Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Letalske karte preko vez

Letalske karte preko vez

Koliko ceneje dobite letalske karte tisti, ki koga poznate pri večjih družbah, kot so Emirates, Qatar ipd.?

Pejd na kak flyertalk ali pa Cabin Crew forume – angleško predvidevam, da znaš….. Bo iz prve roke.

Sem delala pri letalski druzbi in nisem nikomur mogla zrihtat kaj bolj poceni kart kot so v prosti prodaji. Lahko sem samo svetovala kaj se splaca. Smo pa imeli jaz in druzina (moz, otroci) popust, ampak samo za nas. Je bilo strogo regulirano.

Kaj pa svetuješ? Ali imajo te večje družbe kdaj akcijo na vse relacije ali samo na izbrane?

Jaz poznam nekoga, ne povem, pri kom, in se dobi 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ampak odobreno s strani šefov, ne kar nekaj zgoljufanega.

Jah, če zrihtaš dobiš provizijo v višini 3 mestne št. Če je res -50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.

Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:

Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo

Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.

Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂

Ne morem nič zrihtat, za svoje nikoli ne prosim, ampak mi je ponujeno, in nikoli ne plačujem za uslugo z denarjem.


Itak, akcije so za tiste destinacije, ki se slabo prodajajo ali se jih promovira. Mislim da imata najbolj azurne info strani posvetu in od sta. Cene se pa spreminjajo kar naprej.

Ne morem nič zrihtat, za svoje nikoli ne prosim, ampak mi je ponujeno, in nikoli ne plačujem za uslugo z denarjem.
[/quote]

Lej, ljudi nas s plačilom v “naturalijah” tukaj očitno ne zanima….


Z Adrio se cez luzo ne prides.


Z Adrio se cez luzo ne prides.


Z Adrio se cez luzo ne prides.
[/quote]

Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)

Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂


Z Adrio se cez luzo ne prides.
[/quote]

Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)

Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂
[/quote]

Potem pa res močno dvomim da te ceneje pride.

kaj ima letalsko osebje skupnega s prodajo kart?
nič
zase lahko dobijo ugodne karte, pa za ženo in otroke
to pa je tud vse.

no, adria ima še politični marketing, če se prav pišeš, lahko dobiš karto za osebje.

Pa saj je jasno, da Adria je najdražji nizkocenovec v Evropi, no 🙂 MOraš bit pa res neumen, da daš 350-400 eur za priključni let po osebi v ekonomskem razredu do največjih evropskih letališč 🙂 Norc moraš bit .)

Če delaš priključni let do kateregakoli evropskega letališča ( Nemčija, Avstrija, Švica) so karte lahko tudi po 450 eru za enega – kar je pa že večinoma kar ena cela karta za v USA, Azijo ( če kupiš 6 mesecev vnaprej naprimer), v ekonomskem razredu, če letiš z Lufthanso ( ma se raje z avtom zapeljem do Munchna tudi če je treba – je ceneje s parkingom vred) ali Swissairom iz Zuricha ( delaš raje priključni let do Zuricha iz italije – Benetke; pa plačas maprimer max. 150 eur za tisto karto)…. Ne potujem pa z GoOpti firmami do letališč , ker jim ne zaupam svojega življenja v roke, raje v lastni režiji za volan držim 🙂
[/quote]

Potem pa res močno dvomim da te ceneje pride.
[/quote]

Zagotovo – tako za eno osebo, še bolj pa za štiri……

Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:

Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo

Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.

Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂
[/quote]
Vprašanje je bilo o letalskih kartah preko vez … Kje je pa v tvojem odgovoru kaj o vezah in poznanstvih? Vse, kar navajaš, velja za slehernega smrtnika.

Nisem cukr, lahko pa podelim iz svojih izkušenj:

Če si član Miles & More programa in je letalska družba v tej zvezi, imaš tudi več ugodnosti glede na status, ki si ga lahko tudi pridobiš ( frequent flyer ali Senator naprimer). To pomeni, da lahko rezerviraš določene sedeže, ki jih drugi ne morejo ( z več prostora za noge, na manj frekventni lokaciji letala, ipd), ali pa dobiš celo zastonj “upgrade” v višji potovalni razred. Meni je bolj bonus to, da lahko kupim sedež s prostorom za noge, ali pa dobim upgrade v business, kjer je bolj mir in več prostora, kot pa neka business class hrana naprirmer na letalu. Ker če je le možno, si vzamem fruit meal; najmanjtežav potem, ko prideš dol na tla nazaj – ne prdiš, nimam težav s prebavo

Letalske družbe dajo na pričetku sezone ( pomladi – jeseni) vedno ven “akcijske lete” na točno določene destinacije – USA , Azija naprimer – vem, ker za dopust kupujem naprimer 6-8 mesecev karto vnaprej in ker prodaja letalskih vozovnic deluje tako: na začetku akcij je prazno letalo, kar pomeni nižje cene, bolj polno letalo in bližji datum odhoda -višje cene.

Za poslovne lete:če je vilkend vmes, je tudi cena dosti nižja, kot med tednom. Jasno, spremljat je treba direktne spletne strani letalskih prevoznikov, kot tudi posrednikov – jaz sicer najraje direkt na straneh letlaskih prevoznikov, nikoli preko posrednikov ali slovenskih iata agencij. Mi je enkrat v eni slovenski agenciji naračunala 500 eur višjo ceno za isti let v poslovnem razredu ( 1470 eur), kot sem sama našla potem preko spleta direkt na prevoznikovi strani (970 eur). 🙂
[/quote]
Vprašanje je bilo o letalskih kartah preko vez … Kje je pa v tvojem odgovoru kaj o vezah in poznanstvih? Vse, kar navajaš, velja za slehernega smrtnika.
[/quote]

Kaj ti moremo, če si tupa in ne razumeš. Ne podpiramo vsi goljufije, niti v IATA sistemih prodaje letalskih vozovnic…..

Vez in poznanstev ni za karte parktično ni. Je samo goljufija: ko pooblaščeni IATA bookerji ( lastniki privat agencij, ki imajo IATA licenco) lahko rezervirajo za nekaj časa sedeže na letalih na določenih klasah, z imeni svojih znancev in sorodnikov, ki sploh niso dejanski potniki, jih kupijo napirmer po pol nižji ceni, kot jih prodajo naprej – samo sprememba imena potnika ( ki pa je včasih celo dovoljena zastonj). Lej, ti se kar pejdi mafijozo prodajo tudi letalskih kart v stilu veze in poznanstva….

New Report

Close