Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Skoraj vsa nova oblačila in obutev se mi takoj uničita

Skoraj vsa nova oblačila in obutev se mi takoj uničita

Ne vem, ali imam samo jaz tako smolo, ali se to dogaja tudi drugim?
Letos sem recimo kupila:
– žensko jopo (129,00€), ki se mi je po parih nošenjih začela trgati,
– Jeans (99,00 €), po petih mesecih nošenja se je začel trgati ob žepih, se raztegnil prekomerno in obledel
– sinu sem kupila poletne čevlje (79,99 €), ki jih je obul približno desetkrat, pa včeraj opzaim, da se mu je začel trgati notranji podplat in se strgala zgornja dela pri petnika na obeh čevljih,
– mož je kupil športne copate (159,99 €) se mu je po dobrem mesecu nošenja natrgala mrežica spredaj.

Skoraj vsako novo oblačilo zdrži samo eno sezono, kljub NE prav nizkim cenam in pravilnemu vzdržvanju in ‘pravilni nošnji’.
Cene sem navedla zato, da ne bo kdo rekel … za malo denarja – malo muske’.

Še najbolj se obnesejo stvari iz Tom Taylorja, kjer občasno sin kupi kakšen pulover in pa MANE, kjer sem pred 4 leti kupila spodnji del bombažne trenirke ( 14 €), ki jo imam za na vikend … in je se sedaj kot nova.

Se tudi vam v večini nove stvari hitro uničijo?
Pracv bojim se karkoli novega kupiti. ☹️

Se mi ne, ker ne kupujem dragih zadev:). Sama ugotavljaš, da je “čip” roba bolj vzdržljiva, kot draga, tako da……

Edino, nad čemer sem bila zadnje čase razočarana so bile ene leviske, ki so postale cunjaste in raztegnjene.
Vse ostalo je še kar – časi, ko si ene čevlje ali hlače nosil dvajset let, so pa itak že davno mimo.

Ostale so samo visoke cene, roba je vse slabse kvalitete. Jopica Big Star, 2x oblekel, odletel kljucek na zadrgi… Od brandov kupujem oblačila skoraj samo Tom Tailor in S. Oliver kjer se mi zdi odlicno razmerje med kvaliteto materiala, izdelavo in ceno. Potem pa tudi malo od ostalih. Se najbolj se vecinoma obnesejo no brand oblacila.

Ostale so samo visoke cene, roba je vse slabse kvalitete. Jopica Big Star, 2x oblekel, odletel kljucek na zadrgi… Od brandov kupujem oblačila skoraj samo Tom Tailor in S. Oliver kjer se mi zdi odlicno razmerje med kvaliteto materiala, izdelavo in ceno. Potem pa tudi malo od ostalih. Se najbolj se vecinoma obnesejo no brand oblacila.

Žal nabavljam ogromno oblačil in v glavnem malo dražja, kot je Zara, H & M in ostalo, vendar na razprodajah.
Tu in tam me kakšen kos razočara. Recimo jopa od Desigual se je strgala po cele šivu od podpazduhe do pasu. Ena bombažna majica, tam okrog 50 evrov, po prvem pranju luknjice in cela “iz vinkla”, torej pretegnjena. Enako se mi je že pred leti zgodilo z majico Deha, ta se je tako zavila, da je ni bilo mogoče več nosit, bočni šiv sem imela od podpazduhe do popka 🙂

Ostalo pa moram rečt, tudi za čevlje, da se nad kvaliteto ne morem pritoževat. Če sta kupila v fizični trgovini, pot pod noge in reklamirat.

Aja, kar sem imela stvari iz Mane, H & M in podobnih ustanov, sem pa že zdavnaj vse stran pometala, ker ni bilo več niti za na vrt.

Aja, firme so pa take, ki jih pri nas ne prodajajo, tudi jaz pred leti še nisem nikoli slišala zanje, zato nima smisla, da jih navajam.

Tudi meni se oblačila in obutev zelo hitro uničita. Običajno so uporabne le eno sezono, čeprav jih nosim tudi več časa, le tako lepe niso več. Je pa res, da ne kupujem dragih stvari, ampak poceni.

Drago blago še ne pomeni kvalitete. Roba, ki jo prodajajo pod zvenečimi imeni ni nujno kvalitetna. Sam se izogibam nakupom “firma” robe, ker sem imel podobne izkušnje.
Moja najboljša in najtrpežnejša obleka nima znamke, naredila jo je šivilja h kateri hodim po obleke po meri že lepo število let. Je nekaj znamk, ki jim zaupam na osnovi izkušenj – HH, Halti, Alpha Industries, Adidas, Salamander in Alpina za obutev, a to le za linijo Binom.

Moja oblačila ostanejo dobro ohranjena.
Prej se jih naveličan, kot jih vržem stran. Vse kupujem v tujini. Kasneje jih oddam naprej.
Kupila sem dva kosa oblačil v Modiani, ker so mi podarili bone. Ta oblačila so bila po par nošenjih res samo še za v smeti.
Čevlji niso več tako trpežni. Najdražji par se je obrabil že po parih nošenju.

In zakaj ne reklamiras ?

…še vedno se držim preverjenega recepta: kupim cenovno ugodno in z namenom, da ponosim. Do sedaj nekih res slabih izkušenj s kvaliteto nisem imela – pa ne nosim oblačil samo parkrat, nemalokatero celo več sezon …
ja, kupujem v “pocenskih” štacunah.

Ja, ta “jeans” so leviske. Nikoli več.

Vse kar se prehitro uniči, je treba nesti nazaj in zahtevati vračilo denarja.

Samo to bo naše trgovce spametovalo, da bodo začeli od dobaviteljev zahtevati blago ustrezne kakovosti. Če pa vse požrete, pa ne bo nič.

Obleke, ki se pri nas prodajajo (tudi dražje blagovne znamke, te še posebej), so večinoma iz starejših kolekcij in iz slabših materialov. Pač kar poberejo po skladiščih. V Avstiji in Italiji je tega bistveno manj.

Če je majica po parih pranjih polna majhnih luknjic, je vzrok v nekakovostnem, verjetno že čisto preperelem materialu in ne v pralnem stroju, kot največkrat trdijo naši trgovci.

In če nisi uspešen pri trgovcu, pošlješ pritožbo na sedež podjetja. Pa seveda objaviš na vseh mogočih družbenih omrežjih s slikami.

In zakaj ne reklamiras ?
[/quote]

Zelo dobro vprašanje!
Zato, ker ne dosežem nič!
Sodni izvedenec tekstilne stoke meni, da sem nepravilno zapela hlače, ali so se nepravilno zavezovale vezalke na športnih copatih, zato pa se je pa strgala mrežica spredaj. 🤔
Tudi čevlji kupljeni v Transporterju (pred 2 leti) so po 1 mesecu nošenja, kljub ‘visoki’ ceni dobesedno razpadli.
Je šlo v reklamacijo in je sodni izvedenec ugotovil, da so se nepravilno uporabljali/ nosili.
Kaj točno to pomeni, ne vem?
Da ne omenjam, da na negattivno rešeni reklamaciji v tej trgovini ni bilo niti žiga sodnega izvedenca tekstilne stroke, ampak samo podpis. Neberljiv. Zato pojma o imenu in priimku le tega, ki je čevlje pregledal. Čakali so pa do zadnjega.

Edino, kjer skoraj vedno ugodijo reklamaciji, je trgovina Tom Tailor.
Oni so eni redkih, kjer je za njih kupec kralj in se res potrudijo.
Pohvalno!

Večina robe leži nepravilno skladiščena po več let v skladišcih. Zato pa so materiali prepareli.
In se vse trga. Ampak prodat je treba vse. Tudi to. Po visokih cenah.


Ja, jaz kupujem večino oblačil v Orsayu, H&M, včasih kaj v C&A, Zari, Mani … in vse zdrži kar nekaj sezon. Enkrat se mi je ena jopca iz H&M zmuckala po par nošenjih, sem jo vrnila v trgovino in so mi dali kartico z dobroimetjem za znesek kupnine. Nisem vztrajala, da hočem denar (čeprav bi lahko), ker tisto dobroimetje sem itak porabila pri naslednjem nakupu.
V Zari sem pred par leti kupila budno in je puh lezel ven, so mi jo po parih mesecih zamenjali.
Skratka, jaz nekvalitetne zadeve reklamiram v trgovini, ker če pišeš po forumih in jamraš, kako so zanič, ni nobenega efekta.

Zelo dobro vprašanje!
Zato, ker ne dosežem nič!
Sodni izvedenec tekstilne stoke meni, da sem nepravilno zapela hlače, ali so se nepravilno zavezovale vezalke na športnih copatih, zato pa se je pa strgala mrežica spredaj. 🤔
Tudi čevlji kupljeni v Transporterju (pred 2 leti) so po 1 mesecu nošenja, kljub ‘visoki’ ceni dobesedno razpadli.
Je šlo v reklamacijo in je sodni izvedenec ugotovil, da so se nepravilno uporabljali/ nosili.
Kaj točno to pomeni, ne vem?
Da ne omenjam, da na negattivno rešeni reklamaciji v tej trgovini ni bilo niti žiga sodnega izvedenca tekstilne stroke, ampak samo podpis. Neberljiv. Zato pojma o imenu in priimku le tega, ki je čevlje pregledal. Čakali so pa do zadnjega.

Edino, kjer skoraj vedno ugodijo reklamaciji, je trgovina Tom Tailor.
Oni so eni redkih, kjer je za njih kupec kralj in se res potrudijo.
Pohvalno!
[/quote]

Vseeno je treba reklamirat, tudi če ne dosežeš nič. Vsaka reklamacija trgovino stane, mnenje tekstilnega izvedenca stane, tudi če je negativno. Če takih mnenj napiše enega na mesec, potem se trgovini to splača, če bi jih bilo pa več deset, pa vprašanje. Verjetno bi se jim bolj splačalo, da stvari zamenjajo, oz. že v štartu naročajo oz. od dobaviteljev zahtevajo boljšo robo.

Včasih se splača pisati ob neugodno rešeni reklamaciji direktno distributerju oz. uvozniku.

Pa vključiti Zavod za zaščito potrošnikov.

Še vse kar sem reklamirala, je bilo ugodno rešeno. (peek& Copenbourg, Maxi)

Zelo dobro vprašanje!
Zato, ker ne dosežem nič!
Sodni izvedenec tekstilne stoke meni, da sem nepravilno zapela hlače, ali so se nepravilno zavezovale vezalke na športnih copatih, zato pa se je pa strgala mrežica spredaj. 🤔
Tudi čevlji kupljeni v Transporterju (pred 2 leti) so po 1 mesecu nošenja, kljub ‘visoki’ ceni dobesedno razpadli.
Je šlo v reklamacijo in je sodni izvedenec ugotovil, da so se nepravilno uporabljali/ nosili.
Kaj točno to pomeni, ne vem?
Da ne omenjam, da na negattivno rešeni reklamaciji v tej trgovini ni bilo niti žiga sodnega izvedenca tekstilne stroke, ampak samo podpis. Neberljiv. Zato pojma o imenu in priimku le tega, ki je čevlje pregledal. Čakali so pa do zadnjega.

Edino, kjer skoraj vedno ugodijo reklamaciji, je trgovina Tom Tailor.
Oni so eni redkih, kjer je za njih kupec kralj in se res potrudijo.
Pohvalno!
[/quote]

Sodnega izvedenca so si naumili zato, da lahko potrošnike nategujejo. Kaj konkretno pomeni nepravilno nošenje obutve? Jaz bi zahteval specificirano in potem še naj dokazuje. Če ne bi šlo, potem sledi prijava tržni inšpekciji, poslikam in objavim dokumentirano na internet pa da vidimo kako bi se potem nadaljevalo.

Meni se zelo malo uniči. Dejansko imam pe vedno veliko oblačil še iz srednje šole, ne spomnim se, kdaj sem nazadnje zavrgla oblačilo, da ki bi bilo uničeno. Podarim naprej.
Sem pa opazila enkrat pri mojemu mučku, nevem zakaj sem mu kupila superge v Hoferju, imel jih je 1x in naslednji dan so bili za v smeti. Tako da nosi salomon in merrell, zelo trpežni čevlji.
Zase pa ne kupujem nekih znamk, pač kar mi je všeč v nekem srednjem rangu.

Sodnega izvedenca so si naumili zato, da lahko potrošnike nategujejo. Kaj konkretno pomeni nepravilno nošenje obutve? Jaz bi zahteval specificirano in potem še naj dokazuje. Če ne bi šlo, potem sledi prijava tržni inšpekciji, poslikam in objavim dokumentirano na internet pa da vidimo kako bi se potem nadaljevalo.
[/quote]

V bistvu sta taktiki dve: zavlačevanje in “sodni izvedenci”.
Cilj je odganjanje strank, da se naveličajo reklamirati. Če se pregrizeš skozi to dvoje, dosežeš cilj. Mi smo ponavadi zagrozili, da pošiljamo naprej na vodstvo firme z vsemi imeni in priimki tistih, ki so nam reklamacijo zavrnili. Še vedno je uspelo.

Na sreco nimam taksnih izkusenj.

Ni več take kvalitete, da se več proda in ceneje skoz pride.

Je pač malo drugače šivati za 8 milijard ljudi kot za 3 leta 1960i. Več nas bo, nižja bo kvaliteta dela. Tudi naravnih surovin zmanjkuje, zato so že sami materiali vedno slabši. Za profit ni treba kaj posebej skrbeti, ker raste avtomatično z rojstvom novih kupcev.

V Hervisu kupujem, za sina, športno obutev v vrednosti okoli 150€. Po nekaj mesecih je obutev strgana. Skratka totalno zanič roba. Kje naj še kupujem robo, ki bo kvalitetna?

New Report

Close