Med.Over.Net

Mršavljenje

Odgovarjajo: Petra Seličanec, kondicijski i osobni trener

Kako bi imali dovoljno energije za aktivan životni stil, hrana i trening trebaju biti vaš prijatelj, a ne neprijatelj. Uz naše savjete i stručnu pomoć postepeno vas vodimo do ostvarenja životnih ciljeva.

Petra Seličanec , kondicijski i osobni trener

PETRA SELIČANEC

vjezbe za hipertenziju

Default avatar

ruza ZG

Molim vas da mi preporucite vjezbe koje smijem raditii s hipertenzijom.
Default avatar

PETRA SELIČANEC

Poštovani,

smijete raditi gotovo sve vježbe, dapače. Jedino na što pripazite pogotovo na početku jest da nemate neke potiske iznad glave.
Većina je u zabludi i smišlja toplu vodu što bi, kako bi, jer su dezinformirani.
Međutim jedini ispravan način pri smanjenju tlaka jest vježbanje i prehrana, a ne tablete. Tablete utječu samo na krvni tlak, a treningom utječete na mnoge zdravstvene dobrobiti pa tako i na tlak.
Trebali biste vježbati 5-6x tjedno i biti što aktivniji. Pogrešno je ono da se ne trebate umarati, baš suprotno. Naravno, uz oprez i progresivan rad, odnosno progresivno opterećenje.

Aerobne vježbe poput: trčanja, bicikliranja, nordijskog hodanja trebaju biti sastavni dio vašeg dana! Naravno, na početku smanjenog intenziteta 40-60% kasnije se može ubacivati i HIIT trening, međutim svakako je preporuka da to radite s trenerom.

Vježbe s otporom: svakako višezglobne vježbe poput: čučnja i mrtvog dizanja. Intenzitet neka bude 40-65% dovoljno vam je 2 serije, a preporuka je da radite 10-12 ponavljanja. Broj vježbi 5-8 različitih vježbi.

Kombinirajte trening npr: odradite snagu 1-2 serije zatim odradite kardio. Tako će vam trening biti zanimljiviji, a i kvalitetniji.

Ako želite poboljšati kvalitetu života prebacite se na vježbanje, što veću aktivnost i pravilnu prehranu jer to su najbolji alati za borbu protiv ove bolesti.

Lijep pozdrav