Forum.Over.Net

Starševski čvek

Hujšanje s koraki

Default avatar

Kitty81

Je res, da se, da shujšat z 10000 koraki na dan? Ima kdo izkusnje?
In morda se ima kdo izkusnje s Sensilab SlimJoy WaterOut cajom?
Default avatar

auri

10000 korakov je cca 7km. Ce se do sedaj nisi nic gibala bi se absolutno dalo shujsati, ampak seveda ob spremembi prehrane. Ker 7km z relativno spodobno kondicijo hodis priblizno uro in 15min, kar pa nikakor ni pokurjenih vec kot kakih 350kalorij.

Premalo, da bi dosegla cudezne rezultate samo s tem, ampak ce postimas prehrano je vsekakor zacetek. Odvisno pa od tega, kok si stara,koliko se gibas in koliko si pretezka. Ce bi recimo jaz na dan naredila samo 10000 korakov, bi se zelo hitro zacela rediti,saj je to zame zelo malo gibanja.

Povej vec o sebi pa ti povem vec o hujsanju je namrec razlika, ce je to vprasanje zastavila zenska s 50kg in spodobno kondicijo, ki bi rada pred morjem vrgla dol kilco ali dve,ali 120kg zenska, ki se prakticno je giba in se mora znebiti polovice svoje teze :)
Default avatar

Kitty81

Najlepsa hvala za odgovor :) stara sem 35. Visoka 161 in tehtam 99 kg :( do zdaj se res nisem pretirano gibala, jedla pa sem zelo malo, ceprav zelo nezdravo.
Zdaj jem veliko vec sadja in nic sladkega. Problem je kje zacet.... najraje bi z hojo ,ker nimam veliko kondicije.
Default avatar

auri

Z veseljem :)

Ce se do zdaj nisi gibala je hoja super zacetek! Ne pricakuj cudezev in ne misli, da bos spremembe videls v enem tednu, ampak slej ko prej jih bos. Ko se nabere malo kondicije zamenjaj progo, pojdi v hrib. Toliko da se zadihas in zasvicas.vsak dan bo lazje. Ko bo postalo preenostavno pa zamenjas s kako drugo obliko sporta. Bos videla kaj te bo veselilo.

Predvsem pa pazi na prehrano, to je vecina. In pozabi na razne cudezne tabletke. Skoda jeter in denarja.

Poizkusaj vzljubiti sport. Scasoma.postane super, spremembe na postavi so pa krasne. Verjemi, govorim iz izkusenj ;)
Default avatar

auri

Pozabila sem povedati. Ce si do sedaj jedla res nezdravo je sadje seveda super, ampak na dolgi rok ne pretiravaj z njim, ker ima vseeno veliko sladkorja. Poizkusaj vzljubiti zelenjavo in si zmagala.

Pa prosim ne delaj usodne napaje in t
Default avatar

auri

Trapasto tipkanje po telefonu;

Skratka, ne zastavi vsega prevec reatriktivno, ker nebos zdrzala. Baby steps. Tudi zredila se nisi v enem mesecu in verjemi tudi shujsala ne bos.

Drzi se. Ce bos rabila podporo, ali mogoce druzbo pri sprehodih in si iz lj se pa javi :)
Default avatar

Kitty81

Res hvala :) sem ful hvalezna za to :) bom poskusila. Upam, da rata :) res hvala:))
Zal pa nisem iz Lj :(
Default avatar

11511

Super da si se odločila za gibanje.

Vidim pa da je pri tebi grešnik tudi prehrana.

Sadje ima žal preveč sladkorja in niti slučajno ni primerno za neko uravnovešeno dieto, Zmanjšaj sadje, omeji kruh in jej meso in zelenjavo.

Pa na maščobe ne pozabi.
Zelo zmotno je namreč mišljenje da maščoba redi ( govorim o osnovnih maščobah ) redi sladkor - tudi v sadju.
Default avatar

roko na srce

Bodi iskrena do sebe. Od malo hrane nisi pridelala 50 kg viška. Vagaš skoraj še enkrat toliko, kot bi bilo dobro zate - vagaš za dve ženski.

Hoja bo za začetek super. Eno uro vsak dan, malo se zadihaj in prepoti, to je za začetek vse. Hrano pa omeji!
Jej vse, ampak manj. To je vsa umetnost. Zaenkrat ti ni treba drugega, kot zmanjšati količine. Ko boš sklatila 20, 30 kg, boš pa razmišljala naprej.