Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek katero avto – prosim pomoč

katero avto – prosim pomoč

Kupila bi rabljeno avto. Bencinarja, starejše od letnika 2008 ne, srednje velikosti – da ni karavan in obvezno 4 vrata. Da se lažje parkira z njim, a vseeno prostoren, udoben. Eden pomembnejših kriterijev je, da ne pije veliko. Cena nekje maximalno 4300 eur, raje manj.

Razmišljam o Ford Fiesti, npr.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13651960&display=Ford{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Fiesta{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Ghia{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V (najdražja od ogledanih)
Kia Ceed https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13709882&display=Kia{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20CeeD{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20CVVT{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20LX{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20City-SLO{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20-KLIMA-1.L…
Fiat Bravo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13809766&display=Fiat{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Bravo{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Dynamic

Nimam preveč izkušenj z avti, zato prosim za vaše kakršnekoli komentarje ali predloge.

Moj predlog honda civic. Načeloma je s hondo ali toyoto najmanj težav.

Civic je dražji, Toyota od Yarisa navzgor pa tudi.

Civic je dražji, Toyota od Yarisa navzgor pa tudi.
[/quote]
Civic niti ne, spada v njen kriterij.

Ze dolga leta delam z avti in jih testiram zato ti priporocam ravno tega Bravota. Ali pa Kio ceed. Ampak bravo naj bo dizel… bo dosti boljse. Po mnenju preizkusevalcev je dosegel kar lep odziv. In se cenovno ugoden je ce gledas pol servis, tehnicni in registracijo pa zavarovanje. Eni letno dajo okrog 700€ ce ne vec za vse skupaj.. mene je bravo recimo kostal 400€ (govorimo zavarovanje in reg.) no na koncu se itak odlocis ti. Je pa lepo da dobis mnenja 😉 usak ima sicer svoj okus.

Forda ali Kio (raje Kio), Honda je res dobra izbira, če najdeš kakšno z normalnim št. narejenih kilometrov

Samo Japonca ali Korejca – za ta denar bop dobila tudi precej dodatne opreme in ugodja, česar pri nemških vagnih ne dobiš – samo golo kišto. Ob predpostavki, da primerjamo z nekje manjšim in izneačenim št. kilometrov.

R – clio, peugeot 206, ford focus, twingo, skoda ….

Od teh bi ti priporočala Kio ceed. 1x sm jo imela prilko vozt, sicer diesela in ni bad avto.

http://avtonasveti.com/zanesljivost-vozil-po-znamkah/

kaj pa hyundai i20..

Malo po novem letu je bil realni kreš test na kočevskem… Dacia Duster in Hyundai i20…

V i20 mrtvi in hudo poškodovani, avto praktično razpadel, v Dusterju le malo pretreseni.

Avtorica, jaz nekaj podobnega iščem.
Ti iščeš starega do 10 let. Misliš, da je to še ok?
Oz. seveda me zanimajo mnenja drugih tudi.
Jaz sem v dvomih, če je 10 let star še ok, če ga nameravaš še en čas vozit…

avtorici: manj kot Maybach pa res ni za tebe

Malo po novem letu je bil realni kreš test na kočevskem… Dacia Duster in Hyundai i20…

V i20 mrtvi in hudo poškodovani, avto praktično razpadel, v Dusterju le malo pretreseni.
[/quote]
i20 je bočno priletel Dusterju v mašino ☺ neenakovredno mesarsko klanje ☺

kaj zdaj hočeš, avto s štiri vrati ali s petimi vrati, hatchback po domače?

s štirimi vrati je navadna limuzina in izbira je v naših krajih minimalna….mogoče kak ševrole aveo limuzina pride v poštev, pa škoda rapid limuzina…
petvratnih razreda clio je pa morje. S cliom ne fališ nič, pa tudi s kakim drugim ne, le kakih bolj redkih in eksotičnih se izogibaj.


i20 je bočno priletel Dusterju v mašino ☺ neenakovredno mesarsko klanje ☺
[/quote]

Jep… bistven podatek. Malokateri avto bi tak kreš prenesel… Pa razlika v teži je tudi konkretna in to tudi šteje.

ni na preveč dobrem glasu…

Ja, tudi jaz take izkušnje, same težave s fiatom. Pa marsidko drug tudi.
Na linku avtonasveti, ki ga je nekdo zgoraj pripopal je Citroen zelo visoko na seznamu zanesljivosti pa jih kar nekaj ljudi poznam, ki imajo Citroene in večina jih je imela kar precej težav, z avtom pa tudi serviserji.

Jep… bistven podatek. Malokateri avto bi tak kreš prenesel… Pa razlika v teži je tudi konkretna in to tudi šteje.
[/quote]

Dacie se sicer na crash testih ne izkažejo oziroma se niso izkazale. Res je veliko odvisno od okoliščin trka, in obratnih zgodb, kako so preživeli v kakem cliotu, medtem ko so v večjem avtu nastradali, lahko najdeš na tone. Tretja stvar je pa potem neprimerna uporaba avta – človek se ne pripne in mu tudi hummer ne bo pomagal, lastniki suv se pa nadpovprečno pogosto uspešno ubijejo sami, ker se prevrnejo z avtom.

To, kaj se zgodi v primeru nesreče, nima smisla postavljat na prvo mesto (in varnost je poleg tega precejšen marketinški nateg).

Moja predloga sta na primer honda jazz in nissan note – ni problema najti takega z malo km, kar bi ti rada. Pa mislim, da bi lahko pogledala tudi quashqaija motor 1,6, samo pri km bi morala malo popustit.

Ja, tudi jaz take izkušnje, same težave s fiatom. Pa marsidko drug tudi.
Na linku avtonasveti, ki ga je nekdo zgoraj pripopal je Citroen zelo visoko na seznamu zanesljivosti pa jih kar nekaj ljudi poznam, ki imajo Citroene in večina jih je imela kar precej težav, z avtom pa tudi serviserji.
[/quote]

znamke avtov grejo po abecednem vrstnem redu 🙂

Dacie se sicer na crash testih ne izkažejo oziroma se niso izkazale. Res je veliko odvisno od okoliščin trka, in obratnih zgodb, kako so preživeli v kakem cliotu, medtem ko so v večjem avtu nastradali, lahko najdeš na tone. Tretja stvar je pa potem neprimerna uporaba avta – človek se ne pripne in mu tudi hummer ne bo pomagal, lastniki suv se pa nadpovprečno pogosto uspešno ubijejo sami, ker se prevrnejo z avtom.

To, kaj se zgodi v primeru nesreče, nima smisla postavljat na prvo mesto (in varnost je poleg tega precejšen marketinški nateg).
[/quote]

Mah… vedno tu igrata pomembno vlogo teža avta in količina pleha med potniki v avtu in zunanjim “objektom”…
Težko me bi kdo prepričal od tem, kako je lahko majhen in lahek avto varnejši od velike in težke kište.

Mah… vedno tu igrata pomembno vlogo teža avta in količina pleha med potniki v avtu in zunanjim “objektom”…
Težko me bi kdo prepričal od tem, kako je lahko majhen in lahek avto varnejši od velike in težke kište.
[/quote]

V formuli 1 se ne strinjajo s tabo. ;))))

V formuli 1 se ne strinjajo s tabo. ;))))
[/quote]

V formuli 1 je teža bolida predpisana in ne odstopa 2 in večkrat.
Na cesti pa imaš velike razlike v teži.
Audi Q7 npr, prazen tehta 2145kg, največja masa R4 pa je 750KG.
Poleg vsega pa: Če bi današnje tehnično-varnostne rešitve iz F1 uporabljali v enaki meri varnosti tudi v osebnih avtih, bi na trgu zagotovo ne bilo nobenega avta pod 60k€.

Mah… vedno tu igrata pomembno vlogo teža avta in količina pleha med potniki v avtu in zunanjim “objektom”…
Težko me bi kdo prepričal od tem, kako je lahko majhen in lahek avto varnejši od velike in težke kište.
[/quote]

Čisto odvisno kam priletiš in s kakšno hitrostjo ta predmet srečaš.
https://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM
Pa se jebi s težo avta… imaš lahko šleparja.

New Report

Close