Letalske karte preko vez
Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:
Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo
Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.
Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂
Z Adrio se cez luzo ne prides.
[/quote]
Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)
Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂
Z Adrio se cez luzo ne prides.
[/quote]
Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)
Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂
[/quote]
Potem pa res močno dvomim da te ceneje pride.
Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)
Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂
[/quote]
Potem pa res močno dvomim da te ceneje pride.
[/quote]
Zagotovo – tako za eno osebo, še bolj pa za štiri……
Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:
Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo
Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.
Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂
[/quote]
Vprašanje je bilo o letalskih kartah preko vez … Kje je pa v tvojem odgovoru kaj o vezah in poznanstvih? Vse, kar navajaš, velja za slehernega smrtnika.
Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:
Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo
Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.
Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂
[/quote]
Vprašanje je bilo o letalskih kartah preko vez … Kje je pa v tvojem odgovoru kaj o vezah in poznanstvih? Vse, kar navajaš, velja za slehernega smrtnika.
[/quote]
Kaj ti moremo, če si tupa in ne razumeš. Ne podpiramo vsi goljufije, niti v IATA sistemih prodaje letalskih vozovnic…..
Vez in poznanstev ni za karte parktično ni. Je samo goljufija: ko pooblaščeni IATA bookerji ( lastniki privat agencij, ki imajo IATA licenco) lahko rezervirajo za nekaj časa sedeže na letalih na določenih klasah, z imeni svojih znancev in sorodnikov, ki sploh niso dejanski potniki, jih kupijo napirmer po pol nižji ceni, kot jih prodajo naprej – samo sprememba imena potnika ( ki pa je včasih celo dovoljena zastonj). Lej, ti se kar pejdi mafijozo prodajo tudi letalskih kart v stilu veze in poznanstva….