Forum.Over.Net

Starševski čvek

Slovenski zdravnik skritiziral tekače: videti so napol mrtvi

Default avatar

nič novega

Klopi je napisal/a:
nič novega je napisal/a:
Tale zdravnik ni povedal popolnoma nič novega. V bistvu je izjavil zgolj nekaj splošnih resnic: hoja v naravi je bolj zdrava kot hoja ob prometni cesti. A bejž!
Sem zadnjič hodila po naravi in prinesla dva klopa domov.
In?
Default avatar

Dormeovzmetnicaa

Vzglavniki Dormeo je napisal/a:
Jaz mislim, da so posteljni športi najbolj zdravi ... pa isto se razmigaš.
Na cilju si pa prijetno utrujen in samo še zaspiš.
Bravo! Podpis!! :))))
Default avatar

pravjepovedal

bravo dohtar je napisal/a:
Zlasti škodljiva so vzdržljivostna tekaška tekmovanja. Kar spomnite se, kako so videti skoraj vsi tekmovalci maratona na cilju – napol mrtvi. Takšno mučenje telesa zagotovo ni zdravo in niti najmanj koristno. Tek, še zlasti po trdi podlagi ali v slabi obutvi, je škodljiv tudi za skeletni sistem


https://onaplus.delo.si/vzdrzljivostna- ... D51uXyqY_U
Default avatar

a dohtar

Potemtakem je debelorita mona tudi zdravnik, ki je povedal, da pretiravanje s tekom ni zdravo?
Default avatar

ja bravooo

a dohtar je napisal/a:
Potemtakem je debelorita mona tudi zdravnik, ki je povedal, da pretiravanje s tekom ni zdravo?
Tek je dober, da se predihaš in dokler ti je v užitek. Vsako naprezanje (bom še en km) je slabo!
Vsako mučenje - oh ja, še ta hrib zmorem - je velika napaka.
Prav tako je napaka, če nimate primerne obutve. Tek po asfaltu je smrt. Tek v naravi, po gozdnih stezicah.
Vse drugo bolj škoduje kot koristi! Za začetek 500 m (vsak drugi dan) .... in naslednji teden 1000! :) ITD :)))))))))
Default avatar

Je j e b a I need to understand again

bravo dohtar je napisal/a:
Zlasti škodljiva so vzdržljivostna tekaška tekmovanja. Kar spomnite se, kako so videti skoraj vsi tekmovalci maratona na cilju – napol mrtvi. Takšno mučenje telesa zagotovo ni zdravo in niti najmanj koristno. Tek, še zlasti po trdi podlagi ali v slabi obutvi, je škodljiv tudi za skeletni sistem


https://onaplus.delo.si/vzdrzljivostna- ... D51uXyqY_U
Joj no, pa take prosi. Šefica s plus size gre v maraton plus Size, da kaj dobi od Dm. Pa da ti potem na pukl sedi, brez hujšanja, ti pa kdaj kiklò obleči. In pol pride nazaj iz All inclusive 15 kg težja, jao moja hrbtenica. Najemala, pa me nič ni in pol sprašujejo, kje sem. Vprašate Rito. F. 300 kil, pòl pa nosi. Da imam dost. Ona je tudi na hard, s 150 kg.
Insert.
Projekta debela, preberi si.. Zateženè, ßkodljive, froce pozdravi. Take so debele. Ki želijo na hitro. Kot da se mi da j* s tako debelo.

Insert also.

All best others.🤗 Ķo krepite mišice💪🏽😂🤗
Default avatar

MaMa

Pri celi slovenski populaciji, kjer jih je 20% na antidepresivih, 20% težkih alkoholikov, 10 % oboje našteto, 20% vrhunskih športnikov, adrenalincev in maratoncev ter 30% debelih, brezposelnih, lenih, razvajenih in zdravstveno ogroženih jamraških odvisnikov od elektronike, igric, spornih video vsebin, svinjskih zrezkov, tort in opravljanja, so tekači carji. Kje so v populaciji normalni ljudje? Tam kjer sem se za kakšen odstotek zmotila. Že od razmaka interneta dalje pa zdravniki niso več taki carji, kot so bili, ko so vse znanje pridobili iz knjig in izkušenj kolegov. Zdravstvena stroka je vrhunska pri rezanju, šivanju, presaditvah, diagnostiki in odpravi bolečin, sicer pa za večino sodobnih bolezni tava v temi, blaži simptome, da ne govorimo o tem, da so zdravniki pozabili, da človeku na smrtni postelji že od nekdaj največ pomeni, da je zdravnik človek, ki je sposoben tudi najhujšo novico skomunicirati po človeško, ne pa po robotsko. Še leta po smrti včasih svojci ne pozabijo robotske, nesramne in vzvišene komunikacije zdravnikov z njihovimi nemočnimi svojci. Zakaj smo na svet? Da bomo drug drugemu pamet solili ali da si bomo pomagali, bili drug drugemu v oporo, živeli in pustili živeti?
Default avatar

Replika

Ni treba tople vode odkrivati, da je treba migati, če hočeš biti zdrav. Enako velja za prastaro resnico, da je pretiravanje v katerokoli smer slabo. Zmerno gibanje, ki vsebuje TAKO razgibavanje in mehčanje telesa (joga, pilates, telovadba) kot kardio vadbe ( hitrejša hoja, tek, kolo) je vedno ok. ZMERNO!
Čim si pa po fitnesih po pet ur na dan in nisi srečen, če ne pretečeš 20-30km na dan, si pa prevagal tehtnico na drugo plat, ki naredi več škode, kot koristi.