katero avto – prosim pomoč
Kupila bi rabljeno avto. Bencinarja, starejše od letnika 2008 ne, srednje velikosti – da ni karavan in obvezno 4 vrata. Da se lažje parkira z njim, a vseeno prostoren, udoben. Eden pomembnejših kriterijev je, da ne pije veliko. Cena nekje maximalno 4300 eur, raje manj.
Razmišljam o Ford Fiesti, npr.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13651960&display=Ford{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Fiesta{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Ghia{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V (najdražja od ogledanih)
Kia Ceed https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13709882&display=Kia{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20CeeD{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20CVVT{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20LX{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20City-SLO{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20-KLIMA-1.L…
Fiat Bravo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13809766&display=Fiat{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Bravo{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Dynamic
Nimam preveč izkušenj z avti, zato prosim za vaše kakršnekoli komentarje ali predloge.
Ze dolga leta delam z avti in jih testiram zato ti priporocam ravno tega Bravota. Ali pa Kio ceed. Ampak bravo naj bo dizel… bo dosti boljse. Po mnenju preizkusevalcev je dosegel kar lep odziv. In se cenovno ugoden je ce gledas pol servis, tehnicni in registracijo pa zavarovanje. Eni letno dajo okrog 700€ ce ne vec za vse skupaj.. mene je bravo recimo kostal 400€ (govorimo zavarovanje in reg.) no na koncu se itak odlocis ti. Je pa lepo da dobis mnenja 😉 usak ima sicer svoj okus.
avtorici: manj kot Maybach pa res ni za tebe
Malo po novem letu je bil realni kreš test na kočevskem… Dacia Duster in Hyundai i20…
V i20 mrtvi in hudo poškodovani, avto praktično razpadel, v Dusterju le malo pretreseni.
[/quote]
i20 je bočno priletel Dusterju v mašino ☺ neenakovredno mesarsko klanje ☺
kaj zdaj hočeš, avto s štiri vrati ali s petimi vrati, hatchback po domače?
s štirimi vrati je navadna limuzina in izbira je v naših krajih minimalna….mogoče kak ševrole aveo limuzina pride v poštev, pa škoda rapid limuzina…
petvratnih razreda clio je pa morje. S cliom ne fališ nič, pa tudi s kakim drugim ne, le kakih bolj redkih in eksotičnih se izogibaj.
Jep… bistven podatek. Malokateri avto bi tak kreš prenesel… Pa razlika v teži je tudi konkretna in to tudi šteje.
[/quote]
Dacie se sicer na crash testih ne izkažejo oziroma se niso izkazale. Res je veliko odvisno od okoliščin trka, in obratnih zgodb, kako so preživeli v kakem cliotu, medtem ko so v večjem avtu nastradali, lahko najdeš na tone. Tretja stvar je pa potem neprimerna uporaba avta – človek se ne pripne in mu tudi hummer ne bo pomagal, lastniki suv se pa nadpovprečno pogosto uspešno ubijejo sami, ker se prevrnejo z avtom.
To, kaj se zgodi v primeru nesreče, nima smisla postavljat na prvo mesto (in varnost je poleg tega precejšen marketinški nateg).
Ja, tudi jaz take izkušnje, same težave s fiatom. Pa marsidko drug tudi.
Na linku avtonasveti, ki ga je nekdo zgoraj pripopal je Citroen zelo visoko na seznamu zanesljivosti pa jih kar nekaj ljudi poznam, ki imajo Citroene in večina jih je imela kar precej težav, z avtom pa tudi serviserji.
[/quote]
znamke avtov grejo po abecednem vrstnem redu 🙂
Dacie se sicer na crash testih ne izkažejo oziroma se niso izkazale. Res je veliko odvisno od okoliščin trka, in obratnih zgodb, kako so preživeli v kakem cliotu, medtem ko so v večjem avtu nastradali, lahko najdeš na tone. Tretja stvar je pa potem neprimerna uporaba avta – človek se ne pripne in mu tudi hummer ne bo pomagal, lastniki suv se pa nadpovprečno pogosto uspešno ubijejo sami, ker se prevrnejo z avtom.
To, kaj se zgodi v primeru nesreče, nima smisla postavljat na prvo mesto (in varnost je poleg tega precejšen marketinški nateg).
[/quote]
Mah… vedno tu igrata pomembno vlogo teža avta in količina pleha med potniki v avtu in zunanjim “objektom”…
Težko me bi kdo prepričal od tem, kako je lahko majhen in lahek avto varnejši od velike in težke kište.
V formuli 1 se ne strinjajo s tabo. ;))))
[/quote]
V formuli 1 je teža bolida predpisana in ne odstopa 2 in večkrat.
Na cesti pa imaš velike razlike v teži.
Audi Q7 npr, prazen tehta 2145kg, največja masa R4 pa je 750KG.
Poleg vsega pa: Če bi današnje tehnično-varnostne rešitve iz F1 uporabljali v enaki meri varnosti tudi v osebnih avtih, bi na trgu zagotovo ne bilo nobenega avta pod 60k€.
Mah… vedno tu igrata pomembno vlogo teža avta in količina pleha med potniki v avtu in zunanjim “objektom”…
Težko me bi kdo prepričal od tem, kako je lahko majhen in lahek avto varnejši od velike in težke kište.
[/quote]
Čisto odvisno kam priletiš in s kakšno hitrostjo ta predmet srečaš.
https://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM
Pa se jebi s težo avta… imaš lahko šleparja.