Forum: Psihiatrija

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Asentra 100mg in kg

Odgovori Nova tema
Default avatar Asentrek 29 Dec 2017 20:02

Pozdravljeni, jemljem antidepresive asentra 100mg.Tablete jemljem zdaj nekje od 16 novembra.Preden sem jih zacel jemat sem zaradi depresije zelo shujsal.v 2 mesecih 7kg.Potem sem zacel z asentro.Sedaj se mi je teza v tem casu torej mescu in 14dni dvignila za 3kg.Jem normalno.Ne vecerjam.na prehrano pazim.
Zanima me ce se lahko zaradi asentre 100mg sem zredil? Ali se lahko zredim se vec kilogramov? Povzroca asentra da se zredis lahko za vec kilogramov ali ne povzroca da se zredis.
Hvala

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 1 Jan 2018 14:57

Pozdravljeni,

sertralin (Asentra, Zoloft) včasih provzroča porast telesne teže, vendar je v vašem primeru porast na račun ponovne pridobitve prej izgubljenih kilogramov zaradi bolezni (depresije). Ali se bo porast teže nadaljeval v posameznem primeru, ne moremo vedeti. Priporočam vam, da spremljate težo in če ne želite pridobiti na teži, začnite nadzorovati vnos hrane in povečajte količino gibanja (kar je tudi za zdravljenje depresije, zelo koristno).

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar realistrealist 15 Jan 2018 17:07

Zanimivo... skrb glede porasta telesne teže... kaj pa skrb glede drugih resnih stranskih učinkov, ki so navedeni v navodilih za uporabo, naprimer samomor?
Slednje je farmacijska mafija zapakirala kot možen stranski učinek predoziranja.

lp

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 18 Jan 2018 11:02

Pozdravljeni,

predvidevam da gospoda ne skrbi možnost pojava samomorilnih misli, ker jih tudi sicer nima, ali jih nikoli ni imel. Samomorilne misli se ne pojavio zaradi samega jemanja antidepresivov, ampak zaradi skupnega učinka depresije in antidepresivov. Tveganje je večje pri mladostnikov, in se običajno pojavi ob uvajanju zdravila. Na to smo posebej pozorni.
Kasneje nas bole skbijo kronični stranski učinki, kot je porast telesne teže ali spolne motnje. Meni je to povsem razumljivo.

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh