Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Ugašanje vozila Peugeot 206

Default avatar

pugec

Že pred časom sem pisal o težavah z omenjenim vozilom. Ugaša se namreč ko pritisnem sklopko npr. pri ustavljanju v križišču. Sicer potem normalno vžge. Zamenjano je bilo; motorček prostega teka, senzor dušilne lopute, loputa je bila očiščena, senzor hitrosti vrtljajev, dve cinšpuli, svečke so dokaj nove, poskusno je bil zamenjan motorni računalnik, zamenjana je bencinska črpalka. Težave pa so še kar prisotne. Prosim, ali ima kdo kakšne koristne nasvete. Hvala vsem.
Default avatar

viharni jezdec

Če pa ni le pred kržiščem , ko zmanjšaš gas, pa za vsak slučaj poglejte pritrjenost mase pod vozilom. Meni se je ravno to dogajalo pred mnogimi leti na citroenu, avto kar crknil vsake toliko med vožnjo, sicer sploh ne pogosto.
Default avatar

viharni jezdec

Sicer pa menjav teh delov na slepo, je davek na bedake, novih ne daješ, ampak rabljene, za te pa ne veš sploh če delujejo. In ko ste majstri tako pametni, namesto da bi dali 20 eur na peugeotovem servisu, kjer bi ti pred testerjem povedal kaj je narobe, ker vedo za vse hibe in obnašnje vozila ob tem, raje plačujete v nedogled, pa avto ne gre.
Default avatar

Šnelca_

Imela velike težave, kup stroškov, potem sem se ga znebila.
Po spominu je bil "upornik", blizu računalnika motorja.
Najprej da je glavni računalnik, potem motorni, števec,...
Avtoelektričarji si izmišljujejo kaj vse bi bilo, da kasirajo.

En je baje dober v Črnučah(avtoelektričar, ki to rešuje)
Default avatar

viharni jezdec

Šnelca_ je napisal/a:
Imela velike težave, kup stroškov, potem sem se ga znebila.
Po spominu je bil "upornik", blizu računalnika motorja.
Najprej da je glavni računalnik, potem motorni, števec,...
Avtoelektričarji si izmišljujejo kaj vse bi bilo, da kasirajo.

En je baje dober v Črnučah(avtoelektričar, ki to rešuje)
A, če je bil pa upornik, potem je pa že moralo bit hudo.😁Ni hotel več migat?😅
Default avatar

Šnelca_

viharni jezdec je napisal/a:
Šnelca_ je napisal/a:
Imela velike težave, kup stroškov, potem sem se ga znebila.
Po spominu je bil "upornik", blizu računalnika motorja.
Najprej da je glavni računalnik, potem motorni, števec,...
Avtoelektričarji si izmišljujejo kaj vse bi bilo, da kasirajo.

En je baje dober v Črnučah(avtoelektričar, ki to rešuje)
A, če je bil pa upornik, potem je pa že moralo bit hudo.😁Ni hotel več migat?😅
Hotel je drugega lastnika, kateremu ne dala a ma nič problemov, že nekaj let.

Meni je pa kar iz lepa začel nagajat, crknil med vožnjo, na srečo v bližini parkirišč, postaj, tako da ni bilo nevarnosti, da pride do nesreče. To edini avto odkar vozim in take probleme.
Zato sem pa dobila 2 avta, ko je ta mala bolha šla stran :))
Default avatar

pugec

Rabljen je bil samo računalnik, vse ostalo je NOVO!
Avtodiagnostika na pooblaščenem servisu pa ni samo 20 evrov, temveč od 40 naprej.
Problem je v tem, da pooblaščenemu avtoelektričarju pokaže samo kodo napake iz katere se ne da razbrati kje točno je okvara.
Default avatar

viharni jezdec

Šnelca_ je napisal/a:
viharni jezdec je napisal/a:

A, če je bil pa upornik, potem je pa že moralo bit hudo.😁Ni hotel več migat?😅
Hotel je drugega lastnika, kateremu ne dala a ma nič problemov, že nekaj let.

Meni je pa kar iz lepa začel nagajat, crknil med vožnjo, na srečo v bližini parkirišč, postaj, tako da ni bilo nevarnosti, da pride do nesreče. To edini avto odkar vozim in take probleme.
Zato sem pa dobila 2 avta, ko je ta mala bolha šla stran :))
Nisi imela lepega odnosa do njega, jaz se z svojima avtom vse zmenim, se pogovorim z njim, ga pohvalim, mu nudim počitek, vzamem službenega za trajbanje med šihtom.😁
Default avatar

viharni jezdec

pugec je napisal/a:
Rabljen je bil samo računalnik, vse ostalo je NOVO!
Avtodiagnostika na pooblaščenem servisu pa ni samo 20 evrov, temveč od 40 naprej.
Problem je v tem, da pooblaščenemu avtoelektričarju pokaže samo kodo napake iz katere se ne da razbrati kje točno je okvara.
Eh, brez veze klamfaš.
Default avatar

Šnelca_

viharni jezdec je napisal/a:
Šnelca_ je napisal/a:


Hotel je drugega lastnika, kateremu ne dala a ma nič problemov, že nekaj let.

Meni je pa kar iz lepa začel nagajat, crknil med vožnjo, na srečo v bližini parkirišč, postaj, tako da ni bilo nevarnosti, da pride do nesreče. To edini avto odkar vozim in take probleme.
Zato sem pa dobila 2 avta, ko je ta mala bolha šla stran :))
Nisi imela lepega odnosa do njega, jaz se z svojima avtom vse zmenim, se pogovorim z njim, ga pohvalim, mu nudim počitek, vzamem službenega za trajbanje med šihtom.😁
Prav imaš, tega nisem najbolj marala, bil je za silo...pa se mi je maščeval ;)
Edini + je bil ker je imel malo km in sem ga prodala pri 75 000.

Zame je malo km velika prednost pri nakupu rabljenega avta.
Default avatar

pugec

Kje točno pa se nahaja ta masa ki si jo omenil?
Default avatar

Pižo pižo

Sem kupila pred leti čisto novega Peugeota 206, pa mi je delal cca 9 let. Prodala sem ga pred njegovim 10. RD. Pa so tudi uni, ki so ga kupili zadovoljni še zdaj ko je star že 14 let. Zdaj imam nemški avto, pa pogrešam francosko mehke sedeže in udobje. Pri tem novem je tako, kot bi sedela na lesenih dilah, pokritih z zelo tanko peno in čez blago.
Default avatar

pugec

Če ni skrivnost; je ta nemški avto Polo?
Default avatar

Bostiano2

Tudi jaz sem ti pisal zadnjič,lahko je tudi lambda sonda...Ste tudi slednjo preverili...
Default avatar

pugec

To možnost je omenil tudi avtoelektričar, mehanik pa je omenil, da v kolikor bi šla sonda (oz. obe sondi ) bi se le to pokazalo na tehničnem pregledu kjer bi se pokazalo v emisijah izpušnih plinov. Trenutno je avto pri avtoelektričarju, ki je mnenja, da če bo njemu crknil na poskusni vožni, bo njegov računalnik točno definiral lokacijo napake.

Hvala za nasvet.
Default avatar

superr_nova

meni se je enako dogajalo na Cliot-u. Avto je bil priklopljen na računalnik, napake ni bilo. In potem kolega (mehanik sicer) odpre pokrov motorja, si prižge cigaret in gleda, gleda...
Jo izza ovinka prišiba takrat 6-letni mulc z neko daljšo vejo, pase firbec (gleda not), potem pa s tisto vejo malo "potipa" v mašino - in tako mehanik vidi, da je odpadel kabel, ki povezuje motor in akumulator.
Umirali smo od smeha! Jep, samo tisti kabel je bil preperel in ni bilo več 100% stika.
Po menjavi tega kabla (mogoče je to v enem postu zgoraj omenjena "masa"?!) vse rešeno.
Default avatar

viharni jezdec

superr_nova je napisal/a:
meni se je enako dogajalo na Cliot-u. Avto je bil priklopljen na računalnik, napake ni bilo. In potem kolega (mehanik sicer) odpre pokrov motorja, si prižge cigaret in gleda, gleda...
Jo izza ovinka prišiba takrat 6-letni mulc z neko daljšo vejo, pase firbec (gleda not), potem pa s tisto vejo malo "potipa" v mašino - in tako mehanik vidi, da je odpadel kabel, ki povezuje motor in akumulator.
Umirali smo od smeha! Jep, samo tisti kabel je bil preperel in ni bilo več 100% stika.
Po menjavi tega kabla (mogoče je to v enem postu zgoraj omenjena "masa"?!) vse rešeno.
Ne, tam je omenjena masa, kabel prišraufan na šasijo avtomobila, gre ap iz akumulatorja, ja. Ampak je tud bilo zadnje kar bi človek pomislil, le da jaz sem vedel, da izgubi na lepem elektriko med vožnjo in jo nazaj dobi, tako da ni bilo težko ugotovit. Ta pa ne ve niti ali mu elektrika nagaja ali gorivo in menjuje z "majstri" na pamet dele, namesto da bi obiskal mehanika, ki se razume v konkretno znamko avtomobila.
Default avatar

pugec

Hvala ker si odgovoril. Vprašal sem te kje se nahaja masa, nisem te pa vprašal za komentar (mimogrede butast) kateri majster se ukvarja z škatlo. Avtoelektričar je priznan, kvaliteten, če te zanima sem informativno povprašal o težavi tudi na priznanem servisu ki je znan po diagnostiki omenjenih vozil. In če ti strokovnjaki ne morejo ugotoviti napake, ne vem kdo jo lahko.
Vprašanje tu sem postavil zato, da bi slišal mnenja voznikov, ki so imeli podobne težave in so jih uspešno odpravili.
Lep dan želim.
Default avatar

Robi...

pugec je napisal/a:
Rabljen je bil samo računalnik, vse ostalo je NOVO!
Avtodiagnostika na pooblaščenem servisu pa ni samo 20 evrov, temveč od 40 naprej.
Problem je v tem, da pooblaščenemu avtoelektričarju pokaže samo kodo napake iz katere se ne da razbrati kje točno je okvara.
In katero kodo pokaže ?