Potovanja.Over.Net

Kam in kako na počitnice

Se odpravljate na morje ali smučišče? Ali pa ste se od tam že vrnili in bi radi delili svoje vtise?

Zavajanje agencije

Default avatar

NikoliVECtaPALMA

Pozdravljeni
zanima me ali se kdo spozna oz. Hkrati zelim vse opozoriti na zavajanje TURISTICNE AGENCIJE PALMA. Lani smo v njihovem katalogu Mediteran nasli ustrezen hotel na Costa Bravi.Imeli smo samo dva pogoja da je hotel na plazi in da ima tobogane.
Na slikah in opisih hotela tako v tiskani obliki kakor na internetu je bila slika in opis da ima hotel vodni [email protected] sliki pa velika drca.
V Spaniji smo ugotovili ob pomoči [email protected] je ta slika (ki so jo v nasi agenciji uporabili za predstavitev tega hotela) iz drugega hotela in sicer kaki km stran.Ko smo se pritotili so nam dejali da lahko ta park (v km oddaljenem kotelu) uporabljamo nemoteno.Pa temu ni bilo tako.Komaj tretji dan smo dobili neki list s katerim bi naj sli v drug hotel v vodbi park. V drugen hotelu je trajalo cca uro da so nas koncno spustili k bazenim.seveda ni bilo nobenega prostega lezalnika (ker so jih zasedli gostje hotela) tako smo dali stvari na travnik in se samo zaradi hcere malo vozili po toboganih.
Vstopnico smo dobili samo za en dan, pa se to je bilo cca1 ura na nasi recepcij,i da smo sploh dobili in cca 1 ura da so nas tam slustili noter.in 20 min pesacenja.
Smo se pritozili ko smo prisli v Slovenijo, pa so nam odgovorili brezvezne stvari (da bo ta hotel v prihodnosti res imel te tobogane-?!mene ne zanima kaj bodo oni imeli v [email protected] takrat, ko smo mi placali..v glavnem da se opravicujejo,to pa je vse)
Za odgovor potrebujejo vedno cca 3 mesece in vedno oz.ze drugic je podoben bluženje v tri dni.
Saj smo se potrudli nekak, ampak ko nekaj placas in pricakujes (predvsem otrok) in tega ni si normalno razocaran. Meni je bilo zelo hudo, zaradi male.pa ne ker bi bila rzvajena ali ne vem [email protected],ker smo ji obljubli in se veselili norij na toboganih pol pa je bil en mini za max 3 letne otroke. Ze iz Spanije smo rez. Še en (nenacrtovan) dopust, ker smo si zeleli poletje zapomnit po lepem dopustu'ne pa zavajanju in razocaranju.
Polek tega Palma ima tam predtavnico, njihovo izgovarjanje je brezpredmetno. Kaj bi Vi naredili v nasem primeru? Sedaj nam ostane le.se.tozba ali kaj drugega?
Pri tej agenciji si zagotovo kralj samo do takrat, ko placas..kakor placas se te zelijo povsod samo znebiti.mi smo vse v celoti placali(preko 2000e za 2odr.1 otrok) ze marca in se veselili dopusta... najhujsi od vsega je njihov odnos, res jim vsem po vrsti predvsem pa gospe na reklamacijah privoscim, da se jim v življenju to samo vraca na vse mozne nacine.
Hvala za mnenja in nasvete
Lp
Default avatar

ne vem ne vem

Meni tole ne deluje verodostojno, pišeš o zgodbi lanskega leta, priloži kako pisno reklamacijo in njihovo odgovor. Ste sprožili potem postopke pri potrošniški organizaciji?
Default avatar

tkole

Jaz bi poskusila preko Zveze potrošnikov, ampak če se je to dogajalo lani, je brez veze.
Da bi šla pa v tožbo, ker v hotelu ni bilo toboganov kot je obljubljala agencija, mi pa seveda ne bi padlo na kraj pameti.
Sploh pa jaz, tudi zato, da se izognem takim zadevam, svoje dopuste organiziram sama, da lahko preverim, če je namestitev takšna in tam kot mi ustreza. Konec koncev pa lahko, tudi če rezerviraš preko agencije, hotel preveriš na internetu, tripadvisor, holidaycheck, booking ... razen kakega prav zabačenega hotela najdeš čisto vse, z opisi, fotografijami, ocenami gostov ... v vednost za drugič.