Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Najbolj glupi avti

Najbolj glupi avti

Meni so najbolj smotani avti Citroeni in Pežoji.Od teh nizkocenovnih je nekako edino Fiat normalen.Ni idealen ampak imajo lep dizajn in meko srednjo kvaliteto.Boljšo od francoskih kant.
Recimo korejski hyundai je tudi precej kakovosten avto .No moj pogled ni merodajen samo povem svoje mnenje ,da ne bo kakšme zamere.V bistvu imajo fiatove dizel motorje vsi opeli ,pežoji in citroeni kakor tudi ameriški dizli izključno fiatov jtd tip motorja.Vw je comon rail naredil šele okrog leta 2010 ,ko je fiat že desetletje vgrajeval tak motor.

Glej, o kvaliteti je težko govorit, ker tudi če bi lahko človek sprobal vse znamke, je odvisno tudi od sreče, na kakšnega bi naletel, kako vzdrževanega… Novi so itak vsi ok, kvaliteta se pokaže šele z leti – kot za vsako stvar.

Si pa vsak ustvari neko mnenje o avtih na podlagi izkušenj, ki jih ima. Jaz ne bi več imela ne Fiata, ne Renoja, ne Forda, ker sem te že imela, in ko so se začele težave, jim ni bilo konca. Enostavno so se mi zamerili in imam odpor do njih. Sem pa zadovoljna s Toyoto, ker se mi zdi, da se z leti sploh ne spreminja (stara), kot so se ostali avti. Kupila sem jo 5 let staro, in sedaj, ko jih šteje 10, je vožnja z njo ista kot prvi dan. Nobenih problemov, nobenih sprememb glasu, tresljajev… Tok-tok-tok po lesu. Redno servisiranje, tankanje, in to je to. Prejšnji so bili pri 10-ih letih že vsi zjahani.

Glede dizajna pa so mi med novimi najbolj všeč Nisani, ker me s tistimi napihnjenimi blatniki nad prednjimi kolesi malo spominjajo na starodobne Žabe, Spačke in podobne. So mi take zanimive oblike, ne vem pa, kako se jih vozi in bočno parkira zaradi dvignjenega prednjega dela.

Jaz pa imam tanoveg Fičota – tavečjega. Zakon mrcinca. Lep design, kar kvalitetna izdelava, odlične vozne sposobnosti. Z malce več opreme, boljši model sicer.

mene ne dobiš pa več na Renault ( Kadjar, Captur, ipd) in Nissan ( Qashqai), pa če še take popuste ponujajo – vse eno in isto po obliki in izgledu, slabši materiali ( po izkušnjah razpada in se lupi še v garancijskem roku), bolj plastično, nedodelano, jih je ku listja in trave na cestah, target skupina: upokojenci.

Lahko rečem le to, da imaš beden okus za avtomobile. Peugeot 3008 je bil izbran za avto leta.

Si se vsedla not, ga stestirala in ga vozila? Ne, kajne? Potem tvoj zapis ni ravno neko merilo – in kaj potem, č eje avto leta. Ni vse vsem zato lahko pisan na kožo in všeč – in super, da je tako.

Si se vsedla not, ga stestirala in ga vozila? Ne, kajne? Potem tvoj zapis ni ravno neko merilo – in kaj potem, č eje avto leta. Ni vse vsem zato lahko pisan na kožo in všeč – in super, da je tako.
[/quote]

Seveda, saj sem ga kupil.

Si se vsedla not, ga stestirala in ga vozila? Ne, kajne? Potem tvoj zapis ni ravno neko merilo – in kaj potem, č eje avto leta. Ni vse vsem zato lahko pisan na kožo in všeč – in super, da je tako.
[/quote]

Seveda, saj sem ga kupil.
[/quote]

Spet nekdo, ki je nasedel marketinškim potezam in reklamam 🙂 Francoz – no way 🙂 ( in naveza Nissan seveda).

Razen svete trojice in Volvota , pa mogoče kakšne Alfe in kakšnega japonca vmes, so zunanji dizajni vseh ostalih (francozi, kitajci, italijani, opli, fordi) zadnjih 20 let na katastrofalno nizkem nivoju in popolnoma nekonkurenčni…namesti skladnih, minimalističnih linij se še kar naprej ukvarjajo z smešnimi zaobljenimi oblikami in kičastimi dodatki, tako zunaj kot znotraj…

Vw golf ima superioren design. Vsaka generacija preseneca. Popolnoma druga oblika. Prav tako avdijev sprednji in zadnji konec. Bmw je z i3 presegel oblikovalske zmoznosti.

Volvo je pa odkar ni vec kitajc se kolikor toliko lep. Ojoj, pa menda je res kitajc. Svedi so volvote znali risati samo z geotrikotnikom, krivuljnik je bil za njih ze uffff, kaj je ze to????

Si pa tak poznavalec avtomobilov, kot je moja stara mama poznavalka programiranja v fortranu.

Ko smo bili pri vw. Ima odlicne odmicne gredi visoke kvalitete, sobe zdrzijo 1mio km in stanejo nekaj centov, trivaljni motorji so odlicni, ne potrebujes servisev, verige sploh niso padale,… Aja, pa za razliko od vseh ostalih ne laze o emisijah.

Tudi jaz .

BMW X4, X6, Mercedes GLE Coupe, CLS, Porsche Panamera, Audi A7, A5 sportback

Te kvazi kupeji so najbolj glupi. Idiotska izraba prostora in ogaben izgled.

ko bom velika,bom kupila volvota 🙂

Vw golf ima superioren design. Vsaka generacija preseneca. Popolnoma druga oblika. Prav tako avdijev sprednji in zadnji konec. Bmw je z i3 presegel oblikovalske zmoznosti.

Volvo je pa odkar ni vec kitajc se kolikor toliko lep. Ojoj, pa menda je res kitajc. Svedi so volvote znali risati samo z geotrikotnikom, krivuljnik je bil za njih ze uffff, kaj je ze to????

Si pa tak poznavalec avtomobilov, kot je moja stara mama poznavalka programiranja v fortranu.

Ko smo bili pri vw. Ima odlicne odmicne gredi visoke kvalitete, sobe zdrzijo 1mio km in stanejo nekaj centov, trivaljni motorji so odlicni, ne potrebujes servisev, verige sploh niso padale,… Aja, pa za razliko od vseh ostalih ne laze o emisijah.
[/quote]

Ajde, nalimaj en superioren dizajn Golf razreda za tvoj okus, pa da vidmo kolk ga maš…
Tudi ko še niso bli kitajci, je imel Volvo zelo všečne minimalistične dizajne…predvsem karavane v stilu 940, 960 iz 90 ih in naprej do V70 in zdaj V90 …

Debata je o dizajnu, ne o ostalih zadevah…
Velika večina mašin od VW , bmw, mercedes, audi, volvo, je par nivojev višje od ostale konkurence, tako po zmogljivostih, kot pri porabi in vzdržljivosti…na vsakih par let seveda s kakšno mašino tud zajebejo ampak generalno gledano so vse odlične…
Pa kaj če so ble dizelce 2.5 V6 150 in 180 KM problematične…generalno gledano je bla ta mašina za tiste cajte zlata…na vseh testih superiorna…da ne govorim o bemflovih in audijevih bencinskih in dizelskih 3.0 šestakih okrog leta 2000 +, ko so takrat vsi ostali samo sanjali o takih mašinah in še zdaj jih…
Ne nabijaj ker nimaš blage veze…lahko bi se razpisal na polno, pa se mi ne da ukvarjat z debili…

Čist brezveze se kregate okoli dizajna. Toliko kot je ljudi, toliko je različnih mnenj o dizajnu. Meni je všeč eno, tebi nekaj povsem drugega. Nam je pa marsikaj lepega nedosegljivo… (cenovno).
Pa lep deževen dan…

Sploh me razumem ljudi,ki kupijo francosko kanto,ki po sedmih letih vožnje na izi že razpada,Tud nemški vw so kripe na kvadrat.Edini avti,ki so solidni so Bmw,Mercedes in Alfa Romeo,vse ostalo so kante.

Sem vedela, da imajo avti pamet (moj jo že ima). Tudi avtor te teme razmišlja enako kot jaz (ker če so avti lahko glupi, so lahko tudi pametni). 🙂

Sej vem.. Itak provokacije.. Vseh mogočih ljudi. Zdaj pa res prosim.. FIAT.. Alfa Romeo.. Ja oboje če najprej zamenjaš vso elektroniko za Bosch. Poleg tega malo testirajte kaj od teh Kant.. Kupiš pa se vse trese.. Maje že novo. Italijani so simbol za ne kakovost v vseh segmentih.. Edino glede vožnje se presenetijo.. Alfa. Francozi so mehki.. Lepo oblikovani in udobni avtomobili že 70 let.. Pri Peugeot ni bila nikoli pod vprašajem kakovost izdelave.. Je ena najboljših. Kdor trdi drugače nima pojma o avtih. Citroen res niso moj tip vozil.. Renault pa je zadnja leta v marsičem svetlobno pred nemci v dizajnu in ponudbi. Tudi motorji.. Izdelava sta dvignila nivo.. Zato tudi so eni najbolj prodajanih. Jaz na primer res ne bi imel WV.. Ker so trde škatle.. Oblika kar nekaj.. Cena predraga.. Kakovosti pa že dolgo ne. Se Mercedes ni več to kar je bil.. Vse škriplje.. Preveč vsega in preveč plastike. Enostavno so vse znamke že skoraj enake.. Ljudje narejene da čimprej krepnejo.. Da jih menjate.


Najslabša elektronika je bosch.Vsi fiati v glavnem imajo to znamko elektronike le redki premorejo italijansko magneti marelli ,ki je solidna.To kar pišeš ti je rekla kazala.Res se režim ko to berem.Pežo je najslabša škatla kar jih je.Ropotajoče drvarnice in nasploh citroen in podobno.Ajdi reno jim malo dvigne čast.Vw so definitivno najbolj kompaktno sestavljeni avtomobili vseh časov.Pri njih ne doživiš čričkov in ropotanja v notranjosti,celo bolj kvalitetno sestavljeni od bmw ,katere znamke sem jaz simpatizer.Res se krohočem ,ko tisto berem kako Francozi ne ropotajo hahahahaha.Dej ne serji ga.

Malo opazujte….najlepši moški vozijo in se prikažejo ven iz francoskih avtomobilov. Iz nemških pokukajo kakšni starčki ali dolgočasneži. :))))

https://www.youtube.com/watch?v=JbA0u-OpoLw

Tega bi imela zaradi tehnologije in varnosti.

Kdor je dolgo živel v Jugoslaviji, ve, da smo imeli v glavnem fiate (Zastava iz Kragujevca, ki je delala po Fiatovi licenci. Ti avti so bili večinski. Potem pa od domačih katrce, pol je blo pa že konc.
Torej, niti v sanjah me ne pripraviš več, da bi kupil fiata. Smo se jih prenažrl v Jugi.

Fiat je soliden avto in stoenka je imela za tiste čase eno najboljših mašin.Bil je Lamperdijev izredno pametno skonstruiran motor v primerjavi z takratnimi vw znanstvena fantastika.Tudi današnji recimo dizli so najboljši na svetu ravno Fiatovi common rail motorji.Vsi so od njih kopirali te mašine.Ar 156 je imel leta 96 ta motor ko so bmw še imeli prastare turbodizle.Dizel motorji na Oplih,citroenih ,pežojih itd so Fiatovi.In še bi lahko naštevali.
Tak,da treba je kje kaj prebrat ne pa bluzit o Zastavi.In kaj ima zastava z Fiatom?Saj ni Fiat delal pod taktirko Zastave.V bistvu ,če ne bi Italijani pomagali ,bi mi takrat vozili take podrtije kot so jih Ddr Nemci ali Čehi tiste ničvredne škode.Tak,da ravno Fiatu se imamo zahvalit,da smo vozili koliko toliko spodobne avte v tistih časih.


Se povsem strinjam s tabo. Milijonkrat sem že klel Italijane in sebe, ker sem se spet dal pretentati Lahom. Začelo pa se je že v Jugi s tistimi polizdelki iz Crvene zastave po licenci Fiat. In sem mislil takole: če bi bil Fiat renomirana firma, ne bi licence prodajal šalabajzarjem z Balkana, ki pojma niso imeli o avtih. Torej je Fiat pofl. Takrat si imel izbiro samo še pri IMV v Novem mestu, ki je licenčno izdeloval renaulte, najbolj množično pa katro.

Se strinjam s tabo. V Kragujevcu so delali najboljše avte na svetu. Jaz sem se precej kot lastnik vozil z njimi in noben avto ni naredil manj kot milijon kilometrov pa je bil še vedno kot nov.

New Report

Close