Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj je propadla tovarna Saab

Zakaj je propadla tovarna Saab

Gledam njihove avtomobile,res so elegantni in baje eni najbolj kvalitetnih.Zakaj mora takšna firma propast a tiste,ki delajo kripe pa normalno poslujejo?

Ker so hoteli bit nekaj posebnega, ker so hoteli kvaliteto in ker jim ni bilo škoda denarja. Imaš en dokumentarec na YT.

Verjetno zato, ker se jih ne prodaja dobro.

Sam meni so ti avti kar všeč.Oni so imeli serijske modele preko 200 ks še takrat,ko so ostali delali avte z manj kot 100 konji.Ti modeli po letu 2000 so precej lepi.

je treba kvaliteto uničit, še naprej kupujte renoje, ople, citroene ali celo kitajske znamke. je pa res da so zadnja leta ostali zadaj tudi tehnološko, verjetno ravno zaradi pomanjkanja denarja, drugi firmi se pa niso hoteli pridružit … dandandes tako kvalitetno izdelanih avtomobilov praktično ne najdeš več nikjer, mogoče kakšne luksuzne znamke kot so maybach, lexus ..

GM-General Motors je bil lastnik Saaba (tudi Opla do nedavnega, Chevrolet in Daewoo) in se ga je po recesiji l.2007 odločil ukiniti.

Top Gearovci pa so lepo prikazali razloge za ukinitev v 18. sezoni, 5. epizodi.. za primerjavo pa vrgli z visine obrnjen avto – streha naprej: Saaba in BMWja.
V Saabu bi preziveli, v BMWju ne.
Ni čudno torej, da je po analizi resničnih nesreč na Švedskem najvarnejši bil prav Saab (ne Vovlo).

De omnibus disputandum..

Ne držijo tudi navedbe višje, saj je Saab uporabljal Oplove platforme, motorje in menjalnike..
PSA (Peugeot in Citroen) pa sta sedaj nova lastnika Opla – torej dostop do vecine sestavnih delov Saaba.

Drugače pa: Večino delov vozil tako ali tako ne naredi “domača” tovarna, še celo karoserijo včasih kam delegirajo.

De omnibus disputandum..

pri saabu so… delali avte iz navdušenja in ne zarad profita. na koncu je bil avto fenomenalen, profita pa nikjer….

Midva sva kupila saba pred cca 14 leti. Novega. Kostal je malo morje denarja. Kot kaze bo to avto nekje do najine penzije, ker pleh je kot nov in dela kot svicarska urca, plastika in usnje so top kvalitete. Pa se oblika te taka klasicna in nic zastarela (saab 93).

900 Turbo je bil vrh vrha vseh vrhov v svojih časih:) Zelo lepi spomini na ta avto.

Kupci novih Saabov so bili v povprečju najbolj izobraženi,
kot tudi inteligentni.. in ker pametnih ljudi ni bilo dovolj, da bi jih kupovali.. http://archive.vcstar.com/cars/saab-owners-are-smart–but-theres-not-enough-of-them-ep-370223860-350300091.html

Med drugim je celo Kurt Vonnegut bil prodajalec Saabovih avtomobilov 🙂

De omnibus disputandum..

Avto je bil pri SAABu le stranski proizvod. V osnovi je SAAB (Svenska Aeroplan AB) industrija za letalstvo in obrambo. Podobno kot Kragujevška zastava, ki je izdelovala kalašnikove in pištole, stranski proizvod pa je bil Yugo 🙂

predragi so bili za kar so nudili

Sorry ampak Lexus pa res ni luksuzna znamka. Sva ga imela z možem pa nikoli več.

:)))))

Tudi razlika v kvaliteti izdelkov je gromozanska!

SV

Saab je bil dolga leta, na lastni tehniki, zmagovalec raznih vzdržljivostnih dirk. Postavili so tudi vrsto rekordov.. Imam znanca, ki je bil ljubitelj teh avtov in je ugotovil konkretno poslabšanje v kvaliteti po tem, ko so pri GM ukazali racionalizacijo in pričetek vgradnje GM-ovih motorjev in tehnike.

Vaš link

Vaš link

isto kt asko k ga je gorenje kupilo. Top šit izdelki, ampak hudo (pre)dragi, posledica manjša, mala prodaja in prihodki so pod odhodki,

če bi saab-a kupil nekdo, kak večji proizvajalec, npr. fiat, bi firma še danes laufala. Škoda je je bilo

BTW če je saab bil predrag, kako to da je chrysler šel u maloro, ko so bili avto konkretno cenejši kt saab, kvaliteta pa……

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Premajhna prodaja. Avti pa so res vrhunski za ta denar: novi je še 5 let nazaj stal 38.000 evrov, s polno opremo.

Naš je letnik 2003, ima 360.000 km, motor gre kot urica. Občasno so kakšne težave zaradi dotrajanosti potrošnega materiala, ampak je to itak pri vseh avtomobilih. Prvi original brisalci so zdržali 11 let, ja, 11 let.

Klima v tem avtu dela bolje kot v 2 leti starem BMW-ju, ker sploh ne veš, kje piha, kar naenkrat je avto prijetno ohlajen. V BMW-ju pa po dveh minutah boli vrat in sinusi.


Hah oplova platforma je bila samo dokler je niso saabovci dobili v roke.

Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.

Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.

Po moje zato, ker so njihovi avti vizualno premalo atraktivni za tak denar. Folk je usekan na kič, če da dost keša, hoče, da se to vidi. Pri saabu se to ne vidi. Ljudi, ki so pripravljeni dati dostid enarja za nekaj, kar ne zgleda drago, ni veliko.

Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
———————————————————————————————————————–
GM je za razliko od fiata dejansko šel v stečaj, samo preveč delovnih mest je bilo tam, zato ga je obama rešil. Recimo Pontiaca ni več med živimi, ker…….. pa je bil del GM

GM je tudi grozno rad kopiral, jemal od podrejenih firm (ala opel), v razvoj pa se mu nekako ni zdelo vredno vlagati, zato se je zgodilo in se dogaja, kar pač se. Poglej si npr buicka, premium brand GM, koga kopira predvsem pa kako. Cadillac pa kuri če se ne motm fiatove in/ali oplove motorje, vsaj kar se EU trga tiče, pa je kao ranga infiniti , accure, lexusa in podobnega.

————————————————————————————————————————-
Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.
[/quote]

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Hehe.. GM je konkretna korporacija… Fiat oz. skupno podjetje Fiat/Chrysler je skoraj pol manjše podjetje. Sicer pa je bil Fiat v preteklem desetletju kar 2x tik pred propadom in so Agnellijevi bili prisiljeni prodati delež… če se ne motim jim je ostalo okoli 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
———————————————————————————————————————–
GM je za razliko od fiata dejansko šel v stečaj, samo preveč delovnih mest je bilo tam, zato ga je obama rešil. Recimo Pontiaca ni več med živimi, ker…….. pa je bil del GM

GM je tudi grozno rad kopiral, jemal od podrejenih firm (ala opel), v razvoj pa se mu nekako ni zdelo vredno vlagati, zato se je zgodilo in se dogaja, kar pač se. Poglej si npr buicka, premium brand GM, koga kopira predvsem pa kako. Cadillac pa kuri če se ne motm fiatove in/ali oplove motorje, vsaj kar se EU trga tiče, pa je kao ranga infiniti , accure, lexusa in podobnega.

————————————————————————————————————————-
Sicer pa…. folk vedno tehta price/performance in se odloča na tej bazi, zato fabrike, ki delajo šrot propadejo, tiste, ki delajo predobre reči za trg pa tudi.
[/quote]
[/quote]

Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))


[/quote]

Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))
[/quote]

tretji po čem? tehnologiji, naštancanemu plehu, /…/?

Tud whirlpool je No.1 manufaktor bele tehnike, amapk tehnologijo pa v veliki večini jemlje od svojih manjših firm, celo aparate za svoj brand pri njih proizvaja (poglej kje dela whirlpoool za zahodno eu, pa ti bo jasno) katere je kupil. Ker drugače bi bil tam nekje ranga Gorenje. Naštanca pa precej.

GM je tehnološko olala zadaj napram toyoti, VW in poodbnim manufaktorjm, ponuja precej manj, tudi sama izdelava je ponekod orngt problematična. Kolega je mel par (ene 2,3) leta starega lacettija in ni bilo meseca, da ni kaka malenkost crknila. POtem je mel poln quuuuu…..c teh gm jajc in nabavil ene 9 let starega avensisa, kjer teče vse tipi topi. itd. Pa to ni edini tak primer. Tako da tista trojka je samo vprašanje časa kdaj bo kotirala višje, oz se bo spremenila v kako višjo številko

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Drži, ampak še vedno so tretji svetovni player v avtomobilski industriji. 😉
Tako kot bo Mercator pri nas vedno “najboljši sosed” pa četudi propade. :))
[/quote]

tretji po čem? tehnologiji, naštancanemu plehu, /…/?

Tud whirlpool je No.1 manufaktor bele tehnike, amapk tehnologijo pa v veliki večini jemlje od svojih manjših firm, celo aparate za svoj brand pri njih proizvaja (poglej kje dela whirlpoool za zahodno eu, pa ti bo jasno) katere je kupil. Ker drugače bi bil tam nekje ranga Gorenje. Naštanca pa precej.

GM je tehnološko olala zadaj napram toyoti, VW in poodbnim manufaktorjm, ponuja precej manj, tudi sama izdelava je ponekod orngt problematična. Kolega je mel par (ene 2,3) leta starega lacettija in ni bilo meseca, da ni kaka malenkost crknila. POtem je mel poln quuuuu…..c teh gm jajc in nabavil ene 9 let starega avensisa, kjer teče vse tipi topi. itd. Pa to ni edini tak primer. Tako da tista trojka je samo vprašanje časa kdaj bo kotirala višje, oz se bo spremenila v kako višjo številko
[/quote]

Drži,drži. Sam sem na VAG, ker reč dela in jo znam sam vzdrževat, vključno z vso elektroniko.
GM je pa tretji po naštancanem plehu…

https://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/tribute-saab-part-12-series-18-episode-5

De omnibus disputandum..

New Report

Close