Starševski čvek

Menjava mobilnega operaterja na račun nižje cene?

Default avatar
Torej, kot že zgoraj omenjeno. Koliko vas je, ki ste menjali operaterja na račun nižje cene računov, za enake ali podobne porabljene količine? Ste se na račun nižjega zneska pripravljeni odreči tudi kakšni storitvi, ki jo ugodnejši ponudnik ne ponuja? Npr. obvestila o zgrešenem klicu v primeru nedosegljivosti al nižja hitrost prenosa podatkov?
Default avatar
Obvestilo o zgrešenem klicu je v današnji dobi najbolj nepotrebna storitev ever. Če me ne dobi na telefon, ima še možnost SMS-ja in milijon messengerjev. Prenos podatkov pa je bistven. Ko se pojavi operater, ki ponuja več za manj denarja, vedno zamenjam in še nisem bila razočarana. Tako sem bila med prvimi, ki so presedlali na Bob, ko so se vsi še norca delali iz njega in mu napovedovali propad, zdaj pa na Hofer. In spet se delajo norca iz njega in mu napovedujejo propad. :)
Default avatar
Ob prvi piliki smo vse zamenjali, stran od elektro ljubljana, stran od energetike, stran od telekoma, stran od prejšnjega mobitela, skratka stram od vseh monopolistov.... po dobrih 10 -letih s še nismo k nobenemu vrnili :)
Sedaj gremo še stran od dimnikarjev energetski servis :)
Za manj denarja smo vedno dobili enako ali vsaj več, nikoli manj.
Default avatar
To, za zgrešeni klic imaš prav. Ampak ljudem je skoraj samoumevno, da to pa klicani ima. Potem pa se čudijo, ko se jim po nekaj dni ne oglasiš. Da bi pa klicatelj npr. poslal SMS, to pa ne.
Default avatar
Cena je kralj....torej osnova za vse....zaradi cene se odpovem kupu nepotrebnih bedarij, ki jih ne uporabljam ali mi nič ne pomenijo. Obvestilo o zgrešenem klicu je recimo tako, hitrost, če mi znižajo iz 100 na 50, tudi.....več tisoc sms tudi itd..,.
Default avatar
sem in sem. In sem zadovoljna.
Default avatar
internetek je napisal/a:
Potem te v resnici ne rabijo, a ne?
Default avatar
Izgleda res. Ne vem, nekaterim je samoumevno poklicati samo 1x in potem čakati v nedogled, da pokličeš nazaj.
Default avatar
Jaz raje zamenjam paket, kot operaterja, ker imam itak še posebne ugodnosti pri njih, na zvestobo. Če se pa ne znate zmeniti, ste pa bumbarji.
Default avatar
zelo ugoden, stari Mobitel mi je do zdaj nabijal ceno do 25 EUR
Default avatar
Lubiana je napisal/a:
No, srčece, daj napiši, kakšen poseben paket si dobila nazadnje. :)
Default avatar
išodv je napisal/a:

Srčece te je naredilo. ;)

Ne smem izdati, ker je poslovna skrivnost.
Fora je samo v tem, da znam priti na maksimalne prenose, za malo naročnino, pa da ne govorim o ceni menjave paketa in ostalih bonusih. ;)
Default avatar
Koliko pa recimo porabiš potem od tega maksimalnega prenosa? Ker u glavnem neko silno porabo prenosa podatkov je že kar težko dosežt na telefonu ali tablici.
Default avatar
Jaz pa odkrito priznam, da nisem vedela, da kdo nima funkcije zgresenega klica...
Default avatar
Ja glej meni je opcija sms.a za zgreseni klic super, ker nona mi sigurno ne bo pisala sms.a ce me ne dobi ko me klice :)
Default avatar
Lubiana je napisal/a:
Da si ne boš kaj naredila. :) Če daješ direktorju, tako povej, sicer pa so cene za fizične uporabnike fiksne in javno dostopne. Operaterji ne poznajo programov zvestobe, saj niso spar :))). Kaj vse si boš še izmislila.
Default avatar
internetek je napisal/a:
Ne bi rekla. Če gledaš pretočne vsebine, si hitro na 20 giga porabe.
Default avatar
Barca je napisal/a:
Jaz je očitno na Bobu nisem imela, pa nisem niti vedela. :) Ampak baje samo, če si zaseden, drugače normalno, da pokaže.