Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Anglescina v gimnaziji?

Default avatar

Sekiram se vedno

Nas mali je imel v OŠ probleme samo z anglescino. 3,kjub temu se je vpisal na ekon.gimnazijo.Kaj mislite ,bo potreba po instrukcijah ?
Default avatar

Jcc

To je vprasanje za vedezevalce.
Default avatar

ja bo treba

Dandanes brez angleščine nisi nič. Kako pa kaj nemščina? So nasplošno jeziki problem? Če je že angleščina problem, ki je pa ja tako simpl jezik?
Default avatar

carica123

Jaz bi na vašem mestu poskrbela za tedenske inštrukcije na začetku leta. Toliko, da se mu ne zalomi že pri utrjevanju osnov. Potem bi pa po potrebi zmanjšala ali ukinila inštrukcije. Se mi zdi tak način veliko boljši, kot pa, da čakate na prve ocene - prvič mu bo zbilo motivacijo, če dobi cvek, drugič bo moral popravljati za nazaj, tretjič bo šla snov naprej in bo zamudil osnove.
Moja hči je bila vedno izrazito švoh pri matematiki, že v OŠ je padel kdaj kak cvek, konec šolanja je imela povprečje 3, pa je šla na klasično gimnazijo. Za MAT smo takoj najeli inštruktorja tedensko, da ji je razjasnil tekočo snov in pomagal pri kakšnih težjih nalogah. Po prvem letniku je osvojila nek svoj sistem in inštrukcij ni več potrebovala. Zdaj v tretjem letniku je s samostojnim delom bila na štirkah.
Default avatar

jaz povem

carica123 je napisal/a:
Jaz bi na vašem mestu poskrbela za tedenske inštrukcije na začetku leta. Toliko, da se mu ne zalomi že pri utrjevanju osnov. Potem bi pa po potrebi zmanjšala ali ukinila inštrukcije. Se mi zdi tak način veliko boljši, kot pa, da čakate na prve ocene - prvič mu bo zbilo motivacijo, če dobi cvek, drugič bo moral popravljati za nazaj, tretjič bo šla snov naprej in bo zamudil osnove.
Moja hči je bila vedno izrazito švoh pri matematiki, že v OŠ je padel kdaj kak cvek, konec šolanja je imela povprečje 3, pa je šla na klasično gimnazijo. Za MAT smo takoj najeli inštruktorja tedensko, da ji je razjasnil tekočo snov in pomagal pri kakšnih težjih nalogah. Po prvem letniku je osvojila nek svoj sistem in inštrukcij ni več potrebovala. Zdaj v tretjem letniku je s samostojnim delom bila na štirkah.
Kot profesorica jezikov, se s tem zelo strinjam. Da osveži in nadoknadi manjkajočo snov, se morda nekaj nauči naprej in nato sledi samostojno učenje.
Default avatar

broadstairs

Odvisno od vzroka za to, ima odpor do jezika? So večji problemi s slovnico ali s pomnenjem besed? Govori kakšen drug tuj jezik?

Če slabe ocene niso posledica kakšnih (preveč) zahtevnih učiteljev v oš, bo verjetno kar kriza, saj očitno nima dobrih temeljev. Ampak ni še prepozno.

Koliko ima vsakodnevno stika z angleščino? Spremlja kakšne youtube kanale oz. gleda angleške serije? Če ima vklopljene slovenske podnapise, naj jih zamenja z angleškimi in zraven bere kaj govorijo. Pa preko kakšnih računalniških/mobilnih iger ogromno najstnikov ponotranji jezik in so jim potem naloge v šoli mala malica.

Pa če imate sredstva, so 2 tedenski tečaji angleščine v UK kar koristni.. predvsem da prebijejo kakšno blokado pred komunikacijo v tem jeziku.
Default avatar

Native Speaker

Jcc je napisal/a:
To je vprasanje za vedezevalce.
Kakšne vedeževalce lepo te prosim?
Tkole je.
Če bo zajbana prfoksa bodo verjetno padali cveki, če bo normalna bo pa angleščina za slabo 2.
Pa saj ekonomska gimnazija ni težka no! Ne se živcirat na zalogo.
Default avatar

tudi sama nekoč podobno

jaz povem je napisal/a:
carica123 je napisal/a:
Jaz bi na vašem mestu poskrbela za tedenske inštrukcije na začetku leta. Toliko, da se mu ne zalomi že pri utrjevanju osnov. Potem bi pa po potrebi zmanjšala ali ukinila inštrukcije. Se mi zdi tak način veliko boljši, kot pa, da čakate na prve ocene - prvič mu bo zbilo motivacijo, če dobi cvek, drugič bo moral popravljati za nazaj, tretjič bo šla snov naprej in bo zamudil osnove.
Moja hči je bila vedno izrazito švoh pri matematiki, že v OŠ je padel kdaj kak cvek, konec šolanja je imela povprečje 3, pa je šla na klasično gimnazijo. Za MAT smo takoj najeli inštruktorja tedensko, da ji je razjasnil tekočo snov in pomagal pri kakšnih težjih nalogah. Po prvem letniku je osvojila nek svoj sistem in inštrukcij ni več potrebovala. Zdaj v tretjem letniku je s samostojnim delom bila na štirkah.
Kot profesorica jezikov, se s tem zelo strinjam. Da osveži in nadoknadi manjkajočo snov, se morda nekaj nauči naprej in nato sledi samostojno učenje.
Sama sem obiskovala splošno gimnazijo. V osnovni šoli smo imeli profesorico, ki nas je polovico časa drilala s slovnično strukturo glagolskih časov, brez razumevanja, pa še to samo na tabli, ni zahtevala samostojnega dela. Preostali čas je klepetala in razlagala o privat zadevah, neuspešno mirila fante .... Škoda, kajti kot otroci smo bili za učenje zelo motivirani, ker se nam je ANG zdela kul, pa še lažje bi se naučili. Nič nismo delali na besedišču, razumevanju, sporazumevalnih vzorcih, ki so na začetku najpomembnejši.

Potem pa pridem na gimnazijo in druga skrajnost: nervozna, živčna učiteljica, ki je prav uživala, ko je koga spravila v zadrego, in prav takšne izpostavljala. Jaz pa sem prišla brez razumevanja osnovnih navodil. Razlagala ni nič, samo vpila je. Spomnim se, da smo nekaj delali po butastih učbenikih, a brez razlage. Tu in tam nam je nagrmadila gore listov. Njena metoda je bila ustrahovanje.

Učila in raziskovala sem sama, v tretjem letniku se mi je naenkrat odprlo in sem celo začela suvereno govoriti, maturo opravila s štiri.

Vedno me je zanimalo, zakaj se angleščino poučuje po nekih butastih učbenikih, slovnica je izolirana, razdrobljena, brez povezave s končno maturo, ki je zelo zahtevna . Zdaj še bolj kot takrat. Na maturi dobiš avtentične tekste v drobnem tisku, dolge do dveh strani - še za slovenščino dobiš krajše. Bralni del je časovno zelo omejen. Pri slovnici moraš v enem tekstu dokazati znanje vse slovnice in pri drugem tvoriti bedede, vstavljati predloge, veznike - teksti so zelo zahtevni in dolgi, časa malo. Da o poslušanju ne govorim. Še najbolj normalno se mi je zdelo pisanje.

Kar poglejte na spletni strani RIC izpitne pole.

Skratka, med tem kar se dela v šoli pri pouku in med zahtevnostjo mature, je pri angleščini velik razkorak.

Še danes ne vem, kako mi je uspelo narediti s 4.

Za obvladanje jezika je najpomembnejši učitelj in njegove metode. Upam, da boš imel dobrega.

Ker tudi sama poučujem tuji jezik (ne ang) in razumem težave, vam bom v naslednjem pismu, ko bo čas, predlagala napotke - upam, da lahko to prenesem na ANG.
Default avatar

več nas je

tudi sama nekoč podobno je napisal/a:
jaz povem je napisal/a:


Kot profesorica jezikov, se s tem zelo strinjam. Da osveži in nadoknadi manjkajočo snov, se morda nekaj nauči naprej in nato sledi samostojno učenje.
Sama sem obiskovala splošno gimnazijo. V osnovni šoli smo imeli profesorico, ki nas je polovico časa drilala s slovnično strukturo glagolskih časov, brez razumevanja, pa še to samo na tabli, ni zahtevala samostojnega dela. Preostali čas je klepetala in razlagala o privat zadevah, neuspešno mirila fante .... Škoda, kajti kot otroci smo bili za učenje zelo motivirani, ker se nam je ANG zdela kul, pa še lažje bi se naučili. Nič nismo delali na besedišču, razumevanju, sporazumevalnih vzorcih, ki so na začetku najpomembnejši.

Potem pa pridem na gimnazijo in druga skrajnost: nervozna, živčna učiteljica, ki je prav uživala, ko je koga spravila v zadrego, in prav takšne izpostavljala. Jaz pa sem prišla brez razumevanja osnovnih navodil. Razlagala ni nič, samo vpila je. Spomnim se, da smo nekaj delali po butastih učbenikih, a brez razlage. Tu in tam nam je nagrmadila gore listov. Njena metoda je bila ustrahovanje.

Učila in raziskovala sem sama, v tretjem letniku se mi je naenkrat odprlo in sem celo začela suvereno govoriti, maturo opravila s štiri.

Vedno me je zanimalo, zakaj se angleščino poučuje po nekih butastih učbenikih, slovnica je izolirana, razdrobljena, brez povezave s končno maturo, ki je zelo zahtevna . Zdaj še bolj kot takrat. Na maturi dobiš avtentične tekste v drobnem tisku, dolge do dveh strani - še za slovenščino dobiš krajše. Bralni del je časovno zelo omejen. Pri slovnici moraš v enem tekstu dokazati znanje vse slovnice in pri drugem tvoriti bedede, vstavljati predloge, veznike - teksti so zelo zahtevni in dolgi, časa malo. Da o poslušanju ne govorim. Še najbolj normalno se mi je zdelo pisanje.

Kar poglejte na spletni strani RIC izpitne pole.

Skratka, med tem kar se dela v šoli pri pouku in med zahtevnostjo mature, je pri angleščini velik razkorak.

Še danes ne vem, kako mi je uspelo narediti s 4.

Za obvladanje jezika je najpomembnejši učitelj in njegove metode. Upam, da boš imel dobrega.

Ker tudi sama poučujem tuji jezik (ne ang) in razumem težave, vam bom v naslednjem pismu, ko bo čas, predlagala napotke - upam, da lahko to prenesem na ANG.
Spoštovana učiteljica. Hvala za to pisanje in se priporočam - tudi jaz- za napotke.
Default avatar

Nanan

Sam naj ne obupa. Angleščina je pač izjemno pomembna. Veliko nas ni talentov zanjo ampak se je pač potrebno truditi, neprestano izobraževati in ni hudič da bo napredek.
Default avatar

Cxfhnbc

Bi prosila za napotke pri ucenju nemscine kot zacetnik v gimnaziji hvalaaa
Default avatar

hja veš

Native Speaker je napisal/a:
Jcc je napisal/a:
To je vprasanje za vedezevalce.
Kakšne vedeževalce lepo te prosim?
Tkole je.
Če bo zajbana prfoksa bodo verjetno padali cveki, če bo normalna bo pa angleščina za slabo 2.
Pa saj ekonomska gimnazija ni težka no! Ne se živcirat na zalogo.
pr nas na gimnaziji smo dobl zaj... prfokso v drugem letniku - so mel popravce tisti, ki so mel lahk prejšno leto tudi štiri zaključeno. Tiste, ki je dobila na piko , njeno posebno v njeni glavi - tiste je še posebej mrcvarila, ostale druge pa tudi, samo ne ravno do šusa.
Default avatar

ah spomini

Uf tudi sama nisem talent za jezike. Moj prvi šus v gimnaziji je bil pri angleščini. V OŠ smo sprva imeli zelo vredu starejšo učiteljico, zelo rada sem hodila k angleščini, imela 1 leto vse 5. Potem pa se je zamenjala mlajša afna, dobila sem odpor, še prej je bila razredničarka mojemu bratu, katerega ga je imela na piki in je imel zelo slabe ocene pri njej, potem pa sem še sama naletala nanjo. Angleščina mi ni več bila zanimiva... Prišla v gimnazijo, isto profesorica si je dobesedno ločila razred, ta dobre in ta slabe. Ko sem pisala prvi šus in to samo pri njej, je komentirala, da bi bilo boljše za mene, da bi menjala šolo oz v smislu, da gimnazija ni zame. Te sem šele imela strah in odpor. K sebi sem se spravila nekje v tretjem letniku, reševala pa me je slovnica, ker to mi je kar šlo.Besedišče pa porazno. Pred maturo sem si vzela par ur tudi inštrukcije. Ko sem videla, da je precej odvisno, kakšna oseba te uči, mi je steklo. Maturo sem pisala 3, prfoksa je obrnila ploščo, bila naekrat prijazna z menoj.... Sedaj žal redko uporabljam pogovrno angleščino, še vedno imam tremo pred govorjenjem...Ni mi pa več tako nerodno, če rečem kaj narobe...