Forum: Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

wolksvagen

Odgovori Nova tema
Default avatar mehanik1 13 Sep 2017 13:19

resnici na ljubo je največji greh goljufanje in ne količina izpustov......ne da niso izpusti pomembni, vendar je edino VW bil zaloten pri goljufanju....drugim tega niso mogli dokazat ali pa tega niso počeli...zato je prav, da načelni nemci konkretno odgovarjajo....zadeva mora delovati tudi kot generalna prevencija v poduk drugim, koliko te lahko stane, če GOLJUFAŠ.

Želim, da tožba uspe in VW konkretno zamaje, ker si to zaradi hinavskega in pritlehnega goljufanja zasluži.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 13:35

Prikaži citatmehanik1 napisal:
resnici na ljubo je največji greh goljufanje in ne količina izpustov......ne da niso izpusti pomembni, vendar je edino VW bil zaloten pri goljufanju....drugim tega niso mogli dokazat ali pa tega niso počeli...zato je prav, da načelni nemci konkretno odgovarjajo....zadeva mora delovati tudi kot generalna prevencija v poduk drugim, koliko te lahko stane, če GOLJUFAŠ.

Želim, da tožba uspe in VW konkretno zamaje, ker si to zaradi hinavskega in pritlehnega goljufanja zasluži.
Motiš se. VAG je bil prvi, ki je bil zaloten pri goljufanju. Kasneje, ko so se pristojni osvestili, so bili zaloteni tudi Mercedes, GM - Opel, BMW, Peugeot, Renault, le nekega velikega pompa okoli tega ni bilo.
Zdaj pa mi povej kdo naredi več škode avto, ki na 100km porabi 15l in več ali avto, ki na 100km porabi 5l?
Izpusti so premo sorazmerni porabljenemu fosilnemu gorivu, bistvena razlika je lahko le v NOx in PM10, kar pa je odvisno od kvalitete izgorevanja. VAG je tu goljufal zato, da je ohranjal nizko porabo pri veliki moči motorjev. To mu je prinašalo konkurenčno prednost, za katero so bili pripravljeni tudi goljufati.
Izvirni greh pa leži v sistemu, ki to dovoljuje in je proizvajalcem verjel na besedo. Če bi že od samega začetka izvajali take teste, kot so jih v ZDA, ko so odkrili goljufijo, bi bila tudi slika avtomobilskega trga precej drugačna. Nenazadnje veliko šteje tudi politika. Američani so na ta način zaščitili lastno avtomobilsko industrijo, ker jim je uspelo Nemcem odvzeti konkurenčno prednost. Še vedno pa se povprečen ameriški kupec (pa tudi evropski) avta ne bo spraševal koliko ima avto izpustov, ampak koliko ga stane kilometer poti z enim ali drugim avtom. To je sicer slab, kratkoviden pogled na to, a trg tako deluje in dokler teh reči ne bodo posamezne države ustrezno regulirale in preverjale izvajanje svoje regulative, bodo pač afere dieselgate in podobne stalna praksa...

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Rrr 13 Sep 2017 14:06

BTD

Guljufali niso vsi in ni za posploševati. Vsaj kolikor jaz vem zagotovo ni goljufal PSA (Peugeot, Citroen), res pa je da se v Ameriki tovrstna znamka avtomobilov ne prodaja. Če ne gre že na račun goljufanja v škodo potrošnikov in onasnaževanja, pa gre tukaj tudi za to, da se je na ta način ustvarjala nelojalna konkurenca.
Podobno kot, če bi ti en mobilni oparater obljubljal 10 GB prenosa podatkov, drugi pa 13 GB za isto ceno. Verjetno bi se večina, ki bi kupovala odločila za drugega, čeprav bi ti drugi v realnosti ponujal enako ali celo manj GB kot prvi operater...

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 14:15

Prikaži citatRrr napisal:
BTD

Guljufali niso vsi in ni za posploševati. Vsaj kolikor jaz vem zagotovo ni goljufal PSA (Peugeot, Citroen), res pa je da se v Ameriki tovrstna znamka avtomobilov ne prodaja. Če ne gre že na račun goljufanja v škodo potrošnikov in onasnaževanja, pa gre tukaj tudi za to, da se je na ta način ustvarjala nelojalna konkurenca.
Podobno kot, če bi ti en mobilni oparater obljubljal 10 GB prenosa podatkov, drugi pa 13 GB za isto ceno. Verjetno bi se večina, ki bi kupovala odločila za drugega, čeprav bi ti drugi v realnosti ponujal enako ali celo manj GB kot prvi operater...
Žal je tudi PSA imel tovrstne težave... Ne sicer na tak način kot je to naredil VAG. Tudi KIA je trdila, da imajo njeni avti izpuste, ki ji v reali potem niso mogli doseči...
Res je, ni za posploševati in resnično upam, da bo VAG tožbo izgubil in bo EU tudi sistem ustrezno spremenila še pred uvedbo zakonov, ki bodo predpisovali električna vozila.

Še pomembneje pa je, da bi uredili tudi onesnaževanje, ki ga povzroča ladijski promet.
Pred kakim mesecem je bil dokumentarec na TV na to temo...
Tule je nekaj podatkov:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... rld.html

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Rrr 13 Sep 2017 14:29

Se strinjam, sem gledal ta dokumentarec in sem bil osupel glede številk glede teh ladij... Famozno je kako nas nasplošno kot državljane posiljujejo s to ekologijo, na drugi strani pa onesnaži teh 16 ladij enako kot vsi avtomobili.
Z mojega vidika je na te ladje lažje namestiti filtre na dimnike, kot buzerirat ves svetovni narod.
Je pa dejstvo, da, če bi se ladijski promet drastično podražil z dodatnimi filtri, čistejšim gorivom bi to zamajalo ves svet in bi se verjetno sesul trenutni ekonomski ustroj. Npr. Kitajska kar na enkrat ne bi bila več tako poceni, ker bi se podražil prevoz...

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar mehanik1 13 Sep 2017 14:33

Prikaži citatBTDT napisal:
Prikaži citatmehanik1 napisal:
resnici na ljubo je največji greh goljufanje in ne količina izpustov......ne da niso izpusti pomembni, vendar je edino VW bil zaloten pri goljufanju....drugim tega niso mogli dokazat ali pa tega niso počeli...zato je prav, da načelni nemci konkretno odgovarjajo....zadeva mora delovati tudi kot generalna prevencija v poduk drugim, koliko te lahko stane, če GOLJUFAŠ.

Želim, da tožba uspe in VW konkretno zamaje, ker si to zaradi hinavskega in pritlehnega goljufanja zasluži.
Motiš se. VAG je bil prvi, ki je bil zaloten pri goljufanju. Kasneje, ko so se pristojni osvestili, so bili zaloteni tudi Mercedes, GM - Opel, BMW, Peugeot, Renault, le nekega velikega pompa okoli tega ni bilo.
Zdaj pa mi povej kdo naredi več škode avto, ki na 100km porabi 15l in več ali avto, ki na 100km porabi 5l?
Izpusti so premo sorazmerni porabljenemu fosilnemu gorivu, bistvena razlika je lahko le v NOx in PM10, kar pa je odvisno od kvalitete izgorevanja. VAG je tu goljufal zato, da je ohranjal nizko porabo pri veliki moči motorjev. To mu je prinašalo konkurenčno prednost, za katero so bili pripravljeni tudi goljufati.
Izvirni greh pa leži v sistemu, ki to dovoljuje in je proizvajalcem verjel na besedo. Če bi že od samega začetka izvajali take teste, kot so jih v ZDA, ko so odkrili goljufijo, bi bila tudi slika avtomobilskega trga precej drugačna. Nenazadnje veliko šteje tudi politika. Američani so na ta način zaščitili lastno avtomobilsko industrijo, ker jim je uspelo Nemcem odvzeti konkurenčno prednost. Še vedno pa se povprečen ameriški kupec (pa tudi evropski) avta ne bo spraševal koliko ima avto izpustov, ampak koliko ga stane kilometer poti z enim ali drugim avtom. To je sicer slab, kratkoviden pogled na to, a trg tako deluje in dokler teh reči ne bodo posamezne države ustrezno regulirale in preverjale izvajanje svoje regulative, bodo pač afere dieselgate in podobne stalna praksa...
kolikor je meni znano je goljufal edino VW, pri drugih, ki so jih kasneje vzeli pod drobnogled, goljufanja niso ugotovili ( s kakimi programi itd) so pa ugotovili razlike med dejanskim onesnaževanjem in tistim na papirju....ampak to je kot bi dandanes rekli, da ima el. avto dosega 500 km, v reali jih pa narediš komaj 300......

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 14:52

Prikaži citatmehanik1 napisal:
Prikaži citatBTDT napisal:
Prikaži citatmehanik1 napisal:
resnici na ljubo je največji greh goljufanje in ne količina izpustov......ne da niso izpusti pomembni, vendar je edino VW bil zaloten pri goljufanju....drugim tega niso mogli dokazat ali pa tega niso počeli...zato je prav, da načelni nemci konkretno odgovarjajo....zadeva mora delovati tudi kot generalna prevencija v poduk drugim, koliko te lahko stane, če GOLJUFAŠ.

Želim, da tožba uspe in VW konkretno zamaje, ker si to zaradi hinavskega in pritlehnega goljufanja zasluži.
Motiš se. VAG je bil prvi, ki je bil zaloten pri goljufanju. Kasneje, ko so se pristojni osvestili, so bili zaloteni tudi Mercedes, GM - Opel, BMW, Peugeot, Renault, le nekega velikega pompa okoli tega ni bilo.
Zdaj pa mi povej kdo naredi več škode avto, ki na 100km porabi 15l in več ali avto, ki na 100km porabi 5l?
Izpusti so premo sorazmerni porabljenemu fosilnemu gorivu, bistvena razlika je lahko le v NOx in PM10, kar pa je odvisno od kvalitete izgorevanja. VAG je tu goljufal zato, da je ohranjal nizko porabo pri veliki moči motorjev. To mu je prinašalo konkurenčno prednost, za katero so bili pripravljeni tudi goljufati.
Izvirni greh pa leži v sistemu, ki to dovoljuje in je proizvajalcem verjel na besedo. Če bi že od samega začetka izvajali take teste, kot so jih v ZDA, ko so odkrili goljufijo, bi bila tudi slika avtomobilskega trga precej drugačna. Nenazadnje veliko šteje tudi politika. Američani so na ta način zaščitili lastno avtomobilsko industrijo, ker jim je uspelo Nemcem odvzeti konkurenčno prednost. Še vedno pa se povprečen ameriški kupec (pa tudi evropski) avta ne bo spraševal koliko ima avto izpustov, ampak koliko ga stane kilometer poti z enim ali drugim avtom. To je sicer slab, kratkoviden pogled na to, a trg tako deluje in dokler teh reči ne bodo posamezne države ustrezno regulirale in preverjale izvajanje svoje regulative, bodo pač afere dieselgate in podobne stalna praksa...
kolikor je meni znano je goljufal edino VW, pri drugih, ki so jih kasneje vzeli pod drobnogled, goljufanja niso ugotovili ( s kakimi programi itd) so pa ugotovili razlike med dejanskim onesnaževanjem in tistim na papirju....ampak to je kot bi dandanes rekli, da ima el. avto dosega 500 km, v reali jih pa narediš komaj 300......
Drži, drugi niso goljufali na tak način kot VW, ampak so pri certificiranju vozil preprosto priložili sfrizirane podatke. Tega pristojni sicer niso preverjali, a gre pri tem za goljufijo in nič drugega.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Thorrr 13 Sep 2017 15:36

Prikaži citatRrr napisal:
Thorr

Nimaš prav. Pravila - standardi ne veljajo za nazaj… Vozilo mora ob prodaji zagotavljati današnje standarde, za rabljena – starejša vozila pa so veljali takratni standardi torej standardi ob prodaji. Zato brez skrbi z Golfom 1 se boš še vedno lahko vozilo.
Pišeš da avti z promilno višjimi izpusti od dovoljenih pri euro 6, niso za na cesto...potem niso za na cesto tud vsi ostali avti z višjimi izpusti od euro 6...pa nima veze prejšnja zakonodaja...trenutno, kljub zahtevam in zakonodaji, se po svetu še vedno vozijo skoraj vsi avti izven okvirov zakonodaje, ti bi pa odstranil vse zgoljufane VW -je z euro 6 iz cest, čeprav imajo nižje izpuste od 99% vozil, ki se vozijo po svetu? Mal se zamisli kašne oslarije pišeš...

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 15:51

Prikaži citatRrr napisal:
Se strinjam, sem gledal ta dokumentarec in sem bil osupel glede številk glede teh ladij... Famozno je kako nas nasplošno kot državljane posiljujejo s to ekologijo, na drugi strani pa onesnaži teh 16 ladij enako kot vsi avtomobili.
Z mojega vidika je na te ladje lažje namestiti filtre na dimnike, kot buzerirat ves svetovni narod.
Je pa dejstvo, da, če bi se ladijski promet drastično podražil z dodatnimi filtri, čistejšim gorivom bi to zamajalo ves svet in bi se verjetno sesul trenutni ekonomski ustroj. Npr. Kitajska kar na enkrat ne bi bila več tako poceni, ker bi se podražil prevoz...
Ladijski prevozi so daleč najcenejša opcija in kljub temu so tam zaslužki enormni. Zlahka bi si privoščili malce dražji prevoz...
Super bi bilo že, če bi se znebili mazuta in premogove suspenzije, ki ju sicer uporabljajo kot gorivo.
...ampak tebe pa še vedno boli VAG.
Pomisli no na ameriške avtomobile, ki imajo ralno še vedno tudi po 3 in večkrat višjo porabo od evropskih... Da ne govorim o onih, ki so jih izdelovali še pred začetkom krize.. s porabo 25 in več litrov na 100km. Ameriško avtomobilsko industrijo je v izdelavo varčnejših avtov prisilila povišana cena fosilnih goriv, kot posledica gospodarske krize in ne skrb za okolje.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Rrr 13 Sep 2017 16:53

Thorr
Kaj bi jaz odstanil in kaj ne je cisto brezpredmetno... kaj se naj bi dogajalo, pa sem izvedel iz medijev.. potrosniki v Ameriki pac imajo moznost robo v tem primeru vrniti prodajalcu, ta roba se sedahj nahaja na dolocenih "smetiscih"... glede oslarij pa raje ne bi..
Btdt

Vag mene nic ne boli... povedal sem kar si mislim, ti pa si povedal svoje... ja, res je Amerika in okolje v primerjavi z Evropo je na psu.. Ce pa nekdo nekaj oglasuje kar to ni, predstavlja nelojalno konkurenco in v tem primeru je potrebno zaščititi "domacega - postenega"... poleg tega je v tem primeru bil oskodovan Ameriski proracun saj se dajatve placuje tudi na onasnazevanje...

Glede zanikanja sodisc in razsodisc pa smo na balkanu ze veliko slisali tako, da tu nic novega, zato se umikam iz te debate...

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 17:03

Prikaži citatRrr napisal:
Vag mene nic ne boli... povedal sem kar si mislim, ti pa si povedal svoje... ja, res je Amerika in okolje v primerjavi z Evropo je na psu.. Ce pa nekdo nekaj oglasuje kar to ni, predstavlja nelojalno konkurenco in v tem primeru je potrebno zaščititi "domacega - postenega"... poleg tega je v tem primeru bil oskodovan Ameriski proracun saj se dajatve placuje tudi na onasnazevanje...

Glede zanikanja sodisc in razsodisc pa smo na balkanu ze veliko slisali tako, da tu nic novega, zato se umikam iz te debate...
Točno tako. Če so ta vozila na smetišču, so zaradi ameriške zakonodaje in ne zato, ker bi bilo vozilo neuporabno. Ko na koncu potegneš črto je povprečen ameriški avto še vedno bolj umazan kot VW Passat z 2l CR TDI motorjem.
Beri: http://www.tfltruck.com/2016/11/dieselg ... case-news/

Sodišča Balkana in ZDA pa nimajo prav veliko skupnega, kaj ne?

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar BTDT 13 Sep 2017 17:05

Še dodatek:

https://www.nytimes.com/2017/01/12/busi ... ml?mcubz=3

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Julij Cezar 13 Sep 2017 17:16

Zveza potrošnikova naj kar vloži tožbo in naj vas še naprej pumpa in zavaja, dosegla ne bo nič, takšne tožbe so že padale v Nemčiji in Avstriji in Slovenija ne bo izjema; čudno je to, da se ne poliče na odgovornost ljudi, ki so zahtevali tako rigorozne ukrepe in zmanjšanje emisij od proizvajalcev in ki so se dobro zavedali da teh ni mogoče doseči z razvojom dizel in tudi bencinskih motorjev, to sega 15 in še več let nazaj, dizel tehnologija je z common rail sistemom dosegla svoj vrhunec od tu naprej nimaš več kaj dodajati, z dpf filtri so se zadeve še dodatno zapletle; me prav zanima kdo od vas, ki ima dizla z dpf filtrom je dal le tega odstraniti potem ko mu ga je do konca zabilo in ni bilo več mogoče opraviti regenaracije? čudno da se na tehničnih ne preverja delovanje dpf filtrov ( pa tehnični imajo to možnost) in kdo ima odstranjenega in pilagojeno elektroniko, to je javna skrivnost, kot tudi to, da nov dpf filter stane od 1800 pa do 6000 eur in me prav zanima kdo od vas ekologov ga bo šel menjati na svojem starem in zjebanem dizlu, še egr ventili na 1.6 tdi motorjih 8 pa še kje) se odklapljajo in blindirajo ker je marsikomu težko dati 600 eur za zamenjavo zato vi ki ste zvohali zastonj denar pri vw raje pri sebi začnite; in še zo, me zanima zkaj vas davčna ni pozvala k doplačilu dmv in ddv ko ste pa premalo davka plačali pri nakupu vozila ki je bil odmerjen na te emisije?

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar Julij Cezar 13 Sep 2017 17:18

in napiše se Volkswagen, če že boste vlagali tožbo, jo vložite pravilno

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Na vrh