Forum: Psihiatrija

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Asentra

Odgovori Nova tema
Default avatar Asentra 26 Nov 2017 19:31

Pozdravljeni,

16.11 swm zacel spet nazaj jemat asentro po dogovoru z psihiatrom.Ze pred pol leta sem jedel asentro 200mg.zdaj pol leta nisem,zdaj pa sem spet zacel.
Zacel sem z 100mg. Po enem tednu mi je psihiater dvignil odmerek na 200mg.
Zdaj jem asentro ze 11 dni.4 dni ze 200mg.
Zanima me ce je normalno da se ponoci nenormalno potim?
Sploh v noge.Odeja je cela mokra.
Je to kak stranski ucinek ki bo minil?
In kdaj?
Ko sem prvic jemal asentro nisem imel dobenih tezav z tem.Res pa je da sem zacel z 25mg in mi jih je psihiater visal na 200mg.

Zdaj pa sma se odlocla ker sem jih ze jemal prvo za 100mg in zdaj za 200mg

Hvala

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 28 Nov 2017 22:30

Pozdravljeni,

pretirano potenje je lahko stranski učinek Asentre in naj bi izzvenel. Kdaj točno, težko rečem. Je pa možno, da imate več stranskih učinkov zaradi hitrega uvajanja.

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh