Družinski kombi
Ali imate kakšne izkušnje s kombiji (7 do 9 sedežev) znamk VW, MB, Peugeot, Ford ali Hyundai? Glede na to, kaj vse se pelje dnevno po Lj sklepam, da bi tule morala dobiti kakšen odgovor. Če lahko z mano podelite pluse in minuse. Zanima me predvsem vzdržljivost in trdoživost, gledam pa diesle. Hvala.
Če ste zadovoljni s kako drugo znamko, je vsaka info dobrodošla.
Mi mamo trefika. Nam je super in ga ne zamenjamo. Solidna poraba goriva dobroh 7 litrov, ogromno prostora ter v 4 letih nas ni pustil na cedilu. Z njim prepotovali velik del Evrope, letos gremo v Grčijo. WV nam je bil predrag mislim, da je opel enak renoltu. Aja vzemite avto iz 8 sedezi ker ce vzameš z 9 je spredaj “klop” za dva in je ful neudobna.
če imaš take strahove, potem je zate le VW transporter oz. njegove potniške luksuzne izvedenke…..niti ne sprašuj dalje, kaj je s pežoji, citroeni, da ne omenim mercedesa V….glede toyote je pa isti drek kot pežo in citroen, ker so trojčki…..tako, da zate le in izključno VW….. lepo preplačaj zadevo, novo ali rabljeno, in uživaj v svoji zaplankanosti.
Predvidevam, da ne razumeš dejstva, da je na cestah 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kombijev francoskih oz. italijanskih…vse to zato, ker lastniki uživajo v servisiranju.
Mi smo bili prezadovoljni s Chryslerjem Grand Vojagerjem, Town& Country. V notranjosti ameriško udobje, močna mašina, ciser bencinar, a vseeno nepožrešen in čisto primerljiv z ostalimi kompanjoni v svojem rangu ( cca 8,3l bencina na relacijo, mestna okoli 10l).
Ogromno prostora -7 sedežev, druga vrsta ima ločena dva sedeža, zadnja klop za 3 tudi veliko prostora, na komot, tudi za dolgonoge, v prtljažniku tudi če je avto poln še vedno dovolj prostora tudi za pasji prenosni box za srednjo pasmo. Poln avto stegne v klanc tudi 150, če je treba. Stoli srednje in zadnje vrste se preprosto zložijo v dno avtomobila in je ogromno prostora, čisto ravno, če rabiš “jogij magari not fliknit” ali ko rabiš kaj iz ikee pripeljat ne samo zase, ampak tudi z prijatelje.
Je pa v primerjavi z rangovskimi kolegi ( kombi limuzinami pri nas na voljo) voznikov in sovoznikov del zelo limuzinski, usnjeni udobni sedeži ( bolje se sedi samo v Volvu in Range Roverju, OK pa Mercedes S klasa, katerih sedeži imajo opcijo bočnega oprijema na ovinkih ( te sitsne) pa masažo :)))))
Chrysler GV: Ogromno udobja in funkcionalnosti, avtomatik, gretje in hajenje prednjih sedežev in volanskega obroča, odlična parkirna kamera, najmanjša okna za zračenje v zadnji vrsti se odpirajo s pritiskom na gumb, prtljažna vrat se odpirajo in zapirajo elektronsko, vsakpotnik si lahko sam regulira ogrevanje ali hlajenje s svjimi komandami, potnik za vznikom ima steber s polnilno postajo ( vtičnice), drsna zadnja vrata, kar je odlično pri parkiranju v ozke prostore…. Še in še prednosti.
Servisi samo redni, nobenih problemov – 260.000 km smo naredili brez težav. Smo prepotovali po dolgem in počez Evropo.
Imel je tudi odlično navigacijo, pa vso avdio zadevo (ekran na sredini izpod stropa, da so otroci, ko so bili še prednajstniški gledali lahko filme, karkoli, tudi brezžične slušalke so del opreme,pa daljninsko upravljanje avdio-video zadev)
Smo imeli uvoženega, iz Nemčije – tam se firme ukvarjajo z uvozom ameriških avtomobilov, večinoma so to ren a car vozila, ki gredo v prodajo pri nekje 20-25.000 km. Naš je bil star eno leto, ko smo ga kupili, cena: 26.000 eur. Skupaj poem z vsemi slovenskimi dajatvami ( tudi davek na luksuz, ko uvoziš vozilo znotraj državeEU) – cca 32.000 eur.