Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek mobilni podatki tujina

mobilni podatki tujina

Pravkar smo se vrnili s počitnic izven EU. Še pred odhodom smo izklopili mobilne podatke in posodabljanje telefonov.
Zaračunano imamo za cca. 40Eur porabe??? Na aplikacijo za porabo je navedenih 25 dogodkov ob različnih dnevih, različnih urah, vsak v vrednosti ene enote (1kb).
Ima kdo podobno izkušnjo? Kako idejo, kako je do tega prišlo?
Sem klicala pomoč uporabnikom, pa niso znali pojasniti. Račun bom sicer reklamirala, a težko verjamem, da bo pozitivno rešena.

Je problem, telefoni so presegli zahtevnost, da bi jih današnji tumasti ljudje sploh še znali uporabljat, to je eno. Drugo je, da je vse počez popolnoma bralno nesposobno in ni sposobno razumet kaj je podpisalo ob sklenitvi naroočnine in kaj dejansko to vključuje. Potem je pa seveda hudo, ko se neumnost zaračuna z denarjem.

Lte si porabljala. Aplikacije so vlekle podatke v ozadju. Drugic mej omrezje nastavljeno na rocno in lte izklopi.

nova
Uredništvo priporoča

Hvala za konkreten odgovor. Najbrž je bilo res to, saj možnost uporabe LTE nisem imela izklopljeno…

Pozdravljeni,

v primeru, da ste naročniki naših stortev, priporočamo, da račun reklamirate. Sodelavci, ki urejajo reklamacije, bodo zadevo preverili in vam poslali odgovor.

Lep pozdrav,
Telekom Slovenije

Če imaš izklopljen prenos podatkov, kot je napisala, ni prenosa v ozadju, niti na E, 3G ali LTE..čeprav so androidi včasih znali tudi to.

Če so bili mobilni res izklopljeni, se to ne bi smelo zgoditi. Jaz sem bila proti zgornji meji porabe, zato sem gostovanje izkapljale, ampak dvakrat se je pa zgodilo, da je bilo nazaj vklopljeno. Pojma nimam, po kakšnem ključu. Rekla bi torej, da se vam je poraba nekje vmes vklopila nazaj, drugače ni možno. Nobena aplikacija ne bi mogla delat v ozadju, če so mobilni podatki izklopljeni. Ni variante. Imate najstnika pri hiši? 🙂


Sorodna tema me je spodbudila, da sem pogledala nazaj…
Podatki so zagotovo bili izklopljeni, potovala sva sama z možem.
Na razčlenjenem računu je razvidno, da sta se telefona večkrat priklopila in vsakič porabila eno enoto.
Sem oddala reklamacijo, na katero še vedno ni odgovora, zato bom jutri poslala še na Akos.

Tudi mene spet boli glava zaradi računa za mobitel.. Meni se je isto zgodilo.. bila izven EU, izklopila prenos podatkov in telefon.. in spet račun, da te kap.. Prejšnjič je bil še konkretno večji, pa se na Telekomu nisem mogla nič zmenit, ko sem reklamirala, dali so mi edino možnost plačila na obroke.. S Telekomom se tudi za druge stvari težko kaj dogovoriš.. ne govorim o reklamacijah.. kot da imajo Butalce tam zaposlene, res no.. 100× je treba obrazložit in prosit za eno stvar..

Pozdravljeni,

prosim, da nam na [email protected] pošljete vaš račun, da preverimo zadevo. Napišite točno, kdaj in kje ste bili, da bomo preverili, če se podatki na računu ujemajo. Prejeli boste odgovor.
Glede ostalih stvari, ki vas zanimajo, nam pa lahko tukaj pišete tudi zasebno, pripišete še svojo številko, za hitrejši kontakt. Pogovorili se bomo in vam poskušali pomagati.

Lep pozdrav,
Telekom Slovenije

New Report

Close