Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prodaja avtomobilov upada in sedaj se bo začelo

Prodaja avtomobilov upada in sedaj se bo začelo

Prodaj.a avtomobilov je začela strmo upadati. Slo. firme že odpuščajo. Da nas bo serpentinšek za**bal je znano…. recesija je pred vrati.

Me pa bolj skrbi če se bodo nemci sploh še kdaj pobrali. Nič niso vlagali v razvoj novih tehnologij (elekrike) in sedaj bo prišel čas za plačilo zapistka. Kitajci jih bodo pojedli za zajtrk. Če pade nemška avtoindustrija, pade Slovenija.

Nekateri smo zadnjih 10 let to nonstop opozarjali pa ste se nam smejali. Trenutni delež elektrovozil v svetu je 2,4 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in se vsako leto podvoji

Serpentinšek nas bo zajebal?

Kot vemo vsi , je njegovo ime Marjan Šarec.
Sicer pa – zakaj nisi ti kandidiral namesto njega?

Ker potem bi začela prodaja avtomobilov strmo naraščati.

Ti bi to vse uredil, sem sigurna!

Tako je to v biznisu….

Je bil Kodak pa je šel zum Grund. Enako je šla Nokia. Pa še bi lahko naštevali in naštevali. A se nekateri nič ne naučijo.

Če bo šlo tak dalje bo nova Nokia VW, Audi, Daimler. Obrisi se že rišejo. Kaizer bo ostal nag.

Šarec kaj veliko s trenutnim stanjem v avto industrija pač nima….
Imajo pa vse vlade do sedaj, vključno s trenutno, isto maslo na glavi. Pomanjkanje spodbud za dejavnosti, ki ustvarjajo dobiček, birokratska polena pod noge na vsakem vogalu, en Marinček al pa en Kovačič lahko zavozita celoten projekt. Pa možnosti neskončnih pritožb, kot je v primeru Karavank. Nič se ne premakne, vedno eno in isto s.ranje in eni in isti akterji v ozadju.
No ja, glavno da se gradijo trgovski centri na manjši razdalji, kot so (že tako prenasičeni) Petroli in OMWji. Bomo lahko hodil gledat izložbe še kakšno leto, preden tudi ti zaprejo zaradi pomanjkanja kupne moči.

Kje je to strmo upadanje? Letošnji februar na ravni lanskega. Ločiš med stagnacijo in recesijo?


Ne loči nič, še ve ne kaj ti dve besedi pomenita!

Serpentinšek nas bo zajebal?

Kot vemo vsi , je njegovo ime Marjan Šarec.
Sicer pa – zakaj nisi ti kandidiral namesto njega?

Ker potem bi začela prodaja avtomobilov strmo naraščati.

Ti bi to vse uredil, sem sigurna!
[/quote]

na trstenjakovi je se točno vekdo je tisti, ki lahko kandidira na predsedniška mesta.

Kot vemo vsi , je njegovo ime Marjan Šarec.
Sicer pa – zakaj nisi ti kandidiral namesto njega?

Mogoče zato, ker nima podpore udbašev iz Murgelj?

Serpentinška so izbrali, da za njih igra predsednika vlade. Brez te podpore bi zbral ene toliko glasov kot Damjan Murko… Vi tukaj pa vedno znova dokazujete, da imate IQ nižji od povprečne januarske temperature.

Točno to.
V resnici pa tudi stagnacije ni – le manjša in bolj vzdržna rast. Pa še vedno nekaj prevelika.
Glede prodaje avtomobilov pa – končno se je unesel val nakupov, ko so se ljudje počutili močne, ker je bila “visoka gospodarska rast”.
Zdaj spet prihaja normalno stanje, ko kupiš nov avto, ko ga potrebuješ, ne pa zato, ker ga lahko.


Zanimivo, vedno je nekdo kriv, da se na Trstenjakovi ne veselijo :)))

Ja, saj Jajo je na volitvah zmagal, samo kaj ,ko ga nihče ne mara. A še čaka na klice drugih strank? Je že kar enih 26 ponedeljkov minilo, pa še vedno nobenega klica?

Ubogi kalimero, človeku se on in ti z njim zasmilita v dno duše, no.

Pa nej mi ze enkrat en od sladoledarjev pove kje je tistih vasih 200.000 beguncev kateri bodo sigurno prisli

Elektrika 265, isto skrbi tudi mene, ker če se Nemčiji začne kolcat (ne glede na električne avte), potem dobi Slovenija proračunski prehlad. Jaz računam, da ob sedanjem trendu bo čez leto in pol v Sloveniji spet kriza s proračunom, zapufani smo pa do amena. Pol pa spet ZUJF in podobno.

Mene pa vedno znova čudi, kadar pišete o visoki gospodarski rasti. Kje je bila ta rast? Kaj nismo bili do včeraj v krizi? Meni se na šparovcu čisto nič ne pozna, da bi bila kje kakšna rast. Še več, zdaj grozijo z novo krizo, pa kako, če ni bilo blagostanja, vsaj pri nas doma ne.
Kdo bolj pameten naj mi razloži.

Iz prve roke povem, da avtoindustrija že šepa od decembra. Konec leta se je še lovilo rezultate, po novem letu pa bum, proti tlem z naročili. Marec kaže slabo, april in dalje nekako še ok, ampak se pričakuje ponovno prestavljanje v kasnejše mesece.
O rasti definitivno ni mogoče govoriti, v najboljšem primeru o stagnaciji. Če pa bo še padlo, da ni dvoma.

Brez skrbi, čez noč bodo uvedli visoke okoljske davke na dizle, pa bo svetovna proizvodnja vozil v zelo kratkem pojačala bencinarje. Drugam hodijo mahat po narodu z bombami, tukaj bodo pa po plehu vžgali. Zelo mali delež prebivalstva se je zmožen preusmeriti iz osebnega vozila izključno na javni potniški promet. Za elektriko pa še nismo zreli. Dokler je tako mali odstotek električnih vozil, ni neke panike, če pa kdo misli, da bi lahko elektrika v nekaj letih nadomestila nafto in njene derivate, se pa pošteno moti. Malo hujša zima v Evropi še zmeraj spravi v električni kolaps cela mesta. In pol si lahko vtaknemo tiste tesla štekerje edino v rit. Če bi danes začeli načrtovati intenzivno proizvodno električne energije, pa še zmeraj je to proces, ki rabi deset let minimalno, da zaživi, na polni moči še kaj več, pa tudi viri so končno dosegljivi. Sončeve žarke zreduciramo na 150 sončnih dni, če, vmes pa elektriko, ki jo na ugodne dni proizvedemo, spravimo v konzervo za zimo, ne? Ne gre, brez brige. Ni še vedno ne ustreznega nadomestka naftnim derivatom v avtomobilski industriji. Edini dolgoročno stabilni vir trenutno je nožni pogon
http://www.charlottemagazine.com/Blogs/The-DNC-In-The-CLT/September-2012/Pedaling-Health-Care/

Slovenska omrežja ne prenesejo niti priklopa kopice toplotnih črpalk.
Če misliš, da imaš kje omrežje za polniti množico električnih avtomobilov, se motiš.

Ni problem enega avta na elektriko v bloku priklopit, ko jih boš pa hotel 5 ali 10 se pa začne veselica.

Kakšen usrani ubogi naivnež si ti. Pred kratkim sem bil v Šanghaju. Tisti ki je bil kjerkoli na Kitajskem bo potrdil moje besede. Pozabi ti kaj pišejo uradni mediji. Na Kitajskem je vozni park motornih koles 95 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} že na elektriki. Pa to so nekatera motorna kolesa na pogled že večinoma tako zgonena, da bi rekel da so stara tudi od 10 do 15 let.

Skratka Kitajci so štroma navajeni že več kot desetletje, zato pa se preskok na štrom pri avtomobilih tam tako hitreje odvija kot pri nas. Folk pač zaupa tej tehnologiji, pri nas pa so jugo dedki še vedno pametni kako štrom ni to kar je nafta.

Jaz vam povem Evropa je zabluzila. Vsak čas bomo izgubili paradnega konja, ki nosi denar. Kaj potem?

Krivi smo si pa čisto sami. Samo pobiralo se je dobičke, vlagalo pa ničesar. Samo spomnite se afere Dieselgate. Od tega je minilo že debela štiri leta. Pa kaj se je zgodilo, nič….


Avtomobilska industrija šepa že od konc 2017, začetek 2018.

Slovenska omrežja ne prenesejo niti priklopa kopice toplotnih črpalk.
Če misliš, da imaš kje omrežje za polniti množico električnih avtomobilov, se motiš.

Ni problem enega avta na elektriko v bloku priklopit, ko jih boš pa hotel 5 ali 10 se pa začne veselica.
[/quote]

Tako kot sem napisal, kje pa smo bili zadnjih 10 let. Samo pobiralo se je dobičke pa nič vlagalo nazaj. Vlaganje ne pomeni samo razvoj električnih avtomobilov, ampak tudi postavljanje novih elektrarn, daljnovodovo, itd. Zadnji alarm je bil 4 leta nazaj z afero Dieselgate. Takrat bi se morala EU končno zbiditi, pa se ni…. In sedaj boste videli kako bodo tam po letu 2020 Kitajci švignili mimo nas, kot dirkalni konji. Mi se bomo pa še vedno tepli na bližnjem vzhopdu za nafto pa kasirali potem begunce.

Super strategija, ni kaj. Enim pa še vedno ni jasno.


Nekako trenutno je najbolj optimalna rešitev na vodikove celice, če vključimo vse dejavnike.

Tako kot sem napisal, kje pa smo bili zadnjih 10 let. Samo pobiralo se je dobičke pa nič vlagalo nazaj. Vlaganje ne pomeni samo razvoj električnih avtomobilov, ampak tudi postavljanje novih elektrarn, daljnovodovo, itd. Zadnji alarm je bil 4 leta nazaj z afero Dieselgate. Takrat bi se morala EU končno zbiditi, pa se ni…. In sedaj boste videli kako bodo tam po letu 2020 Kitajci švignili mimo nas, kot dirkalni konji. Mi se bomo pa še vedno tepli na bližnjem vzhopdu za nafto pa kasirali potem begunce.

Super strategija, ni kaj. Enim pa še vedno ni jasno.
[/quote]

? To reši ena sama dajatev na uvoz.

V pol leta je nemški trg padel za 15 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Če prevedemo v denar so to desetine milijard. To za tebe ni strm padec?

Aja ti gledaš Slo. trg hahahahaahah

Izbrali so ga volivci, in ne eni namišljeni škrati iz Murgelj, ki jih ljudje z intelektom paramecija privlečete vedno, ko vaša sekta ne pride na vrh

Izbrali so ga volivci,

Točno tako, izbrali so ga volilci. Ker so jim ga mediji, ponarejene ankete etc. servirali. Bebavi volilci bi volili Urško Čepin, če bi jim preko medijev tako naročili.

Da je janšitis bolezen levakov pa škoda zgubljat besed. Brezvezni Janša vam je odgovor na vse. Kaj boste ko njega ne bo? Kdo bo kriv za vaš podrt mlin na veter?

New Report

Close