Forum.Over.Net

Starševski čvek

Antidepresivi

Default avatar

Panika

Zivijo. Ad Asentra jemljem ze 3mesece 50mg. Ker se je tesnoba nenadoma zopet pojavila, mi je psih. Dvignila odmerek na 100mg. Tega je ze dober teden dni. Tesnoba se ni minila, kvecjemu je kaksen dan vecja. Ima kdo izkusnje ali se po povisanem odmerku povisa tudi tesnobnost in bo scasoma izvenela (kot na zacetku jemanja pri uvajanju terapije) ali ne? Hvaka
Default avatar

Za paniko

Šentjanževko v čaju si že poskusila? 2 čž v drugem čaju, npr melisi, 0,5l. Pij po požirkih, čez dan.
Najboljši antidepresiv.
Default avatar

fiuuuuu

Ja, bravo. Šentjanževka v kombinaciji z antidepresivi. Ma čudoviti ste. (nikar tega delat, v kombinaciji z antidepresivi že ne)

Včasih traja tudi par mesecev, da antidepresivi zagrabijo, res pa, da stranski učinki izzvenijo hitreje od tega.
Default avatar

Včasihtudijaz

Živjo. Brez skrbi, vse je v redu. Povišan odmerek lahko povzroči drugačno počutje, tesnobnost, nespečnost ali pa zaspanost, glavobol.... ko se telo navadi na povečan odmerek, izzvenijo tudi nevšečnosti... Upam, da imate tudi kakšno psihoterapijo, pogovore... Tudi to lahko zelo pomaga, da se naučimo ravnati s ssvojimi občutji, raziščemo vzroke za tesnobnost in delamo na tem, da je le-te vedn manj... Srečno in vse dobro želim!
Default avatar

Ni panike

Bo minilo. Včasih potrebuje več časa. Tudi z antidepresivi še kdaj začutiš tesnobo, paniko ali karkoli te daje, le da bolj poredko in ne tako močno. A mine. Preden poleg tablet jemlješ še kaj drugega, pa tudi če je to čisto naravno in navaden čajček, vprašaj prej zdravnika ali vsaj farmacevta v lekarni, ker nekaterih reči res ni pametno mešat.
Default avatar

Pobezljana puhoglavka

Panika je napisal/a:
Asentra načeloma ni anksiolitik, ne bo delovala proti tesnobi.
Dober antidepresiv in hkrati anksiolitik je Cymbalta. Poskusi zamenjati.
Default avatar

Poklepetaj s tesnobo in ji prisluhni

Tesnoba useka, ko ti nekaj ni OK. Ko nimaš zadovoljene neke potrebe ali ne znaš, ne zmoreš (drugače) izraziti nekega negativnega čustva.

Razmisli malo, kaj v zadnjem času te jezi, žalosti, povzroča pri tebi zavist, ljubosumje, željo po maščevanju... Nekaj od tega "nečednega", kar si ljudje včasih tako neradi priznamo.
In potem rajši zatesnobimo, kot da bi recimo zaradi odnosa z mamo začutili bolečino ali na brata pristno nepopisno jezo...
Ali pa si preprosto preobremenjena, ker ne znaš reči 'ne'.

Z uvedbo antidepresivov si utišala krik po spremembi čustvovanja, delovanja; tesnoba ti vedno sporoča, da nekaj počneš v svojo škodo. Pa je zatulila še glasneje, ta presneta tesnoba. Zato imaš zdaj predpisan večji odmerek zdravila.
Ja, ob povišani dozi je običajno, da se simptomi ojačajo in sčasoma izzvenijo (in mi živimo dalje svoje stare, destruktivne vzorce...).


Pa, da ne boš mislila, da govorim kar nekaj v tri dni - sama se že lep čas zdravim zaradi tesnobe, ob Asentri jemljem še nekaj tega...

Se pa trudim delati na prepoznavanju vzrokov in na spreminjanju mišljenja, čustvovanja, navad.

Želim ti vse dobro!! 🍀🍀
Default avatar

Mislim resno

Poklepetaj s tesnobo in ji prisluhni je napisal/a:
Daj pregledat svoj nivo joda. To niso heci.
Default avatar

samo to je res grozljivo

fiuuuuu je napisal/a:
Meni so dali antidepresive zaradi nemogočih razmer. Take depresije kot v nekaj dneh jemanja teh tablet še nikoli nisem imela. Samo v smeti so šli.

Bo meni farmacija v 21. stoletju prodajala tabletke, ki me prvič v življenju naredijo tako depresivno, da cel svet vidim črno. PREKLETI JUDOVSKI HUDIČI, ki imajo farmacijo čez in muslimanski jih dohitevajo, ki vas sovražijo in vas vodijo na limanice. Ovčke zabite.

V preteklih desetletjih, so ljudje šli v lekarno pa kupili kokain in heroin ter seveda jod - ta prav jod, ne ta danes, k je kontaminiran, da se folk ne bi pozdravil.

Vi ste ustvarjeni da ste depresivni, da nimate otrok, da ne mislite. Vi ste ustvarjeni, da ste tihe ovčke brez energije in da nimate več kot 1 otroka, ker je to že zločin, da se ne bi bela ras spet namnožila. Vi ste ustvarjeni, DA STE HLAPCI, ki pridno delajo in tujcem nosijo denar. So tiho in ubogljivi, kot čebelce, ki jim sproti med pobirajo.

V 21. stloletju niso sposobni narediti antidepresivov brez stranskih učinkov, tesnobe in depresije. Niso sposobni narediti tablet da primerjo takoj - ne čez 2 tedena.

Diler pa na vsakem vogalu drogo dila tistim seveda, ki imajo denar. Grozljiva zloraba. Totalna evforija pri dilerjih in potem se psihiatri tako bojijo, da naredio drogo, da takoj postaneš depresivne, ker se bojijo česa?

GROZLJIVO FOLK, - DEJTE MISLITE Z GLAVO IN NE PUSTITE DA VAS VODIJO VOLKOVI.

Temu grozljivemu uničevanju naroda je treba narediti konec - najprej se je pa treba zavedati kaj se sploh DOGAJA.
Default avatar

ribnmj6

A imate spet dan odprtih vrat?
Default avatar

Pobezljana puhoglavka

samo to je res grozljivo je napisal/a:
Ok. Pomagaj si pač sam/a.
Default avatar

Nevednost je hudič

samo to je res grozljivo je napisal/a:
V 21. stoletju bi ti lahko bilo jasno, da ad ne primejo takoj in bi ti tudi moralo biti jasno zakaj. In tudi bi ti lahko bilo jasno, da ne obstaja zdravilo brez stranskih učinkov. Niso sposobni......a ti pa si? Pa ti ustvari ad ki primejo takoj in brez stranskih učinkov. Vsekakor pa glede na tvoje pisanje nekaj hudo narobe ropota v tvoji glavici, tako da nekaj nujno ukreni.
Default avatar

Šentjanževka je najboljši AD

fiuuuuu je napisal/a:

Ima napačni AD. Iz napačnega, ki ni zanjo, so ji le zvišali dozo. Doklej? Raje ne omenjam. Stranske učinke poznaš? Poznaš, ampak še vedno tuliš, naj čaka.
Ti tudi čakaš, koliko let že? In? Kdaj boš dokončno zjebal svoje ledvice, ker si non stop na max?
Ti je dohtar povedal, koliko zdržijo, preden se sesujejo in odpovedo pri takem tempu, kot ga imaš?
Vsak dan si starejši in vsak dan bliže norosti, a tega ti pa ne povedo?
In ti njim isto ne. Tam si pa tiho in pohleven, ti mina pred eksplozijo! Sranje.
Default avatar

Poklepetaj s tesnobo in ji prisluhni

Mislim resno je napisal/a:
Hvala.
Jod je OK.
Zgodnje otroštvo in posledično odnosi že celo življenje pa precej manj...
Default avatar

fiuuuuu

Šentjanževka je najboljši AD je napisal/a:
Ti torej predlagaš, da naj kar preneha z antidepresivom in začne s šentjanževko? Kar tako, na tvojo roko, brez navodil, kako in kaj?

Ali pač predlagaš, naj kombinira s šentjanževko? Kar tako, na tvojo roko, ne da bi ji povedala, kakšni so lahko stranski učinki kombinacije?

Ali pač samo pišeš nekaj v tri krasne in še sama ne veš, kaj točno hočeš svetovat, sam, da je proti?
Default avatar

Poklepetaj s tesnobo in ji prisluhni

ribnmj6 je napisal/a:
Enako vprašaš tudi onkološke bolnike, ko si izmenjujejo izkušnje, pa bolnike s sladkorno boleznijo, urološke paciente, kardiološke,...?

Ali imaš le do psihičnih bolezni predsodke?
Default avatar

beckee

ribnmj6 je napisal/a:
Ovčica beeeeeeebeeeeebeeeeebeeeeeeeeeeeebec.
Default avatar

Add

Upostevaj kar ti je predpisala zdravnica. Ponavadi po vecjem odmerku tesnoba izgine.
Default avatar

Zeuss

samo to je res grozljivo je napisal/a:
Dogaja se razkroj evropske civilizacije in to zaradi nadvlade žensk. Feminizacije.
Evropa se stara in s starostjo ni borbe in napredka.
Fuq s tabletko je propad.
Default avatar

Šentjanževka je najboljši AD

fiuuuuu je napisal/a:
Glej, glupi, dobro veš, kako potekajo zadeve, še predobro.
Tudi to, da ji anksioznosti točno tile ne bodo odpravili.
Samo povečali.
Si ji svetoval, naj menja AD za ustrezne? Naj menja dohtarco?
Si drek. Pustil si jo v njenem dreku.
Točno veš, kakšne so posledice takih AD.
Pa si tiho kot rit. Slabič prve klase.
Sama bo šla z AD, gvišno, butel. Tko kot ti, samo da imaš ti še AP zraven.