Forum: Urgenca

Posvet o urgentnih stanjih, bolečinah, povišani temperaturi in poškodbah. Kje poiskati pomoč?

izvid

Odgovori Nova tema
Default avatar janos 6 Dec 2017 14:05

Bil sem pri anesteziologu zaradi operacije hrbtenice pa me je opozoril na povečan kreatinin136 in oGF 46,jemljem tablete brillique zaradi infarkta ,tam piše da so stranski učinki povišan kreatinin.jemati jih moram še 6 mesecev¸-ali bi moral obiskati osebnega zdravnika-hvala za vaše mnenje!"

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar SRebolj 6 Dec 2017 21:10

Pozdravljeni, oGF je sicer izračunana in ne izmerjena vrednost in torej ne natančno merilo ledvične funkcije, bi pa lahko šlo za zmanjšano funkcijo ledvic in bi bilo koristno spremljati pri vašem zdravniku. Seveda je lahko višji kreatinin posledica jemanja omenjenega zdravila in posledično oGf, ki sse ga izračunava iz kreatinina. Lep pozdrav

- - - - - - - -
Sašo Rebolj, dr. med.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh