brez letalskih prevozov in to cenejših brez odpovedi letov tik pred zdajci.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/brussels-airlines-znova-uvaja-povezavo-z-ljubljanskim-letaliscem.html

Tudi jaz mislim, da ni bojazni, da bi Slovenci in naša država ostali brez letalskih povezav.
Fraport bo šel v sodelovanje z Lufthanso.

Avtorju prvega vprašanja:
Od Adrie je ostal kolikor je meni znano: 90 milijonov dolga in nič letal, ter blagovna znamka.
90 milijonov bi morali plačati, da bi dobili samo blagovno znamko. Kdo je pa tako trčen?
Upam, da so hkrati s stečajem padle tudi ovadbe lastnikov, ki so to podjetje izropali in pustili toliko kadra na suhem in hkrati povzročili finančno škodo naši državi, ki je čez noč izgubila nujne povezave.

Jest tudi. Samo nadaljujejo naj, do koder so že prišli. Tako bi bilo edino prav. To ropanje se mora ustaviti. To ni nič več drugega kot nadaljevanje plenjenja iz leta 1945. Treba je razumeti, da je bil jug muslimanski in cela zgodovina ve, da so hodili k nam samo krast in ropat in še danes ni nič drugače in dokler bo obstajala muslimanska mentaliteta – organizirano kradeš nenašim in POŠTENO razdeliš med naše, nas bodo kradli na vsakem koraku. Pa največja kazen, če zatožiš našega…. zato se tako ščitijo.

Ja, največja neumnost je nekaj na hito na pamet narediti. Treba se je vsesti. Pregledati vse številke, dobiti strokovnjake. Oceniti kakšen je dolg in koliko stane ustanovitev novega letalskega podjetja. To ni 4 milijone, kolikor pravijo. Pa sej so nori, če mislijo, da bo 4 milijone dovolj.
Že samo, ko mi nekdo omeni 4 milijone, ker to ni nič, to še za licence in certifikate ni dovolj denarja., mi gredo kar dlake pokonci, kakšni šalabajzerji so to. Očitno res niso sposobni drugega kot krasti. Pa to na vladi in v podjetjiih.

Še tistih par sposobnih strokovnjakov bo odšlo, če bodo tako delali po šalabajzersko, kot k4…. grozljivo.


Če bi to naredil en slovenski sklad kakšnemu nemškemu letalskemu prevozniku, bi bila s strani Nemčije totalna galama.

V Studio City lepo pojasneno zakaj potrebujemo nacionalnega prevoznika: ker tujcev slovenski interesi in slovenskega gospodarstva ter turizma ne brigajo čisto nič.

Pa fajn je približno spremljati dogajanje, Adrija že tri leta ni več nacionalni prevoznik. Vse te zamude in preklic letov pa je maslo 4K investmenta, ki se je šel brutalno širiti – napovedovati nevzdržne linije, celo nakup Švicarskega Darwina (ex Etihad Regional).. kjer potem vsaj leto dni niso imeli zaplenjenih Saabov, jih na koncu le dobili pa potem ni bilo posadk – saj je bilo narejenih le 68 letal (operativnih le še nekaj, od “Adrijinih” le eden delujoč od štirih).. tako so najemali zunanje izvajalce, kar je pa seveda še dražje.
Nobena firma s Saabi ni preživela, ker so predragi – preveč goriva pożrejo.

4K investment je tako počel le to: da je denar ves čas šibal sem in tja, hkrati pa poniknil marsikje.. od prodaje letal in potem najemanje le teh, svetovalne pogodbe itd.!

Kar se je zgodilo je logična posledica plenilskega sklada. Adrijo so “kupili” za 100 000 EUR, kjer pa jim je vlada primaknila še 3 milijone in 100 000 EUR.
Dejansko je sklad dobil Adrijo + 3 milijone EUR. In 4 milijone je takoj šlo za “svetovanje”. Nato prodaja letal, “nakup” Darwina (v Švici je podobno v Ticinu izpuhtelo 10 milijonov).. itd.

Cerarjeva vlada je šla prodat nacionalnega prevoznika. To je kot, če bi Jankovič šel prodati LPP.. skladu, ki bi najprej prodal avtobuse, jih potem od samega sebe najemal.. nato napovedal nove linije, najel še več busov (katere nihče nima, niti ni za njih šoferjev).. njamela kredite, medtem pa izčrpaval podjetje s svetovalnimi pogodbami idr.
Rezultat: ne bi bilo več javnega prevoza.

Nismo Nemčija, ki si lanko privošči “komercialne” prevoznike. Saj je kar nekaj mest, ki ima več prebivalstva kot Slovenija.

Poleg tega, ko se je ETIHAD pojavil v BERLINO, točneje z lastništvom v AirBerlinu (in FlyNikiju).. novo glavno letališče Berlina ni dobilo operativnega dovoljenja.. in šele po nekaj miljardnih izgubah Etihada in Lufthanse.. kjer se je prvi umaknil lizajoč finančne rane.. je Berlinsko letališče “čudežno” dobilo operativno dovoljenje.

Ker država podpira svojega “komercialnega” prevoznika: Lufthanso.

Toda, ker so ostali zavohali kri.. se je takoj začela vojna na nemškem preddverju: Dunaju. Več kot 80 novih linij na Dunaju.. Ryanir kupil Nikija – sedaj Lauda Motion itd.

De omnibus disputandum..

Jaz ne vem kako se lahko ustanavljajo nove družbe in preživijo, Adria pa ne. Nesposobno vodstvo.

V Studio City lepo pojasneno zakaj potrebujemo nacionalnega prevoznika: ker tujcev slovenski interesi in slovenskega gospodarstva ter turizma ne brigajo čisto nič.
[/quote]
Ne vem kdo je sicer v Studio City to rekel je pa bedarija, da večje ni, turizem je ponudba in povpraševanje do neke destinacije, letalski prevoz do tja pa v večini čim cenejši in tega organizira turistična agencija, Adria ni niti poceni niti sigurna saj je že v svojih najlepših časih zamujala po nekaj ur in to na kratke destinacije o cenah pa škoda besed vsaj 3x dražje od vsakega čarterskega ponudnika, za linije do Ljubljane in iz Lj. do in iz različnih mest v Evropi se je takoj našlo cel kup letalskih družb, ki bodo ponujale take prevoze tudi za stalne dnevne linije je veliko ponudb celo vračajo se družbe, ki so že odšle iz Ljubljane, trg bo sam povedal ali je destinacija do in iz Lj. letališča rentabilna, očitno je saj nekateri ponudniki celo povečujejo tedenske lete.

Jaz ne vem kako se lahko ustanavljajo nove družbe in preživijo, Adria pa ne. Nesposobno vodstvo.
[/quote]
+500 zaposlenih in brez lastnih letal temveč so vsa najeta je računica, ki pelje v izgubo.

Piloti naj gredo v Dubai, zračne kelnarce pa v Metcator in Tuš za prodajalke, v kafičih jih tudi manjka.

Nobene adrie ne rabimo.


Ti gotovo ne, saj se ne premakneš s kavča! Vse dni tukaj visiš.

vas bo že nekdo iz tiste vukojebine, imenovane Brnik, potegnil do Bruslja, Franfurta ali Istanbula.

Kaj bomo z adrio če moraš skoraj vedno ko kam greš uporabljat tuje letališče. Naše letališče brez davkoplačevalskih subvencij ne more konkurirat sosednjim zato tudi nima potenciala. Za investitorje nezanimiva

Pa lepo te prosim, kje pa bi čaršija tipa Virant kupovala poceni karte, če ne pri “nacionalnem prevozniku”. In kako bi šmuglali orožje, če ne prek “nacionalnega prevoznika”.

Že od časov, ko je debeloriti Šrot trabunjal o “nacionalnem interesu” slovenske industrije pijač, se primem za denarnico vedno, ko mi nekdo začne opletati z “nacionalnim interesom”.

New Report

Close