Forum.Over.Net

Starševski čvek

wolksvagen

Default avatar

avto rum rum

Zveza potrošnikov v okviru kampanje PreVWara soorganizira skupinsko tožbo proti Volkswagnu zaradi goljufanja oz. prirejanja podatkov o izpustih pri dizelskih motorjih.

Za potrošnike je sodelovanje v kampanji PreVWara brez tveganja, saj kupci avtomobilov z njo ne prevzemajo nobenega tveganja, zatrjujejo na ZPS-ju. "Vse, kar morajo storiti, je prijaviti se in predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da so ali pa so bili lastniki avtomobilov z dizelskimi motorji z vgrajeno programsko opremo za zavajanje na testih izpustov v času do izbruha afere," je pojasnila predsednica Zveze potrošnikov Breda Kutin.

Ob tem je pojasnila, da je Volkswagen po aferi, ki je izbruhnila pred dvema letoma, v ZDA izplačal 15 milijard dolarjev odškodnin, a v Evropi takšne prakse ni. Zato so se potrošniške organizacije pod okriljem Evropske potrošniške organizacije BEUC združile in začele vlagati kolektivne tožbe proti proizvajalcu. To se je že zgodilo v Italiji, Belgiji, Španiji in na Portugalskem, ki se jim sedaj pridružujejo Švica, Litva, Slovaška in Slovenija.

V tožbi jih bo zastopala odvetniška pisarna, ki je VW tožila že v ZDA
Združeni v kampanjo PreVWara so se prek BEUC-ja povezali z nemško podružnico ameriške odvetniške pisarne Hausfeld, katere odvetniki so uspešno nastopili proti Volkswagnu v ZDA. Ti bodo v primeru Slovenije zahtevke za vračilo odškodnine vložili na nemškem sodišču v Braunschweigu. Zahtevek bo postavljen v višini celotne kupnine za avto, je pojasnila Kutinova.

Kot je dodala, sodelovanje v akciji lahko oškodovancem prinese le korist, če pa postopek ne bo uspešen, nimajo nobenih stroškov. Kampanjo bo namreč financiral sklad Burford German Funding, ki pa je ZPS-ju postavil le pogoj, da mora do konca oktobra zbrati 1000 prijav lastnikov takšnih avtomobilov. "V ZPS-ju verjamemo, da nam bo to uspelo," je dejala in dodala, da k sodelovanju pozivajo vse lastnike, saj je Volkswagnova prevara večplastna - gre za oškodovane lastnike avtomobilov, za onesnažen zrak, ki ga dihamo vsi, in za goljufijo.Zardoz priporoča BMW

Kdo lahko sodeluje?
Upravičenci so lastniki avtomobilov znamk Volkswagen, Audi, Seat in Škoda z 1,2-, 1,6- in 2,0-litrskim dizelskim motorjem EA189 (euro 5), ki so nove ali rabljene avtomobile kupili pred 18. septembrom 2015, ko je izbruhnila afera Dieselgate. "Takšni avtomobili so na trg vstopili nekje sredi leta 2009," je pojasnil Boštjan Okorn iz ZPS-ja in dodal, da so upravičenci tudi tisti, ki so tak avto imeli in so ga že prodali.

V Sloveniji je oškodovancev približno 45.000, do konca oktobra pa morajo v ZPS-ju zbrati vsaj 1000 njihovih prijav.
Slika
Default avatar

Thorrr

Prevara gor al dol, prodaja ne bo padla nikoli...še več....marsikdo poznan je zadnja leta prešaltal iz jajc na VW
Default avatar

ma daj no

Tudi Renault je dober in vsak je dasiravno dober. Ako mislimo na kvaliteto, je VW celo bolj dober kot drugi.
Default avatar

BTDT

Meni je samo smešno, ker so VW vzeli za grešnega kozla, sicer pa imajo podobne "težave" tudi ostali proizvajalci (vključno z BMW), samo na veliki zvon se ne obeša tega...
Default avatar

brumm brumm

Ko bi ljudje vsaj vedeli kaj se gre pri tej prevari. Politika, politika, politika.
Default avatar

Julij Cezar

avto rum rum je napisal/a:
Keri idioti so ti pri zps samo izsiljevanje in bedacki boste nasedli 😊😊😊
Default avatar

antilopa

Pri meni ni nevarnosti, da bi kupila WV, ker so mi od nemških avtomobilov najmanj všeč. Upam, da nisem koga prizadela. :))
Default avatar

Mačka

antilopa je napisal/a:
saj nemski so cist vsi v istem zosu :-)
Default avatar

kajwlejlnnjdgnkdljn

VW = völlig Wertlos


...deswegen ...keine Entschädigung!
Default avatar

break a leg tomorrow

Uživaj na polno in bodi to kar si.
Default avatar

Rrrr

Prav je tako, da jih tožijo... Lastniki so bili zavedeni pri nakupu, z onasnaževanjem bodo po projekcijah povzročili nekaj več smrtnih žrtev v Sloveniji. V Ameriki so taki avtomobili za na odpad, tukaj pa se veselo vozijo in še slabše, pokupili bomo vse take avtomobile iz Nemčije... Nemci se jih bodo znebili, saj se s takimi avti ne bodo mogli voziti po nekaterih glavnih mestih... Za balkan pa bo OK... Sicer pa je nemce neslo, njihova mentaliteta "jači smo od sudbine", Deutchladn uber ales oz Nemčija nad vsemi.
Moje mnenje je, da če avto ne izpolnjuje pogojev za na cesto, pa naj bo to glede zavor, pnevmatik, aktivne, pasivne varnosti ..., kot tudi onasneževanja ni zana cesto...
Default avatar

Thorrr

Rrrr je napisal/a:
Potem niso za na cesto tud vsa vozila, ki nimajo euro 6 mašin....
Default avatar

Nevenič

Kolk so passatom noro padle cene zaradi teh težav z emisijami. V Nemčiji rabljenega dobiš praktično zastonj, pri nas so rabljeni zdaj skoraj za polovico cenejši. Kaj češ, ljudje jih ne marajo, kupcev ni.
Default avatar

Točno tako

Rrrr je napisal/a:

Se strinjam z zapisanim. Ampak naši balkanski loleki so veseli, če lahko dobijo avte, ki se jih v Nemčiji želijo losati. Pač hlapčki - kot vedno. Kar Nemcu od riti pade, bo potem Slovenček še z veseljem in ponosom uporabljal!
In kaj hudiča si misli VW koncern, da niti razmišljal ni o odškodninah za evropske kupce??? A so ameriški kupci več vredni od evropskih??? Ameriškim kupcem so namenili za 15 MILIJARD dolarjev odškodnin, evropske kupce pa ko jih j.e.b.e.???!!!!
Default avatar

Rrr

Thorr

Nimaš prav. Pravila - standardi ne veljajo za nazaj… Vozilo mora ob prodaji zagotavljati današnje standarde, za rabljena – starejša vozila pa so veljali takratni standardi torej standardi ob prodaji. Zato brez skrbi z Golfom 1 se boš še vedno lahko vozilo.
Default avatar

janez 100

avto rum rum je napisal/a:
Pa dobro "zajebal " so te ali pa so nas , tudi mene. In sedaj na dolgo in široko limaš, FILOZOFIRAŠ , težiš in še kaj . Pa saj vse vemo, ali je res potrebno "petstransko " zgodbo "limat" na MON. Sploh pa s tem tvojim "nabijanjem" žališ enega boljših igralcev na svetu, itak ga pa ne poznaš in nasedaš MON-ovski psihi Zardoza. Ja to je Sean Connery. Pa malo poguglej in bo spoznal/a kakšna osebnost in urejen gospod je to. Če rabiš link napiši, tudi jaz ga v poznih letih še obvladam.
Default avatar

BTDT

Rrrr je napisal/a:
Res je, v Ameriki je takih avtov bolj malo. Več je takih, ki imajo izpuste CO2 in NOx po 3 in večkrat višje, z ali bez goljufanja. ;)