Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Telemach spet serje

Telemach spet serje

A se komu serje telemach?

imam paket silver trojček – skladno s tem bi morala imeti omogočeno storitev eon na 5 napravah. ko želim aktivirati eon mi v moj telemach kaže, da nimam možnosti aktivacije te storitve.
Sem jih klicala že februarja glede tega, so bedaki namesto vklopiti storitev eon, napisali še eno naročniško pogodbo na istega kupca in dvojno zaračunavali iste storitve, eon ni bil omogočen na nobeni od njih.
večkrat sem jih klicala glede tega, niso naredili nič. sem izgubila voljo in upanje, predvsem se mi ne da več jim razlagat in jih prosit.
zadnjič me kliče neka prodajna predstavnic z neko akcijo, sem ji omenila to, da mi še vedno niso nič aktivirali, mi reče, pokličite na 080 cifro. Tja, kamor sem klicala že najmanj 5x in niso naredili nič. Eon storitve še vedno niso priklopili.
Jaz nimam več živcev jih klicarit, ker se zdi kot da se norca delajo namenoma. Imam raje svoj mir, kot pa se prekladat tam besedno z njimi.
Obup od firme, totalno nesposobni.

nagaja, račun poravnat, pa bo spet ok

nova
Uredništvo priporoča

A si prijavljena na MOJ TELEMACH ki ga najdeš na spletni strani http://www.Telemach, ker tam vpišeš vse svoje podatke-nujno moraš imeti šifro kupca oziroma plačnika položnice, preko katere imaš trojček in potem še davčno št. in še druge običajne podatke. Tam si potem izbereš eno poljubno geslo…napr. JABOLKA9, ki ga potem vpišeš v telefon, ko se naročaš na storitev EON, ker je to storitev izključno za Telemach naročnike.
No, če slučajno vsega tega še nisi naredila….

to si pa res imela smolo… nam tudi najprej ni vse delalo, recimo konkretno eon, a so vse uredili v nekaj urah.,. se splača še enkrat poskusit, ker ta storitev je res top

A si prijavljena na MOJ TELEMACH ki ga najdeš na spletni strani http://www.Telemach, ker tam vpišeš vse svoje podatke-nujno moraš imeti šifro kupca oziroma plačnika položnice, preko katere imaš trojček in potem še davčno št. in še druge običajne podatke. Tam si potem izbereš eno poljubno geslo…napr. JABOLKA9, ki ga potem vpišeš v telefon, ko se naročaš na storitev EON, ker je to storitev izključno za Telemach naročnike.
No, če slučajno vsega tega še nisi naredila….
[/quote]
vse sem naredila, sem napisala,da v moj telemach (kjer sem registrirana z št. kupca in naročniškega razmerja) piše, da lahko v eon storitev prijavim 0 naprav. čeprav bi jih morala imeti omogočeno pet naprav skladno s paketom. Pač prijazen telemach zaračunava paket polno, čeprav ne omogoče vseh storitev, ki jih v paketu plačujemo.
Torej je jasno,da sem v moj telemach prijavljena.

pa še naprave so lahko različne – lahko je to telefon, ni pa nujno, lahko je računalnik. na telefonu moraš imeti aplikacijo, na računalniku se prijaviš na spletni streni eona z geslom za moj telemach – mene seveda ne spusti nikamor, ker mi ponudnik ne omogoča storitve eona, čeprav bi to skladno s paketom moral.
In kljub klicem ne naredijo ničesar že več mesecev.

Tako da če dobro prebereš je to kar si ti pisal kot neko pomoč neuporabno, saj sem jasno napisala,da mi v moj telemach kaže določene podatke, kar pomeni da sem že registrirana tam. Torej so napotki kako se registrirati popolnoma neuporabni in sploh niso stvar problema.


da kljub klicem več mesecev ne naredijo nič, razen novih in novih problemov in napak.
V delanju problemov so odlični, v strokovnosti, odgovornosti, natančnosti in popolni ponudbi, pa pač ne, v vsem tem zadnjem naštetem so poden. Nula.


vse sem naredila, sem napisala,da v moj telemach (kjer sem registrirana z št. kupca in naročniškega razmerja) piše, da lahko v eon storitev prijavim 0 naprav. čeprav bi jih morala imeti omogočeno pet naprav skladno s paketom. Pač prijazen telemach zaračunava paket polno, čeprav ne omogoče vseh storitev, ki jih v paketu plačujemo.
Torej je jasno,da sem v moj telemach prijavljena.

pa še naprave so lahko različne – lahko je to telefon, ni pa nujno, lahko je računalnik. na telefonu moraš imeti aplikacijo, na računalniku se prijaviš na spletni streni eona z geslom za moj telemach – mene seveda ne spusti nikamor, ker mi ponudnik ne omogoča storitve eona, čeprav bi to skladno s paketom moral.
In kljub klicem ne naredijo ničesar že več mesecev.

Tako da če dobro prebereš je to kar si ti pisal kot neko pomoč neuporabno, saj sem jasno napisala,da mi v moj telemach kaže določene podatke, kar pomeni da sem že registrirana tam. Torej so napotki kako se registrirati popolnoma neuporabni in sploh niso stvar problema.
[/quote]
Sicer res ni moj problem ampak zakaj vstrajaš pri tem operaterju? A nimaš možnosti paket prestaviti recimo na Telekom? Tudi pri njih imaš možnosti spremljat tv na računalniku, tablicah, telefonih. Imenuje se tvin tv. Ni sicer EON, ki je res top, ampak je boljša različica bivšega Telemach D3go, ki je bil predhodnik EONa.
Sploh ne kapiram, zakaj ta storitev pri tebi ni možna. Ampak jaz bi na tvojem mestu že pop….in ukrepala, vsaj tako, da bi odpovedala vse storitve. Pa saj niso tako poceni, kot se delajo, da so.
Socer pa predlagam, da pokličeš Ditko Maučec, ona je direktorica marketinga na Telemachu in ji malo ”polepšaš” dan, po možnosti tudi cel vikend, oziroma poskrbiš, da bodo njeni možgani spet malo migali.

Če ima težave od februarja, je takrat najverjetneje sklenila vezavo na paket, ne? Tega pa ne moreš kar tako prekinit.


Sicer res ni moj problem ampak zakaj vstrajaš pri tem operaterju? A nimaš možnosti paket prestaviti recimo na Telekom? Tudi pri njih imaš možnosti spremljat tv na računalniku, tablicah, telefonih. Imenuje se tvin tv. Ni sicer EON, ki je res top, ampak je boljša različica bivšega Telemach D3go, ki je bil predhodnik EONa.
Sploh ne kapiram, zakaj ta storitev pri tebi ni možna. Ampak jaz bi na tvojem mestu že pop….in ukrepala, vsaj tako, da bi odpovedala vse storitve. Pa saj niso tako poceni, kot se delajo, da so.
Socer pa predlagam, da pokličeš Ditko Maučec, ona je direktorica marketinga na Telemachu in ji malo ”polepšaš” dan, po možnosti tudi cel vikend, oziroma poskrbiš, da bodo njeni možgani spet malo migali.
[/quote]
nisem jaz lastnik naročniške pogodbe, ni moja izbira ponudnika. jaz sem samo uporabnik. Tako žal ne odločam jaz o operaterju.
zakaj ne omogočajo, ker so nezanesljiva firma, ker po svoje nekaj izklopijo ali ne dajo dostopa, kakor se jim pač zdi.
Že večkrat doživeto.
pač firma,da je škoda vsake sekunde, biti pri njih.
meni se ne da niti več klicati, ker so toliko moteni, da namesto da bi vklopili storitev eon pri njihovih nastvavitvah, delajo kot rečeno raje vse drugega, izmišljujejo si nove pogodbe, večkrat so mi že izbrisali registracijo v moj telemach, da sem se morala vedno znova registrirati… kot da se norčujejo, delajo vse drugega, nagajajo stranki in ji ustvarjajo probleme, samo zadevnega za katerega, bi ga morali odpraviti pri njih, tistega pa ne rešijo.
Firma,da ni vredna, da obstoja.

kaj pa zamik, nam že 14 dni ne dela?

Jaz nič ne verjamem v to, kar komunistični troli pišejo proti Telemachu. Nismo več v komunizmu, ko so si monopolisti lahko privoščili izigravanje potrošnikov. Danes, v tržnem kapitalizmu, zaradi konkurenčnega boja za stranke vsaka neresna firma avtomatično propade.

ne razumem… če vam kaj ne paše, zamenjajte! Jaz sem, lani šel iz A1 na Telemach, vse dela BP, računi pa nižji… Očitno pa nisem edini;)
https://www.dnevnik.si/1042817698/posel/novice/telekom-slovenije-ostaja-trdno-v-vodstvu-med-mobilnimi-operaterji

Zakaj je potrebno klicati. Napišite reklamacijo, če ne bo šlo z lepa, pa z grda. Goljufajo nas vsi. Naj vam ne bo odveč pisati reklamacij za nekaj €, njim vsak € veliko pomeni in na ta način jih tudi veliko dobijo, ker se ne pritožite, ker ne vstrajate, ….
Če pri Telemachu ne gre, gre pa pritožba še na AKOS.

Pa ni samo Telemach tak nategator, tudi drugi so ……

Ne, oprosti, niso. Jaz z A1 nimam čisto nobenih težav, če pa že, vsakič ko kličem, rešimo zadevo s prvo osebo, ki jo kličem. Ni treba nobenih reklamacij pisat in iskat edine osebe, ki mogoče ve, kaj dela. Telemachu kronično primanjkuje kompetentnega kadra, ker očitno zaposlujejo samo študente. Njim se pa fučka za stranke. In za reklamacije, ker vedo, da te držijo na paketu. Če ga prekineš, ti izstavijo račun za nazaj, ne prevzamejo opreme in te potem tožijo in podobne fore. Proti Telemachu ne moreš zmagat.

Ne, oprosti, niso. Jaz z A1 nimam čisto nobenih težav, če pa že, vsakič ko kličem, rešimo zadevo s prvo osebo, ki jo kličem. Ni treba nobenih reklamacij pisat in iskat edine osebe, ki mogoče ve, kaj dela. Telemachu kronično primanjkuje kompetentnega kadra, ker očitno zaposlujejo samo študente. Njim se pa fučka za stranke. In za reklamacije, ker vedo, da te držijo na paketu. Če ga prekineš, ti izstavijo račun za nazaj, ne prevzamejo opreme in te potem tožijo in podobne fore. Proti Telemachu ne moreš zmagat.
[/quote]
No jaz pa s Telemachom nimam čisto nobenih težav, vse dela kot je treba, pred par leti smo trojčku priključili tudi mobilne telefone. Tisto malo težav, kar jih je bilo, so pa zelo hitro uredili. Edini minus pri Telemachu je, da so pred kratkim ukinili analogne radijske programe in zdaj radia ne moremo več poslušat na radijskem sprejemniku ampak samo na TV, ampak baje to tudi drugje ni nič drugače.
Se vedno znova čudim, ko tule berem, kakšne težave imajo ljudje s Telemachom. Poznam namreč še kar nekaj ljudi, ki nimajo z njim nobenih problemov.

Bom napisala še tebi, čeprav sem že velikokrat – Telemach, s katerim si ti sklepala pogodbo pred leti, ni več isti Telemach. Tudi lastnik se je vmes zamenjal. Kar sklepajo danes, je katastrofa. Podjetje se je prehitro razširilo.

Tale zapis me je spomnil, da sem poskusila naložiti EON. Brez težav; je pa res, da je tudi meni v Mojem Telemachu pisalo, da je število priključenih naprav 0/0. Sem zato poklicala tehnično podporo, so zbrisali registracijo na Moj Telemach, ker sem bila registrirana kot uporabnik mobilne telefonije, nato sem se ponovno registrirala kot uporabnik fiksne, downloadala Eon in… dela. Telemachova pomoč pa hitra in konkretna. Pa nikakor nisem njihov fan, imamo sicer večkrat kakšne dirke 😉

Na trgu so še drugi ponudniki. Sama sem se odločila za Telekom. Dražji so le na prvi pogled, ko pa sešteješ popuste, se izkaže, da ni tako. Imajo dobro tehnično podporo tudi ponočo, usposobljen klicni center, če jim pišeš na mail, te pokličejo in se ti res posvetijo, reklamacije rešujejo korektno.

nam je bistevno bolj pomembno, da plačujemo manj… na letni ravni se kr pozna, ko sešteješ vse… ne bi zamenjal Telemacha!

Če imate težave s Telemachom, pokličite na 070 887 721 (bolje kot tista brezplačna številka, kjer boste dobili študente, ki nimajo pojma) in vam bo takoj pomagal, pride tudi še v isti uri na dom 🙂

Grozne izkušnje ,2ure pa pol nisem mogla dobit nekaj pametnega,prideš do enega čakaš 10min,ti pove,da te bo povezal z drugim,nato prekine,tako je bilo 1uro,potem mi je rekli če bom plačala poloznico v poslovalnici bo priklopljen TAKOJ, letela v poslovalnico plačala je rekel fant v poslovalnici ja ja takoj bo vloklopljen,sem zaupala pridim domov …ni vklopljen kličem….in takrat se začelo rabila še 1uro pa pol dokler zvedla,da bo telefon vklopljen jutri,groza, ni besed

Redno plačuj, pa se boš izognila problemom. Sigurno te niso izklopili, ker si par dni zamudila s plačilom zadnje položnice, ampak je šlo verjetno za star dolg dva ali tri nesece nazaj. Če koristiš storitve, jih tudi redno plačuj. Tako pa dolžniki, sploh kronični, mislijo, da ko končno blagovolijo plačat račun, naj bi pol firme skočilo v luft in jim za nagrado še podarili telefon ali TV.
Velja za vse dolžnike operaterjev, elektra, plina itd.


A kdaj še ni sral?

New Report

Close