Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tisti, ki delate z ljudmi

Tisti, ki delate z ljudmi

Tisti, ki imate službo, kjer imate opravka z ljudmi (trgovke, natakarice, zdravniki, med. sestre itd.), kako brzdate jezo nad nesramneži, provokatorji, skratka nad ljudmi, ki bi jim najraje povedali svoje, pa ne smete?

Vse na primeren način izpovedo partnerju.

Kaj pa naj uporabnik teh storitev, ko npr, naleti na medicinsko sestro, ki je vedno neprijazna, zadirčna, podaja neprimerne pripombe …
Saj verjamem, vsak ima kdaj “slab dan”. A da so na takih položajih ljudje, ki imajo stalen slab dan :-(? Verjamem, da trpijo tako oni, kot mi (uporabniki storitev)

Vedno rečem: prav imate. In dodam: tole je pa res nezaslišano.
Ga ni človeka, ki bi se ob tem še naprej razburjal.
No, in potem pride mojih pet minut. Počasi preidem na razlago pravih dejstev in vprašam: Kako bi pa vi na podlagi tega drugače naredili?
In smo zmenjeni 🙂

Če se le da, tako kot vsem ostalim, tudi domačim, na lep način. Se do domačih in bližnjih grše obnašaš kot do tujcev?

Bežno pogledam in odmahnem z roko, ker se mi z bedaki ne da ukvarjat. Kakai babi se pa začnem smejat, mater bi pred dvema dobrima tednoma bili skoraj trije tepeni, baba znorela do konca, me sprašuje, če je to smešno in ji povem, “ja je smešno” in potem je odvihrala, niti opravičila se ni, ko je takoj zatem izvedela, da neupravičeno napada.😁

Odlični nasveti. Si jih velja zapomnit.

Odlični nasveti. Si jih velja zapomnit.
[/quote]
Mah to ni nič, to govorijo puhle medicinke, ki so sme lajšterce in sploh ne vedo, kko butaste izpadejo, vedno znova, sicer tudi so butaste.😅


Mah to ni nič, to govorijo puhle medicinke, ki so sme lajšterce in sploh ne vedo, kko butaste izpadejo, vedno znova, sicer tudi so butaste.😅
[/quote]

No zate ti nasveti ne veljajo, kdor naleti nate, je najbolje, da ti reče samo: čim prej crkni.

No zate ti nasveti ne veljajo, kdor naleti nate, je najbolje, da ti reče samo: čim prej crkni.
[/quote]
Pa ne pomaga veš, ti že ves čas prosiš z to, pa nisi uslišano.😁 Je pa res, kako ubogo babše razpizdi, ko se ji posmehuješ na njeno norenje, to je pravi balzam za lastno dušo.😁


V kontaktu z jezno osebo se zavarujem, ker vem, da je jeza nalezljiva. Vsakokrat se cepim s pravimi informacijami, kar pomeni, da nimam nič skupnega s predmetom njegove jeze. Najbolj pomaga, če razgrneva situacijo do stopnje razumevanja in ko razume, ni več jezen.
To cepljenje zelo pomaga in ga priporočam vsem, ki delajo z ljudmi.

Dokler sem še delala s strankami, sem s takimi opravila z brezbrižnim nasmeškom,
čeprav bi jim najraje skočila za vrat.
So znali ropotat še ko so bili postreženi, to sem ignorirala, preslišala in se posvetila
naslednjemu v vrsti.

==================================================== Bogat si šele takrat, ko imaš nekaj, kar se ne da kupiti z denarjem.


Mah to ni nič, to govorijo puhle medicinke, ki so sme lajšterce in sploh ne vedo, kko butaste izpadejo, vedno znova, sicer tudi so butaste.😅
[/quote]
Ne sodi vse po svoji, ki ti je zadala smrtni udarec. Niso vse osebe iste. So dobre, pamerne, zoprne in butaste; kakor ti.

Se še ni rodil, ki bi meni upal kaj sikat. Me je preveč skupaj.

Delam z bolniki. Včasih so eni res pravi težaki, ampak jaz poskusim na simpatičen način pokazat, da si nesramnosti ne dovolim. Skoraj svinjsko prijazna sem s kakimi težaki. Najtežje pa prenašam pametnjakoviče, ki vedo vse o vsem. S tistimi se mi pa res ne da predolgo ukvarjati in grem samo osnove z njimi, ostalo pa rečem naj delajo sami, saj se sami najbolj poznajo in vejo kaj jim paše. So pa včasih kakšni pravi zadetki in take streljajo, da ne vem ali se naj smejim ali gledam stran 😄 Včasih pade tudi kaka žaljivka na osebni nivo, ampak takim nekako oprostim, ker so na res močnih zdravilih. Po navadi samo rečem, auč, to pa ni bilo lepo in nadaljujem svoje delo. S takimi se mi res ni za kregat. Pa jaz se z nobenim ne kregam, hvala bogu jih ne rabim gledat v nedogled. Uuu, sem se razpisala 😊

"Sometimes you will never know the value of the moment until it becomes a memory."


Si zgrešil naslov teme!? In čudno vedno si ti v središču fenomenalnih dogodkov. Bi morale tvoje “sodolavke” kaj povedat o delu s teboj. BEBO!

Napišem globo, problem hitro rešen.

Zakaj si dovolite, da hodijo po vas? Zaradi tega vas drugi ne bodo cenili. Ne pravim, da se moreš zgrist do konca s stranko ipd., ampak lahko na vljuden način in s primernim pristopom poveš, kje so meje.

S tistimi ki so najbolj nesramni se pogovarjam še bolj prijazno, vljudno, ustrežljivo, mirno. Jih kar malo zalepi nazaj. Pa sej smo sam prodajalke, in blago ki ga prodajamo ni naše. Če pa še kar naprej usaja in teži pa ga pošljem h konkurenci 😃

In s kom je tezje delati? Z moskimi ali z babam.

Vsak ima lahko slab dan, če se to ponavlja skozi več let pa si te osebe ne zaslužijo ostati na svojem delovnem mestu. Tudi sama delam z ljudmi in nekateri res vzrojijo, včasih upravičeno, ker se jim je zgodila krivica ali potrebujejo rešitev problema, pa so bili že stokrat poslani od vrat do vrat in so že vsega naveličani, včasih pa tudi brez potrebe, se pa vedno trudim razumeti njihovo stisko in situacijo pomiriti. Prijaznost pomaga.

Sem bila pa tudi že deležna izrazite nesramnosti prav s strani medicinskih sester in blagajničark, ponavadi enih in istih. Tukaj pa res ne vem ali gre za navodilo nadrejenih ali njihov slab značaj.

Avtorica v uvodnem prispevku našteva tipične poklice, v katerih se dela večinoma z ljudmi.
Našteje nekaj šolskih primerov (natakarji, prodajalci, medicinske sestre, na koncu zdravniki) ter doda “in tako dalje”. Seveda smo iz te skupine poklicev spet izključeni učitelji, tudi tisti, ki delamo z odraslimi (torej izoblikovanimi osebnostmi, z dobrimi in slabimi preteklimi izkušnjami, zahtevami, tudi travmami).

Pri svojem delu se vsakodnevno srečujemo s skupino ljudi, med katerimi se poleg motiviranih in potrpežljivih znajdejo tudi naporni, takšni z nerealnimi zahtevami, provokatorji, agresivni, vsevedni, razsodniki in takšni, ki izsiljujejo, grozijo. Nekaj napornih posameznikov lahko “okuži” celotno skupino. Mnogi od učitelja zahtevajo izjemno veliko, do sebe pa so veliko premalo zahtevni. S takšnimi delamo več mesecev, po nekaj ur tedensko. Pred sabo ene osebe naenkrat, temveč skupino ljudi. In ne, takšni ljudje niso nič manj zahtevni in zadržani kot do npr. prodajalke v pekarni. Ravno tako te vsaj na začetku skušajo podrediti za svoj brezplačen “servis”, ki bo igral po njihovih pravilih, delal v njihovo korist, se prilagajal samo njim (pozabljajo, da so v skupini, torej da že v osnovi to ni mogoče) in DELAL, UREJAL NAMESTO njih.

Res pa je: naporni so večinoma nemotivirani posamezniki, ki se učijo zato, ker se morajo.

Marsikaj se da rešiti z ustrezno komunikacijo, ki ti jo dajo samo delovne izkušnje, z doslednostjo, strokovnostjo in pravičnostjo. Ter seveda jasno postavljenimi mejami – tudi glede tega, kaj je delo učitelja in za kakšne zahteve se morajo obrniti na za to pristojne osebe. Posebej je treba paziti, kako komuniciraš z napornimi, žaljivimi in vsevednimi (takšnimi, ki so nad učiteljem) posamezniki.

Najtežje je delati z zelo bogatimi. Oni se imajo za posebno kasto.

New Report

Close