Forum: Kontracepcija

Vas zanimajo novosti s področja kontracepcije? Imate vprašanja, dileme ali težave z obstoječo kontracepcijo?

Moderator: Matjaž P. (jwslo)

rjav izcedek med jemanjem KT

Odgovori Nova tema
Default avatar zaskrbljena200 11 Jan 2018 21:22

Pozdravljeni!
Stara sem 20 let in 28. 12. 2017 sem prvič začela z jemanjem KT Qlaira. Z menstruacijo sem končala 2. 1. in na isti dan sva s fantom imela nezaščiten spolni odnos, pri katerem tudi nisva uporabila "pull out" metode. Tri dni po tem, torej na dan ko sem vzela deveto tabletko sem dobila rahel rjavkast izcedek, ki je trajal dva dni. Prav tako sem imela oba dni menstrualne krče. Rjav izcedek se mi je spet pojavil 9.1., ki pa je bil po spolnem odnosu malce močnejši in redkejši in zaenkrat še ni izginil.
Zanima me, ali je to normalno glede na to, da tabletk prej nikoli nisem jemala? Ali sva s fantom prehitro začela z nezaščitenimi spolnimi odnosi in obstaja možnost nosečnosti?
Hvala za odgovor

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar jwslo 12 Jan 2018 06:56

Pozdravljeni!

Če ste KT pričeli uporabljati v prvih dneh menstruacije in ste tablete redno jemali, potem je možnost zanositve zelo mala. Glede na datume, ki jih navajate, ste s KT pričeli na 1. dan menstruacije, torej vse v redu. Izcedki oz. mazanje perila je sorazmerno pogost pojav pri uporabi hormonske kontracepcije, sploh v prvih 2-3 mesecih.

Matjaž

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh