Starševski čvek

Dizli

Default avatar
Tudi novim dizlom po nekaterih mestih že grozi prepoved.
Kaj porečete na to? Kako se bodo odločili pri nas?
Default avatar
Že v drugo sporočam, da se neizmerno veselim Passatov variant diesel (z žago v opremi), ki se jih bo kmalu dobilo napol zastonj.
Default avatar
Hamburg je napisal/a:
Odločili se bodo tako kot se bodo v "razvitem svetu".
:)
Default avatar
Napihovanje.....
karkoli se bo sprejelo, bo sprejeto postopoma....recimo v 5-10 letih. Gotovo ne bo omejitev tkoj veljala za euro5 motorje, ki realno gledano nimajo tako veliko izpustov. Tudi nemška ministrica je potrdila da si bo prizadevala proti tem omejitvam, v kolikor pa bo do njih prišlo, bodo te postopne.
Default avatar
LeoVinci je napisal/a:
Govora je bilo o "z dizlom v mesto". Take prepovedi ponekod že veljajo, pozimi npr. v Milanu...
Sicer bo pa dizel kot najefektivnejši motor še dolgo v uporabi v tovornem prometu na velike razdalje. Na mestnih obrobjih pa bodo špedicijski terminali, kjer bodo reči preložili v električne kombije, ki bodo robo dostavili naročniku. Toplogredno kompliciranje pač...
Nihče pa se ne vpraša od kod elektrika za električna vozila in o izpustih v ladijskem prometu.
...in kdo, kdaj in s čim bo izgradil električno omrežje, sposobno zagotavljanja masovnega polnjenja baterij za električna vozila.
Če pogledaš omrežje v Italiji, je to od nekdaj bilo dizajnirano po trenutnih potrebah, skoraj brez rezerv.
Skratka: Bomo videli.
Default avatar
Če že kupuješ dizla kupi takega z vsaj Euro 6 .

Če v Sloveniji prepovejo v mesto dizla Euro 5 in manj, potem tile rabljeni dizli takoj izgubijo na vrednosti, ker skoraj noben ne bo kupil avta s katerim ne more v mesto.
Default avatar
Ampak ne z avtom, boš pač parkiral na park and ride in šel v mesto z lpp kot vsi ostali ki niso prebivalci tistega mesta.
Default avatar
Dizli ustvarjajo manj emisij ogljikovega dioksida od bencinarjev.
Default avatar
mah..to je neumnost. imam 5 let starega dizla z euro5 motorjem in mislite da bolj onesnažuje kot en 20 let star 2000 kubičen bencinski avto?
Default avatar
sploh pa je to diskiminatorno do revnejših državljanov. Tako si bodo snobi s potratnimi 3000 in 4000 kubičnimi terenci prilastili mesto zase in ob tem ne bodo imeli težav s parkiranjem.
Default avatar
Kam pa pridemo če bo vsak imel avto ki onesnažuje. Za vse avte pogoj Euro 6, vse ki nimajo denarja zanje pa na javni promet.
Default avatar
Ok, če že...potem zaprav. Vstop v mesto samo 100% električnim vozilom. Mehkejša prepoved? OK, euro6 za dizelaše, ampak omejitev izpusta 100g CO2.... Zdej en clio 1,5 dci euro5 onesnažuje manj kot 3000 kubičen audi z euro6 motorjem. tako da samo euro6 motor ne more bit pogoj.
Default avatar
Davki za stare dizle bodo poskočili v nebo, tako da ne bodo ravno na pol zastonj :))
Default avatar
BTDT je napisal/a:
ne mešat jabolk in hrušk.
ne gre za toplo gredo oziroma CO2,

gre za zdravje, onesnaževala zraka, za dušikove okside NOx in delce PM2.5
http://www.mojzrak.si/

in ja, konec bo z dizelskimi avti, davki bodo šli v nebo... :)
Default avatar
veste da je napisal/a:
a veš, da 1 liter dizla spusti v zrak več CO2 kot 1 liter bencina.

ali veš, da goljufivi dizelski avto VW and co. spusti več kot 10 krat več zdravju škodljivih dušikovih oksidov NOx kot je zakonsko dovoljeno in veliko veliko več kot primerljivi bencinski avto...

Bencinska vozila imajo emisije NOx daleč pod mejnimi vrednostmi, ki jih določa EURO standard za posamezno vozilo, dizelska vozila jih pa komaj dosegajo (pri dejanski vožnji v realnih razmerah jih celo močno presegajo). Tako dejanska razlika med emisijami NOx med bencinskimi vozili in dizelskimi vozili za npr. EURO 5 ni trikratna kot za mejno vrednost, ampak je dejanska razlika emisij tudi desetkratna ali več. Prav tako ima že večina bencinskih avtomobilov z EURO 4 emisije ogljikovega monoksida (CO) pod strožjo mejo, ki je sicer določena za EURO 5 za dizelske avtomobile. 1 Podrobneje: http://transportpolicy.net/index.php?ti ... s/emep-eea -guidebook-2013/part-b-sectoral-guidance-chapters/1-energy/1 -a-combustion/1-a-3-b-road -transportDirektive: http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/ ... rective-70 -220 -ee c_en.htm
Default avatar
LeoVinci je napisal/a:
kar tolaži se...
Default avatar
Prepoved velja v HH od cetrtka v dveh alejah. Prizadeti so vsi Euro 5 in nekateri Euro 6 avtomobili z dizelskim motorjem. V Nemciji uvajajo nove modre nalepke, ki bodo poleg dosedanjih zelenih in oranznih oznacevale ekolosko ustreznost vozila. Modro nalepko dobijo vozila, ki ustrezajo t.i. Euro 6+ standardu (blue motion).
________________________________________________________________________________________________________
» Respect My Existence or Expect My Resistance! «
Default avatar
V prepovedi je denimo, kot je ze nekdo napisal, treba uvesti prepovedi, ki oznacujejo količino onesnaževanja...denimi, nox, co, co2 ...določi se mejo in nihče, ki jo presega, ne vstopa.....torej bi te prepovedi prizadele tudi najmočnejše, najpožrešnejse mašine namenjene preseravanju... Kajti ni logike, da s cliom ne bo šlo, s ferarijem pa....o onesnaževanju enega in drugega pa raje ne bi....aja...pa meritve je treba za vsa vozila naredit v realnem ciklu, ne na valjih.
Pa ta zapis ne pomenu, da sem za omejitve....ker se mi zdi butasyo, na ta način reševat zadeve, ko pa bi jih bilo potrebno dolgoročno, sistemsko in globalno.
Default avatar
haha končno je napisal/a:
Jep, se opravičujem, a to sem naredil namerno.
Samo z drakonskimi davki lahko vlade dosežejo, da se dizli ne bodo izplačali. Ampak... vse ima svoj smisel in svoje meje, zato je tudi omemba ladijskega prometa namerna. ;)
Skratka, moje predvidevanje je, da bodo razvite države sprejele neke samoomejitvene zakone, ki pa v resnici ne bodo dobro vplivali na konkurenčnost gospodarstev, še posebej zato, ker ne bo malo takih držav, ki tovrstnih zakonov ne bodo sprejele.
Nenazadnje je potrebno preveriti še obolevnost, torej posledice... Pa tudi dolgoživost ljudi v mestih, ki so neverjetno onesnažena z PM10 (ti, in ne 2.5 so najbolj problematični proizvod dizlov) in NOx... Se je morda v zadnjih 100 letih dolgoživost kaj spremenila? Kako je z umrljivostjo? Kako je pa z nataliteto. Kaj pa izpusti CO2? So ti morda neposredno povezani z učinkovitostjo agragata, oz. njegovo porabo goriva fosilnega izvora?
Hočem povedati, da ima vse svoj smisel in da je pri teh rečeh potrebno upoštevati vse aspekte in seveda uporabiti logiko.
Default avatar
Mehanik1 je napisal/a:
Igzekli maj pojnt!