Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Koliko konjev rabi avto da dobro potegne

Default avatar

vprašanje 1

Zanima me, koliko rabi ena normalna pleh kanta od avtomobila normalne velikosti, da dobro potegne, tako po ravnini, kot tudi v klanec. Recimo za en avto, ki tehta 1400kg. Tko, da fajn povleče ko pritisneš na stopalko.

Povejte za dizel, koliko konjev in koliko za bencinarja.
Default avatar

BTDT

Turbo dizel 200+, turbo bencinar 200+, atmosferski bencinar pa 300+.
Default avatar

Lovilecsvetlobe

vprašanje 1 je napisal/a:
Zanima me, koliko rabi ena normalna pleh kanta od avtomobila normalne velikosti, da dobro potegne, tako po ravnini, kot tudi v klanec. Recimo za en avto, ki tehta 1400kg. Tko, da fajn povleče ko pritisneš na stopalko.

Povejte za dizel, koliko konjev in koliko za bencinarja.
odvisn kere pasme so
Default avatar

Desiderius_da_Pietri

vprašanje 1 je napisal/a:
Zanima me, koliko rabi ena normalna pleh kanta od avtomobila normalne velikosti, da dobro potegne, tako po ravnini, kot tudi v klanec. Recimo za en avto, ki tehta 1400kg. Tko, da fajn povleče ko pritisneš na stopalko.

Povejte za dizel, koliko konjev in koliko za bencinarja.
V bistvu je za te zadeve bolj smiselno pogledati navor in t.i. elasticnost motorja. Ko je vozilo v gibanju, konji niso vec poglaviten odlocitveni element za to, koliko casa npr. rabi avto, da pospesi iz 80 na 120 ali iz 60 na 120 (prehitevanje).
________________________________________________________________________________________________________
» Vztrajaj! « (Kdo sem?)
Default avatar

Target

Vcasih je ze en konj dovolj.
Default avatar

bencinar

Kar si napisal ne drži. Konji in navor so vedno bistveni.

Če hočeš da potegne pač prestaviš navzdol, da je motor na obratih.
Atmosferski bencinar z zadovoljivo kubaturo potegne čudovito že pri 200+ konjih.
Default avatar

Prosti pad TM

na potenco IQ avtorja zadošča.
In kaj je za tebe dober "poteg" ...
Default avatar

REALNO

Realno gledano 200 konjski atmosferc potegne slabše 150 konjski dizel podobne teže. Največ je odvisno od navora kot so že napisali. Iz dejanskga primera ti pa lahko povem, da 275 konjski Hyundai i30 2.0 tgdi pospeši slabše kot 184 konjska Octavia RS. Razlike je 87 km in teža v prid Hyundaja.
Default avatar

cewe

Rok-1 je napisal/a:
1,3 KM na kg avta.
Ja seveda ja. Kulk avtov pa ima tako razmerje? Dva, trije, stanejo pa preko miljona vsi.
Default avatar

tehtnica63

300 konjev in enga osla.
Default avatar

Rok-1

cewe je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:
1,3 KM na kg avta.
Ja seveda ja. Kulk avtov pa ima tako razmerje? Dva, trije, stanejo pa preko miljona vsi.
Zmotil sem se - mišljeno je bilo 1,3 KM na vsakih 10 kg avta.
To ima skoraj vsak model z močnejšim motorjem - in je dovolj za "dober poteg".
Default avatar

ja kakšne kvasiš

BTDT je napisal/a:
Turbo dizel 200+, turbo bencinar 200+, atmosferski bencinar pa 300+.
Jao, kakšne kvasiš. Ker npr. atmosferski bencinar z 2.5 l prostornine in 210 konji bo nujno slabše potegnil od 1.6 l turbača z 201 konjem.

Veš, fantek, koliko efekta turbina naredi, se še vedno meri v cifrah - za navor in moč - prostornina pa je pri tem še vedno pomembna.
Default avatar

Bit konj

Rabi enga orng konja za volanom in lahko v sekundi potegne od točke A do točke B (britof).
Default avatar

Stala

Faaak...

Sam se Stibr/Pikulet in njegovo vozilo visjega cenovnega razreda manjka.

Kot da bi se otroci kregali o tem a je boljsi Ferarri al Lamburdzini, v resnici je pa najbljizje Avtu kar ste vozil iVW Passat 2008 in Honda Kvik VTEC DOHC-16V :D
Default avatar

BTDT

ja kakšne kvasiš je napisal/a:
BTDT je napisal/a:
Turbo dizel 200+, turbo bencinar 200+, atmosferski bencinar pa 300+.
Jao, kakšne kvasiš. Ker npr. atmosferski bencinar z 2.5 l prostornine in 210 konji bo nujno slabše potegnil od 1.6 l turbača z 201 konjem.

Veš, fantek, koliko efekta turbina naredi, se še vedno meri v cifrah - za navor in moč - prostornina pa je pri tem še vedno pomembna.
:D
Ocena čez palec. Ti si očitno stručko pa greš v detalje.
Odkar je 327 konjičev pod havbo, me ne pritegnejo več toliko detajli.... razen, če bi beseda tekla Öttingerjevemu Golfaču (želja voziti, ne imeti, ker sicer z njim v vsakdanjem prometu ne bi vedel kaj početi).
...in v obeh mojih primerih ni le ena, ampak dve turbini. ;)