avto iz uvoza, kako preveriti km
Mi smo uvozili VW in smo imeli enega znanca na uradnem servisu, ki nam je pregledal podatke iz zadnjega servisa. V tujini se ne igrajo z vrtenjem števcev nazaj, ker so velike kazni. To je bolj balkanska fora. No, pri nas je tisti tip- Slovenc, ki nam je uvozil avto, prevrtel za cca 300 km. Vseeno smo avto vzeli, ker je bil še vedno OK. Po 5-ih letih še vedno dela kot urca:)
seveda se da
avto ima več računalnikov, kjer se beleži kilometrina in kaj je bilo narejenega na avtu. nekatere stvari na servisih se morajo narediti ob določenih kilometrih in to se v avtu tudi zabeleži.
greš na drugi servis in plačaš pregled in ti pogledajo v računalnikih vse, kar se da pogledat. ni treba z lupo pedalke gledat.
En popravek, kaznivo je, če se tak avto potem prodaja z napačno navedenimi kilometri. Samo vrtenje pa ne. Kam gredo potem taki avtomobili? Uganili ste, export.
Zato pa ko vidiš pri oglasu na npr. mobile.de “export only”, samo beži stran.
Na splošno je pa tako, da jaz kilometrov sploh ne gledam več, ker je brezveze, isto kot da bi bila neka naključna cifra. Pač pogledaš ostale stvari na avtu, v kakšnem stanju je, …
jaz pa načeloma kupim novo , če pa rabljeno, praviloma od osebe katero poznam, kjer tudi poznam zgodovino avta, kjer zadevo lahko preverim na lokalnem servisu ali pri lokalnem mehaniku, ki ga je šraufal…..se ne moreš zajebat. sicer so seveda lahko kasneje pokažejo kake skrite težave, za katere niti lastniik ne ve, ampak določen rizik je vedno pri rabljenem.
ni res. Na nemski TV je bila mesec ali dva nazaj reportaza na to temo in so pokazali par primerov nemskih kupcev, ki so v Nemciji kupili avto s prevrtenimi km nazaj. In v tej reportazi je bil tudi govor o neki aplikaciji za telefon, ko preveris resnicno stanje kilometrov. Ampak to je potem nek dober avto, niti ne prestar in na oko izgleda vse ok, so mu pac prevrteli km, mogoce je bil celo udelezen v nesreci in to zamolcijo in cena je zelo nizka. Torej, leto star a6, 200 ps, 45000 km in 20.000 eur zna biti nekaj narobe.