Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšna bedna avtobusna in železniška postaja v Ljubljani

Kakšna bedna avtobusna in železniška postaja v Ljubljani

Krožišče za avtobuse, taksiji, v nekem ozkem križišču, še folk se odlaga in prihaja iskat v enakem križišču, kateri bus kam vozi je označeno na vrvicah, drugje po svetu je vse elektronsko, glavna avtobusna in železniška postaja je kot v nekem selu, tujci ne morejo verjeti, kako zaostali smo. Iz posmeha in uvidevnosti govorijo, da je to nek zgodovinski primerek postaje, v reali si mislijo, o kako selo kot v Ugandi.

Zraven tega pa moraš vedno gledati pod noge, da ne pohodiš kakšne narkomanske igle, ki so nametane tam.

Bi morala biti že zgrajena na Vilharjevi, pa še vedno zavlačujejo. Vprašanje, če bo kdaj sploh zgrajena do konca, da ne bo tako kot Stožice, nedokončana ali še huje, nikoli zgrajena?

nova
Uredništvo priporoča

Kot Ljubljančanka se popolnoma strinjam s tabo. Mamo dober avtobusni sistem, vlak po drugi strani pa… da ne rečem kaj 🙁 ena sama žalost

Ljubljana bi bila lahko zgledno urejena, če ne bi futrala s svojim denarjem vseh tistih podeželskih občin, nesposobnih samofinanciranja.

Sramota za najlepse EU mesto. Kaj si kaj mislijo turisti ko pridejo na zeleznisko postajo. Jaz bi se vprasal ali sem res nahajam v Sloveniji. V Bernu je taksna zelezniska postaja, da se izgubis.

Premalo ( razvitega )sveta ste videli.

Točno to je, keš smo zmetali za avtoceste, za javni prevoz pa ni ostalo veliko. No, saj neke izbire ni, ker je slovenija redko poseljena in na selih ne gre drugega kot avto, ampak vseeno je to čista resnica.

Mah, saj izgleda bedno, a v resnici kar funkcionira – edino, kar manjka, so kakšne klopi, da se lahko usedeš, ko čakaš, pa streha – govorim o avtobusni, železniška to ima. Pa sem veliko potovala tudi v tujini, a mene recimo neke večnadstropne avtobusne ali železniške postaje s kafiči, knjigarnami itd. prav nič ne fascinirajo – bolj pomembno je, da je prevoz točen.

V Sloveniji avtobus pogosto sploh ne pride, enostavno ga ni, čeprav v voznem redu piše, da bi moral, pogoste so tudi zamude. Tudi vlaki zamujajo, pa še nabito polni so. V tujini v takih primerih dodajo vagon ali pokličejo še en avtbus takoj, ko so vsi sedeži zasedeni, pri nas pa stojiš in se gužvaš, zrak je grozno slab. Mislim, da bi morala biti prioriteta porihtati javni prevoz, ne pa to, kakšna je postaja. Ker potem ko bo postaja večja in lepša, javni prevoz ne bo nič boljši.

Vse v Ljubljani je bedno, pa naj bo še štacjon :-)!

Večja postaja pomeni boljšo organiziranost avtobusov, manj zastoja v prometu, kjer se vse gužva na enem majhnem krožišču : primestni busi, taksiji, odlagalci in tisti, ki dvigujejo čakajoče, avti, kombiji, ostala prevozna sredstva, pešci, kolesarji. Ne moreš na eno mesto stlačiti vse to. Gre za krožišče, ki je manjše kot so krožišča po manjših slovenskih krajih, to je absurd!

Večja postaja pomeni boljšo organiziranost avtobusov, manj zastoja v prometu, kjer se vse gužva na enem majhnem krožišču : primestni busi, taksiji, odlagalci in tisti, ki dvigujejo čakajoče, avti, kombiji, ostala prevozna sredstva, pešci, kolesarji. Ne moreš na eno mesto stlačiti vse to. Gre za krožišče, ki je manjše kot so krožišča po manjših slovenskih krajih, to je absurd!
[/quote]

Se zelo strinjam: to je velik problem. Ampak večina ljudi razmišlja predvsem o fancy novi stavbi, ne pa o funkcionalnosti. Hotela sem povedati, da sam videz stavbe ni zares pomemben, če ostalo ne štima.

V bistu je treba urediti to, kar je našteto v tvojem odgovoru, in tisto, kar sem napisala jaz, pa bi bili vsi zadovoljni.

Zadnič, ko me je taksist odložil v tistem krožišču pri glavni avtobusni in železniški postaji, me je skoraj zbil primestni avtobus, ki je čakal v krožišču ( pravzaprav sta kar dva čakala, eden za drugim), res kar nekaj je to! Kar nevarno je !

New Report

Close