Telemach – izklop telefona
V petek so mi izklopili telefon zaradi neplačevanja. V soboto zjutraj sem vse plačala in še do danes mi ga niso priklopili nazaj. Ko kličem tja, se nihče ne javi, ko pišem mail, dobim avtomatsko sporočilo, da so trenutno zelo zasedeni in da bodo odgovorili, ko bodo lahko (v 4 dneh še niso imeli 2 min časa, da odgovorijo?). V poslovalnici pravijo, da oni nimajo nič s tem, da se vklopi avtomatsko. Mislim halo?
imajo oni svetovalce in prodajalce, da novačijo nove stranke – takrat naredijo vse v sekundi, takoj, samo,da postaneš njihova stranka. Ko si enkrat tam – se jim je.b.e zate kot za stranko…. in non stop poslušaš kako imajo veliko dela in velikoo strank, da ne zmorejo. To ni noben izgovor, še manj opravičilo… so dolžni zagotavljati kvaliteto storitev.
mogoče ti lahko tu kaj pomagajo
http://www.akos-rs.si/resevanje-uporabniskih-sporov
In zakaj komentarje brišete??? Pa dajmo še enkrat:
Telemach je znan po svoji nezainteresiranosti pri reševanju problemov. Drugače me pa zanima, kako vam uspe s telefonom narediti dolg. Zakaj za vraga toliko telefonirate, če veste, da ne boste mogli plačati. Nihče ne želi imeti za svoje stranke neplačnike.
Aja, vi ki brišete, ste očitno tudi med njimi, zato pa vas je moj komentar zmotil. Pravica govora pa to…še niste slišali.