Forum.Over.Net

Starševski čvek

Zakaj za prevoz otrok manj varen avto?

Default avatar

nelogika

Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?
Default avatar

crna_vrtnica_neprij

nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?

No pri nas je tako.. za vse daljše fure se gre z moževim tavečjim in varnim avtom. Za moje vožnje, ko vozim otroke sem ter tja (radij 5 km) pa gremo ali peš ali z mojim malčkom, ki sicer ima vso varnostno opremo in notri varne otroške sedeže.
Ne gre sploh za večvrednost moškega. Na tako kratke razdalje za dizla ni najbolje, da se ga matra, poleg tega sem hitra in mi je avto bolj kot ne sredstvo prevoza zato ima tudi kakšno udrtino, feltne so popraskane... pri tavelikem moram gledati kam parkiram,... skratka brez veze.
Default avatar

Replika

crna_vrtnica_neprij je napisal/a:
nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?

No pri nas je tako.. za vse daljše fure se gre z moževim tavečjim in varnim avtom. Za moje vožnje, ko vozim otroke sem ter tja (radij 5 km) pa gremo ali peš ali z mojim malčkom, ki sicer ima vso varnostno opremo in notri varne otroške sedeže.
Ne gre sploh za večvrednost moškega. Na tako kratke razdalje za dizla ni najbolje, da se ga matra, poleg tega sem hitra in mi je avto bolj kot ne sredstvo prevoza zato ima tudi kakšno udrtino, feltne so popraskane... pri tavelikem moram gledati kam parkiram,... skratka brez veze.
Ti si meni všeč :))
Sicer midva imava zdaj le en avto, ampak razmišljam podobno.
Default avatar

jah ne vem

čudaki pač kaj naj rečem. Pri nas je obratno. Jaz sem z otroci dnevno okoli in imam nov, varnejši avto. Mož ima za tistih par km do službe kripo.
Default avatar

mehanik1

slovenceljni pač....ženske in moški.....v Italiji imajo skuter in enega malčka in z njim gredo 1000 km daleč na dopust, s skuterjem mularijo v šolo in vrtec itd...pri nas pa vsaj kot avtobus velik avto in varen kot svarun.
Default avatar

Pirenej

Pri nas pa vozim jaz večjega dražjega( bmwja), vozim otroke..
Mož pa manjši avto za po mestu, 10x cenejši in manj varen.. in ker se vozi sam, jaz pa jih peljem v šolo in še kam.
Za daljše ture itak z večjim, vozi ponavadi mož.
Če smo vsi doma in jaz skočim kam sama, grem z manjšim avtom.
Default avatar

Tisa_R

Sicer še nimam otrok, ampak ko gledam kako majhna parkirišča imamo povečini v Sloveniji, se mi zdi čisto logično, da ženska otroke pelje z manjšim avtom. Pri takem lahko vsaj na parkirišču odpre vrata in otroka vzame z avta, naloži na sedeže otrokove stvari, sedež in podobno. Vsaj ko gre za kratke razdalje in manj hitre (in s tem manj nevarne) ceste, ima ta praktični vidik verjetno večji vpliv na samo odločitev.

Sama opažam, da je pri večjih avtomobilih uporaben prtljažnik, da bi kaj odlagala na zadnje sedeže, je pa na marsikaterem parkirišču misija nemogoče.
Default avatar

i wonder

kateri avti pa so garancija za preživetje prometne nesreče? Naš sovaščan je zaključil življenje v varnem BMW-ju, medtem ko je bil soudeležensc v starem peugeotu 106 samo opraskan in potolčen.
Torej pojasnite mi kateri avto je 100% varen, da bom v tistega naložila otroka in psa, moža pa dala v drugega?
Default avatar

ne ni

Niso vsi veliki avtomobili avtomatično tudi varnejši in niso vsi malčki nevarni.

Varnost je sicer predvsem marketinški nateg. Z nečim vam morajo prodati kola, draga za pol stanovanja. Pri sto na uro ti pomaga samo bog, če verjameš vanj, če ne, pa sreča, naključje, usoda, karma in kar je še podobnega. Za varnost potnikov je daleč največ naredil varnostni pas, tudi če je samo dvotočkovni, vse ostalo so malenkosti. Imam 20 let star avto, ki ima še vedno več zvezdic kot marsikateri novi in pol zvezdice manj od najnovejšega modela. Ima abs in dva varnostna meha.
Default avatar

nelogika

Še vedno ne razumem zakaj ljudje razlagajo, da imajo zato drag avto, ker je bolj varen. Z njim se pa potem pretežno vozi moški. Ženska in otroci pa v tistem manj varnem?
Default avatar

ne ni

i wonder je napisal/a:
kateri avti pa so garancija za preživetje prometne nesreče? Naš sovaščan je zaključil življenje v varnem BMW-ju, medtem ko je bil soudeležensc v starem peugeotu 106 samo opraskan in potolčen.
Torej pojasnite mi kateri avto je 100% varen, da bom v tistega naložila otroka in psa, moža pa dala v drugega?
Moj mož je tudi z malčkom naredil masaker na večjem avtu. Na srečo ni bil nihče huje poškodovan, v avtu je imel tudi otroka. (Kriv je bil voznik velikega avta, tako mimogrede). Ko se je čez nekaj let en malček zaletel v naš enoprostorec, sta bila oba avta totalka in večina potnikov rahlo poškodovanih. Hčeri je airbag zlomil prst.
Default avatar

Stepni_Volk

nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?
To je paradoks.. ki pa nakaže bistvo: MANIPULACIJO.

Moški vozi “pomembnejši” avto, ker je tudi njegov ego bolj krhek. Bolj, ko je prestižen avto, manj samozavesti ima..

Ali kot je že Shrek: “They are compensating for something.”

Argument varnosti je tako tisti, ki prepriča partnerico, da v nakup privoli. Podobno, kot ženske v “Imenu otrok” pogosto manipulirajo glede drugih stvari.
Dejansko nihče res ne misli ob tem na otroke, v podzavesti.. navzven si morda še oba dejansko prepričujeta v vsej resničnosti, da je temu tako: za otroke gre.

Nihče namreč ne gre ne Šolo varne vožnje, ki bi omogočila varnejšo vožnjo, ko kupijo nov avtomobil (ima pač drugačno lego, karekteristike itd.).. ki bi bistveno pripomogla k temu, da se nesreče ne povzroči, torej tudi varnost otrok bolj zagotovljena.

Nemalokrat tudi vidiš otroke nepripete, stoječe med obema prednjima sedeža.. ne glede na varnost, velikost in luksuznost vozila, bo otrok v primeru nenadne ustavitve, poletel skozi vetrobransko steklo.
Pa grem staviti, da so si odtegovali od ust, da so kupili ta “varen” avtomobil.

In če že, je varnost glavna prioriteta, bi se vozili z vlaki in avijoni.. pa še za okolje bi s tem bolj poskrbeli (pa nekako prisilili naše politike, da železnice začnejo jemati resno).
De omnibus disputandum..
Default avatar

i wonder

nelogika je napisal/a:
Še vedno ne razumem zakaj ljudje razlagajo, da imajo zato drag avto, ker je bolj varen. Z njim se pa potem pretežno vozi moški. Ženska in otroci pa v tistem manj varnem?
Kdo razlaga, še nikol nobenega čula, imamo pa večji avto za dolge izlete in dopuste zato ima tudi vlečno kljuko, da lahko za sabo vlečemo tudi čoln, ali pa prikolico, še kaj?
Default avatar

nelogika

Stepni_Volk je napisal/a:
nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?
To je paradoks.. ki pa nakaže bistvo: MANIPULACIJO.

Moški vozi “pomembnejši” avto, ker je tudi njegov ego bolj krhek. Bolj, ko je prestižen avto, manj samozavesti ima..

Ali kot je že Shrek: “They are compensating for something.”

Argument varnosti je tako tisti, ki prepriča partnerico, da v nakup privoli. Podobno, kot ženske v “Imenu otrok” pogosto manipulirajo glede drugih stvari.
Dejansko nihče res ne misli ob tem na otroke, v podzavesti.. navzven si morda še oba dejansko prepričujeta v vsej resničnosti, da je temu tako: za otroke gre.

Nihče namreč ne gre ne Šolo varne vožnje, ki bi omogočila varnejšo vožnjo, ko kupijo nov avtomobil (ima pač drugačno lego, karekteristike itd.).. ki bi bistveno pripomogla k temu, da se nesreče ne povzroči, torej tudi varnost otrok bolj zagotovljena.

Nemalokrat tudi vidiš otroke nepripete, stoječe med obema prednjima sedeža.. ne glede na varnost, velikost in luksuznost vozila, bo otrok v primeru nenadne ustavitve, poletel skozi vetrobransko steklo.
Pa grem staviti, da so si odtegovali od ust, da so kupili ta “varen” avtomobil.

In če že, je varnost glavna prioriteta, bi se vozili z vlaki in avijoni.. pa še za okolje bi s tem bolj poskrbeli (pa nekako prisilili naše politike, da železnice začnejo jemati resno).
Odkrit in pošten odgovor.
Šola varne vožnje pa je super, sem bila in verjamem, če bi jo obiskali vsi sodelujoči v tej temi, da bi začeli podobno razmišljat kot ti :).
Default avatar

crna_vrtnica_neprij

Imela sem prometno nesrečo v katerem bi bilo pri večjem (oz. predvsem višjem) avtu nedvomno manj škode. K sreči nama ni bilo hujšega, vendar če bi imela potnike zadaj, ne bi imeli možnosti preživetja.
Od takrat striktno želim avto, ki je visok. Najbolj vesela bi bila še kakšnega močnega bullbara okoli, a pravi mož, da niso dovoljeni (samo okrasni, a šminka me ne zanima). No in če ga že imamo smo potem ta avto opremili še z vlečno kljuko in še nekaj dodatne opreme.
Se zavedam, da če ti je namenjeno potem ti nič ne bo pomagalo.
Default avatar

hahahahahaha

nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?
Vprašaj to te ženske, saj menda so si same kupile avto.
Default avatar

Stepni_Volk

P.S. Če bi bila varnost otrok resnično na prvem mestu, bi vsi starši vozili Saabe.. in posledično ta Švedksa firma ne bi propadla pod okriljem GM-a.

V analizi dejanskih nesreč so namreč Skandinavci ugotovili, da je to najbolj varen avtomobil. Že oddaja BBC Top Geara, namenja kot pogrebna slovestnost, to lepo pokaže.. z čerjava na streho vržejo BMW3 in Saab93. Rezultat je, da bi v Saabu preživeli, v BMWju ne.



Crash testi NCAP so namreč pod točno določenimi pogoji, na katere se proizvajalci pripravijo. V resničnem svetu so pogoji, pokrivanja, koti, kot tudi hitrosti čisto, čisto drugačni (neskončno kombinacij).
Zato ne čudi, da avtomobil, ki je na EU testu dobil 5 zvezdic, dobi na ameriškem le eno (drugačni pogoji nesreče).

Tudi seicer je za Saab veljalo, da ga kupujejo povprečno najbolj izobraženi ljudje. Dodaten prikaz tega, da svet tone v podpovprečnost.

Slika
De omnibus disputandum..
Default avatar

Tisa_R

Stepni_Volk je napisal/a:
nelogika je napisal/a:
Ko vprašam ljudi zakaj kupujejo take drage avte hitijo vsi po vrsti razlagat, da so to bistveno bolj varni avti.

Potem pa opazujem familije. En fajn, večji, drag avto pa en manjši, manj varen avto.
In ponavadi tega manj varnega vozi ženska in večinoma ona prevaža tudi otroke.

Zakaj je moški toliko več vreden od žene in otrok, da si on zasluži varnejši avto, ženska in otroci pa večinoma manjši, manj varen avto?
To je paradoks.. ki pa nakaže bistvo: MANIPULACIJO.

Moški vozi “pomembnejši” avto, ker je tudi njegov ego bolj krhek. Bolj, ko je prestižen avto, manj samozavesti ima..

Ali kot je že Shrek: “They are compensating for something.”

Argument varnosti je tako tisti, ki prepriča partnerico, da v nakup privoli. Podobno, kot ženske v “Imenu otrok” pogosto manipulirajo glede drugih stvari.
Dejansko nihče res ne misli ob tem na otroke, v podzavesti.. navzven si morda še oba dejansko prepričujeta v vsej resničnosti, da je temu tako: za otroke gre.

Nihče namreč ne gre ne Šolo varne vožnje, ki bi omogočila varnejšo vožnjo, ko kupijo nov avtomobil (ima pač drugačno lego, karekteristike itd.).. ki bi bistveno pripomogla k temu, da se nesreče ne povzroči, torej tudi varnost otrok bolj zagotovljena.

Nemalokrat tudi vidiš otroke nepripete, stoječe med obema prednjima sedeža.. ne glede na varnost, velikost in luksuznost vozila, bo otrok v primeru nenadne ustavitve, poletel skozi vetrobransko steklo.
Pa grem staviti, da so si odtegovali od ust, da so kupili ta “varen” avtomobil.

In če že, je varnost glavna prioriteta, bi se vozili z vlaki in avijoni.. pa še za okolje bi s tem bolj poskrbeli (pa nekako prisilili naše politike, da železnice začnejo jemati resno).
Dejstvo je, da nekateri avtomobili vseeno imajo bolj ojačano ogrodje, ali kakorkoli se že temu reče. To ne pomeni, da se človeku v takem avtu ne bo nič zgodilo, so pa lahko posledice malo blažje, če se nekdo z večjo hitrostjo zeleti v tak avto. Ampak pri teh hitrostih in silah je tako, da se do določene hitrosti zadevo še da preživeti, pri večjih ti pa nobeno ogrodje ne pomaga, četudi bi ostalo celo. Je sila na telo zaradi sunka enostavno prevelika in pride že samo zaradi tega do notranjih poškodb. Pa imaš lahko cel kup zračnih blazin.

Meni se sicer zdi smotrno, da ima malo bolj ojačan avto tisti, ki se več vozi po avtocestah, kjer so večje hitrosti in posledično pri trkih tudi večje sile.
Da bi bilo to sorazmerno z velikostjo avtomobila (namesto s samo zgradbo), je pa seveda mit. Kot praviš - dvomim, da se večina poglablja izključno v te karakteristike, ampak si pač želijo avto, ki je lep, udoben, komforten - kar za večji avto običajno velja, dokler ti ni treba iskati parkirišča zanj.
Default avatar

mehanik1

v bistvu je odgovor sila preprost.....babe v povprečju ne znajo vozit avtov, zato se raje matrajo z malim, kot z velikim s katerim je bistveno več težav z iskanjem parkinga, obračanjem, da ne omenim bočnega parkiranja.
Poleg tega so ženske v povprečju manjše karieristke, zato imajo nek brezvezen šiht nekje v bližini doma, mož fa fura kariero in se fura nekam dlje, predvidoma v Lj.
Default avatar

crna_vrtnica_neprij

Stepni_Volk je napisal/a:
P.S. Če bi bila varnost otrok resnično na prvem mestu, bi vsi starši vozili Saabe.. in posledično ta Švedksa firma ne bi propadla pod okriljem GM-a.

V analizi dejanskih nesreč so namreč Skandinavci ugotovili, da je to najbolj varen avtomobil. Že oddaja BBC Top Geara, namenja kot pogrebna slovestnost, to lepo pokaže.. z čerjava na streho vržejo BMW3 in Saab93. Rezultat je, da bi v Saabu preživeli, v BMWju ne.



Crash testi NCAP so namreč pod točno določenimi pogoji, na katere se proizvajalci pripravijo. V resničnem svetu so pogoji, pokrivanja, koti, kot tudi hitrosti čisto, čisto drugačni (neskončno kombinacij).
Zato ne čudi, da avtomobil, ki je na EU testu dobil 5 zvezdic, dobi na ameriškem le eno (drugačni pogoji nesreče).

Tudi seicer je za Saab veljalo, da ga kupujejo povprečno najbolj izobraženi ljudje. Dodaten prikaz tega, da svet tone v podpovprečnost.

Slika
Ravno prej sem šla gledati, ker vem da so bili SAABi res dobri in kvalitetni avti. Škoda jo je, zanimivo pa, da Scania pa dobro dela po drugi strani.