Zakaj je propadla tovarna Saab
je treba kvaliteto uničit, še naprej kupujte renoje, ople, citroene ali celo kitajske znamke. je pa res da so zadnja leta ostali zadaj tudi tehnološko, verjetno ravno zaradi pomanjkanja denarja, drugi firmi se pa niso hoteli pridružit … dandandes tako kvalitetno izdelanih avtomobilov praktično ne najdeš več nikjer, mogoče kakšne luksuzne znamke kot so maybach, lexus ..
GM-General Motors je bil lastnik Saaba (tudi Opla do nedavnega, Chevrolet in Daewoo) in se ga je po recesiji l.2007 odločil ukiniti.
Top Gearovci pa so lepo prikazali razloge za ukinitev v 18. sezoni, 5. epizodi.. za primerjavo pa vrgli z visine obrnjen avto – streha naprej: Saaba in BMWja.
V Saabu bi preziveli, v BMWju ne.
Ni čudno torej, da je po analizi resničnih nesreč na Švedskem najvarnejši bil prav Saab (ne Vovlo).
Ne držijo tudi navedbe višje, saj je Saab uporabljal Oplove platforme, motorje in menjalnike..
PSA (Peugeot in Citroen) pa sta sedaj nova lastnika Opla – torej dostop do vecine sestavnih delov Saaba.
Drugače pa: Večino delov vozil tako ali tako ne naredi “domača” tovarna, še celo karoserijo včasih kam delegirajo.
Kupci novih Saabov so bili v povprečju najbolj izobraženi,
kot tudi inteligentni.. in ker pametnih ljudi ni bilo dovolj, da bi jih kupovali.. http://archive.vcstar.com/cars/saab-owners-are-smart–but-theres-not-enough-of-them-ep-370223860-350300091.html
Med drugim je celo Kurt Vonnegut bil prodajalec Saabovih avtomobilov 🙂
:)))))
Tudi razlika v kvaliteti izdelkov je gromozanska!
Saab je bil dolga leta, na lastni tehniki, zmagovalec raznih vzdržljivostnih dirk. Postavili so tudi vrsto rekordov.. Imam znanca, ki je bil ljubitelj teh avtov in je ugotovil konkretno poslabšanje v kvaliteti po tem, ko so pri GM ukazali racionalizacijo in pričetek vgradnje GM-ovih motorjev in tehnike.
isto kt asko k ga je gorenje kupilo. Top šit izdelki, ampak hudo (pre)dragi, posledica manjša, mala prodaja in prihodki so pod odhodki,
če bi saab-a kupil nekdo, kak večji proizvajalec, npr. fiat, bi firma še danes laufala. Škoda je je bilo
BTW če je saab bil predrag, kako to da je chrysler šel u maloro, ko so bili avto konkretno cenejši kt saab, kvaliteta pa……
Premajhna prodaja. Avti pa so res vrhunski za ta denar: novi je še 5 let nazaj stal 38.000 evrov, s polno opremo.
Naš je letnik 2003, ima 360.000 km, motor gre kot urica. Občasno so kakšne težave zaradi dotrajanosti potrošnega materiala, ampak je to itak pri vseh avtomobilih. Prvi original brisalci so zdržali 11 let, ja, 11 let.
Klima v tem avtu dela bolje kot v 2 leti starem BMW-ju, ker sploh ne veš, kje piha, kar naenkrat je avto prijetno ohlajen. V BMW-ju pa po dveh minutah boli vrat in sinusi.
Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.
Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
———————————————————————————————————————–
GM je za razliko od fiata dejansko šel v stečaj, samo preveč delovnih mest je bilo tam, zato ga je obama rešil. Recimo Pontiaca ni več med živimi, ker…….. pa je bil del GM
GM je tudi grozno rad kopiral, jemal od podrejenih firm (ala opel), v razvoj pa se mu nekako ni zdelo vredno vlagati, zato se je zgodilo in se dogaja, kar pač se. Poglej si npr buicka, premium brand GM, koga kopira predvsem pa kako. Cadillac pa kuri če se ne motm fiatove in/ali oplove motorje, vsaj kar se EU trga tiče, pa je kao ranga infiniti , accure, lexusa in podobnega.
————————————————————————————————————————-
Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.
[/quote]
Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
———————————————————————————————————————–
GM je za razliko od fiata dejansko šel v stečaj, samo preveč delovnih mest je bilo tam, zato ga je obama rešil. Recimo Pontiaca ni več med živimi, ker…….. pa je bil del GM
GM je tudi grozno rad kopiral, jemal od podrejenih firm (ala opel), v razvoj pa se mu nekako ni zdelo vredno vlagati, zato se je zgodilo in se dogaja, kar pač se. Poglej si npr buicka, premium brand GM, koga kopira predvsem pa kako. Cadillac pa kuri če se ne motm fiatove in/ali oplove motorje, vsaj kar se EU trga tiče, pa je kao ranga infiniti , accure, lexusa in podobnega.
————————————————————————————————————————-
Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.
[/quote]
[/quote]
Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))
[/quote]
Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))
[/quote]
tretji po čem? tehnologiji, naštancanemu plehu, /…/?
Tud whirlpool je No.1 manufaktor bele tehnike, amapk tehnologijo pa v veliki večini jemlje od svojih manjših firm, celo aparate za svoj brand pri njih proizvaja (poglej kje dela whirlpoool za zahodno eu, pa ti bo jasno) katere je kupil. Ker drugače bi bil tam nekje ranga Gorenje. Naštanca pa precej.
GM je tehnološko olala zadaj napram toyoti, VW in poodbnim manufaktorjm, ponuja precej manj, tudi sama izdelava je ponekod orngt problematična. Kolega je mel par (ene 2,3) leta starega lacettija in ni bilo meseca, da ni kaka malenkost crknila. POtem je mel poln quuuuu…..c teh gm jajc in nabavil ene 9 let starega avensisa, kjer teče vse tipi topi. itd. Pa to ni edini tak primer. Tako da tista trojka je samo vprašanje časa kdaj bo kotirala višje, oz se bo spremenila v kako višjo številko
Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))
[/quote]
tretji po čem? tehnologiji, naštancanemu plehu, /…/?
Tud whirlpool je No.1 manufaktor bele tehnike, amapk tehnologijo pa v veliki večini jemlje od svojih manjših firm, celo aparate za svoj brand pri njih proizvaja (poglej kje dela whirlpoool za zahodno eu, pa ti bo jasno) katere je kupil. Ker drugače bi bil tam nekje ranga Gorenje. Naštanca pa precej.
GM je tehnološko olala zadaj napram toyoti, VW in poodbnim manufaktorjm, ponuja precej manj, tudi sama izdelava je ponekod orngt problematična. Kolega je mel par (ene 2,3) leta starega lacettija in ni bilo meseca, da ni kaka malenkost crknila. POtem je mel poln quuuuu…..c teh gm jajc in nabavil ene 9 let starega avensisa, kjer teče vse tipi topi. itd. Pa to ni edini tak primer. Tako da tista trojka je samo vprašanje časa kdaj bo kotirala višje, oz se bo spremenila v kako višjo številko
[/quote]
Drži,drži. Sam sem na VAG, ker reč dela in jo znam sam vzdrževat, vključno z vso elektroniko.
GM je pa tretji po naštancanem plehu…