Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek klima v ukc

klima v ukc

To si zaposleni mislijo

1. Komentarji zaposlenih

Legenda za izvor komentarjev:
Organizacijska enota
1 INTERNA KLINIKA
2 KLINIKA ZA INFEKCIJSKE BOLEZNI IN VROČINSKA STANJA
3 KIRURŠKA KLINIKA
4 KLINIKA ZA ORL IN CERVIKOFACIALNO KIRURGIJO
5 NEVROLOŠKA KLINIKA
6 KLINIČNI INŠTITUT ZA MEDICINO DELA, PROMETA IN ŠPORTA
7 GINEKOLOŠKA KLINIKA
8 KLINIKA ZA NUKLEARNO MEDICINO
9 PEDIATRIČNA KLINIKA
10 KLINIČNI INŠTITUT ZA RADIOLOGIJO
11 STOMATOLOŠKA KLINIKA
12 KLINIČNI INŠTITUT ZA KLINIČNO KEMIJO IN BIOKEMIJO
13 OČESNA KLINIKA
14 INŠTITUT ZA MEDICINSKO REHABILITACIJO
15 ORTOPEDSKA KLINIKA
16 STRATEŠKO UPRAV. IN POS. ADMINISTR. STORITVE (SUPAS)
17 LEKARNA
18 SLUŽBA BOLNIŠKE PREHRANE IN DIETOTERAPIJE
19 REŠEVALNA POSTAJA
20 TEHNIČNO – VZDRŽEVALNI SEKTOR
21 OSKRBOVALNE SLUŽBE
22 DERMATOVENEROLOŠKA KLINIKA
23 NEGOVALNI ODDELEK
24 KLINIČNI INŠTITUT ZA MEDICINSKO GENETIKO
Profil delovnega mesta
100 BOLNIČAR / STREŽNICA
102 ZDRAVNIK
103 DELOVNI TERAPEVT / FIZIOTERAPEVT
104 ZDRAVSTVENI ADMINISTRATOR
105 SREDNJA MEDICINSKA SESTRA
106 DRUGI ZDRAVSTVENI DELAVCI
107 DIPL. BABICA / DIPL. MED. SESTRA
108 DRUGI NE-ZDRAVSTVENI DELAVCI
109 RADIOLOŠKI INŽENIR

OE Profil Komentar
1 102 Obremenitve zdravnikov so znotraj Kliničnega centra izjemno neenakomerne po oddelkih. Delo v težkih delovnih razmerah je neustrezno vrednoteno (predvsem delo v urgentnem bloku). Razmere v urgentnem bloku se ne popravljajo že vrsto let – UKC je kot edina bolnica na širšem področju ljubljanske regije premajhna in ne omogoča dobrega dela na sekundarnem nivoju in lahko otežuje delo, za katerega je namenjen – terciarni in raziskovalni nivo. V ožjem smislu pa je delo na našem oddelku relativno dobro razporejeno, novo vodstvo učinkovitejše, raziskovalno delo dobro utečeno.
1 102 razkorak med javno podobo javnega zdravstva in ralnim stanjem je prevelik. sistem enkrat zaposlen – vedno zaposlen”, posebej za ti. profesorje in druge povzpetnike po lestvici je arhaicen. pozicije so nagrada za dosedanje delo namesto, da bi bile namenjene sposobnim in tistim, ki imajo čas in sposobnosti. bolnik ni v srediscu pozornosti, saj ne more biti, denar sledi “diagnozi” in ne resnicnemu delu/bolniku. vrednotenje dela je povsem pavsalno, težko delo je plačano tako kot slabo, medtem ko marsikdo v naši ustanovi s slabim delom dobro služi. seveda sistem “deluje”, ker imamo, hvalabogu, veliko zelo delavnih in izjemno sposobnih posameznikov. tudi sodelavci so po veliki večini dobri in zavzeti zaposleni, organizacija pa onemogoča, da bi vsak delal tisto, v čemer je dober in kjer bi lahko naredil preboj – seveda je zaposlenih premalo ljudi za vse delo, ki ga je treba opraviti. hvala in lep pozdrav!”
1 102 V UKC Ljubljana prevladuje na splošno zelo negativna delovna klima. Vodstveni kader ni sposoben urediti ustreznih osnovnih pogojev za varno in učinkovito delo z bolniki. Predvsem so neustrezni prostori za bolnike (npr. premalo sanitarij ) in za osebje (npr. premajhne delovne sobe, z 1 ali 2 slabo delujočima starima računalnika za izvajanje e-zdravje za 10 zdravnikov). Vodstvu so važne le številke pregledov in posegov, kvaliteta dela ni pomembna. Problem je tudi birokratizacija dela z bolniki, za kar pa seveda ni spredvidenega časa. Opozarjanje vodilnih s strani podrejenih na pomanjkljivosti in napake, ki se dogajajo, ni zaželeno.
1 102 Vsekakor bi se dalo v našem sistemu in organizaciji veliko postoriti, vsi mi mladi upamo na boljše čase!
1 102 Želim si dobre plače za vse profile ne samo zdravnike. Potrebno bi bilo povečati kapacitete za zdravljenje internističnih bolnikov na sekundarni ravni, iz trenutnih razmer izhaja dosti jeze in nezadovoljstva.
1 104 kot zdravstveni administratorji naj bi nas bolnišnica naučila v praksi kot izvajanje dela več komunikacije in manj birokracije, da bi dobili več zadovoljstva na vseh ravneh in iz vseh strani, tako s strani zaposlenih kot s strani pacientov, s tem bi vodstvo klinike merilo boljšo organizacijsko klimo. Birokracija pa ubija” medsebojne odnose in partnerski odnos med bolnikom ter zaposlenimi.”
1 104 Mislim, da je skrajni čas, da se ljudi, ki so za upokojitev, tudi tam ostanejo, ne da podaljšujejo svoj status v nedogled. Naj pridejo mlajši, z novimi idejami, polni elana in želje po delu in novostih.
1 104 Razmere na urgenci so nehumane, posluha ni, najboljši kadri odhajajo, vodstva pa to ne briga. Čas za menjavo zastarelega sistema dela – na novi ne bo nič drugače, še večji kaos, ker ni organizacije že sedaj.
1 105 Diskriminacija srednjih sester, sploh v int. terapijah. Nečloveški urniki, brez ustreznega počitka. Za nižje kadre neurejeno parkiranje – zakaj si doktorji ne plačujejo parkirnih hiš? Neustreznost uniform, zanič kroji.
1 105 Kje is kdaj se spremembe vidijo in občutijo?
1 105 Premalo kadra. Izvajanje mobinga. SMS/ZT opravljamo delo DMS. Plačilna lista nejasna. Oprema zastarela. Nobene pohvale ali nagrade za dobro opravljeno delo.
1 105 Sicer ne verjamem v take ankete, ampak sem vseeno malo optimistična, da se bo kaj spremenilo. Naj samo povem, da imam svoje delo zelo rada, ker mi bolnikova hvaležnost pomeni največ. Ampak se samo od tega ne da preživeti, pa tudi ni lepo biti tarča vseh n
1 105 Skrajni čas, da se določi, katere stvari ustrezni profil opravlja. Ne glede na kvaliteto dela ni napredovanj.
1 105 Slabe plenice, postelje katastrofa, nočne omarice tudi. Finančno in kadrovsko podhranjeni, ko poveš pomanjklivosti se nič ne premakne
1 105 Varstvo in zdravje pacientov je kritično. Srednje sestre delamo vse! Od čistilke, gospodinje, bolničark, administratork, spremljevalcev, kurirjev, do seveda diplomiranih sester. Te se obnašajo vzvišeno in lastno delo nalagajo na nas. Zaradi tega opravljam
1 105 Zaposlite več kadra!
1 105 Želimo poštene plače za trdno delo. Naše plače so sramotne in žaljive, na zbornici zdr. nege pa si gospe v pisarnah izplačujejo ogromne plače. Sramota
1 106 Predlagam kakšeno delavnico, kjer se razloži plačilna lista, saj imam s tem vsak mesec težave 😉 Prav tako večina mojih sodelavcev ne razume vseh postavk, ter od česa so odvisne.
1 107 Glede na obseg in odgovornost dela nas je na oddelkih premalo.
1 107 kako naj bo anketa anonimna, če jo pošljete po e-mailu
1 107 Na vseh oddelkih bi morali biti letni razgovori z zaposlenimi, ne da dobiš v podpis oceno brez obrazložitve
1 107 Naj nam izplačajo nadure kot je treba, če delamo praznike in nočne
1 107 Premalo je možnosti napredovanja, stimulacij za dobro delo in delo z dodatnimi znanji.
1 107 Vedno več dela, a vedno manj zaposlenih. Posledično prihaja do napak, dobri sodelavci zaradi razmer odhajajo, vodstvo pa ta problem ignorira.
1 107 Vodstvo na KOK je nesposobno, pomanjkanje kadra je veliko, glavna sestra nima posluha
1 108 Anketo je težko izpolnjevati, ker je pisana v množini. Tajništvo interne klinike (in vodstvo) je neučinkovito, nalagajo veliko dela, niso pa v pomoč pri reševanju nalog.
1 Kadrovsko podhranjeni, finančno in zakonsko podhranjeni… brez pravic pri delu, samo zadolžitve, mobing, kršenje pravic…
1 Nadrejeni samo pritiskajo na zaposlene, izvaja se mobing. Na sestankih sedimo tudi do 45min izven delovnika, reši se pa nič. Plač nam ne znajo razložit
2 102 Brez komentarja. Naša ustanova plačuje davek neurejenih razmer v zdravstvu, predvsem gre za to, da v Ljubljani ni mestne bolnišnice in da se prebivalstvo nezadržno stara. Vodstvo se ne zna odzvati na povečan pritok bolnikov v zimskih mesecih.
2 102 Glavni problemi, ki pomembno vplivajo na kakovost dela, varnost bolnikov in zadovoljstvo osebja: zastareli prostori, zastarela oprema in prepogosta obravnava bolnikov, ki sodijo na primarni ali morda sekundarni nivo zdravstvene oskrbe. Potrebujemo novo sodobno bolnišnico z ustrezno opremo. V izogib nezadovoljstvu je potrebno definirati delovne standarde za posamezno delovišče, jih upoštevati in prekiniti s prakso sočasne razporeditve posameznika na dve ali več delovišč.
2 107 Dobro bi bilo imeti več skupnih sestankov, dipl. m. s. in s.m.s. ter steržnice skupaj, tako bi bilo jasno kaj je naloga glede na profil. Prevečkrat smo dipl. m. s. preobremenjene in opravimo precej več dela kakor ostali profili, kar seveda v očeh drugih profilov (s.m.s. ) ni vidno.
2 107 Potrebujemo novo opremo, prostore, več izobraževanj. Preveč je obremenjevanja z mnjenjem sodelavcev, namesto da bi bil na prvem mestu pacient.
2 107 Prevelike obremenitve z delom, premalo nas je.
3 100 Zakaj nekateri profili ne moreji niti z 35 leti izkušenj napredovat do upokojitve?
3 102 Anketa je izjemno slabo sestavljena, saj so vse trditve napisane v množini. Zato anketiranec ne ve, ali ocenjuje odnos skupine delavcev, v katero spada ali svoj lasten odnos. Izjemno slaba metodologija.
3 102 Iz informacij iz medijev dobivamo zelo slabo sliko o naši ustanovi. Predvsem mislim na javna naročila. Iz tega je razvidna pohlepnost pri določenih poklicih. Kje pa so bolniki?
3 102 Kar se tiče možnosti napredovanja oz predvsem usposabljanja nimamo nkakršne možnosti, na izobraževanja hodijo vedno eni in isti, se pravi, višje inštance”. V dežurstvu pa naj bi vsi ” obvladali vse”. Pacienti seveda tako niso enako varni. ” Višje inštance” imajo vedno plačana izobraževanja, mladi zdravniki pa moramo plačevati drage kotizacije kar ni prav. Mislim, da bi klinika morala nuditi ” zastonj” izobraževanja vsem, ki si tega želijo, saj bi to moglo biti v interesu ukc. Zadnje čase gre vse naslabše. Zelo sem razočarana. Lp”
3 102 Lahko bi pričeli delati ob 7. uri!
3 102 manjka strategija bolnišnice, jasni cilji, ki morajo biti strokovni in ne finančni, izvajanje pedagoško-raziskovalnega dela (terciar) in ne zgolj štetje bolnikov kot tovarna. Žal smo bolj tovarna in ne terciarna ustanova. Premalo časa za kakovostno obravnavo bolnikov.
3 102 Nejasna vprašanja, ali se vprašanje nanaša na vodstvo – klinike, oddelka, ukc, strokovno,…
3 102 Ni mi všeč da so vprašanja postavljena v množini in ne v ednini… Npr. mi sodelavci smo zadovoljni… Jaz sem odgovorna le zase, ne za ostale… Hvala
3 102 omejena sredstva nabav so v zandnjih 2 letih spravila bolnišnico na kolena. Sredstev za izobraževanje ni. Prostori so dotrajani, novih naprav ni
3 102 Razmere so postale takšne, da resno razmišljam o odhodu.
3 102 Vodstvo UKCL nima vizije prihodnjega razvoja UKCL. Ne to, ne prejšnja vodstva niso sankcionirala odgovornih za afere v UKCL. Podporne službe so nesposobne in neučinkovite, mislim na kadrovsko in nabavno politiko. Vodstva na nižji ravni nimajo ne pooblastil ne odgovornosti za vodenje in ukrepanje.
3 102 Žalostno je, da moramo v UKC uporabiti zunanjo svetovalno podjetje, da nam pove, kakšno je zadovoljstvo v ustanovi. Struktura vprašanj jasno pove, da ne vodstvo ne svetovalno podjetje ne vedo, kaj je v zdravstveni ustanovi pomembno in kam je potrebno usmeriti pozornost. Uspešnost neke zdravstvene ustanove lahko ocenjujejo samo strokovnjaki na področju medicine in ne neki menedžerji in svetovalci, ki se jim sanja ne zakaj pravzaprav gre. To skrpucalo od ankete ne more služiti nobeni koristni analizi in ne more voditi k izboljšanju razmer. Za to je škoda časa in denarja. Nekdo bi moral odgovarjati za takšno nespametno trošenje javnega denarja in dragocenega časa zdravstvenega osebja.
3 104 Uvaja se kroženje znotraj oddelka, poteka dober mesec, nato te obravnavajo kot da vse znaš, v resnici pa se v enem mesecu ne moreš kaj dosti naučiti, oziroma premalo za samostojno delo. Nato te pošiljajo na druga delovišča in ker te nihče ne nadomešča, te
3 104 Zelo nejasna poročila o opravljenih urah (mesečno)
3 105 Če že ne moremo napredovati in smo za delo zelo malo plačani, bi lahko bili vsaj pohvaljeni s strani nadrejenih.
3 105 malo več spoštovanja med profili, predvsem med SMS in DMS
3 105 Menim da bi se moglo v celotnem kc skrajsati obiske, kupiti nove postelje ter opremo, zagotoviti novo delovno obleko, ter dvigniti place, ter ponuditi moznost za cim vec izobrazevanj tudi izven ukc za srednji kader,, zaposliti novi kader,stimulacije pri placah,
3 105 Menjava vodstvenih položajev na 4 leta. Kroženje za vse, ne le za SMS
3 105 Na abdominalni kirurgiji vso intravenozno terapijo delimo in apliciramo zdravstveni tehniki. Noben zakon ali pogodba od nas tega ne zahteva, zahtevajo pa naši nadrejeni. Bo potrebna še ena tožba ali javni linč da se zadeve uredijo?
3 105 Na kirurški kliniki imamo dobre odnose, zadovoljni smo DMS, nismo pa zadovoljni z glavno MS. Gre se ji samo za denar, da je delo opravljeno hitro, kako je opravljeno pa ji ni mar. Želimo si, da bi zdravniki na viziti pacientom vsaj razložili, za kaj se gr
3 105 Srednja sestra je nespoštovana, izrabljena, preobremenjena in premalo plačana. Poleg tega je sester premalo, zato smo fizično in psihično izmučene. 8 let v UKC brez konkretnega napredovanja. Plačati vsak dan parkirnino, sramota. Brez dostojnega časa za ma
3 105 Več posluha za sestre, večje plače medicinskim sestram, ker smo stalno ob pacientu, ogromno naredimo za njih. Pošteno plačane nadure.
3 105 Večji nadzor nad kvaliteto operacije od korirga. Vsi vemo kakšne nekvalitetne operacije se dogajajo s strani enega kirurga.
3 105 Za izboljšanje dela in razbremenitev delavcev potrebujemo boljšo plačo, boljše dodatke za delo v bolnišnici, manjše število obvezno opravljenih ur mesečno, več novozaposlitev, pogodbe za nedoločen čas. Boljša razporeditev urnika dela, topli obroki, pitna
3 106 Želim si, da bi v javnosti predstavili predvsem dobro delo, ki ga izvajamo zaposleni v UKCL in ne samo napihovati neskladnosti, ki so zgodijo v vseh sistemih.
3 107 Enaka pravila in odgovornost za vse zaposlene.Naše delo poteka, kot da je vedno izredno stanje v zagonih. Odzivni čas vodstva pri reševanju težav na oddelkih je tak, kot so naše čakalne vrste nerazumno dolge in presegajo vse dopustne roke. Naloge, ki jih delegira vodstvo pa so prioriteta za oddelke in se morajo takoj opraviti, brez presoje, koliko časa in kadra je potrebno za izvedbo le te. Vse informacije, ki so posredovane v sistem, se ponovno zahtevajo od oddelkov, tako da razmišljamo, da so vse službe nadzorne in same sebi namen.
3 107 Izginjajo prenosni računalniki. Goljufije s potnimi stroški. Denar za izobraževanje zdravnikov, za med. sestre pa ga ni. Dotrajana oprema in prostori. Dolgi roki popravil opreme. V nočnem času ni respiratornega fizioterapevta. Dvigala so pogosto v okvari.
3 107 moti me, da so parkirni prostori za zdravnike dodeljeni s strani klinike, ZT/DMS pa si moramo sami plačevati v parkirni hiši.
3 107 moti me, ker imam občutek, da se v UKCL dela bolj v korist zdravnikov kot pacientov. Medtem ko se uradno privilegirajo določeni profili, se drugim jemlje veljava (primer je sprememba STatuta UKCL – kam se postavlja medicinsko sestro?) Imam občutek, da sestre postajamo trn v peti predvsem zdravnikom in vodstvu UKC. Delo, ki bi ga morali opraviti zdravniki, a ga ne opravijo slej kot prej pristane na ramenih medicinskih sester. Sestre se utapljamo v papirjih, ki nam jih nalagajo, negovalna dokumentacija na sodišču rešuje zdravnike, ti se pa istočasno norčujejo iz sester zaradi pisanja in jamrajo, da nas ni ob pacientih in da nas je očitno preveč, če imamo čas pisati romane. Moti me, ker se predstojnik našega KO ne zaveda, da je predstojnik zaposlenih in ne predstojnik zdravnikov. Pred nami je akreditacija. Spet bo prišlo do poplave dokumentov – raznih navodil in protokolov. Nekdo jih napiše, drugi jih potrdi, v EDSu jih potrdimo, da smo z njimi seznanjeni,… Ko pa hočeš delati po njih za to nimamo osnovnih resursov. Tipični primer so Navodila za delo, ki jih pripravlja lekarna. Dvojna merila na kliniki – preverjanje urejenosti zaposlenih menda velja za vse zaposlene v UKCL. Lepo. Kdaj ste nazadnje kontrolirali obutev in nakit pri belih haljah?….
3 107 Nedopustno je, da nimamo parkirišča in da moramo plačevati parkirnino. Stara oprema delovišča. Vsi smo enako plačani, pa eni ne hodijo v službo, drugi pa niso niti na bolniški bili. Lepše in kvalitetnejše uniforme. Boljše bi bilo, da dobimo 20€ za obutev
3 107 Nezadovoljstvo z nedokončanim projektom prenove prostorov. Kadrovska podhranjenost. Slabo je poskrbljeno za starejše delavce.
3 107 Ni letnih razgovorov, stalne obremenitve, šikaniranje s strani neposredno nadrejenih, ni novo zaposlenih, preveč upokojenih med. sester, ki delajo po pogodbah.
3 107 Nikoli nam ni nihče razlagal plačilne liste. Tudi ko kaj vprašamo je odgovor vedno: To tako pač je.
3 107 OSEBNO MISLIM, DA BI MORALI PISATI V PRVI OSEBI EDNINE
3 107 Parkirna mesta. Nadzor bolniških odsotnosti. Ni sredstev za nagrajevanje uspešnih delavcev. Premalo zaposlenih. Zaposleni niso plačani po učinkovitosti, ampak po delovni dobi.
3 107 Sem že v odpovednem roku.
3 107 Zelo rada imam svojo zelo odgovorno in zahtevno službo.
3 Delavci nimajo za kruh, vas pa zanima zadovoljstvo? Probajte vi preživet z 600€ plače na mesec, da vas vidim. Delam že 3 leta in še kar nisem prejel delovne obutve. Plačilne liste mi ne zna razložit nihče. Imam ogromno nadur, dodatek pa je kot da ga ni, n
3 V kliničnem centru dobro shajajo samo lenuhi, nonstop jih vidiš v restavracijah in na kavicah, na delovnem mestu pa ne, in pa tisti, ki se dobro prilizujejo.
4 106 Moti me, da so vprašanja v množini, ker težko govorim za druge.
5 102 kje bi morala biti tudi nicka !
5 102 nerealna anketa
5 107 Bolnikov je vedno več, dela vedno več, stimulacij ni, tudi pohval ne. Med. sestre prenašajo s strani bolnikov in zdravnikov žalitve, nerganja, slabo voljo, dretje in podobno, velikokrat pa je razlog neupravičen. Plače so za naš profil prenizke, glede na d
5 107 UKC pričakuje zadovolje in uspešne zaposlene, ne da pa si dopovedat da je to nemogoče, dokler smo preobremenjeni, ker delamo več kot bi morali in izgorevamo. Vodstvo ne posluša, oziroma ne sliši tega problema.
5 107 V UKC-ju sta poznani samo dve vrsti vodenja. 1. DIKTATURA: kjer so vsi podrejeni in tlačeni s strani (ponavadi starega, dolgoletnega) vodje. 2. ANARHIJA: kjer se ne ve, kdo pije, kdo plača. Redke so izjeme, ki si upajo uvesti določene spremembe, da bi stvari funkcionirale bolje in pravičnejše za vse. Ponavadi se takšne ljudi hitro odstrani iz položajev ali na kakšen drugačen način utiša. Zaposleni imamo še vedno občutek, da vodilni drug drugemu podeljujejo položaje, z namenom, da bi lahko še naprej kradli in delali v svojo korist. Ne trdim, da je to res, takšno je samo splošno mnenje, ki seveda neugodno vpliva na klimo v delovni organizaciji, ki je iskreno rečeno v ku…
7 100 Pomanjkanje kadra, prenizke plače, premalo plačan prevoz, ni napredovanj
7 100 Preveč pritiska s strani vodilnih in preveč konfliktov, ki slabo vplivajo na kakovost dela. Rabimo več zaposlenih in večjo plačo
7 100 Vodstvo ocenjuje delavca po nekih subjektivnih kriterijih, kar takoj vpliva na delo. Odnosi niso pošteni, razlike med delavci so prevelike, čeprav delamo isto delo. Plača oz. dodatek za popoldanjska, nedeljska in nočna dela je premajhen.
7 102 Na naši kliniki imamo najnižje plače v UKC, naša dežurstva so med najslabše plačanimi v UKC. Menim, da je to zaradi prekomernega varčevanja našega vodstva. Varčuje na neprimeren način; s slabimi plačami zaposlenih in restrikcijo zaposlovanja. Trenutno zaposleni smo zato prekomerno obremenjueni z delom in za opravljeno, tudi nadurno delo, ne dobimo ustreznega plačila. Hkrati je delo zahtevno in izredno odgovorno, saj je zelo narobe, če se pojavijo komplikacije naprimer pri sicer zdravi nosečnici in njenemu novorojenčku, ali pri zdravi mladi ženski, pri kateri zdravimo neplodnost, ali pa pri nedonošenčku, ki nima optimalne oskrbe zaradi pomanjkanja kadra. Zaradi tega smo zelo obremenjeni s tožbami in pravno odgovornostjo. Menim, da si zaslužimo boljše pogoje dela in boljše plačilo za dobro opravljeno delo.
7 102 Prevelika količina dela in obremenitve vodi v nezadovoljstvo
7 102 V glavnem sem zadovoljen z delom.
7 105 Delo sr. sestre je premalo cenjeno, premajhno plačilo za to kar delamo, največ časa preživimo ob pacientu.
7 105 Srednje sestre smo ničvredne, nimamo možosti napredovanja in izobraževanja
7 107 Anketiranje samo po sebi nima nobene vrednosti, zato pričakujemo seznanitev z rezultati, zlasti pa s planom izboljšav.
7 107 Bolj pravična razdelitev nagrad za opravljeno delo. Več pohval nadrejenih za dobro opravljeno delo. Nabava obvezne opreme, ki je potrebujemo za delo
7 107 Katastrofalno vodenje zdr.nege na ginekološki kliniki. Nič nisi vreden, nič ne smeš reči, označijo te in si vedno slab za njih, pa naj se še tako trudiš.
7 107 kljub občasnim večjim obremenitvam se zaposleni trudijo za dobrobit vseh pacientov in za dobro medsebojno sodelovanje.
7 107 Nimam komentarja, je bilo že vse povedano.
7 107 Vse nas moti predvsem preveč dela premalo MS na ekipo in nesorazmerja plač
7 108 Vodstvo UKC je premalo učinkovito in med zaposlenimi vzbuja slabo voljo. Premalo se zaposluje kader, ki je v procesu ključnega pomena, to so strežnice. Brez dobro očiščenih prostorov ni rezultatov dela in še pacienti so nejevoljni
8 102 Percepcija javnosti o tem, kako dobro in koliko se dela v naši organizaciji, je žal v precejšnji meri napačna. Vendar tega verjetno ni mogoče spremeniti, saj je v slovenski družbi intelektualno delo na splošno podcenjeno. Javno obračunavanje s strokovnjaki različnih strok (sodniki, učitelji, zdravniki) k temu ne prispeva, na dolgi rok pa škodi samo uporabnikom teh storitev.
9 102 GLAVNI PROBLEM JE SISTEMATIČNO IZVAJANJE MOBINGA NEPOSREDNO NADREJENEGA, KI GA PODPIRA VODSTVO UKCL. POSLEDIČNO SE NEPOSREDNO NADREJENI ŽALJIVO, GROZEČE IN ZANIČEVALNO OBNAŠA NE SAMO DO PODREJENIH, TEMVEČ TUDI DO VODSTVA PEDIATRIČNE KLINIKE. POSLEDIČNO LJUDJE ODHAJAJO NA BOLNIŠKO, ODHAJAJO IZ ODDELKA, ODNOSI PA SO POPOLNO UNIČENI.
9 105 Lastni podani predlogi za izboljšave niso dobrodošle. Delovni sestanki niso redni, vodje ne opravljajo letnih razgovorov z zaposlenimi. Slabo opravljeno delo ni sankcionirano, zavzetost delavcev pri delu pa ni nagrajena.
9 105 Na splošno sem zadovoljen v službi.
9 105 Plačilo je prenizko v primerjavi z drugimi poklici, ni plačanih nadur, nerazumljiva plačilna lista
9 106 Določene trditve so vezane na upravno enoto in so tako preširoko posplošene. Težko je trditi kar koli o skupnem mnenju (namenu dela, zadovoljstvu,…) zaposlenih znotraj velike enote. Manjka tudi odgovor ne vem oziroma nimam mnenja/informacij.
9 106 Vsako leto sem navedel kot glavni razlog za nezadovoljstvo nezagotovljen fond za izobraževanje. Nič se ne spremeni
9 107 ni možnosti nagraditi dobro delo. Če ni možno z denarjem, bi razmislili o dvojnem času(koriščenje) ali pa vsaj prijazno besedo od nadrejenih
9 107 Vzpostavljen bi moral biti boljši sistem nagrajevanja, po drugi strani pa tudi kaznovanja tistih, ki svoje delo ne opravijo tako, kot se od njih pričakuje. velik problem je, z osebami,ki so zaposlene za NDČ in stalno delajo težave (predvsem v komunikaciji s starši, pacienti in z zaposlenimi). take ljudi izredno težko spraviš iz sistema, po drugi strani pa težko zaposlimo mlade ljudi, ki se izkažejo za zelo dobre delavce. menim, da bi UKC na tem področju moral še veliko urediti. In tudi v takih situacijah se pričakuje, da pravna služba priskoči na pomoč. Včasih izgleda tako, kot da je na koncu vse kriv vodja, delavec, ki pa slabo dela pa še naprej ostaja v sistemu.
9 108 izgorevamo, preobremenjene smo
10 102 Pogrešam skupen pogovor o rezultatih (na oddelku). Analiza bi morala rezultate objaviti glede na profil zaposlenih. Med rezultati bi morali biti predstavljeni ukrepi, ki so se na osnovi ankete že izvedli
10 109 Preveč splošna vprašanja. Zato lahko slab posameznik kvari kvaliteto skupine, ali obratno.
11 107 Preveč splošna vprašanja, ne morem odgovoriti za vse zaposlene.
12 106 nesposobno vodstvo KIKKB (prof.dr.Skitek).
12 106 Niso poznani niti jasni cilji in vizije za prihodnost, vzdušje pa je zaradi nesposobnosti vodstva vedno slabše. Prisoten je tudi mobing. Zaposleni za svoje delo niso ustrezno nagrajeni, kadra pa je premalo
12 106 Preobremenjenost, pomanjkanje kadra za rutinsko delo + dežurstva. Preveč vodstvenega kadra.
13 105 ni potreben
13 105 Vse se vrti okoli papirjev in obrazcev, kaj pa pacient? Nikogar ne zanima, kako uspemo vse narediti, samo standardi so pomembni. Kdo je upravičen do stimulacije, če sploh obstaja?
13 105 Všeč mi je, da se zanimate o tem, kaj si zaposleni mislimo. Morate pa biti realni, ker ni vse rožnato. Osebno zadovoljstvo delavcev zelo vpliva na delo, povečajte plače za 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pa boste videli
13 107 Upamo na boljše čase, več delovne opreme za medicinske sestre in več izobraževanja za medicnske sestre – izven delovnega okolja.
14 103 Dr. Nataša Kos se obnaša ustrahovalno, prepričana je, da ji noben ne more nič. Delo opravlja zelo slabo, saj do pacientov redko hodi. Bolj jo zanimajo vodstveni dosežki kot pa zdravje pacientov. Predlagam, da bi končno zaposleni terapevti sami izbrali vod
14 103 Izpostavila bi dr. Natašo Kos, ki vodi inštitut zelo agresivno in z veliko ustrahovanja, mobinga, arogantne komunikacije. Večkrat se je izkazalo, da ob kontradiktorni komunikaciji dočakamo prerazporeditev na drugo delovišče brez kakršne koli strokovne ute
14 103 Kakovost dela (in s tem tudi zadovoljstvo) pada z večanjem obremenitev posameznika,česar pa je vedno več zaradi nezaposlovanja kadra, ki zapusti delovno mesto.
14 103 Ko se govori o uspevih doseženih v UKC LJUBLJANA sem ponosna in vesela da sem zaposlena v tej ustanovi.NE MOREM pa to napisati za našo službo.Naša predstojnica zaposlene ponižuje, opravlja za njihovim hrbtom.nikoli se ne sooči z zaposlenim da bi mu povedala kaj je narobe.VEDNO povdarja da je predstojnica kakor da je njej vse dovoljeno.V KOLIKOR BI JO POTRJEVALI ZAPOSLENI V NAŠI SLUŽBI,NIKOLI NE BI BILA PREDSTOJNICA,KER PA JE VODSTVO UKC ZAVEDENO Z NJENIMI DOSEŽKI NA PAPIRJU JO POTRDIJO IN ZOPET ZMAGOSLAVNO VLADA IN PONIŽUJE LJUDI IN SI V NJIH BRIŠE ČEVLJE .HVALA VODSTVU KCL ZA TAKŠNO PREDSTOJNICO,VZAMITE JO KAR MED VAS…..
14 103 Korupcija, zaslužkarstvo in lenoba je presegla vse meje, ukrepov pa ni. Vodstvo je diktatorsko, predstojnica žali, ponižuje in zaničuje podrejene, pogosto laže in manipulira. Odstranite njo in njen ritolizniški krožek
14 103 Od lanskega leta se pri predstojnici dr. Kos ni nič spremenilo, še vedno misli da je nedotakljva. Konstruktiven pogovor z njo ni mogoč, velja samo njena beseda. Prepričana je da ukazovalni način vodenja deluje. Družabna letna srečanja so sedaj prisilna sr
14 103 Odnos vodje je pod kritiko. Je pravi zmaj na trenutke. Le kdaj bo novi razpis za vodjo? Upamo, da ne bo ona edina prijavljena na razpis…
14 103 Predstojnica IMR si ne zasluži tega naziva, zaposlene ponižuje, ignorira, nadira in zaničuje. Če bi zaposleni izbirali vodje, ne bi nikoli postala predstojnica
14 103 Predstojnica Nataša Kos še vedno zviška in poniževalno komunicira s podrejenimi, za dobor delo nas ne pohvali, če se ne strinja z našimi opazkami in predlogi je zadirčna, posmehuje se, nas ima za bedake. Tudi nimamo ustreznih prostorov in osebja za rehabi
14 103 Preobremenjenost. Moti me, da se postavljajo potrebe akreditacije pred potrebe pacienta. Stalne grožnje na timskih sestankih, nikoli pa ne dobimo nobenih pohval za dobro delo
14 103 Sprašujem se, če je vodstvo učinkovito, če se do podrejenih obrača samo z grožnjami in dolžnostmi. Ali pravice še sploh obstajajo? Dr. Kos povzroča samo nejevoljo, kadarkoli se obrnemo na vodstvo, nam ta zabiča, da je potrebna samo ustrezna komunikacija,
14 103 Vodstvu je vse dovoljeno, delavce se omejuje, nadzira, nalaga dodatne obremenitve, šikanira,…
14 103 Vse izboljšave, ki si jih zastavimo, so le na papirju. Predstojnica ni spoštljiva do podrejenih, naše delo je razvrednoteno. Obremenitve so neenakomerno razporejene, zato tudi slabi odnosi v timu
15 102 Vodstvo nima vizije, skrbi le za korist redkih posameznikov
15 109 Če je nekdo zaposlen za določen čas in kaže interes za stalno zaposlitev, potem se mu naj to omogoči, ker je bilo vanj že vloženega veliko dela in sredstev
16 107 Problem je politično nastavljanje vodstva; ni možnosti, da bi se vzgajalo vodje! Smo pač v Sloveniji, kjer so pomembne veze”!”
16 108 Brez besed….jih ni vredno izgubljati.
16 108 Dobro delo nadgaditi, za slabo delo ustrezni ukrepi.
16 108 Lahko rešimo 100 anket, pa ne bo nič boljše, dokler bodo imeli moč nesposobni ljudje brez vesti, ne bo nič boljše.
16 108 ni komentarja
16 108 Nimam komentarja!
16 108 Primerjave z drugimi bolnišnicami ne morem relevantno podati. Moje ocene so relativno visoke zaradi pozitivne mikroklime.
16 108 SEM NA SPLOŠNO ZADOVOLJEN.
16 108 Vidim, da so bili rezultati objavljeni, čeprav malo pozno. Smiselno bi bilo še anketo razdeliti bolj podrobno znotraj enot.
16 108 Vodja bi se lahko veliko bolj potrudil pri svojem delu in poslušal naše probleme ter poskrbel, da bi delali v bolj varnih vozilih. Lahko bi nam tudi kdaj dal prav, ne pa da dela samo po svoji volji, to je seveda g. Peter Sušnik, ki misli, da je avtoriteta
16 108 Zaposlena sem za določen čas v OE supas, moram povedati da so mi delovni pogoji in logacija zelo všeč, zato si želim ostati v UKC, bi si pa želela bolj zahtevnih nalog v skladu z mojo izobrazbo in sposobnostmi. Delam na oddelku kjer se dobro počutim in bi
16 Zamenjajte vodstvo UKC, ker so vsi nesposobni
17 106 Lani nam je bila obljubljena nova pokrita kolesarnica v roku 45. dni, pa je še vedno ni
17 106 Nujna prenova naše organizacijske enote. Povečati je treba število zaposlenih nižjega in srednjega kadra
17 106 plača je katastrofa. Oblačila nosim že 15 let ista, pralni servis pa jih ne zna oprati, lahko bi nam priskrbeli kaj novega
17 106 Ponosna sem, da sem zaposlena tukaj že 30 let, pohvalila bi rada mojo šefinjo mg. Tršan, mg. Čop, k doseganju standardov bi pohvalila tudi sodelavce: ekipa KPP, PCT, ekipa infuzije, ekipa za kakovost, ekipa galenski, ekipa strežnic in laborantov, ekipa of
17 106 Sposobni in kompetentni zaposleni, ki prihajajo iz nejavnega sektorja so obravnavani kot začetniki, medtem ko tisti, ki so prišli iz drugega manj kompetentnega dela javnega sektorja ohranjajo vse bonitete minulega dela. Vodstvo naredi bore malo, da bi se anomalije za te zaposlene odpravile.
19 107 Ko vodilni dobijo svojo pozicijo, je do ponavadi do konca kariere, namesto da bi nekdo mlad, sposobnejši zasedel to mesto. Kadrovanje je po prijateljskem sistemu, šefi si sami izbirajo sodelavce, ne po izkušnjah ali referencah.
20 108 ga nimam tako je !!??
20 108 V TVS izrazito premalo sodelovanja, neučinkovita komunikacija, nepoznavanje sodelavcev, odgovornosti. Ni pohvale, ni stimulacije, ni napredovanja, ni izobraževanja, ni sestankov, ni pogojev za delo. Ni interesa za delo. Enako dobi tisti, ki dela in tisti, ki ne dela. Premalo nadzora. Premalo transparentnosti. Organizacija dela samega ponuja preveč možnosti za korupcijo…. Ni oglašanja na službene telefone. Kar se dogovorimo se ne izpolni…
21 100 Delamo nedelje, praznike in ponoči, plačilo pa temu ni primerno. Sramota
21 100 Krajši delovni čas popoldan na 6 ur, zato imamo premalo ur in delamo še vikende za redne ure.Prevelike razlike med profili, za veliko napak se krivi najprej nižni sloj.
21 100 Neprimerna delovna obutev in stalno podaljševanje delovnega časa
21 100 Preveč celodnevnih od 7.00 do 19.00. za minimalno plačo + redna služba od 7.00 do 15.00. Prosimo za primerno obutev, mehko in udobno, ne pa teh uteži
21 100 Veliko zaposlenih bi bilo bolj zadovoljnih, če bi bilo manj pritiskov in mobinga s strani vodij na določenih oddelkih
21 105 nimam komentarja
21 105 Uredite prosim delovno obutev in prostor za kajenje, ker kadilci kadijo od 2. kleti, do 2. nadstropja povsod kjer je kakšna luknja
21 107 Krajši postopki urejanja-vsaka stvar traja dolgo predno urediš, vedno nekdo bremza. Ne obstaja samo mobing nad podrejenimi, tudi nad nadrejenimi.
21 107 Vedno se da kvaliteta dela še izboljšati,vendar se mi zdi da je opremljenost z računalniki pretežno z starimi aparati,k niso hitri in so tudi obremenjeni s programi, ki jih pa za dobro delo uporabljamo več,nakar,ko je vse obremenjeno se vse sesuje ali pa dela prepočasi
22 104 pomanjkanje jasnih navodil, fleksibilni delovni čas
22 105 zadovoljna sem da delam v javnem sektorju
22 108 Možnosti za napredovanje bi morale biti boljše, prav tako nagrajevanje – kdor dobro dela, se trudi, prevzema dodatna dela in naloge – ta bi moral biti za svoje delo dodatno nagrajen.
23 100 Vodja ne zna komunicirati, samo glas povzdiguje in ti da vedeti, da si pod njo. Ni zmožna voditi in dajati vzgleda. Na letnem ocenjevanju si ne zaslužimo 4 ali 5, smo nepismeni, manjvredni, skratka njeni sužni, za nagrado pa dobimo dretje. Zrela je za psi
23 105 Premalo možnosti za napredovanje. Vsi od nas pričakujejo maksimum, ampak zaradi pomanjkanja delavcev in stare opreme to ni mogoče.
23 105 Premalo sester na oddelku. Žalostno je tudi, da že skoraj eno leto nimamo lastnega EKG-ja
23 107 Neposlušno vodstvo, omejevanje sredstev za nabavo osnovnih materialov!!
23 107 PO VSEH MOČEH SE TRUDIMO DELATI PROFESIONALNO, KAKOVOSTNO IN V PRID NAŠIH PACIENTOV!
brez OE 100 Veliko mobinga opažam nad drugimi
brez OE 105 Bolničar:1200€, sestra:1400€, višja sestra:1500€. Dokler ne bodo plače take ne bo zadovoljstva in lepega mnenja
brez OE 106 Vodstvo deluje za lastne interese, in ne upošteva niti zaposlenih niti pacientov.
brez OE 107 Pričakujem, da bo vodstvo poskrbelo za končanje del z novo urgenco. Upam tudi, da bomo v prihodnje dobili ustrezno plačilo za težko delo, ki ga opravljamo že več let

Saj glede na to, koliko so plačani (mislim na toste, ki res marljivo in pošteno delajo) niti ni za pričakovati boljše mnenje. Ja, sprijaznimo se, naša največja bolnišnica (in vse ostale) je v khurchu…

Jaz ne.

Super… in kdo bo kaj naredil?

Vsaj obutev bi lahko zrihtal, pa tisto kosovo zamenjali že enkrat, to se da na hitro.

Glede plač je pa v JU itak sama pizdarija

Tudi jaz ne, me je kar odneslo proč od ekrana.

New Report

Close