Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj naši pošteni podjetniki nazaj vrtijo števce rabljenih bemvejev in audijev?

Zakaj naši pošteni podjetniki nazaj vrtijo števce rabljenih bemvejev in audijev?

A ni to brez veze? Lastniki teh vozil pravijo, da so neuničljivi. Dizli, pravijo, lahko naredijo milijon kilometrov, pa so še vedno kot novi. Tukaj smo imeli pred časom tudi enega majstra, ki je trdil, da so passati letnik 99 večni. Boljši kot novi korejci ali francozi. Kaj češ pol kilometrino nazaj vrtet? Itak nihče ne verjame, da so kilometri na števcu realni, nemški avti pa ne glede na kilometre že tako delajo lahko neskončne razdalje. Če je audi ali bmw večen, neuničljiv, potem je brez veze nekaj pacat po kilometer števcu.


Kdo vrti števec nazaj?


Kdo vrti števec nazaj?
[/quote]

Preprodajalci vendar!

Preprodajalci vendar!
[/quote]
Kateri preprodajalci? ne nekaj na pamet v smislu, saj vemo vsi vrtijo nazaj, napiši kateri!


Kateri preprodajalci? ne nekaj na pamet v smislu, saj vemo vsi vrtijo nazaj, napiši kateri!
[/quote]

Nobeden tega ne dela. Samo malo fantaziram. Tudi zakonodajalci po Evropi (vključno s slovenskimi) so takole halucinirali, ko so sprejemali zakonodajo in kazni za tako početje, ki ne obstaja.

Nobeden tega ne dela. Samo malo fantaziram. Tudi zakonodajalci po Evropi (vključno s slovenskimi) so takole halucinirali, ko so sprejemali zakonodajo in kazni za tako početje, ki ne obstaja.
[/quote]
Ne govori nekaj na pamet, če te dobijo v Nemčiji ali Avstriji, da si to napravil si ne samo ob podjetje, ti tudi premoženje blokirajo. Mal drugače delujejo gori kot pri nas, kjer si birokrati potiskajo papirje eden drugemu in ne vedo katera služba bi kaj točno urejala.


Pa kje ti živiš.. Že lep čas imamo portal, kjer lahko preveriš osnovne podatke o vozilu – kilomteri, lastniki, itd..

A se nekateri res samo kurčit znate?


Ne govori nekaj na pamet, če te dobijo v Nemčiji ali Avstriji, da si to napravil si ne samo ob podjetje, ti tudi premoženje blokirajo. Mal drugače delujejo gori kot pri nas, kjer si birokrati potiskajo papirje eden drugemu in ne vedo katera služba bi kaj točno urejala.
[/quote]

Ne govori nekaj na pamet: kateri birokrati si pri nas potiskajo papirje drug drugemu, brez da bi kaj vedeli? Poimenuj jih!


Pa kje ti živiš.. Že lep čas imamo portal, kjer lahko preveriš osnovne podatke o vozilu – kilomteri, lastniki, itd..

A se nekateri res samo kurčit znate?
[/quote]

Od katerega letnika naprej?


Zakaj?
Ker vrednost avtomobila določata dve pomembnejši komponenti:
– kilometrina
– letnik.
Poleg ohranjenosti in opreme.

Na letnik ne morejo vplivati, kilometre lahko vrtijo nazaj.

Nemški Auto-Bild je že pred leti pisal, da ima vsak 4 vozilo v Nemčiji prevrtene kilometre!
Na sončni strani Balkana je torej ta procent toliko večji.

Problem je zakonodaja, ki ne prepoveduje vrtenja kilometrov nazaj. Specializirana podjetja to lahko legalno počno. V prekršku je šele prodajalec, ki na podlagi lažnih številk tako vozilo prodaja.

Tudi ravnanje avtomobilskih podjetij, ki so začeli voditi centralne baze podatkov (km se zapišejo ob vsakem obisku uradnega servisa in hranijo na serverjih proizvajalca) ne pomagajo.. saj zviti uporabnik, taksisti in drugi požiralci kilometrov, gredo na uradni servis le vsakič drugič.. vmes gredo pa na neuradni servis in zavrtijo km nazaj.
Če je servisni interval 25’000km tako, ko to kilometrino dosežejo zapeljejo na neuradni servis, zavrtijo števec na nič.. ko v drugo dosežejo 25’000kmšele gredo na uradni servis in ima potem vozilo uradno 25’000km, dejansko že 50’000km. In tako naprej.. pri 50’000km (dejansko 75K) spet k neuradnemu, zavrtijo nazaj na 25K.. ko v drugo pridejo na 50’000km spet na uradni servis (kjer ima vozilo že 100’000km) itd.

De omnibus disputandum..


Zakaj?
Ker vrednost avtomobila določata dve pomembnejši komponenti:
– kilometrina
– letnik.
Poleg ohranjenosti in opreme.

Na letnik ne morejo vplivati, kilometre lahko vrtijo nazaj.

Nemški Auto-Bild je že pred leti pisal, da ima vsak 4 vozilo v Nemčiji prevrtene kilometre!
Na sončni strani Balkana je torej ta procent toliko večji.

Problem je zakonodaja, ki ne prepoveduje vrtenja kilometrov nazaj. Specializirana podjetja to lahko legalno počno. V prekršku je šele prodajalec, ki na podlagi lažnih številk tako vozilo prodaja.

Tudi ravnanje avtomobilskih podjetij, ki so začeli voditi centralne baze podatkov (km se zapišejo ob vsakem obisku uradnega servisa in hranijo na serverjih proizvajalca) ne pomagajo.. saj zviti uporabnik, taksisti in drugi požiralci kilometrov, gredo na uradni servis le vsakič drugič.. vmes gredo pa na neuradni servis in zavrtijo km nazaj.
Če je servisni interval 25’000km tako, ko to kilometrino dosežejo zapeljejo na neuradni servis, zavrtijo števec na nič.. ko v drugo dosežejo 25’000kmšele gredo na uradni servis in ima potem vozilo uradno 25’000km, dejansko že 50’000km. In tako naprej.. pri 50’000km (dejansko 75K) spet k neuradnemu, zavrtijo nazaj na 25K.. ko v drugo pridejo na 50’000km spet na uradni servis (kjer ima vozilo že 100’000km) itd.
[/quote]

Lahko to velja za Ranaulte ali Fiate, da ne rečem – Kie! Ampak Audi … Ampak BMW … Turbodiesel … Tukaj je pa brez veze kilometrino nazaj nabijat. Ker rabljeni audijaši in bemvejaši pravijo, da je njihovo neuništivo! Če ima pol milijona kilometrov, je lahko še milijon! O tem govorim, glupani! Po desetih letih rabljen iz Nemčije pa noben audi ali bmw nima milijon prevoženih, da bi mu bilo treba števec nazaj na 150 000 štimat. Čefur se vsak pohvali, da se pri 300 000 šele pri nemcu motor uteče. Kaj boš pol nazaj vrtel, če ima 500 000? To mu je šele puberteta.

Kako prepoznati nateg vrtenja kilometrov nazaj: https://www.autobild.de/artikel/tachomanipulation-1600275.html

Študija TUV v Nemčiji je rezultat že poslabšala: 40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nemških vozil ima prevrtene kilometre!

Policija sicer ocenjuje, da je teh nategov manj: zgolj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Do enakega procenta je prišla tudi Decra.
Čeprav je že od 2005 zakonsko prepovedana vsak manipulacija števca kilometrov (in je moja prejšnja navedba napačna).

Centralno hranjenje podatkov se da nategniti, kot sem že višje.

Manipulacije kilometrov se bodo končale, ko bodo vozila brezžično pošiljale telemetrijske podatke v centralo.. Potem boš lahko tudi videl, koliko vrtljajev je motor naredil (ker je motor lahko še enkrat več vrtljajev naredil pri isti razdalji, če imamo nestrpneža, ki mora ves čas nabijat vrtljaje; tudi čakajoč na rdeči luči).

De omnibus disputandum..


Pa kje ti živiš.. Že lep čas imamo portal, kjer lahko preveriš osnovne podatke o vozilu – kilomteri, lastniki, itd..
[/quote]
Me zanima, lahko link?

zgleda da se vi vozite z bicikli zraven pa fantazirate o Audiju. Namreč vsakokrat ko gre avto na servis mehanik vpiše v servisno knjižico kilometre in številko delovnega naloga.Tudi ko avto ni več v garanciji. Tako je vse sledljivo.

Za mafijo z neomejenim denarjem še lažje, da upravitelje central podkupijo. Na začetku ali koncu vsakega sistema je človek, ki se ga da plačat, da izigra podatke. To je prav smešno, kako so inženirji brez sociološke izobrazbe vedno znova prepričani v svoje tehnološke zablode.

Dokler nekdo ne priredi podatke.

Ker novih servisnih knjižic ni moč kupiti v prosti prodaji in jih malo poštemljat!?

De omnibus disputandum..

Za mafijo z neomejenim denarjem še lažje, da upravitelje central podkupijo. Na začetku ali koncu vsakega sistema je človek, ki se ga da plačat, da izigra podatke. To je prav smešno, kako so inženirji brez sociološke izobrazbe vedno znova prepričani v svoje tehnološke zablode.
[/quote]
A tako, kot policisti, ki so ob uvedi centralnega registra prenehali brisati posameznikove prekrške, če si le koga tkrat poznal?

V bistvu prav block-chain tehnologija tu pride prav. Zapis je ves čas tu in hranjen razdrobljen na premnogo lokacijah.. toliko, da je manipulacija, vsaj v tem trenutku neizvedljiva.

De omnibus disputandum..

Ker jim to zakonodaja dovoljuje. Ka te ces. Balkanische schweinerai. V nemciji je to kaznivo dejanje. Na balkanu je pa vse dovoljeno.

Ne govori nekaj na pamet: kateri birokrati si pri nas potiskajo papirje drug drugemu, brez da bi kaj vedeli? Poimenuj jih!
[/quote]
Ne govori ti nekaj na pamet, kateri prodajalci vrtijo kilometre nazaj, poimenuj jih!

Ker novih servisnih knjižic ni moč kupiti v prosti prodaji in jih malo poštemljat!?
[/quote]
In kaj ti pomaga nova servisna, ki je malo poštempljana?
Uradni servis zapiše servisni interval torej kilometre ob servisu in kaj je bilo narejeno, če pride do večjega servisa in menjave delov ali celo karambola je v računalniku vse zavedeno, št šasije in kdaj in kaj je bilo zamenjano, avto kupljen v sloveniji ima še eno možnost, pri vsakem podaljšanju teh. pregledu se vpišejo kilometri in tudi to lahko preveriš za vsa leta nazaj in že veliko lastnikov so tako dobili, da so vrteli števec nazaj.

Zasledil sem res ful dobr avto (ze rabljen) in kontaktiram to osebo, se zmeniva, da pridem pogledat. Naslednje jutro pridem pogledat avto, prodajalec mi zagotavlja o jaa, je kot nov, nic mu ne manjka, masina prenovljeno, bo delal se dolgo nic ne skrbite. Vprasam, ce lahko se mal sam preverim in glej ga zlomka masina je bla za en K*** pa pol! Olje je puscalo! In mi zagotavlja, da je vse ok. Smo samo sli drugam! Ze cudn je blo, ker je kazal sumljiv mal kilometrov! Spoznam se na avte dobr in da me en mulc tko vrti okol prsta pa ja de. Seveda treba znat preverit, ne se zdj oglasat neki pametnjakoviči, da te ne napihujejo v sloveniji seveda vas. Stare avte privlečejo v slo, kao neki popravijo ces, da dela, kilometre nazaj prevertet pa od druzga avta dokumente kazat kva je dobr (ja tud to se da naredit).
Pa tud, ce kupis rabljen avto, ga je treba celga prenovit, pa tist ne dela, pa tisto pusca, pa luc slabo gori… Tko, da sem se naucil, da nikol vec ne kupujem pri teh klosarjih napihljivih, tko ce se mi ze zahoce poklicem na primorsko, ce je kak pametn avto oz ce ga kdo prodaja s tam, pridem ke pogledat in avto je d best! Zdj si je sine kupu avto od enega starejsega gospoda res kot nov pa je star ze kar neki let, sam za prvi avto je dobr! Ko bo pa on sluzil si naj pa boljsga privosci!


In kaj ti pomaga nova servisna, ki je malo poštempljana?
Uradni servis zapiše servisni interval torej kilometre ob servisu in kaj je bilo narejeno, če pride do večjega servisa in menjave delov ali celo karambola je v računalniku vse zavedeno, št šasije in kdaj in kaj je bilo zamenjano, avto kupljen v sloveniji ima še eno možnost, pri vsakem podaljšanju teh. pregledu se vpišejo kilometri in tudi to lahko preveriš za vsa leta nazaj in že veliko lastnikov so tako dobili, da so vrteli števec nazaj.
[/quote]
Če enkrat servisiraš doma, neuradno, drugič uradno.. bo dejansko vozilo imelo še enkrat večjo kilometrino. Uradno pa bo vse štimalo.

De omnibus disputandum..


Če enkrat servisiraš doma, neuradno, drugič uradno.. bo dejansko vozilo imelo še enkrat večjo kilometrino. Uradno pa bo vse štimalo.
[/quote]
Kdo pa servisira doma, te novodobni vozniki še za motor ne vedo kje ga imajo spredaj ali zadaj, poleg tega bi po tvoji logiki vsakič, ko doma naredi servis moral prevrteti števec nazaj in ker števci niso taki kot pred 20 leti temveč digitalni bi potreboval računalniški program za popravek kilometrov kar pa ni dovolj in je treba še marsikaj ponastavit zato, da ti čez 5000km nenadoma ne doda vseh izbrisanih kar se je že zgodilo domačim mojstrom.
Potrebuješ program diagnostika tako kot ga ima vsak kolikor toliko dober servis in preko njega lahko narediš servis čeprav ga nisi, enostavno pobrišeš opozorilo, ki se ti pojavi na displaju števca -servis- in računalnik v avtomobilu začne ponovno odštevati km do servisa, seveda potrebuješ diagnostiko kjer je v programu tudi tvoja znamka in tip avtomobila.


Me zanima, lahko link?
[/quote]
https://www.autodna.si/zgodovina-vozila

https://www.carfax.si/

New Report

Close