Mobilni podatki v tujini izključeni, pa vseeno porabljeni
Ali morda kdo ve? Kako je to mogoče?
Na telefonu izključiš mobilne podatke, bluetooth, hotspot… pač vse možne opcije porabe mobilnih podatkov… Dobim račun, kjer je vsak dan nekajkrat dnevno obračunanih za skoraj 1€ mobilnih podatkov (vedno enak znesek). Telefon je bil ves čas na wi-fi (če smo kaj potrebovali), mobilni ves čas kompletno na off.
Ker gre za države 3.sveta, je račun seveda temu primerno visok!
Na A1 pravijo, da zaradi varstva osebnih podatkov, ne morejo posredovati podatka, kaj to je, ampak predvidevajo, da gre za update kakšne aplikacije (???) Podati moram poizvedbo, ki pa lahko sevada traaaajaaaa :-/
To se mi še nikoli do sedaj ni zgodilo, pa imam enak model telefona že vrsto let (Iphone) in vedno delam enako…
Ima morda kdo podobno izkušnjo ali če morda kdo ve, v čem je finta?
O tem se je tukaj pisalo pred par dnevi, mogoce je kaki teden od tega in je nekdo tudi linkal pojasnilo enega od operaterjev. Menda gre za preklop med omrezji.
Vem pa za primer, ko se je bilo doma vsak dan za 1 € kao “prenosa podatkov” in so se tudi takrat (vec let nazaj) izgovarjali na varstvo podatkov. Ocitno ne razumejo, da podatkov ni treba varovati pred samo osebo, na katero se nanasajo. Kako se je tisti primer iztekel, sicer ne vem, ampak poskusi se obrniti po pomoc na AKOS.
Če izklopiš mobilne podatke je to to.Veliko potujem in nimam nikoli stroškov, ker uporabljam samo wifi, mobilne izklopim. Tudi posodobitve se ne morejo delat, če ni prenosa, lahko se potem na wifiju začnejo prenašat, ampak ko wifi izgubiš in nimaš vklopljenih mobilnih se mora vse končat.
Itak pa samo nategujejo, mene so pri nečem drugem okol prnesli na telamachu, potem pa jim dokaži in se prepiraj z njimi, če moreš, ko imajo 1001 izgovor.
IPhone ima super funkcijo Data roaming, ki jo izključiš, tako da ne rabiš izklapljati podatkov. Tudi aplikacije se ne posodabljajo na mobilnem omrežju. Javi, kaj boš rešila. Mi smo ravno v postopku reklamacije računa na eni številki na A1, ker so veselo računali poslane mms-e znotraj EU na slovenske številke. Pa tisto ni bil iPhone.
Hči se je pozanimala za vse opcije za potovanje v države izven EU, na srečo, ker je ob prehodu iz nečesa v nekaj bilo ukinjeno brezplačno pošiljanje MMS. To se je moglo zgoditi po lanskem božiču, ker pred tem je MMS še imela brezplačen. Pravi, da je nekaj potrdila in verjetno je bilo kje v drobnem tisku to navedeno, ampak opozorila na spremembo pogojev pa nikakršnih. Tako da si mislim, da se vam je morda pripetilo to, kar se je tudi njej. Paketa kot takega ni spreminjala, šlo je za neko spremembo obstoječega.
Mi smo bili v maju v ZDA in se nam je zgodilo isto. Podatke strogo izključene, uporabljali smo samo WiFi, ampak vseeno se je na računu poznalo, povprečno okrog 30 evrov višji račun.
Smo pa pri Mobitelu oz. Telekomu vsi trije. Mi si to razlagamo kot nateg. Telekom pač ve, da se je lastnik mobitela nahajal v tretji državi oz. izven EU in proba. Če se stranka pritoži, potem jim ni uspelo, ampak veliko strank se ne pritoži in oni dobijo nekaj denarja. Če razmislimo, koliko je takih primerov, se Telekomu kar splača. No, v našem primeru so z nategom uspeli, ker se nihče od nas bi šel pritoževati zaradi 30 evrov, enostavno se nam ni dalo.
Saj človek ponavadi ne potuje pogosto v ZDA, ampak smo bolj znotraj EU.
Še enkrat prilepim;
https://www.a1.si/pomoc-in-informacije/obvestila/-/obvestila/3285193
Mi smo bili v maju v ZDA in se nam je zgodilo isto. Podatke strogo izključene, uporabljali smo samo WiFi, ampak vseeno se je na računu poznalo, povprečno okrog 30 evrov višji račun.
Smo pa pri Mobitelu oz. Telekomu vsi trije. Mi si to razlagamo kot nateg. Telekom pač ve, da se je lastnik mobitela nahajal v tretji državi oz. izven EU in proba. Če se stranka pritoži, potem jim ni uspelo, ampak veliko strank se ne pritoži in oni dobijo nekaj denarja. Če razmislimo, koliko je takih primerov, se Telekomu kar splača. No, v našem primeru so z nategom uspeli, ker se nihče od nas bi šel pritoževati zaradi 30 evrov, enostavno se nam ni dalo.
Saj človek ponavadi ne potuje pogosto v ZDA, ampak smo bolj znotraj EU.
[/quote]
Mi smo bili tudi spomladi v zda, uporabljala sem skoraj itključno wifi, imela pa sem tudi opcijo ameriko mesečno 10 eur.
Vedela sem, da moram izbrati točno določenega operaterja, ki sem ga tudi vedno nastavila, ampak vseeno sem imela za 20 eur plus stroškov na dveh telefonih, se pravi 40.
Ko sem spraševala potem kako in kaj, sem dobivala vse mogoče razlage, od treh različnih ljudi na telemachu 3 različne razlage..
In valjda se mi potem ni dalo več.
In tako nas je.bejo in služijo.
Jasno, ampak napisala je, da ima iPhona.
No, zakaj prihaja do teh zaračunavanj? Telekom je tu očitno prisoten le, ko kaj prodaja.
[/quote]
Pozdravljeni.
Zahvaljujemo se za vaš post. Vsekakor smo tu, da pomagamo uporabnikom, če se da in ne samo prodajamo 🙂
Zakaj pride do zaračunavanj je težko reči, na podlagi opisov, ki so jih nekateri navedli tukaj. Vsekakor priporočamo, da nam na [email protected] pošljete račun in vaša vprašanja. Bomo preverili in potem tudi raziskali, kaj točno je bilo obračunano.
Lep pozdrav,
Telekom Slovenije
Pozdravljeni.
Zahvaljujemo se za vaš post. Vsekakor smo tu, da pomagamo uporabnikom, če se da in ne samo prodajamo 🙂
Zakaj pride do zaračunavanj je težko reči, na podlagi opisov, ki so jih nekateri navedli tukaj. Vsekakor priporočamo, da nam na [email protected] pošljete račun in vaša vprašanja. Bomo preverili in potem tudi raziskali, kaj točno je bilo obračunano.
Lep pozdrav,
Telekom Slovenije
[/quote]
Tole raziskovanje za nazaj je brez veze. Povejte konkretno kaj vse moram izklopiti, če nočem plačati nobenega centa zato, ker sem v tujini (tretje države). Jaz imam Samsung galaxy. Vedno izklopim le prenos podatkov (pa avt.posodabljanje imam izključeno). Še nikoli ni bilo nič dodatno zaračunano, a le EU.