Kako v trgovini evidentirate zamenjavo artikla
Stranka pride, ker ji artikel ne dela. Prinese račun. Reče, da bo vzela drugega z isto ceno. A ji ksr zamenjate in to je to?
Nič ne evidentirate?
Jaz sem stranki vrnila denar, potem pa odčitala kodo izdelka. Češ predložila bom njen star in nov račun za dobropis. Potem se pa nismo razumeli in nisem povedala, da sem stranki vrnila denar. Zato mi je manjkalo v blagajni. Spet! Za se ubit res!
Dobropise delamo na koncu službe – jih naredi vodja izmene. Npr. prinesejo izdelek in račun nazaj, vrnem denar, na račun se mi podpišejo, zadaj pa naredijo dobropis, da ni manjka.
In za koji k … je to drugače kot če stranka zamenja izdelek za drugega – isti izdelek, ista cena?
Vodja izmene vpraša: je zamenjala? Jaz rečem: ja, z istim.
Očitno pa je ne zanima ne zakaj, ne kje je evidenca. Računa sem vrgla v koš. Šele v avtu mi je kapnilo, odkod manjko.
Še vedno me zanima, kako se evidentira zamenjavo z istim izdelkom. Očitno na hojladri. Za znoret res.
Sama ne morem na blagajni nič v + in nato v – dajat. Naredila sem vse tako, kot je treba, imam 2 računa, samo na osnovi le-teh mi morajo spisat dobropis, da ne bo manjka. Saj bomo izbrskali ta račun; danes sem bila popoldan, jutri sem zjutraj.
V smetnjaku sta edino moja 2 računa. Haha, mi je prav že hecno.
Pri nas sta bila dva načina vračila. Če je stranka plačala s kešem, si poskeniral najprej račun, ki ga
je mogla imet, nato artikel v minus in zaključek.. Na računu imaš recmo 19,99 gotovina minus in toliko ji izdaš. Ona se ti podpiše na kopijo, ki jo shraniš v blagajno. Če je plačano s kartico se na podoben način naredi dobropis, ne daješ denarja iz blagajne. Če je na računu samo en artikel, ki ga vrne ga obdržiš. Vsak dan so preverjal račune in napake na blagajnah. Napako si kril sam. Če je zadevo menjal za drugo, spet isto, sken računa, starega artikla v minus, novega v plus, pol pa al je doplačal ali kot zgoraj opisano.
Kolikokrat moram še povedati, da sem vse evidentirala in se dobropise dela po koncu šihta? Torej tisti denar, ki sem ji vrnila, bi moral iti v dobropis in bi meni blagajna štimala. Kapiš?
[/quote]
Ampak iz tvojega pisanja še vedno ne moremo razbrati ali si stranki zamenjala pokvarjen izdelek za novega, oz. ali ga je vrnila in ni zahtevala zamenjave.