Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Predelava avta na plin

Predelava avta na plin

Premišljujemo o tem, da bi naš avto znamke Hyundai i20 na bencin, dali predelati na plin.
Naša povprečna mesečna poraba je okrog 150, včasih tudi do 200 e mesečno, oz. minimalno okrog 100 km na teden.
Berem pa razne forume, ki govorijo tako o pozitivnih kot tudi o negativnih straneh predelave.
Kako pa poteka sama predelava in koliko časa traja, oziroma si brez avta?
Kako pa je s stroški vzdrževanja takega avta?
Pa verjetno imam še en dodaten problem, ker imamo avto na lizing. A se v tak avto sploh lahko uvedejo tehnične spremembe, dokler traja lizing?
In kakšne so vaše iskušnje s firmo, kjer so vam uredili predelavo?

Če delaš 100 km na teden, kar nanese 5200 km letno, sploh ne razmišljaj o vgradnji plina. Tudi če to številko podvojiš. Vgradnja plina je smiselna nad, recimo, 30.000 km letno.
Morda si hotel napisat 100 evrov na teden? To nanese okoli 70 litrov, s katerimi lahko pri povprečni porabi recimo 6 /100 prevoziš med 1100 do 1200 km. Tedensko?

Si zamešal predelavo na plin in avto na diesel? Predelava na plin se avtorju splača. Ni pa to dovolj kilometrov za diesel…

nova
Uredništvo priporoča

Si zamešal predelavo na plin in avto na diesel? Predelava na plin se avtorju splača. Ni pa to dovolj kilometrov za diesel…
[/quote]
Nič nisem zamešal. Kolikor vem, predelava dizla na plin ni mogoča. Avtor piše, da porabi 150 do 200 evrov mesečno, potem pa napiše, da dela najmanj 100 km na teden. Naj se torej najprej odloči, koliko km prevozi ta avto, potem pa na podlagi tega oceni, koliko se mu splača vgradnja plina. In še – plin skrajša življenjsko dobo motorja, poraba pa je ca 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} višja (kadar vozi na plin).
Strošek vgradnje je upravičen samo, če se mu bo ekonomsko povrnil, drugače pa ne.

Cca 2 x tedensko se zgodi da mož pelje sina v srednjo šolo, kar je 25 km v eno smer. Ko pride domov je to skupaj 50 km. Pri tem nisem računala še vseh ostalih potreb naprimer iz naše vasi do najbližjega mesta kar znese v eno smer okrog 12 km. In seveda nazaj. Bencin tankamo s kartico Petrol kluba kjer se potem enkrat mesečno obračuna in ker so na položnici samo stroški tankanja vem, da je okrog 200 e, če nikamor drugam ne gremo. Če pa gremo še na daljšo pot, je pa seveda več.
No ne vem, ker ne vem niti to koliko je strošek predelave konkretno za naš avto in potem seveda še cena vzdrževanja ki je kot berem tudi večja. Res je za preštudirat.

Najprej preveri, koliko km delate/mesec oz. koliksno porabo imate, ker ce 4×100 km + ostala poraba znese 200 eur mesecno, dejansko MORATE nekaj ukreniti. Zivite morda v tujini in tam tankate? Resno sprasujem.

Malo računanja:
2×50 km je 100 km tedensko.
Doštej še 100 km za razne poti do mesta.
200×4 (tedni v mesecu) = 800 km
Če je poraba recimo 6 na 100, imaš porabe 48 litrov, zaokrožimo na 50.
V enem mesecu porabiš 50 litrov bencina?
50 x približno 1,4 = 70 evrov.
V tvojem izračunu nekaj ne štima.

Kljub opozorilom mehanika in kolegov sem dal cliota predelat na plin.
Stroški za gorivo so se res znižali, sem pa imel avto vsak mesec na servisu.
Enkrat zažgani ventili, drugič tesnilo na glavi, spet ventili, termostat, generalna na motorju po enem letu…
Stroškov je bilo skupaj za skoraj novega clia po treh letih…

Hvala Korli tudi za tvojo izkušnjo. Glede na vse skupaj se res vsaj kratkoročno očitno ne izplača. Je spet verjetno odvisno, kje se dela predelava. Če ni čisto strokovno opravljeno, je boljše, da pustiš tako kot je in narediš kak kilometer manj.

Splača se ti kupit Opel Corso na plin. Menjaj cliota al kaj imaš za corso. To pomeni povprečno vožnjo za 4 eure za 100 prevoženih kilometrov! Predelani avto na plin pa pomeni 5 eur za 100 kim, ampak ni več isti avto.

evo Peugeot

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12473943&display=Peugeot{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20308{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Premium{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20VTi

Opel Corsa

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12636361&display=Opel{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Corsa{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Color{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Edition{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.2{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2016V

Seat Altea

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12518733&display=Seat{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Altea{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20BI{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20FUEL{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20-PLIN{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20-

Poleg že omenjene ekonomske postavke, imajo avtomobili na plin še eno, ki jo seveda ljudje redko upoštevajo: EKOLOŠKO.

CNG (Compressed Natural Gass) gani so trenutno najbolj “čista” vozila. Žal pa ni prav veliko črpalk, ki bi CNG ponujale.. V Sloveniji so 2 ali 3?
Je pa CNG energetsko najbolj “poln” na kilogram plina: 13,3 KW/h
Dizel 9,9 KW/h
Bencin 8,6 KW/h
LPG 6,8 KW/h

Predelava se ponavadi dela na LPG (Liquefied Petroleum Gas).. ker pa “predelava” ni podobna predelavi, bodo izkušnje hudo različne.
Nektari bencinski motorji niso primerni ze predelavo, drugi normalno delajo celo brez podmazovanja ventilov.
Pri bencinskih motorjih evropskih porizvajalcev je ponavadi najmanj problemov, pri korejskih in japonskih pa lahko kje zaškripa ali se celo odsvetuje predelavo.

Svetujem seveda tovarniško predelano vozilo. Največ podpore ima Opel, so pa tudi ostali proizvajalci.. Nekaj vmes so se pred leti spomnili pri Subarujo, kjer so LPG sicer dograjevali, a se je vgradnja štela kot “tovarniška”.
Tovarniško predelano vozilo pomeni, da se vse potencialne probleme rešuje na enem mestu, le teh pa ne bo toliko, kot pri prosti predelavi, ker so se tega lotili ljudje, ki avto in motor izdelujejo.

Pri predelavi se vas bodo pa predelovalci in izdelovalec vozila prosto podajali. Že v osnovi se ob predelavi izgubi garancijo in kulanco.. karkoli bo narobe z motorjem, bo proizvajalec vozila krivil uradno predelavo. Se pravi tudi ob znaniih stvarnih napakah motorja, ki bi jih po kulanci bili dolžni odpraviti, se to ne bo zgodilo. S predelavo ste to prvico izgubili.

Negativna stran LPG vozil je, da marsikdo ne ve, kako se LPG pravzaprav širi v primeru počenega tanka (je težji od zraka in se enako kot bencin “razlije po tleh”).. prenekatere podzemne garaže/parkirna mesta prepovedujejo vstop LPG vozilom. Zmotno. Samo prepoved je prepoved.

LPG predelanim vozilom pade tudi moč in navor motorja.. zaradi energetsko bolj rahitičnega energenta, avto plina (6,8 namesto 8,6 KW/h).

Moja izkušnja: finančno sem sicer prišel na zeleno vejo po 40’000 km. 2.0 bencinski motor je rabil 8 litrov bencina, s plinom ga kuri 10. Razlika po EU in Švici je do 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cenejši plin.. črpalke kar pogoste (pomaga GPS z vnešenimi lokacijami).

Je bilo pa ob in po predelavi veliko enih težav.. od crkovanja, do žretja olja.
Bi še enkrat predelal vozilo na plin?
Ne.
Preveč servisov pri proizvajalcu vozila in predelovalcih..

Sodelavci imajo pa v glavnem obratne izkušnje. Tako, da je vse skupaj bolj prerokovanje, kot nek zdrav nasvet.

Serijsko opremljen avto z LPG: ja.

Predelano: morda?

De omnibus disputandum..

Predelati sem dal scenic xmod na plin in sem 4 leta vozil s plinom. Sedaj mi je pa žal. Zakaj ? Ker mi je avto crknil na avtocesti in sem plačal veliko za popravilo. Avto mi je porabil skupaj 10 /100 km od tega 3-4 bencina in 6 do 7 plina. če to cenovno preračunam, dobim porabo 7/100 km. Ampak avto brez plina porabi manj kot toliko ! To je problem. Na avtocesti o mimo Radovljice mi je kazal indikator porabe vedno 7/100 km pri vožnji s plinom, sedaj, ko sem plin izklopil, pa mi je kazal malo čez 5/100 km. To pomeni, da je ta plinska naprava zanič. Je pa to plinska naprava iz renaulta in bi morala biti dobra. Vgradil mi jo je pooblaščeni serviser renaulta. Ni me opozoril, da je zanič, samo vzel je denar.

Predelava avta na plin je ena izmed možnosti kako uničiti motor. Zakaj? Predvsem zato, ker bencinski motor (material) ni narejen za daljši čas izgorevanja, ki nastaja pri uporabi plina.

Sem dal predelati avto na plin cca 3 leta nazaj.
Delam 40k km na leto.
Avto mi je prej pil 10l bencina, sedaj mi pije 12l plina.
Bolj zadovoljen ne bi moral biti kot sem. S samo predelavo nobenega problema, z avtomobilom nobenih problemov, edino servis vsakih 30k km je nekje 100 eur.
Vgrajen je pa sistem PRINS.
Kdor pa špara in daje nepreverjeno robo v avto pa naj ima zažgane ventile pa preplozane dihtunge in tako naprej… Vsak si naj računico sam potegne, ampak imejte v glavi da se na sistemu ne sme šparati.

Na čem sta z avtorico? Mora biti dobra roba.

Kako ti je indikator porabe kazal porabo bencina, če si se vozil na plin (ogret motor gre na plin)? Torej si mimo Radovljice imel porabo 7 litrov plina, kar je 3 do 4 litre bencina. Itak pa, a nisi šel nikoli realno preračunavat, kakšen ti je celokupni povprečni strošek na 100 km?

Avtorica pa, odloči se, ali naredite 500 ali 1500 km na mesec oziroma kaj plačate Petrolu, mogoče bencin za dva avta?
Če imate veliko kratkih voženj, predelava na plin verjetno ni smiselna, ker avto ne začne takoj porabljati plina, ampak na začetku kuri bencin.

Bencina pokuri zelo malo. Mogoče kak kilometer fura na plin, včasih še to ne.

Sam sem LPG v vozilo iste znamke vgradil pred točno 3 leti, v tem času z njim napravil 75 kkm.
Investicija, s homologacijo in opremo za popravilo pnevmatike vred, se mi je povrnila po dobrih 30 kkm. Do sedaj sem prihranil cca. 1.400 EUR, vštevši tudi redne in izredne servise.
V letnem povprečju motor porabi slabih 6 dcl bencina na 100 km, pozimi seveda več, poleti manj. Poraba plina je za 13{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} višja kot prej bencina, ob vštetem bencinu pa je skupna poraba točno 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} višja kot prej. Vožnja ni ravno 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cenejša kot z bencinom, je pa okoli 45{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cenejša.

Z avtom na plin ne smeš v parkirno hišo.

Ti mali korejski avti niso primerni za predelavo na plin,Kia Hyundai 1.2,1.4,1.6,1.7 bencin se motorji pregrevajo pa še tovarniško garancijo izgubte če plin ni montiran original!

to tak je! ker sem jaz tak reko 😀

Odvisno od izobraženosti lastnikov parkirne hiše: http://www.aegpl.eu/media/114488/aegpl{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20position{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20lpg{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20vehicle{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20access{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20to{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20underground{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20car{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20parks.pdf

Večina članic EU te prepovedi nima.

De omnibus disputandum..

Hmm jest sem imel tudi cliota na plin pa preden sem ga prodal pri cca 90.000km sploh nobenih problemov.

Torej, kot vidim mnenja deljena, no pa zacnimo…tako kot vi sem tudi jaz dobil razlicna mnenja tudi od ljudi ki stvari niso poskusili in vedli kaj lpg sploh je… sami strokovnjaki. Boze nedaj japonca predelat na lpg. Po 10 letih lahko porocam rezultate.
Civic 1,8 2008, pri 93k predelan na lpg, v vseh letih ni videl dodatnega mazanja ventilov, pri 200k nastelani ventili, trenutno na strvcu 310k bp. Filtre zamenjal dvakrat, enkrat mi je zabil0 injektorje ker sem v Nemciji natocil neko nesnago. Predelava na G-1 plinski sistem, kvazi slovenski proizvod. Vsaki tolko casa mi malo uhaja hladilna tekocina, pac sparanje na spojkah. Ostalo b.p. Je oa res da servisiram avto do 200k na 10k orevozenih od 300k naprej pa na 15k. Pri 400k olja vec sploh ne menjam…
Kolega opel astra 2009, 1,6 sistem zavoli. Zadeva ima komaj 200k cca pri 120k predelana na plin, problem z vzigom, trukiranje, glava bo zgleda ze drugic sla na brusenje in komplet ventilov.redna uporaba maziva za ventila, seveda brez elektronskega mazanja, servis dela po oplovin reglcah(nevem na kolko je predpisano).torej vecji strosek kot korist.
Defakta… verjetno ne bom vec dal predelavo delat pri g1 ampak prins, pac placas ime in upas da si kupil mercedesa. Tudi studiram na predelavo na cng ampak zaradi tega ker imam v nacrtu samooskrbovanje oz pridelavo cngja, ker mam pun k, totih zvisevanj cen. A lpg stranski produkt pridelava ostalih goriv… cng pa naredis ko se sprdnes mal heca pa lp

New Report

Close