Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšna platišča za letne gume?

Kakšna platišča za letne gume?

Železna ali aluminijasta?
Kakšna je prednost enih in drugih?
Za zimo imam železna.

Baje da alu. Je rekel meni moz, ker bo treba se ene nabavit.

Aluminijasta imajo več prednosti od manjše nevzmetene mase, boljšega hlajenja zavor, manjšega vztrajnostnega momenta (hitrejše pospeševanje in ustavljanje).

So pa dražje in ponavadi lepše izgledajo. Večina ljudi jih kupi zaradi zadnjega razloga.

nova
Uredništvo priporoča

Če te skrbijo nevzmetene mase, je najbolje imeti čim manjše in čim ožje pnevmatike, pri platiščih ni v teži bistvene razlike. Prav tako bo manj mase, če imaš manjše kolute zavor, nehlajene kolute itd….pri isti dimenziji gum, ni neke razlike v teži med alu in železnimi platišči

Bistveno razliko pri masi platišča pomeni recimo že 1 kg. S tem, da ima nevzmetena masa nekje 10x večji vpliv na lego kot vzmetena.


Spet en neuporaben teoretičen odgovor. Skrajno neumno je imeti na avtu nehomologirane komponente. V primeru nesreče boš imel/a težave z zavarovalnico. Glede platišč, aluminij je precej lažji od železa in trditi, da pri isti dimenziji gum ni razlike v teži je monasto.

Čim dražja.
Platišče je za avto kot za žensko čevlji torbica in nakit skupaj

Jaz sem kupila se en komplet originalnih jeklenih platisc…


Obvezno lesena platišča!

vedno mislila, da so železna pač boljša, tudi poleti. Da pa so aluminjasta lepša. To, da bi bila pa aluminjasta primernejša, pa prvič slišim.

Monasto je pametovati o stvareh, na katere se ne spoznaš. Če nimaš pojma, bodi raje tiho.

Aluminij je res lažji material kot jeklo, a ima jeklo večjo trdnost. Jeklena platišča imajo debelino sten okoli 2mm, medtem ko imajo aluminijasta debelino stene okoli 4-5mm. In ker je aluminija toliko več, je zato tudi teža aluminijastih platišč približno enaka teži jeklenih.

Kar se vam pač dopade.

Tista izjava, da so Alu platišča lažja od jeklenih, je pa napačno razmišljanje! V 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} so težja, nizkocenovna precej težja!
Lažja so samo platišča iz magnezijevih zlitin, ki so pa precej dražja in si jih privoščijo v glavnem lastniki dragih avtomobilov.

bistveno razliko v teži boš dosegel, če boš uporabil kar se da najmanjše in najožje dimenzije platišč in gum. tudi zavornih kolutov ( šibkejše različice istega modela imajo pogosto tudi šibkejše vendar tudi lažje zavore ter ožje in manjše gume.
Kako je razporejena teža pri platišču z gumo ali je ugodneje večje platišče in čim bolj nizkopresečna guma ali manjše platišča in višja guma, ne vem natančno, bi pa tako čez palec rekel, da je glede mase boljše manjše platišče in višja guma.
Seveda govorimo zgolj o homologiranih dimenzijah, da ne bo kdo spet v luft skakal….cel kup avtov ima recimo homologirane vsaj tri različne dimenzije platišč po premeru (recimo 15, 16 in 17″). v takem primeru sem skoraj prepričan, da bo najlažja in z maso čim bližje osi vrtenja, 15″ kolo.

ok, torej – zimske gume na jeklena, letne gume na aluminijasta.

pa nič me zanima izgled, samo da je najbolj varno oz. primerno za vožnjo.

Kot sem napisala že zgoraj, imam tako letne kot tudi zimske na jeklenih platiščih.

Mogoče so aluminijasta nekoliko bolj obstojna, jeklena pa malenkost prej podležejo koroziji. Če ne daš nič na izgled in te zanima samo tisto kar je varno in primerno za vožnjo, potem kakšne bistvene razlike med aluminijastimi in jeklenimi platišči ni in je vseeno katere vzameš.

New Report

Close