Med.Over.Net

Kardiologija

Odgovarjajo: prim. Boris Cibic, dr. med., spec. kardiolog

Bolezni srca in ožilja. Krvni tlak. Bolečine in skrb za zdravo srce.

prim. Boris Cibic , dr. med., spec. kardiolog

Boris Cibic

Zakaj se to kljub vsemu dogaja ?

Default avatar

Srčica Sabina

Jemljem Concor 5 mg že okoli dve leti . Preden sem sploh začela z zdravilom se mi zdi da so bile težave manjše in drugačne , ko pa sem začela z rednim jemanjem opažam da imam dodane neke druge težave ki jih ne znam pojasniti ,včasih se zdi kot da imam vezne ekstrasistole . Meni se za moje srce zdi 5 mg kar veliko glede na to da kardiolog ne zaznava okvare srca . Je pa res da se mi je vse skupaj precej izboljšalo odkar jemljem Concor . Zanima me zakaj so ekstrasistole še vedno občasno prisotne ? Glede na odmerek jih skoraj nebi smelo biti . Ni dneva da se ne pojavijo vsaj tri na dan nekatere še posebej zoprne . Mogoče je odmerek previsok . Kardiolog mi je dejal naj jemljem 2,5 mg če pa ne bi bilo dobro pa lahko vzamem 5 mg zato tega odmerka nisem spreminjala ,sem ga pa poskušala zmanjšati lani nakar so se mi pojavile zelo moteče ekstrasistole . Zato si sedaj sploh ne upam zmanjšati odmerka na 2,5 mg . Ali menite da sam concor povzroča te ekstarsistole zaradi tega ker je odmerek prevelik ? In če odmerek naprimer zmanjšam kaj naj naredim če se zopet pojavijo moteče in pogoste ekstrasistole ? Naj počakam da se samo uredi in preneha pogosto skakati ?
Default avatar

Boris Cibic

Ni zadržka za jemanje tablet Concor 2,5 ali 5 mg skozi daljši čas. Ker izgleda, da imate zdravo srce, lahko Concor opustite in ga nadomestite z blagim pomirjevalom (na pr. tablete Persen, ki so v prosti prodaji ali tablete, ki jih predpiše zdravnik). Zelo vam priporočam polurne sprehode, delno s pospešeno hojo, 5 - 6 krat na teden, nekajenje, omejeno uživanje kave in alkohola, izogibanje stresnim situacijam, zadostne nočne počitke, itd.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si
Default avatar

Srčica Sabina

Kaj pa v primeru da se ob znižanem odmerku pojavijo pogostejše motnje? Sem ze poskusila pa so se mi po dveh tednih pojavljale ekstrasistole . Osebna zdravnica pravi da kar tako ne smem prenehati jemanjem .
Default avatar

Boris Cibic

Kljub velikemu napredku v medicini ni redek primer, da pri bolnikih ne uspemo za vedno odpraviti vseh težav s trenutnim zdravljenjem in moramo biti zadovoljni če smo uspešni s stalnim zdravljenjem. Srečno.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si
Default avatar

Boris Cibic

Kljub velikemu napredku v medicini ni redek primer, da pri bolnikih ne uspemo za vedno odpraviti vseh težav s trenutnim zdravljenjem in moramo biti zadovoljni če smo uspešni s stalnim zdravljenjem. Srečno.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si