Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

VW UP in podobni malčki - avtocesta

Default avatar

vprašanje 34

Zanima me, kako se obnesejo ti avtomobili na avtocesti? Kako se je vozit s takšnim avtom recimo 130km/h?
Default avatar

De Bil En TM

vprašanje 34 je napisal/a:
Zanima me, kako se obnesejo ti avtomobili na avtocesti? Kako se je vozit s takšnim avtom recimo 130km/h?
hitreje kot 129km/h in počasneje kot 131km/h
itak pa te hitrosti ne dosežeš ... zaradi počasnega prometa
Default avatar

Živc na kubik

Grozno. To nima nobene zvočne izolacije, aerodinamika je pa sploh katastrofalna.

Če se pogosto voziš po avtocestah je prava izbira nizek karavan ali limuzina z daljšo medosno razdaljo.
Default avatar

Upko

Midva sva imela upa kot drugi avto nekaj časa.
Če se voziš iz Domžal/Grosuplja/Vrhnike/Vodic do Ljubljane, je ok. Če rabiš potegniti do Kopra, je pa že muka. To, da je avto glasen je še najmanjši problem. Bolj je težava, da ga vsak piš vetra konkretno zamaje. Zavore so tudi take, da moraš gledati dovolj naprej, da pravočasno pritisneš na pedal.
Po enem letu sva se ga znebila, ker je bil preveč klump od avta in kupila clia. Clio Po mnenju mnogih tudi ni bogvekaj, ampak v primerjavi z upom je Mercedes.
Default avatar

sploh ni nujno

Živc na kubik je napisal/a:
aerodinamika je pa sploh katastrofalna.
Sploh ni nujno, Res je manjši avto težje naredit aerodinamičen, ampak vseeno ima npr. VW up nižji zračni upor od npr. ferrarija 360, ferrarija F40, dirkalnika F1 in recimo accord sedana letnik 2002 (da ne bodo sami dirkalniki). Daleč od katastrofalnega.
Default avatar

Moje mnenje

Če rabiš za občasno vožnjo se pride tudi po avtocesti kam. Za vsakodnevno v službo pa ni (pa vendar če drugega nimaš se tudi to da).

Sama za na avtocesto vedno izberem večji avto pri hiši, ker se pozna na udobju. manjši je za v službo in nazaj dnevno 4 km. (Smo pa šli tudi z njim na morje, ker drugega nismo imeli... da se bi pa vsak dan vozili, to pa ne.)
Default avatar

Živc na kubik

sploh ni nujno je napisal/a:
Živc na kubik je napisal/a:
aerodinamika je pa sploh katastrofalna.
Sploh ni nujno, Res je manjši avto težje naredit aerodinamičen, ampak vseeno ima npr. VW up nižji zračni upor od npr. ferrarija 360, ferrarija F40, dirkalnika F1 in recimo accord sedana letnik 2002 (da ne bodo sami dirkalniki). Daleč od katastrofalnega.
Primerjaš dva popolnoma različna tipa avtomobilov. Koeficient zračnega upora pri superšportnikih nanese od vseh spoilerjev in ostalih usmerjevalcev zračnega toka ki jih avto potrebuje za stabilno vožnjo pri visokih hitrostih. Seveda to pomeni davek na Cd (drag coefficient) in iz tega razloga imajo ti avtomobili moči prek 500KM saj se sila, ki jo mora avto premagovati povečuje s kvadratom hitrosti. Posledično, če avtomobil ni dovolj močan, kljub manjšemu prestavnemu razmerju ne bo dosegel hitrosti, ki bi jo omejevali obrati motorja v zadnji prestavi.

Če vse to pobereš dol, se katerakoli avticestna limuzina, kaj šele ta mala šaktlica skrijejo. Še ena stvar ki jo pozabljaš upoštevati pri zračnem uporu je čelna površina (kot da bi delal projekcijo) avtomobila. Ne vem če si že kdaj videl ferrarija v živo ampak to so tako nizka vozila, da se z ritjo po podnu drajsaš strop pa pogosto nižji od rampe na parkiriščih.

Kar se aerodinamike tiče ga celovito gledano superšportniki povozijo. Ker tist čelni zračni upor zagotavlja stabilnost vozila. Formula ena so pa sploh presežki. Ampak to niso avtomobili ki jih boš vozil šparovno.
Default avatar

BTDT

Živc na kubik je napisal/a:
Grozno. To nima nobene zvočne izolacije, aerodinamika je pa sploh katastrofalna.

Če se pogosto voziš po avtocestah je prava izbira nizek karavan ali limuzina z daljšo medosno razdaljo.
+1
Default avatar

sploh ni nujno

Živc na kubik je napisal/a:
sploh ni nujno je napisal/a:


Sploh ni nujno, Res je manjši avto težje naredit aerodinamičen, ampak vseeno ima npr. VW up nižji zračni upor od npr. ferrarija 360, ferrarija F40, dirkalnika F1 in recimo accord sedana letnik 2002 (da ne bodo sami dirkalniki). Daleč od katastrofalnega.
Primerjaš dva popolnoma različna tipa avtomobilov. Koeficient zračnega upora pri superšportnikih nanese od vseh spoilerjev in ostalih usmerjevalcev zračnega toka ki jih avto potrebuje za stabilno vožnjo pri visokih hitrostih. Seveda to pomeni davek na Cd (drag coefficient) in iz tega razloga imajo ti avtomobili moči prek 500KM saj se sila, ki jo mora avto premagovati povečuje s kvadratom hitrosti. Posledično, če avtomobil ni dovolj močan, kljub manjšemu prestavnemu razmerju ne bo dosegel hitrosti, ki bi jo omejevali obrati motorja v zadnji prestavi.

Če vse to pobereš dol, se katerakoli avticestna limuzina, kaj šele ta mala šaktlica skrijejo. Še ena stvar ki jo pozabljaš upoštevati pri zračnem uporu je čelna površina (kot da bi delal projekcijo) avtomobila. Ne vem če si že kdaj videl ferrarija v živo ampak to so tako nizka vozila, da se z ritjo po podnu drajsaš strop pa pogosto nižji od rampe na parkiriščih.

Kar se aerodinamike tiče ga celovito gledano superšportniki povozijo. Ker tist čelni zračni upor zagotavlja stabilnost vozila. Formula ena so pa sploh presežki. Ampak to niso avtomobili ki jih boš vozil šparovno.
Vse to drži, zato sem pa dal še accorda sedana zraven, to pa ni nek dirkalnik. Našteti avtomobili imajo slabši Cd od VW up-a.
Default avatar

coupe

Živc na kubik je napisal/a:
Če se pogosto voziš po avtocestah je prava izbira nizek karavan ali limuzina z daljšo medosno razdaljo.
Kak daljši coupe je načeloma še boljša izbira, če smo pri tem.
Default avatar

Živc na kubik

coupe je napisal/a:
Živc na kubik je napisal/a:
Če se pogosto voziš po avtocestah je prava izbira nizek karavan ali limuzina z daljšo medosno razdaljo.
Kak daljši coupe je načeloma še boljša izbira, če smo pri tem.
Ni pa praktičen.