Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj avtohiše kupce silijo v nakup avta prek "financiranja"?

Zakaj avtohiše kupce silijo v nakup avta prek "financiranja"?

Kaj je zdaj to? Včasih so bili v avtohišah veseli, če si imel denar in avto kupil TAKOJ, danes pa vsi nekaj silijo v lizing na 5 let ali še več, dajejo neke blazne popuste, ampak samo, če se boš odločil za njihovo “financiranje”! Skoraj vsi, ki jih poznam in so v zadnjih letih kupili avto, so ga kupili prek Peugeot, Renault, VW, Ford, Škoda, Hyundai, Kia… FINANCIRANJEM – čeprav so imeli prihranjen denar za nakup avta.

Ali kdo ve, v čem je stvar? Ali na tak način resnično ne preplačamo avta? Enostavno ne morem verjeti, da je tak način ugodnejši za kupca avta! Zakaj bi avtohiše pljuvale v svojo skledo in se odpovedovale dobičkom?
Če bi vi kupovali novega, bi raje plačali naenkrat oz. z gotovino ali bi šli v to njihovo “financiranje”?

to tudi mene zanima. naj bi bilo kao bolj ugodno, ampak za koga? za stranko? odvisno je od obrestne mere, v bistvu je to lizing in avto ni tvoj, dokler ga v 5-ih letih ne odplačaš.
zakaj bi šel človek v to, če ima npr. prihranke na kupu? a če z gotovino in takoj kupiš avto, potem nimaš nekih ugodnosti? npr. do 100.000 km garancije ali nižje cena avta?

mi se tudi odločamo za nakup, prihranili smo denar, zdaj pa mož pravi, da bomo najbrž morali iti v to financiranje (Volskwagen), drugače nas bo avto prišel še dražje, če ga bi plačali v gotovini. sploh ne razumem!

avto seveda preplačaš….recimo za keš stane 17 jurjev, če vzameš preko financiranja, stane 16 jurjev, zraven dobiš recimo še pet let brezplačnega servisiranja, podaljšano garancijo in zavarovanje s kaskom za prvo leto….ob tem s financiranjem preplačaš avto recimo za jurja in pol, torej te bo skupno stal 17,5. vprašanje…a se ti splača za 500 eur, kolikor dejansko preplačaš financiranje napram nakupu na keš, da dobiš zraven tiste dodatne ugodnosti? zato vsi vzamejo preko financiranja…. tako nekako gre to, številke in ugodnosti so izmišljene

Jaz sem pred leti kupila Opla na tak način, sicer sem leasing precej skrajšala, a vseeno je bil nakup na njihov leasing.

In bilo je kar nekaj ceneje kot pa če bi plačala z gotovino ali pa vzela kredit (pa sem povsod upoštevala vse stroške).

Zakaj? Čisto enostavno, ker se jim to splača. Financiranje je mogoče ugodnejše kot v banki, a kljub temu jim na koncu plačaš višji znesek kot je vrednost avtomobila. Poleg tega se v pogodbi obvežeš tudi to, da boš avto servisiral pri njihovi dragi servisni mreži, po koncu financiranja pa te nategnejo še toliko, da ti rabljen avto odkupijo, ti pa imaš možnost novega financiranja po njihovih kvazi ugodnih pogojih. Ljudje so pač ovce, ovce je pa treba strižt…

Bistvo vsega skupaj je, da se s takim poslom prepreči takojšnjo (pre)prodajo avtomobila v tujino.

Kot sem napisala – sama sem upoštevala pri kreditu vse obresti, stroške odobritve kredita … enako pri leasingu, popolnoma vse stroške in primerjala s plačilom za gotovino (ki sem jo imela). Leasing najbolj ugoden.

Zavarovanje s kaskom za prvo leto, brezplačno servisiranje, podaljšana garancija … pa je bila v vseh variantah plačila enaka.

Enostavno: ker pri tem zaslužijo.
Na primer Peugeot:

PEUGEOT 308
Primer informativnega izračuna finančnega leasinga Peugeot Financiranje za vozilo Peugeot 308 Active (1,2 PureTech 110) s paketom »Pomoč vozniku«, Mirror Screenom in meglenkami – mesečno odplačevanje; maloprodajna cena z DDV in vključenim bonusom (v ceni je obračunanih 1.000 EUR popusta v primeru financiranja Peugeot – pod pogojem vsaj 24 mesečne dobe financiranja) je 15.690 EUR; mesečni obrok je 169 EUR pri pologu v višini 4.750 EUR in ročnosti 84 mesecev; višina pologa je pri akciji omejena od 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} do 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, doba financiranja je vezana na ročnost od 36 mesecev do 84 mesecev; DDV je obračunan v obrokih; EOM na dan 15.09.2017 znaša 8,1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in se spremeni, če se spremenijo elementi izračuna; izračun temelji na osnovi indeksa obresti – 3 mesečni EURIBOR s skupno letno obrestno mero 6,6{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}; financirana vrednost 10.940 EUR; skupni znesek za plačilo 18.547 EUR; stranka v primeru Peugeot Financiranja prejme tudi jamstvo za dobo 5 let (vključuje dvoletno pogodbeno garancijo) oziroma 100.000 km in avtomobilsko kasko zavarovanje za 1 EUR za prvo leto;

Avtomobilska hiša tako postane kreditna ustanova.

financiranjem si nekako vezan na njih, še posebej če je lizing. Avto hiše imajo dostop do bolj ugodnega oz. primerljivega financiranja, kot končni kupec. Pa še prestrašijo kupce s tem, da morajo avto voziti na servise k njim in na ta račun pokrivajo financiranje in si zagotovijo delo. Zato za takojšnje plačilo ne nudijo nižje cene.
Za uveljavljanje garancije ni potrebe, da vozite na pooblaščen servis, ampak na usposobljen servis, ki pokvarjene dele lahko menja s primerljivimi neorginalnimi! Sicer znajo potem zakomplicirati 100 na uro, če hočete uveljavlajti garancijo pri pooblaščencu, vendar nimajo osnove za to.

Dodajam še: v primeru lizinga nisi lastnik. Obvezno moraš plačati polni kasko in servisirati avto pri pooblaščenih prodajalcih. Poleg tega so, če se ne motim, še določeni pogoji za prevoženo kilometrino. Zadnji obrok običajno udari po žepu, itd.

Res je, v primeru leasinga nisi lastnik avta ti, ampak je leasing hiša.
Vse ostalo pa ne drži – sama razen prvega servisa pri 3.000 km nisem nikoli več bila b tisti avtohiši, za garancijo pa je obveza samo redno servisiranje in ne več pri pooblaščenih serviserjih (EU direktiva velja že kar nekaj let), pri leasingu pa je že ob izračunu jasno tudi, kaki bodo obroki in kak bo zadnji, odkupni obrok.
Edini dodatni strošek je menjava prometnega dovoljenja, saj je v času trajanja leasinga kot lastnik vpisan leasingodajalec, kupec pa kot uporabnik.

Da ne boste preveč filozofirali :

Znamke imajo lahko nižje cene v Sloveniji zaradi takoimenovanega country popusta. Ker pa si večinoma ne želijo delati konurence v drugih državah, si preko leasinga zagotovijo, da bo avto vsaj nekaj časa ostal v Slovenijij.

saj je simpl.
Firma, ki financira nakup širi svoj del posla. Pridobivanje trga pač ne gre od danes na jutri ampak skozi nekaj let..
In lizing se splača tistim, ki imajo radi rezervo gotovine pri sebi (za vsak primer, nakup česa, kar ni nalizing ampak na dražji kredit …)
Seveda pa lizing hiša nekaj tudi zasluži, zasluži tudi prodajalec, ki ima servis (običajno se vozilo servisira pri njih) in zaslužijo zavarovalnice (te dajo velike popuste na kasko …).
Skratka na dolgi rok vsi nekaj malega zaslužijo.
Je pa trg avtomobilov zelo zasičen in so veseli tudi manjših zaslužkov.
Jemalec lizinga pa ima dober občutek, da ima svoj denar v banki (na zalogi) namesto v avtu.

Zakaj bi obresti pobrala banka, če jih lahko avto hiša? 😉

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Kot sem napisala – sama sem upoštevala pri kreditu vse obresti, stroške odobritve kredita … enako pri leasingu, popolnoma vse stroške in primerjala s plačilom za gotovino (ki sem jo imela). Leasing najbolj ugoden.

Zavarovanje s kaskom za prvo leto, brezplačno servisiranje, podaljšana garancija … pa je bila v vseh variantah plačila enaka.
[/quote]

Barca, sicer te prav rada berem in se skoraj vedno strinjam s tabo, ampak tule pa malo dvomim. Nekako si ti prva, ki trdi, da je tak način nakupa avta za stranko ugodnejši kot za avto hišo. In zakaj naj bi avto hiše delale v svoj minus? Nekako ne vidim logike v tem. Tebi je celo uspelo skrajšati lizing? S tem se mora tudi avto hiša strinjati in najbrž se za dolžino samega odplačevanja moraš zmeniti že takoj na začetku?

Bolj se strinjam z “mehanikom1”.

Barca, sicer te prav rada berem in se skoraj vedno strinjam s tabo, ampak tule pa malo dvomim. Nekako si ti prva, ki trdi, da je tak način nakupa avta za stranko ugodnejši kot za avto hišo. In zakaj naj bi avto hiše delale v svoj minus? Nekako ne vidim logike v tem. Tebi je celo uspelo skrajšati lizing? S tem se mora tudi avto hiša strinjati in najbrž se za dolžino samega odplačevanja moraš zmeniti že takoj na začetku?

Bolj se strinjam z “mehanikom1”.
[/quote]

Lepo sem ti napisal zakaj je tako. Lahko pa seveda poslušate druge, ki ugibajo zakaj je tako, medtem ko jaz VEM.

Barca, sicer te prav rada berem in se skoraj vedno strinjam s tabo, ampak tule pa malo dvomim. Nekako si ti prva, ki trdi, da je tak način nakupa avta za stranko ugodnejši kot za avto hišo. In zakaj naj bi avto hiše delale v svoj minus? Nekako ne vidim logike v tem. Tebi je celo uspelo skrajšati lizing? S tem se mora tudi avto hiša strinjati in najbrž se za dolžino samega odplačevanja moraš zmeniti že takoj na začetku?

Bolj se strinjam z “mehanikom1”.
[/quote]

Ob nakupu sem podpisala pogodbo za leasing na 5 let, po dveh letih sem plačala zadnji obrok, pred zadnjim obrokom sem zahtevala ponoven izračun (stroški leasinga so bili seveda enaki, obresti seveda nižje), po plačilu zadnjega obroka sem dobila potrdilo, da je avto moja last in sem naredila prepis.

In ja, leasing na 5 let (tak je bil nakup) v primerjavi s kreditom na 5 let (z upoštevanjem vseh stroškov pri leasingu in pri kreditu) je bil cenejši in tudi cenejši od plačila za gotovino.

Pobrskaj malo po forumu, smo o tem že kar precejkrat debatirali.

lizing seveda lahko odplačaš prej, ni problema se zmenit z njimi, ti napravijo izračun, pribijejo razne pribitke, dodatke itd in nato predhodno odplačaš praktično enak znesek, kot je seštevek nezapadlih obrokov….če kdo misli, da mu bodo odbili kaj dosti obresti itd….ne bo šlo…..predčasno se lizinga praktično ne splača odplačevati.
sam sem recimo vzel avto na lizing ravno iz razloga iz te teme….na najkrajši možni čas, dve leti….na najnižjo možno vrednost (40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vrednosti). Po enem letu sem povprašal za izračun, da zadevo odplačam takoj….sem dobil izračun, ki se je razlikoval s seštevkom nezapadlih obrokov za mislim da 50 €……torej praktično isto…
to je kar se tiče predhodnega odplačila. verjetno je v pogojih drugačnih izračunov, dobe odplačevanja itd določena razlika.
za primerjavo in lažjo predstavo…..z lizingom sem moj avto preplačal za cca 1500€. Ob tem sem dobil podaljšano garancijo, ki bi jo sicer moral plačati 700€, če bi jo želel, zastonj obvezno in kasko, takrat v vrednosti cca 600€, ter še kup opreme za avto, zimske gume na platiščih, strešni prtljažnik, strešni kovček itd……tako da je bila računica nekoliko ugodnejša z lizingom kot če bi te iste zadeve dokupil. Če pa teh stvari ne potrebuješ, če se dobro zdilaš pri zavarovalnici ( danes se to da bistveno biolje kot pred 10 leti) se potem lizing ne splača, ker je avto dražji. Govora je o avtu med 15 in 20 jurji….za druge razrede in cene ne bom komentiral, ker nimam pojma, kako to tam teče.

No, moj avto je bil nad 20 jurji in kot pravim, sem preračunavala, na kak način naj ga kupim (lahko bi ga tudi z gotovino) in tudi, ali se mi splača skrajšati leasing.

Pa še dodatno – ker Opel (vsaj takrat) ni imel generalnega zastopnika/uvoznika za Slovenijo, so se tudi osnovne cene za popolnoma enak avto med avtohišami razlikovale tudi za več kot jurja + dalo se je konkretno pogajati za popuste, kaj dajo še zraven ….

No, moj avto je bil nad 20 jurji in kot pravim, sem preračunavala, na kak način naj ga kupim (lahko bi ga tudi z gotovino) in tudi, ali se mi splača skrajšati leasing.

Pa še dodatno – ker Opel (vsaj takrat) ni imel generalnega zastopnika/uvoznika za Slovenijo, so se tudi osnovne cene za popolnoma enak avto med avtohišami razlikovale tudi za več kot jurja + dalo se je konkretno pogajati za popuste, kaj dajo še zraven ….
[/quote]

mi o japkah, ti o hruškah…..ni govora o izpogajanih popustih ampak o ugodnostih, ki jih prejmejo jemalci lizinga.

mi o japkah, ti o hruškah…..ni govora o izpogajanih popustih ampak o ugodnostih, ki jih prejmejo jemalci lizinga.
[/quote]

Res, da govorim tudi o osnovni ceni, da je bila med avtohišami različna, načini financiranja pa so bili enaki in najbolj ugoden je bil povsod leasing (in dalo se ga je ugodno skrajšati, ne samo za 50€ prihranka).

Razlog je v tem, da si nočejo sesuvati trga z nizkimi cenami. Ja, dajo popust, ker bi radi prodali, vendar hočejo zagotovilo, da kupec tega avtomobila ne bo preprodal. Kolikor jaz razumem njihovo filozofijo je to to. Lahko vzameš avto z maksimalno soudeležbo, in so obresti res minimalne in običajno lahko tudi dobo leasinga skrajšaš, vendar ne prej kot po enem letu.

Ko smo mi pred 7 leti kupili avto na lizing je bila fora v tem, da so imeli neko zalogo in so spustili ceno, če si vzel preko lizinga. Tako fizične osebe niso mogle avta takoj prodat naprej v drugi državi in zaslužit… zato je bil lizing ugodnejši kot nakup z gotovino…

Ima kdo izkušnje, kako tretirajo espeje, če se odločiš za njihovo financiranje oz. bi se rad odločil?

Res, da govorim tudi o osnovni ceni, da je bila med avtohišami različna, načini financiranja pa so bili enaki in najbolj ugoden je bil povsod leasing (in dalo se ga je ugodno skrajšati, ne samo za 50€ prihranka).
[/quote]
sem napisal, da je v drugačnih okoliščinah lahko drugače….jaz sem pač imel najkrajšo dobo in najnižji obrok, kar je bilo mogoče, zato je bila razlika borih 50 €.

New Report

Close