Med.Over.Net

Farmacevt svetuje

Odgovarjajo: Maja ZupanMojca Pintar, mag. farm.

Vas zanimajo lastnosti zdravil in ostalih izdelkov v lekarnah? Se želite seznaniti z njihovo uporabo, delovanjem in neželenimi učinki? Vprašajte za nasvet farmacevta Lekarne Ljubljana.
Pokrovitelj foruma: Lekarna Ljubljana – zaupajte strokovnjakom!

Maja Zupan

MajaZupan

Mojca Pintar , mag. farm.

Mojca Pintar

Izpadanje las

Default avatar

TinaGhori

Pozdravljeni!

Stres je sigurno močan dejavnik, ki lahko povzroči prekomerno izpadanje las, medtem ko prekinitev s hormonsko kontracepcijo po daljšem obdobju ne bi smel biti vzrok.
Izmed možnih vzrokov sta tudi slabokrvnost in prekomerno umivanje, sušenje in barvanje.
V lekarnah se izvaja tudi pregled lasišča s kamero, kjer vam gospa zraven še svetuje. Tako, da lahko v svoji lekarni povprašate o tovrstnem pregledu lasišča.

lep pozdrav,
Tina Ghori, mag. farm.