Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Polovica slovenskih voznikov ne pozna prometnih pravil

Default avatar

Milli Vanilli

Zalaj ne C je napisal/a:
Žalostno budale na cesti je napisal/a:
https://www.facebook.com/AgencijaZaVarn ... NE&fref=nf

Anketa na Facebook-u, polovica se jih ne znajde v križišču!!
Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
Default avatar

je res B

Milli Vanilli je napisal/a:
Zalaj ne C je napisal/a:
Žalostno budale na cesti je napisal/a:
https://www.facebook.com/AgencijaZaVarn ... NE&fref=nf

Anketa na Facebook-u, polovica se jih ne znajde v križišču!!
Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem... če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat - tako rdečega in kolesarja - ker se ne ovirata.
Default avatar

Rok-1

Statistika odgovorov je res žalostna. Če bom še dlje bral, me bo postalo strah voziti...
Default avatar

Lojze 3

je res B je napisal/a:
Milli Vanilli je napisal/a:
Zalaj ne C je napisal/a:


Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem... če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat - tako rdečega in kolesarja - ker se ne ovirata.
Res je, samo vprašanje je pač na trenutno situacijo.
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!
Default avatar

hja hecno bo

Lojze 3 je napisal/a:
je res B je napisal/a:
Milli Vanilli je napisal/a:

Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem... če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat - tako rdečega in kolesarja - ker se ne ovirata.
Res je, samo vprašanje je pač na trenutno situacijo.
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!
Pa razumeš, da za svoje lastne pojme najvarnejši dedki in babice, srednjeletniki "v nedeljo na izlet" in mame z relacijo trgovina-vrtec-dom, vodniki kolon, ki nikoli ne prekoračijo hitrosti in so nasploh popolni nedivjaki, odpadejo ko knof od gat, mladi dinamiki, ki zavestno kršijo pravila pač ne?
Default avatar

In zakaj kolo

In zakaj kolo čisto nazadnje? A ne moreta istočasno z redečim avtom iti vsak naravnost v svojo smer? Zakaj mora kolo počakati celo avtobus, ki ima STOP znak, če se ne motim?
Default avatar

res je B

In zakaj kolo je napisal/a:
In zakaj kolo čisto nazadnje? A ne moreta istočasno z redečim avtom iti vsak naravnost v svojo smer? Zakaj mora kolo počakati celo avtobus, ki ima STOP znak, če se ne motim?
ker velja med njima desno pravilo - busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.
Default avatar

Rakitna

res je B je napisal/a:
In zakaj kolo je napisal/a:
In zakaj kolo čisto nazadnje? A ne moreta istočasno z redečim avtom iti vsak naravnost v svojo smer? Zakaj mora kolo počakati celo avtobus, ki ima STOP znak, če se ne motim?
ker velja med njima desno pravilo - busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.
Na Rakitni teh problemov ni
Default avatar

lučkarka

Jaz bi šoferje tudi poslala na tečaj uporabe žarometov, meglenk, dnevnih luči in podobnega.

Na kratko: meglenke imajo tako ime zato, ker se uporabljajo v megli, ne v dežju. Ko megle ni več, se ugasnejo, ne se vozit z njimi še tri dni po zadnji megli.
Dnevne luči - super, da se vam ni treba matrat z ročko in imate prednje žaromete prižgane, samo ko pade noč, je pa treba uporabit malo mišic leve roke in ročno prižgat tudi zadnje lučke. Fajn, da se vidite že na daleč, ne da ste ko eni ghost riderji.
Dolge luči - vsake toliko je pametno pogledat na armaturo, kaj ti gori in kaj ne, sploh če ti folk blenda.
Naložen avto - spustite za božjo voljo žaromete, en gumbek imate za to, zelo preprost za uporabo!

Ma jaz bi to vse polovila in kaznovala, res! Sploh meglenke v dežju in temi, da te ja zaslepi.
Default avatar

res je B

lučkarka je napisal/a:
Jaz bi šoferje tudi poslala na tečaj uporabe žarometov, meglenk, dnevnih luči in podobnega.

Na kratko: meglenke imajo tako ime zato, ker se uporabljajo v megli, ne v dežju. Ko megle ni več, se ugasnejo, ne se vozit z njimi še tri dni po zadnji megli.
Dnevne luči - super, da se vam ni treba matrat z ročko in imate prednje žaromete prižgane, samo ko pade noč, je pa treba uporabit malo mišic leve roke in ročno prižgat tudi zadnje lučke. Fajn, da se vidite že na daleč, ne da ste ko eni ghost riderji.
Dolge luči - vsake toliko je pametno pogledat na armaturo, kaj ti gori in kaj ne, sploh če ti folk blenda.
Naložen avto - spustite za božjo voljo žaromete, en gumbek imate za to, zelo preprost za uporabo!

Ma jaz bi to vse polovila in kaznovala, res! Sploh meglenke v dežju in temi, da te ja zaslepi.
misliš,da neka faca izpadeš s takim načinom pisanja - vendar si o sebi povedala,da si hud cinik in zajedljiv tip človeka.
btw. če zelo močno dežuje kot je zadnjič npr. v Celju, ko se je utrgal oblak, se ni videlo nič kaj dosti in je bila zaradi hudega naliva vidljivost zelo zmanjšana - jaz tudi prižgem meglenke za tisti čas v takih razmerah, čeprav je dež in ne megla...
Default avatar

MajaŠeme

res je B je napisal/a:
lučkarka je napisal/a:
Jaz bi šoferje tudi poslala na tečaj uporabe žarometov, meglenk, dnevnih luči in podobnega.

Na kratko: meglenke imajo tako ime zato, ker se uporabljajo v megli, ne v dežju. Ko megle ni več, se ugasnejo, ne se vozit z njimi še tri dni po zadnji megli.
Dnevne luči - super, da se vam ni treba matrat z ročko in imate prednje žaromete prižgane, samo ko pade noč, je pa treba uporabit malo mišic leve roke in ročno prižgat tudi zadnje lučke. Fajn, da se vidite že na daleč, ne da ste ko eni ghost riderji.
Dolge luči - vsake toliko je pametno pogledat na armaturo, kaj ti gori in kaj ne, sploh če ti folk blenda.
Naložen avto - spustite za božjo voljo žaromete, en gumbek imate za to, zelo preprost za uporabo!

Ma jaz bi to vse polovila in kaznovala, res! Sploh meglenke v dežju in temi, da te ja zaslepi.
misliš,da neka faca izpadeš s takim načinom pisanja - vendar si o sebi povedala,da si hud cinik in zajedljiv tip človeka.
btw. če zelo močno dežuje kot je zadnjič npr. v Celju, ko se je utrgal oblak, se ni videlo nič kaj dosti in je bila zaradi hudega naliva vidljivost zelo zmanjšana - jaz tudi prižgem meglenke za tisti čas v takih razmerah, čeprav je dež in ne megla...
Ona je najbrž mislila , da nekateri idioti ob rahlem škroljenju nabijajo dolge luči.
Je pa skrajni čas, da policaji kaznujejo tudi vse tiste ki ne vedo kakše lučke naj imajo prižgane...
Default avatar

Kolesar ma da čaka

Avtobus je velik, pa še DESNI je!
Default avatar

Pa kakšna pravila

pelje tisti, ki je bolj pogumen....
Default avatar

megaboy

Lojze 3 je napisal/a:
Pametno bi bilo, da vlada sprejme zakon, da se teorija za izpit obnavlja vsakih pet let, kar bi bil pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja!

En edini cilj tega ukrepa bi bil lupljenje državljanov, služenje avtošol in polnjenje proračuna.

Najbolj nevarni na cesti so ravno tisti mladinci, na frišno iz avtošole, ki so najbolj nafilani s teoretičnim znanjem.
Najbolj varni pa starejši vozniki, ki ne obladajo računalniške miške in bi na takšnih testih gladko pogrnili.

Na testih pa primeri, ki se v celi vozniški karieri ne zgodijo nikoli. npr križišča brez znakov, pa da vsi hkrati pridejo zavijajo vse navzkriž.... Kdaj si že naletel na tak primer? Pa tudi će bi, takrat vozniki mal počakajo, pa se na oko zmenijo.
Default avatar

bistvo

V današnjih časih je bistvo vožnje telefoniranje med vožnjo.
Sicer se pa čudim, da se ljudem še sploh da obračat volan v ovinkih.
Default avatar

J a k a

bistvo je napisal/a:
V današnjih časih je bistvo vožnje telefoniranje med vožnjo.
Sicer se pa čudim, da se ljudem še sploh da obračat volan v ovinkih.
Moraš biti on-line
Default avatar

Avtobus

je res B je napisal/a:
Milli Vanilli je napisal/a:
Zalaj ne C je napisal/a:


Lahko bi šla istočasno, saj kolesar nikomur ne seka poti, tako bi se povečala pretočnost križišča.
Kdo bi bil pa kriv, če bi busar povozil kolesarja, saj ima prednost pred njim??
je že res,da je B prav, desno pravilo med busarjem in kolesarjem... če pa tako gledaš npr., če bi se v to križišče postavil policaj bi tudi spustil oba za naravnost naenkrat - tako rdečega in kolesarja - ker se ne ovirata.
Avtobus gre zadnji skozi križišče, ker ima edini STOP znak.
Default avatar

kilometrina

res je B je napisal/a:
In zakaj kolo je napisal/a:
In zakaj kolo čisto nazadnje? A ne moreta istočasno z redečim avtom iti vsak naravnost v svojo smer? Zakaj mora kolo počakati celo avtobus, ki ima STOP znak, če se ne motim?
ker velja med njima desno pravilo - busar je kolesarju desni, zatorej ga mora kolesar počakati in torej sme zadnji prepeljati križišče.
Kaj pa znak STOP za avtobus? Avtobus ima OGLATI znak, kar pomeni STOP!
Sem pač dedek z nekaj milijoni kilometrov in sem v kolonah (štirih, petih avtov na odprti cesti) vedno zadnji. Razen, seveda, če sem pred rdečim semaforjem prvi.