Starševski čvek

jaz bi pa to dieto: 6 x 200 kalorij z upoštevanjem negativnih kalorij

Default avatar
Obstajajo živila z negativnimi kalorijami, telo za njihovo presnovo porabi več kalorij kot jih živilo vsebuje. Spodaj kopiram enega od člankov, kjer malo več piše o tem.

Poletje se bliža, kopalke, lahka oblačila,....rada bi nekaj shujšala, recimo 5 kg. Najbolj všeč mi je zaenkrat dieta, kjer lahko ješ vse, le 200 kalorij ne smeš preseči pri posameznem obroku. Obrokov mora biti šest.

Ne vem, če je potrebno, če uživaš papriko, korenje, lubenico, brokoli,...upoštevati, da bo za njihovo presnovo porabljeno več energije kot je telo dobi pri vnosu. Recimo če ima 10 dkg korenja 20 kalorij, za presnovo telo porabi recimo 40 kalorij, če moram ko seštevam vnešene kalorije pri enem obroku korenje prišteti ali odšteti 20 kalorij.




Edina stvar, ki nima nič kalorij, je voda. Vsa druga živila imajo kalorije, je pa res, da obstajajo živila, ki imajo manj kalorij, kot jih telo potrebuje za njihovo prebavo. To so predvsem živila z veliko vlakninami, z manj kot 4 % ogljikovimi hidrati in z manj kot 5 % maščob. Gre za zelenjavo, jagodičevje, gobe ...

Najbolj znan primer kalorijsko nevtralnega živila je brokoli. 100 gramov brokolija ima 25 kalorij oziroma prav toliko, kot naše telo rabi za prebavo. Na negativni kalorijski lestvici so še zelena paprika, redkvice, rdeče zelje, kislo grozdje, borovnice in vse vrste gob (obe pečene na žaru, brez dodatkov).