malomarnost ambulant
V ambulanti, kamor hodim, se obnašajo zelo malomarno. Ko pacienti kličemo za zdravila ali za naročanje, za pregled, se sestra sploh ne oglaša na telefon. Tako se zgodi, da pacienti kličemo po 3 ali 4 dni. Meni se to ne zdi niti malo normalno. Po takem obnašanju smo prišli v 16 stoletje, kjer telefonov ni bilo. Vem, da je to kršenje pravic do zdravljenja. In kaj, itak jim nič ne moreš. Če se pritožiš, jih še bolj dobiš po glavi.
Ali je tudi v vaših ambulantah tak “srednjeveški” režim.
Ne moreš verjeti, a v naših ambulantah imajo eno stvar, ki se ji reče elektronski naslov, po domače emajl (napiše se email) in lahko tja celo napišeš elektronsko sporočilo (to je tako kot pismo, samo da ni na papirju), in dobiš odgovor!
Pa še večje presenečenje – tega nimajo samo v ambulantah splošnih zdravnikov, ampak tudi specialističnih! Jaz se redno vračam nazaj na pismo sporazumevanje, kot je bilo v 16. stoletju, ampak s pomočjo novih tehnologij 21. stoletja. Telefone pa pustim, naj jih drugi uporabljajo, ki so ostali v 20. stoletju;)
Če ima sestra polno čakalnico pacientov, ki so tja prišli osebno in so po možnosti še naročeni, je prav, da se ukvarja z njimi, s telefonom pa le, če vmes utegne. Jaz sem se tudi že navadila pisati elektronsko pošto, tako za naročanje na pregeld kot tudi za kakšne recepte ali vprašanja v smislu “kdaj lahko pridem po bolniški list”.
Če je pa človek res bolan, pa itak da gre k zdravniku, ne pa da več dni zapored klicari na neodzivno telefonsko številko. Saj ne zdravijo po telefonu.
Že več let nam solijo pamet, da se k doktorju moramo obvezno naročiti po telefonu, da dobimo termin. No, kot vidim se tega ne da upoštevati. Ko sem sestro direktno vprašala, ali naj se naročam po mailu, mi je odgovorila, da maila sploh ne gleda.
no, torej smo v 21 stoletju, kjer bi morala delovati vsa tehnologija, no samo človeku se ne da več. Če sestra ne zmore, naj pa zaposlijo še enega, ali dobijo drugo rešitev.
Povej, kam pa hodiš? Sem se naročila pri splošni zdravnici po enem letu elektronsko, pa je sestro v ambulanti ena takale modelinja gnjavila v nedogled. Da mora nujno do zdravnice, da mora nujno to pa ono. Ji je sestra razložila, da za nujne primere prosto prvo uro naslednji dan ob začetku ambulante, če gre za življenje pa na ugenco.
Ampak modelinja je utrujala ene 10 minut, toliko sem namreč čakala pri sestri za sprejem pri zdravnici. 10 minut!
In kaj hudiča imate tako nujnega? Zdravila naročiš po e pošti, sebe naročiš v urnik zdravnika, takrat ko ima prost termina in to je to.
Si bila ta gnjavaža ti?
Aha, na telefon se nima časa oglasit, lahko pa buli v ekran, prebira maile in odpisuje? Ja seveda. In kadar je človek bolan, ne gre nič kar k zdravniku, ker se moraš prej naročit. In ker se ne javljajo na telefon in ne odgovarjajo na maile, gre potem bolan človek na urgenco, da se potem lahko zdravstveni delavci in vi tu gor zgražate, da hodi delat gužvo in da zakaj ne gre k svojemu zdravniku. Hja, verjetno zato, ker do njega ne more in ker v parih dneh neuspelih poskusov bolezen ne mine sama od sebe in pač poišče pomoč kakor ve in zna.
Aha, na telefon se nima časa oglasit, lahko pa buli v ekran, prebira maile in odpisuje? Ja seveda. In kadar je človek bolan, ne gre nič kar k zdravniku, ker se moraš prej naročit. In ker se ne javljajo na telefon in ne odgovarjajo na maile, gre potem bolan človek na urgenco, da se potem lahko zdravstveni delavci in vi tu gor zgražate, da hodi delat gužvo in da zakaj ne gre k svojemu zdravniku. Hja, verjetno zato, ker do njega ne more in ker v parih dneh neuspelih poskusov bolezen ne mine sama od sebe in pač poišče pomoč kakor ve in zna.
[/quote]
na mail lahko komot odgovoriš takrat, ko nimaš ljudi v obravnavi… mail lahko počaka pol ure, ali pa dve. na telefon pa se je treba javit najkasneje v 30 sekundah. razumeš razliko, ali ti jo je treba narisat?
Aha, na telefon se nima časa oglasit, lahko pa buli v ekran, prebira maile in odpisuje? Ja seveda. In kadar je človek bolan, ne gre nič kar k zdravniku, ker se moraš prej naročit. In ker se ne javljajo na telefon in ne odgovarjajo na maile, gre potem bolan človek na urgenco, da se potem lahko zdravstveni delavci in vi tu gor zgražate, da hodi delat gužvo in da zakaj ne gre k svojemu zdravniku. Hja, verjetno zato, ker do njega ne more in ker v parih dneh neuspelih poskusov bolezen ne mine sama od sebe in pač poišče pomoč kakor ve in zna.
[/quote]
Zakaj se ne morete naročiti ? V sistem? In zakaj v primeru res hudih težave ne pridete prvo uro, ki je za nenaročene? Kaj vas muči? In glede na umrljivost ste še kar živi! Torej res ni tako nujno, da bi ne mogli počakati do naslednjega dne!
Zakaj se ne morete naročiti ? V sistem? In zakaj v primeru res hudih težave ne pridete prvo uro, ki je za nenaročene? Kaj vas muči? In glede na umrljivost ste še kar živi! Torej res ni tako nujno, da bi ne mogli počakati do naslednjega dne!
[/quote]
v kak sistem bi se človek moral naročit?
moja zdravnica ima telefonsko in email, naročiš se pa lahko še osebno ali po pošti. kakega drugega sistema pa ne poznam. jaz imam srečo in sestra dejansko odgovarja na maile, torej, se naročam po mailu.
Kakšen starček in kaj ne zna? Dejte nehajte opletat s temile starči, ki obvladajo elektronsko pošto vsaj toliko ko ve, kure! In zakaj bi se ti moral CSD javit takoj ko se tebi dvigne? Si edina socialka!
Še nikoli nisem nič rabila iz CSD, kaj ve ves čas potrebujete? Ko so uradne ure, greš tja!
[/quote]
zgornjega posta sicer nisem jaz napisala, imam pa isto izkušnjo. CSD nemogoče dobiti v uradnih urah po telefonu. torej bi po tvojem morala vzeti dopust ali kako, da bi lahko rešila situacijo?
Telefoni v ambulantah so zasedeni zato, ker eni in isti ljudje kličejo skoraj vsak dan. Danes bi naročil zdravila za srce, čez en dan ugotovi da nima zdravil za odvajanje vode….. Dostikrat niti ne vedo kako se tablete imenujejo, ampak rečejo – tiste v modri škatli 🙂
Zakaj prihaja do tega ? Nekateri nimajo svojcev, ki bi držali “red” nad njihovi zdravili in jih naročali. Spet drugi hočejo vse samo, čeprav ne zmorejo. Tretji pa imajo otroke ali kakšne bližnje sorodnike, pa se nihče od otrok ali sorodnikov njih ne zmeni zanje – razlogov zakaj je tako je lahko ogromno.
Skratka zapleteno.
Kakšen starček in kaj ne zna? Dejte nehajte opletat s temile starči, ki obvladajo elektronsko pošto vsaj toliko ko ve, kure! In zakaj bi se ti moral CSD javit takoj ko se tebi dvigne? Si edina socialka!
Še nikoli nisem nič rabila iz CSD, kaj ve ves čas potrebujete? Ko so uradne ure, greš tja!
[/quote]
O ljubi jezus zenšče zarukano. Csd obravnava vloge za štipendije in otroške dodatke ma kakšni socialci…in wtf, če slučajno kličem iz drugega konca Slovenije?! Starčki večina niso računalniško pismeni. A si stara 15 let, da take gluposti ven mečeš?!
O ljubi jezus zenšče zarukano. Csd obravnava vloge za štipendije in otroške dodatke ma kakšni socialci…in wtf, če slučajno kličem iz drugega konca Slovenije?! Starčki večina niso računalniško pismeni. A si stara 15 let, da take gluposti ven mečeš?!
[/quote]
Ne boš verjela, da nisem 15 ampak bistveno več. In da se poklicno ukvarjam s starejšimi in točno vem kaj in koliko tehnologije obvladajo. Če seveda nimajo zdravstvenih težave – recimo demence. Ampak ti se tako in tako ne naročajo sami. Ostali pa to v večini obvladajo enako kot telefon. In žaljiva si- kako se reče po tvoje starejšim? Starčki? A ti si pa mladinka na sociali!
Glupost pa je po slovensko neumnost! Bo šlo? WTF???