Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšno električno kolo kupiti?

Kakšno električno kolo kupiti?

Živjo,

Odločam se za nakup električnega kolesa pa me zanima ali ga ima kdo in mi lahko svetuje na kaj moram paziti pri izbiri?

Vozil se bom po mestu in podeželju, zato bi kolo moralo premagati tudi kakšen klanec.

Prosim za kakšen nasvet. Cena naj ne bo prehuda med 900 in 1.700€ na obroke.

Trenutno gledam po spletu: Bosch, Crussis, Sbikes..

Hvala!
Lp

Predvsem moraš paziti, da ima okrogla kolesa. Vse drugo bo že nekako šlo

Sicer pa kar hudo vprašanje, ker, monovke in monovci so eksperti za dvajset let stare audije, pasate in bmweje.

______________________

Sedaj se lahko prodajajo le kolesa, ki jih poganja elwktromotor takrat, ko ti pedaliraš. Moc najvec 250 watov. Paziti moraš kako močna je baterija, od tega zelo zavisi tudi cena. Nekatera kolesa imako motor ali v zadnjem ali v prednjem kolesu, sedaj pa jih ima največ motor v pestu gonilk(pedalov).
Imaš tudi opcijo predelat svoje kolo, kupis kit za predelavo in baterijo. Recimo kit stane tam okoli 200 do 300€ s kitajske. Baterija od 400€ dalje. Ti kiti imajo različne moci, od 250 pa do 1000w in več. Omogočajo vožnjo tudi brez pedaliranja. Ta močnejši te peljejo v klanec tudi 40 in več na uro.
Predlagam da pogledascna splet električna kolesa, vrhpolje….tam jih eden predeluje po zeljah strank.
Še to….imaš sisteme z različmimi napetostmi, od nekje 24 do 48 voltov….močnejši imajo ponavadi višjo napetost, ker se s tem zmanjšajonpotrebe po zelo debelih električnih kablih.

nova
Uredništvo priporoča

Še to…..pri baterijah je pomembna kapaciteta. Običajno je ta navedena v Ah. Redkeje v kwh.
Pri Ah je potrebno paziti, ker nizjo napetost kot ima baterija, vecjo kapaciteto potrebuje za enako prevozenih kilometrov, kot pri bateriji z višjo napetostjo……torej baterija z napetostjo 24 voltov in kapaciteto 20 Ah, je približno enaka po zmogljivosti z baterijo 48 volt in kapaciteto 10 Ah.


predvsem to ja – ali hočeš samo pomoč pri pedeliranju ali, da kolo vozi na avtonomni elektro pogon.
pred leti sem brskal nekaj na to temo in našel komplet – dodatek – za cca 700€. Montaža zelo enostavna in ni potrebna predelava kolesa, ker zadnje kolo poganja kolešček na motorju.
Trgovina je v Beljaku .. več sem pa pozabil ☺

nekaj takega https://www.add-e.at/de/ueber-add-e-2/

Jaz imam KTM. In sem zelo zadovoljna. Posebaj bodi pozorna na moč baterije. Ta naj bo 500 w. ( to je sicer ok ampak če bi obstajala na trgu močnejša bi bilo še boljše). Sem se pa vozila s CUBE in je tudi ok.

Jaz bi ti predlagal Crussis, ker ga imam tudi sam in sem zelo zadovoljen. Kupil sem ga tukaj: https://www.evozilo.com/k/elektricna-kolesa/

Imajo pa vidim v ponudbi tudi takšne, ki omogočajo hitrejšo vožnjo od 25 km/h, vendar boste z vožnjo po cesti, brez izpita za 50 kubčni motor in brez registracije v prekršku. Ampak kakšen policaj pa res ustavi kolesarja? Tudi tipko za blokado hitrosti lahko verjetno kam skrijemo uporabniki e-koles?

Se strinjam tudi z zgornjimi odgovori glede baterije in moči. Pa tudi sosed si ga je sestavil sam. Komplet delov je dobil na spletu in zadevo sestavil v 2h – kolo mu požene do 60 km/h. =)

Res se splača kupiti e-kolo, ker boš sigurno več zunaj! Na obroke takšna investicija po mojem mnenju sploh ni visoka.

http://eavto.si/elektricno-kolo-vrhpolje-pri-vipavi/

tu si poglej kako gre pravo električno kolo. kolikor vem, ti tile tudi tvoj bicikel uštimajo….po željah (odvisno od želene moči, baterije….)

Predelava kolesa je opcija “v redu”, vendar je teža problem.Takšno kolo ima hitro 30 kg, medtem ko originalna npr. kolesa Crussis imajo samo od 22 do 24 kg, odvisno od modela, imajo garancijo 4 do 10 let, so prilagojena od samih špic do gonilk, zavor itd., nato domet razdalja nekateri mtb tudi do 150 km ( seveda eco način ).

Ojla,
Ne morem se strinjati z navedenimi težami in glede tega, da so tovarniška e-kolesa vedno lažja od predelanih! Zakaj? Zato ker sem se dolgo časa s tem ukvarjal in preizkušal cel kup koles katerim sem dodajal e-podporo in najtežji krosocv z motorjem in baterijo ni ni presegle 18 kg!
Sedaj vozim hibridnega karbonca z 250 W e-podporo v zadnjem obroču in 7,2Ah baterijo, teaž vsega skupaj je 12,3 kg! Torej vse se da le če se hoče in to poceni – sedanji bicikl me je stal samo 1.600.-€. Poglej sliko in papaT

Tg portorz.
Kaj mi lahko napišeš kaj si zmontiral na bicikel?kolko je cena vsega skupaj in koliko je približno teža.

New Report

Close