Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kupujem rabljen avto, ampak…

Kupujem rabljen avto, ampak…

…kupujem rabljen avto. Ne bom skrival. Gre za Audi A5, od najmanj 2014 do najvec 2016 letnik.

Kje tici moj problem. V tem, da vse kar imam na izbiro, so te kvazi avtohise, ki verjetno samo uvazajo, tu je pa potem velik vprašaj kako so kaj kilometri realni in tako dalje, skoraj nič pa ni na voljo teh avtov od fizičnih oseb. Kako to?

Zanima me (ker sam nisem še nikoli kupoval drugače kot od fizične osebe), kakšne so vaše izkušnje z nakupom avta takole preko hiše, ki preprodajajo. Kaj ne z vso garancijo (12 mesecev) kar obljubljajo, pismeno jamčevanje na kilometre itd. Glede na to da je moj budget kar velik, se ne bi glih ravno rad zajebal z nakupom.

Trenutna ponudba je bolj skromna in opažam tudi to, da že nekaj časa stagnira (se ne proda), tako da sem v dilemi kaj in kako. Bral sem že o tem, kako uvozijo, prevertijo in amatersko poštimajo poškodbe/praske, sam ne vem kako je kaj res, ker še nisem kupoval tako.

Kake so vaše izkušnje? Se je koga posebej treba izogibati od preprodajalcev?

Tudi jaz kupujem avto. Najprej sem hotela rabljenega, pa sem se zaradi razloga, ki ga navajaš raje odločila za novega ali testno vozilo. Nekje sem brala, da je možnost, da je kar 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} verjetnost, da so kilometri pri rabljenih vozilih prevrteni nazaj.

In point te teme tukaj je? Hvalisanje.

Ne gre za nobeno hvalisenje. Razlog da sem povedu kater avto je samo v tem, da lahk kdo sam preveri da prakticno skoraj ni prodajalcev fizicnih oseb in to me cudi:

– zakaj taka poplava preprodajalcev,
– koliko jim je za zaupati (nisem se kupoval avta tako).

Ze pri rezervnih delih tezko dobis koga fizicno osebo, tudi v glavnem sami taki, ki odkupujejo zbite avte in prodajajo po delih.

Ker ocitno ne bom mel prav velik izbire, me zanima kok gre zaupat tem “avto hisam”.

Obstajajo strani kjer lahko preveriš zgodovino avta. Pozanimaj se

Vem, avtolog.si, ampak ti faloti nimajo objavljenih VIN številk, zato se sprasujem ce ima sploh smisel koga klicati, ali bom ze na prvem koraku razocaran.

ko sem prodajala avto je vsak zelel od mene imeti vin stevilko, da so lahko preverili avto in zadnje zapisane km ob registraciji.
Ce je vozilo iz tujine, je to toliko bolj
Na oglas sem napisala kaj vse ni ok z avtom.
Na koncu ga je kupila neka stajerska avtohisa (2. Dan objave oglasa).
Slucaj je nanesel, da sem slucajno nasla avto, ki mi je bil vsec ravno pri tej hisi.
Sem potem poiskala svoj avto, in glej ga vraga. Cena x4, kao brezhiben.
Ma ni sans, da so v 3h dneh odpravili vse napake.
Nakup sem opustila.
Vsekakor imas moznost, da ga peljes na testno voznjo in znotraj testne voznje das preverit km in ostalo. Cena priklopa na racunalnik ni tako draga glede na kiks, ki se ti lahko zgodi.
Ker ne gre za malo denarja, razumem tvojo dilemo.
Jaz sem ga na koncu kupila v nemciji od ene hise, ki jih dajejo v poslovni lizing in sem z avtom prezadovoljna. Tam se ne upajo zajebavat z vrtenjem km, ker jih to lahko precej stane.
Srecno pri nakupu in brez vin stevilke ne kupuj nic. Ce imajo tezavo ti jo podati, ze nekaj ne stima.

Sam ga uvozi.

Ali pa naj ti ga teli : Vaš link

Kupili smo par let star avto v avtohiši v Kranju, ki je garantirala, da je avto brezhiben.
Žal je takojšnji pregled pri pooblaščenemu serviserju pokazal, da temu ni tako, popravila je še za okoli 400€. Zdaj se izgovarjajo, da je delavec na dopustu…
Preprodajalcev se izogibaj. Vsa pogledana vozila so bila karambolirana in lagali so, da niso bila.

Samo enega preprodajalca pozna, ki mu je to kariera. Ni denarja, da kupim avto od njega. Nič, kar pride iz njegovih ust glede avta, ni res. Služi s tem, da nekomu zbije ceno v poden, ker je avto zanič, drugemu pa glede taistega avta zida gradove v oblakih. Izogibajte se preprodajalcev!

Kolikor vem, se lahko km preverijo le pri avtomobilih, ki so iz Slovenije, ne pa iz tujine. ČE pa ima kdo kakšen drug podatek, bom vesela, k je se lahko to preveri.

Na avtolog.si dobis podatek o kilometrih, ce je vozilo starejse od 4 leta in pa da ni bilo sele lani uvozeno. Tak avto ima neko sledljivost kilometrov, vse ostalo je pa uganka. Ce nek diler pripelje pravkar avto iz nemcije in ga tukaj prodaja naprej, mislm da ob uvozu mirno lahko preverti stevce.

Sem gledal danes te Audije A5 na mobile.de in vecinoma so vsi 200.000km+ pa so 2015 letnik, tu pri nas jih majo pa 150.000km, 160.000km…le kje jih najdejo s tako manj kilometri.

Vedno bolj me daje obcutek, da so v glavnem vsi avti v ponudbi uvozeni in sfrizirani za nadaljno preprodajo, ponudba od fizicnih oseb pa kakopak slaba.

Mene v bistvu sploh ne čudi, da teh avtov ni za dobit od lastnika. Gre za ne prav star avto višjega ranga, take avte ponavadi folk kupi nove, fura par let in zamenja. Na tvojem mestu bi šel h kaki avtohiši s takimi avti. Uradni uvoznik, prodajalec in servis so tako v isti bajti, pa če maš srečo mogoče dobiš od 1. lastnika s servisno knjižico? Če ti pa tam ne morajo dati podatkov o preteklosti, potem pa najbolje da kupiš audi 80 pa še za ornk dopust ostane😁

Prekajen meso dl cajt gvera;)

Boljse da kupiš novejsega a4 2016 al 17 al se vec odvisno kok si prioravljen dati moj kolega je kupo 2016 letnik opel insigniji kilometri 80 000 realni so bli pa 200 000

Imam občutek, da bi rad od nekoga zagotovilo, da se motiš, da je vse pošteno in da boš garantirano dobil odličen A5.
Zakaj rineš z glavo skozi zid? Pri nas je z avdiji tako, enaka zgodba je s volkswagni. Avto uvozi sam, ni nobena višja znanost in za tako investicijo se ti že splača malo potrudit.

Sem šla pogledat to tvoje čudo.
Evo inovativno pisanje oglasov:

Avto je letnik 2011, tip napiše 1. lastnik (od leta 2015). Ha ha ha, do 2015 jih je pa lahko bilo magari 7.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14467470

In v desetih letih je taka naložba naredila slabih 80.000 km, s tem da sploh nima neke strašne porabe, zaradi katere bi ga človek puščal v garaži in samo enkrat na mesec peljal na izlet.
Jaz se res praktično nič ne vozim, pa mi uspe naklepat 10 jurjev km na leto. V službo grem peš, avto rabim bolj za vikende itd.

Jaz bi absolutno izločila vse oglase pod 200.000 km na števcu. Dejansko ni realno, da bi si pri nas tak avto taka množica ljudi kupila samo za joy ride in na mesec naredila z njim še ne za en tank km.

Kako je pa ugotovil, da so kilometri prevrteni nazaj?

Imam občutek, da bi rad od nekoga zagotovilo, da se motiš, da je vse pošteno in da boš garantirano dobil odličen A5.
Zakaj rineš z glavo skozi zid? Pri nas je z avdiji tako, enaka zgodba je s volkswagni. Avto uvozi sam, ni nobena višja znanost in za tako investicijo se ti že splača malo potrudit.
[/quote]

Glede uvoza. Ce tam kot fizicna oseba placas brutto ceno, doma placas potem samo homogaciji in dmv?

Ideja z uvozom mi je vsec, ampak ne znam cisto nic nemscine in me skos spremlja obcutek da bi se se bolj nategnil.

A4 mi ni vsec.

Jaz mam sluzbo 10min stran (5km). Avto bi mel predvsem zato, ker mi je res vsec, ceprav se zavedam da tak avto ni za take razdalje.

Drugace pa iscem bolj od 2014 dalje, ker je lepsa oblika maske.

zivjo. midva sva tri leta nazaj kupila ford mondeo od neke avtohise, ki uvaza avte iz poslovnega lizinga. Ko sva prisla tja sva rekla, da bi rada dala avto pregledat na pooblascen servis po najini izbiri. Lastnik avtohise je dovolil pregled, servis je pregledal in povedal dve manjsi stvari za popravit. Za pregled in porocilo sva reskirala 60 Eur. Pogledal ga je se izkusen klepar, ki sva ga pripeljala s seboj in ugotovil, da je bil avto butnjen na boku, kaj hujsega pa da ni bilo. Kupila sva porocilo na spletni strani auto dna in ob uvozu iz NZ so ocitno po zakonu dolzni popisat kilometre ob odjavi avta iz prometa – popisani km so klapali s tistimi na stevcu (kar ne pomeni, da km niso prevrteli ze gor, ampak glede na to, da je imel dve in pol leti star avto 160k km, dvomim). Avto je imel tudi fizicno in elektronsko servisno knjigo, ki so jo preverili na servisu. Kar hocem povedat je naslednje: midva sva se za unih 12 jurjev ful cvikala in dala avto ful pregledat – pac reskirala unih 100 eur, ki jih, ce bi bilo kaj narobe z avtom, ne bi nikoli dobila nazaj. Pri vecjih investicijah, kot je ta, ki jo omenja avtor, svetujem podobno previdnost 🙂 in pa nasvet tega istega lastnika avtohise – nikoli kupit vozil, ki so uvozena iz italije ali francije.

New Report

Close