Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kupila bi drug avto – star

Kupila bi drug avto – star

Koliko pada cena avtomobila glede na letnik?
Do koliko km prevoženih se ga splača kupiti, če mislim na leto delati od 10- 15.000 km?
Je avto nad 200-250.000 prevoženih km sploh kaj vreden?
Aja kupila bi nekaj od 2010 naprej.

Moje pravilo je od 50 000 do 85 000 za bencinarja, ali pa do 140 000 za dizla.
Letnik mi ni tako važen.

Jaz tudi kupujem nov star avto. Tudi naredim 10.000-15.000 km letno. Avto pod 100.000 km obvezno, letnik 2013-2015, za max. 7.000-8.000 EUR. Sem gledala na avto.net, če odštejem twingote, cliote in podobne malčke, neke velike izbire po teh kriterijih ni. Kaj menite tisti, ki se bolj spoznate? V redu mi je clio karavan ali škoda fabia karavan, ker imata nekoliko več prtljažnika.


Nekako tako tudi jaz mislim. Na avto.net se svaljkajo že dolgo nekateri avti … Pa da o napihnjenih cenah raje ne bi.
Tole me res zanima:
Koliko pada cena avtomobila glede na letnik, procentualno?

približno takole gre..
za vsakih 4-5 let se avtu zmanjša vrednost za 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}..
malo je odvisno od znamke in vrste..

Živijo,

Imamo nove in rabljene – lahko uredimo tudi leasing ali kredit.

Nekaj iz naše ponudbe lahko najdete na:
http://www.integral-avto.si/rabljena-vozila/

Za vsa vprašanja sem na voljo na 04 / 58 33 354

Lep pozdrav.


Nekako tako tudi jaz mislim. Na avto.net se svaljkajo že dolgo nekateri avti … Pa da o napihnjenih cenah raje ne bi.
Tole me res zanima:
Koliko pada cena avtomobila glede na letnik, procentualno?
[/quote]

Nekako v grobem velja, da prvo leto pade cena za ca. 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, nato vsako naslednje za 10. Glede km… moj jih ima zdaj okoli 190 tisoc. Ravno pred zimo sem dal delat “ta velik servis”. Racunam, da jih bo ob rednem vzdrzevanju naredil se toliko.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

A bo zdaj z nemško odločitvijo dizlom cena padla?

če bi imela na izbiro letnik 2005 s 66 000 km in letnik 2012 z 150 000 km, bi jaz izbrala prvega.
Ali prav razmišljam?
Če ne upoštevam prodaje naprej – to mi je jasno, da ne bom dobila veliko.

(Stari oz. Euro 5) Dizli nimajo nobene cene vec. Ocenjuje se, da vec sto tisoc kosov stoji na parkiriscih prodajalcev avtomobilov. Prodajajo jih za bagatelo (za izvoz).

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Problem pri avtih s premalo km je, da so bili tudi premalo vzdrževani, ker je bilo to lastniku premalo pomembno, saj se je čisto premalo vozil. Če si od avta odvisen vsak dan, se pa malo bolj pobrigaš. Kljub malo km imaš tako načeloma lahko neprimerno več problemov kot z normalno vzdrževanim avtom s 150.000. Kar ni še nobena kilometrina ne za bencinarja ne za dizla.
Lažje je kupiti bencinarja, manj tvegano, za 10.000 km na leto je itak prva izbira bencinar.
No, jaz osebno bi raje malo starejšega, pa boljšega, kot novejšega in slabšega a la clio, razni pežoji in podobna jajčka.
Za 7 tisočakov dobiš čudo od avta, tako rekoč skoraj vse, kar si zamisliš.

a kaj pa potrebuješ pa ne veš??
No potem si poleg letnika določi še ceno in prvi, ki pride na avto.net na ekran je dober

Problem pri avtih s premalo km je, da so bili tudi premalo vzdrževani, ker je bilo to lastniku premalo pomembno, saj se je čisto premalo vozil. Če si od avta odvisen vsak dan, se pa malo bolj pobrigaš. Kljub malo km imaš tako načeloma lahko neprimerno več problemov kot z normalno vzdrževanim avtom s 150.000. Kar ni še nobena kilometrina ne za bencinarja ne za dizla.
Lažje je kupiti bencinarja, manj tvegano, za 10.000 km na leto je itak prva izbira bencinar.
No, jaz osebno bi raje malo starejšega, pa boljšega, kot novejšega in slabšega a la clio, razni pežoji in podobna jajčka.
Za 7 tisočakov dobiš čudo od avta, tako rekoč skoraj vse, kar si zamisliš.
[/quote]

Teoretično – če ima tak avto (z malo kilometri) kakšen star ata samo za v trgoino. V garaži, non stop briše dol prah in pregleduje vse možne tekočine…
V teh primerih me skrbi staranje materiala …. kako je s tem?

Teoretično – če ima tak avto (z malo kilometri) kakšen star ata samo za v trgoino. V garaži, non stop briše dol prah in pregleduje vse možne tekočine…
V teh primerih me skrbi staranje materiala …. kako je s tem?
[/quote]

Material se stara v vsakem primeru …. ampak motor in vitalni sklopi so narejeni za to, da dela, ne da miruje. Zelo individualno je, res. Moj kolega je kupil star avto z malo km in je potem na cesti revež dobesedno začel razpadat, ker določene stvari se menjavajo sproti in za mali denar, ko se pokaže potreba. Če avto ni na cesti, se te potrebe ne pokažejo in gre potem vse naenkrat. Eni sicer kujejo v nebo take avte z malo km, jaz osebno pač ne. Idealno je, če jih naredi vsaj deset jurjev na leto.

Avto ni nepremicnina. 🙂 Narejen je zato, da bi se premikal. Mojega 15 let starega pasata vozi sorodnica se danes in se vedno zgleda precej bolje, kot marsikateri pol mlajsi. Tu gre vedno za odnos do stvari, za nego, vzdrzevanje.

Bolezen slovenskih avtomobilov je, da so praviloma slabo vzdrzevani. Ljudje si omislijo predrago vozilo, glede na budget, ki jim je na voljo. Tako zmanjka denarja za vzdrzevalne posege. Moj nasvet: enostavno prosite prodajalca, da vam pokaze vse racune. Tako boste kaj izvedeli tudi o tej plati…

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Se pravi, da bi jaz, ki imam avto star 12 let, v bistvu morala že nekomu nekaj plačati, če bom hotela, da mi ga odpelje od doma, ane?

Se pravi, da bi jaz, ki imam avto star 12 let, v bistvu morala že nekomu nekaj plačati, če bom hotela, da mi ga odpelje od doma, ane?
[/quote]

A je nekdo prešprical matematiko?

Avto recimo vreden 20 jurjev, je čez pet let vreden 10 jurjev, čez nadaljnjih pet let 5 jurjev, spet čez pet let 2,5 jurja … okvirno no.

Ravno našega starega ata srbi nov avto, ker je še iz stare šole (časi stoenke), da ko je avto star 5 let, ga je treba menjat. Sicer ne sili z glavo skozi zid, ker mu dobro služi, vseeno pa ko se pogovarjamo, opažam, da ga matra. Tako da, če je morda kdo zainteresiran – R Megane 2010 letnik, mislim da 1.6 ali 1.5 ne vem točno, bencinar Dynamique oprema, manj kot 50.000 km, tako kot že predhodniki pišete: trgovina, k maši, obiski, kak izlet, ostalo v GARAŽI. Servisi delani redno (1x letno), ker je deda picajzlast, je tudi avto top ohranjen, nobenega prehranjevanja, kajenja ali česa podobnega v avtu ni bilo – jaz ga itak provociram, da je zmešan, če ga misli prodat, on pa bi rad višji avto, ker naj bi bil bolj varen, pa seveda nov, drgič pa reče ah, saj je še dober. Na Avto.net ga do zdaj še nismo dali, ampak če bi dobil zanj dobro ceno, verjamem, da bi ga dal, ker ga poznam in vem, da ga matra.
Ni ta, ampak zgleda, kot na spodnji sliki

[img]http://shrani.si/f/d/5M/4ziKHiT3/image-15.png[/img]

Šmuglarji odpadejo, močno upam, da tega ne berete
ostali pa se lahko o avtu detaljneje pogovarjamo preko maila [email protected] ali v živo z dedatom.

Material se stara v vsakem primeru …. ampak motor in vitalni sklopi so narejeni za to, da dela, ne da miruje. Zelo individualno je, res. Moj kolega je kupil star avto z malo km in je potem na cesti revež dobesedno začel razpadat, ker določene stvari se menjavajo sproti in za mali denar, ko se pokaže potreba. Če avto ni na cesti, se te potrebe ne pokažejo in gre potem vse naenkrat. Eni sicer kujejo v nebo take avte z malo km, jaz osebno pač ne. Idealno je, če jih naredi vsaj deset jurjev na leto.
[/quote]

Odvisno od vzdrževanja. Stari ljudje avtomobile redno servisirajo, jih imajo v garažah, lepo spucane in zglancane. Tako da nakup avtomobila z malo kilometri še zdaleč ne pomeni, da je avto brez vzdrževanja in da bo razpadel!!
In ja, kilometri so važni. Ker veliki DRAGI servisi se začnejo pri 100 000 km in več, zato je bolje, če kupiš avto, ki še nima zgonjene mašine!

Odvisno od vzdrževanja. Stari ljudje avtomobile redno servisirajo, jih imajo v garažah, lepo spucane in zglancane. Tako da nakup avtomobila z malo kilometri še zdaleč ne pomeni, da je avto brez vzdrževanja in da bo razpadel!!
In ja, kilometri so važni. Ker veliki DRAGI servisi se začnejo pri 100 000 km in več, zato je bolje, če kupiš avto, ki še nima zgonjene mašine!
[/quote]

Prosim, če pojasniš, kje je neumnost mojega razmišljanja.
In kje sem napisala, da malo km avtomatično pomeni nevzdrževanje – napisala sem, in se še enkrat citiram, da je zelo individualno, res. Nekateri res pretirano poveličujejo manj km – in jaz sem hotela opozoriti samo to, da to ni nujno plus. Torej čakam pojasnilo.
Aja, stari ljudje redno servisirajo – to je tako pravilo ali kaj, vsi, brez izjeme? Vsi imajo garaže? Resno, čisto vsi stari ljudje imajo garažo? To jim pripada, ko so stari ali kako? A to tvoje razmišljanje je mogoče nasprotje mojemu, ki si ga označil-a za neumno? Tvoje je torej pametno? Resno?

Mašine z normalno vožnjo ne moreš zgonit in zdrži ob rednem vzdrževanju, menjavanju olja in upoštevanju zakonitosti vožnje od 300 do 400 jurjev. Veliki servisi so pa itak ne glede na km na pet ali ali 100.000 km (načeloma, so odstopanja pri znamkah).

Tudi malo mlajši avte redno servisiramo, čeprav ne delamo več kot 20.000km na leto;)

Jaz sem kupila 12 let starega megana z 68000 prevozenimi km. Redno servisiran in menjano vse zivo, ne zaradi km ampak zaradi let in moznosti preperevanja in podobno. Jaz bolj verjamem v to, da je 5 let star avto s 150000 prevozenimi lahko slabse vzdrzevan kot v mojem primeru, ko je bil avto skoraj druzinski clan in so ga tako tudi negovali.

Nihče ne pravi, da mlajši avtomobilov ne servisirate. Ampak ne morete pa trditi, da so avtomobili zato, ker imajo 100k in več, zaradi novejšega letnika bolši. Ker niso.
Bencinar ne potrebuje veliko kilometrov, da bi se mašina ohranila. Nek star ata ali mama, ki ga uporabljata za dnevne nakupe in za na kakšen obisk, pa za k zdravniku in imata avto lepo v garaži, zagotovo nista slaba opcija.

Nihče ne pravi, da mlajši avtomobilov ne servisirate. Ampak ne morete pa trditi, da so avtomobili zato, ker imajo 100k in več, zaradi novejšega letnika bolši. Ker niso.
Bencinar ne potrebuje veliko kilometrov, da bi se mašina ohranila. Nek star ata ali mama, ki ga uporabljata za dnevne nakupe in za na kakšen obisk, pa za k zdravniku in imata avto lepo v garaži, zagotovo nista slaba opcija.
[/quote]

Saj ne trdimo;)
Moj avto je starejši in nima veliko kilometrov, pa je redno servisiran. Prejšnji avto (11let) je bil enako vzdrževan in gospodič, ki ga je kupil, ga je vozil še celih 8 let brez težav.

Da ne bo nesporazuma: z redno/dobro vzdrzevanim avtom sem imel v mislih, da ob nakupu avtomobila prejmem vse racune in tudi uveljavljam morebitno garancijo pri izvajalcu vzdrzevalnih servisov in popravil in v koncni fazi – ce npr. pride do izliva tekocin (kar se mi dejansko je zgodilo na VW servisu – objemka cevke je pocila in gorivo je zacelo iztekati), lahko uveljavljam reklamacijo in racun za sanacijo cestisca predam v placilo servisu (zgolj kot konkreten primer – smiselno enako velja za vse ostalo, morebitne posege na laku,…).

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

New Report

Close