Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Partner želi postati motorist

Partner želi postati motorist

S partnerjem imava nekaj prijateljev motoristov, sedaj pa je še njega zamikalo, da bi si kupil motor. Motorja ni vozil nikdar. Na srečo ima glavo na pravem mestu in na cesti ne divja, ampak vseeno so motorji bolj nevarni od drugih prevoznih sredstev in zato ne vem točno, kako naj komentiram vse skupaj. Absolutno proti nisem, me pa seveda skrbi za varnost.

Zase sem sicer mislila, da bom absolutno proti, ampak kar nisem in ne vem točno zakaj. Mogoče zato, ker mu zaupam in vem, da je odgovoren udeleženec v prometu. Skratka, sem neopredeljena.

Kakšen motor bi bil primeren za nekoga, ki ne namerava dirkati, bi pa potoval z motorjem/ vozil daljše ture? Morda tudi s sopotnikom. Primeren za začetnika, varen.
Priporočate kakšno dodatno usposabljanje, tečaj varne vožnje?

Ženske, kaj bi naredile ve? Podprle partnerja in se tudi kam peljale z njim, šle na kakšen izlet? Nasprotovale njegovi ideji?

A se ni dovolj mrtvih motoristov na ceztah vsak teden? Lahko da bo tvoj moz vozil previdno ampak je kot motorist prevec izpostavljen in glede na to da je na cesti vedno vec norih voznikov avtomobilov, ker so v stresu ali pod vplivom alkohola bodi pripravljena na najhujse. Moj moz je pred cca.10leti imel idejo o motorju. Sem rekla da se lahko kar lociva in nikoli vec ni niti omenil da bi kupil motor.

S partnerjem imava nekaj prijateljev motoristov, sedaj pa je še njega zamikalo, da bi si kupil motor. Motorja ni vozil nikdar. Na srečo ima glavo na pravem mestu in na cesti ne divja, ampak vseeno so motorji bolj nevarni od drugih prevoznih sredstev in zato ne vem točno, kako naj komentiram vse skupaj. Absolutno proti nisem, me pa seveda skrbi za varnost.

Zase sem sicer mislila, da bom absolutno proti, ampak kar nisem in ne vem točno zakaj. Mogoče zato, ker mu zaupam in vem, da je odgovoren udeleženec v prometu. Skratka, sem neopredeljena.

Kakšen motor bi bil primeren za nekoga, ki ne namerava dirkati, bi pa potoval z motorjem/ vozil daljše ture? Morda tudi s sopotnikom. Primeren za začetnika, varen.
Priporočate kakšno dodatno usposabljanje, tečaj varne vožnje?

Ženske, kaj bi naredile ve? Podprle partnerja in se tudi kam peljale z njim, šle na kakšen izlet? Nasprotovale njegovi ideji?

Predlagam mu nabavo Bandita 1250. Pa kar brez skrbi, umrl bo v vsakem primeru.

nova
Uredništvo priporoča

Zdravo;

Niso vsi motoristi divjaki.
ČE je tvoj mož stabilen in razumen, veš da ne bo eden tistih, ki se pelje v ovinek po sredini ceste.
Jaz bi podpirala. In če je to kar njega veseli in v tem uživa je prav da greš z njim na izlet, saj bosta skupaj v tem in bosta oba uživala, imela skupen hobi in eno stvar več za debato.

Mojemu gre zadnje čase isto po glavi. Čisto nov motorist ne bil, ker se je včasih dosti vozil okrog z tomosom ter skuterjem. Meni osebno so motorji mimo. Nikoli nisem bila nad njimi kaj dosti navdušena. On pa kar sanja kako bi si kupil tega pa tega. Pa dva sedeža – king&qween varianta. Pa kako bi se okrog peljala pa…meni pa to tako zelo ni za nikamor. Enostavno mi je škoda denarja, ker imava dovolj drugih stroškov. Mogoče si premisli, mogoče.

Dajte vse visoko zavarovat za vsak slucaj zavarovalna polica z visoko premijo v primeru smrti..

Jaz bi ga verjetno podprla, če je sicer umirjen voznik. Pa tudi z njim bi se peljala.

Predlagam pa BMW R 1200 GS. Krasen in udoben potovalni motor, tako za voznika kot za sopotnika. Naj si gre malo pogledat, preizkusit. Imam nekaj kolegov z motorji, se precej vozila v preteklosti, in za tegale gredo vse pohvale.

Še to. Obvezno!

Ker nima nič izkušenj, naj si najprej lepo vzame čas (in denar) za inštruktorja, raje več ur kot manj, potem pa naj vsaj eno/dve leti z nečim manjšim pridobiva kilometre (vsaj 5.000, raje več) in izkušnje. Saj še za avto menda velja, da nisi pravi voznik brez 100.000 km za sabo.

Pred nakupom motorja naj se dobro življenjsko zavaruje, da boste po njegovi smrti imeli veliko denarja.


Aja, naj se zavaruje še za trajno invalidnost

Če bi rad kupil motor zaradi prijateljev motoristov, naj ne hiti. Čez par let teh prijateljev ne bo več ali bodo v Soči, samemu mu bo pa dolgčas na motorju.

itak bo par let vozil nekaj do 250 ccm – pa potem še preizkus za močnejši motor
in ja, dobro naj se zavaruje za invalidnost, smrt

Človek se (praviloma) v skupini ki ji (želi) pripada(t) obnaša popolnoma drugače kakor pa kadar je sam. Neka skupina ima t.i. kolektivno zavest, ki se ji zadnji pridruženi praviloma podrejajo.

To pa je izredno nevarno početje, ob dejstvu, da ima 0 izkušenj z vožnjo motorjev. Bog ne daj pa mu v roke dat tako močan in dovršen motor kakor je predlagan. Tak motor je le za stare mačke, ki imajo več kot dovolj izkušenj, da lahko samo še uživajo na vožnji.

Če že, nekaj precej lažjega, s polno slabšimi voznimi lastnostmi in na poligon, najbolje z inštruktorjem. Potem pa sam na cesto, da se bo z njo in motorjem pokonektal. Dve sezoni. Šele potem bi ga jaz pustila z dobro mašino v dobro družbo.

Pha! Ne, ne bi ga pustila, ampak bi šla z njim! Seveda na svojem motorju hehehehe….

Odvisno je tudi od vajine visine. Kakor tudi od tega, ali se nameravata voziti skupaj in ali namerav(-ta) narediti tudi kak kilometer dlje od bliznjega kafica. Moj izbor:

Honda Varadero 1000

[img]https://www.tourenfahrer.de/fileadmin/_migrated/pics/HondaXL1000Varaderogross.jpg[/img]

BMW 1200 GS Adventure

[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuCPnUYPO4UxdSi8maFjZt_xFQbxUWi9RBvtXoiUm-B2b-t6furw[/img]

Suzuki VStrom 1000

[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQh4aDQ-8ka6u6lYQU_NfiA13QP7xb4Oeh7KnHHyIrftGsEiTSN2w[/img]

Ce pa je nizje rasti morda raje…

Npr. Honda Deauville NT 700

[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8BuQt3ZSV6YQ9bXkyHfaJt2YcpLTq7c2bgt9Ks3kkuds6MWSq[/img]

Se kaj bi se naslo… :-)))

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Za vse, ki ste mnenja, da vožnja motorja pomeni gotovo smrt ali trajne poškodbe: mogoče veste, koliko motoristov je imelo nesrečo z resnimi posledicami kljub temu, da so vozili po omejitvah in skladno s predpisi? Ali morda kdo ve, kje bi si lahko ogledala statistiko motorističnih nesreč, ki vključuje tudi razlog za nesrečo? Zelo me zanima, kako je s tem.

Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje slišala za motoristično nesrečo, pri kateri bi motorist dejansko vozil normalno, po predpisih, z dovoljeno hitrostjo. Mediji večinoma pišejo o nesrečah objestnih motoristov.
Kako nevarna je potem sploh vožnja z motorjem za normalnega voznika? Priznam, da res ne vem.


Nedvomno. Kaj manjšega bi bilo primerno za nabiranje izkušenj?

Če se bo res odločil za to, podpiram, da si vzame ogromno časa za učenje vožnje z motorjem. Morda mu bo ta izkušnja dovolj in bo njegovo zanimanje upadlo ter ga bo premamil kakšen drug hobi.


Nedvomno. Kaj manjšega bi bilo primerno za nabiranje izkušenj?

Če se bo res odločil za to, podpiram, da si vzame ogromno časa za učenje vožnje z motorjem. Morda mu bo ta izkušnja dovolj in bo njegovo zanimanje upadlo ter ga bo premamil kakšen drug hobi.[/quote]

Recimo, Kawasaki Ninja 250 ali 300 ccm. Ta je za bodoče ljubitelje športnih modelov. Bolj sproščeno pa z recimo Yamaho V Star 250 ali Hondo Rebel 250 (za daljše fure je voznik v precej udobnem položaju). Malo posurfajta, marsikaj se najde, pa kakega svojega kolega naj vpraša, s čim je on začel.

Jaz sem aktivno vozil nekje od leta 1992 (125 ccm)… Prvi “tezji” moped leta 1997 (legendarno Hondo Transalp XL 600 V). Delal sem po vec deset tisoc kilometrov na sezono (ca. 20 tisoc +/-). Skok do Splita/Dubrovnika itd. in nazaj po “jadranki” je bil npr. pogost “vikend izlet”).

Imel sem eno lazjo nesreco v 10 letih (s sopotnico zadaj). Lahko bi se ji izognil, a zaradi nepazljivosti (prevelike sproscenosti, saj sem vozil le nekih 60 ali 70 km/h) sem v ovinku in hkrati prevoju prepozno ugotovil, da vozilo pred menoj na cesti pravzaprav stoji. Ca. 300 evrov skode na motorju in pocena nartna kost pri meni, sopotnica je imela samo vizir popraskan (pustil sem motor zdrseti, da ne bi priletela v avto “direkt” – takorekoc nameren zdrs v padec).

Motor ni nic bolj nevaren od avtomobila. Pravzaprav je zaradi okretnosti bolj varno vozilo, saj se je z njim praviloma lazje izogniti nesreci. Nevarno pa je, ko do nesrece pride. Takrat pa je motorist manj zasciten in predvsem od okoliscin odvisno, kako jo bo odnesel.

Nekih urdanih statistik sicer ne poznam, a kolikor sem v svoji karieri poznal “izirajderjev”, so bile to praviloma manjse nezgode zaradi te ali one neprevidnosti (na obeh straneh), ali pa sploh nobenih nezgod.

Mojih 5 centov.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Nič nisi povedala, koliko je partner sta?. Koliko ima izkušenj z vožnjo z motorji? Kakšne motorje je doslej vozil? Če jih sploh je. Pa še bi se našlo. Na podlagi tega, in še marsičesa , se potem človek odloči: ali bo imel moror, kakšen motor itd.itd.
Vse je treba dobro razmislit, realno gledat na stvari. Motorizem ni hec- nesreč je ogromno.

Moj braco je bajker, športni motor. Nekaj že kot mulo, resno pa potem, ko so otroci zrasli. Tudi žena se z njim redno vozi. Ni nek divjak, lepo vozi in po pameti. Do sedaj dve nesreči, skoraj identični – avto ga je stisnil med sebe in zid / ograjo. Sploh prvič je bilo hudo, skoraj ostal brez noge. Pa se je naslednje leto spet veselo fural.

Je tudi v klubu in kolikor spremljam, nekje 1-2 na leto izgubijo. Glede nesreč ostalih (brez smrtnih izidov) pa ne vem, so pa zagotovo.

Jaz sem se skoraj vsa svoje dvajseta prevozila in kar se mene tiče, so problem – poleg hitrosti, ki je na prvem mestu – tudi vozniki, ki ne vedo, kaj motorist zmore in predvsem, česa NE zmore (zavorna pot etc).

Motorist je zelo zelo ranljiva kategorija. In vsakič mi je kar slabo, ko vidim kakega mulota in po možnosti še z mulko zadaj, v kratkih hlačah, morda kavbojkah, toliko da ima pas in čelado. Mater, en preprost padec pa bo šlo meso do kosti dol. Kaj šele kaj resnejšega.

To so zelo pomembne najosnovnejše stvari pred nakupom oz. pričetkom z vožnjami.

Hb, moj mož nima takih idej. Če pa bi jih imel, bi rekla tako. Dokler ni zadnji otrok pri kruhu, ga nimaš kaj srat z motorji. Otroci te rabijo in pika. Ko pa bodo otroci odšli od doma in bova ostala sama, pa ti ne bom več branila, če si boš še želel.
Pameti ima pa zadosti, da presodi, kako in kaj. In upam, da bi do takrat seveda najkasneje prišel k razumni odločitvi in nama skupaj raje privoščil kake lepe počitnice 🙂

Jaz sem obesil motociklizem na klin in moped rodal s prihodom prvorojenke. Pa ne zaradi nevarnosti, ki jo vsi tako poudarjate. Pac pa, er je to drag hobi, ki zahteva tudi svoj cas (in organizacijo). Majhni otroci in motor v primeru popotnistva ne gredo skupaj. Clovek ne more otrok kar pustiti “nekomu” za teden ali dva, niti “vsak vikend”.

Poleg varnosti bi jaz opozoril se na eno malenkost, ki se je nihce se ni dotaknil. To je ZELO drag hobi. Sam sem “mladcem” ponavadi dajal nasvet: ce si ne mores privoscit 100 evrov na vikend, si ne kupuj motorja. In mislim presneto resno…

Ce zgolj za primer vzamem izlet v Verono… je to ca. 700 km v obe smeri… Samo gorivo nanese ca. 50 evrov. K temu pristejmo se vsaj eno pizzo zanj in zanj => ca. 25 evrov. Kak sok in kak capuccino… in smo na 100 evrih.

K ceni mopeda je potrebno pristeti se zascitno obleko. Za poponike velja, da je treba imeti vsaj dva kompleta – spomladansko jesenskega, ki je bolj topel in poletnega, ki je malce lazji. Za oba to nanese tudi tam nekje okoli 3 do 5 tisocakov.

Ce bo moped cez zimo stal, je smiselno razmisliti tudi o stojalu v garazi, saj za gumo ni dobro, da moped stoji nekaj mesecev z vso tezo na “eni tocki”. Pri popotnikih je poleg rednega servisa na udaru poleg zadnje gume tudi veriga, Ce se clovek namerava vec voziti, je smiselno (v primeru “potovalnika”) namestiti tudi zascitno ogrodje, da v primeru zdrsa plastike ne trpijo takoj. Meni se je npr. moped na Krku v mestu Krk podrl, ker je asvalt popustil (pocil). => cisto navadna bukova ali hrastova descica velikostnega reda 10 x 10 x 2 cm je zelo dobrodosel pripomocek, ki naj bo ves cas v kovcku. 😉 Tudi povisano vetrobransko steklo zna biti zlata vredno.

Nekateri tukaj pravjo, naj zacne z mopedom nizje prostornine. Sam se ne strinjam povsem. Sploh, ce se bosta veliko vozila v dvoje. Bolj kot prostornina je bistveno pocutje za krmilom in sposobnost obvladovanja STOJECEGA jeklenega konjicka. Ali ga lahko brez tezav zmanevrira ugasnjenega na neravnem terenu (v kakem klancku npr.), itd. Bolj kot “kubiki” je torej pomembno, da je voznik v stanju obvladovati/manevrirati moped v celoti – s sopotnico zadaj – se preden ga prizge.

Pri potovalnikih je znano tudi to, da imajo ogromen ugrez (spredaj 15 cm +/-, sadaj 8 – 10 cm). Zato je bistveno, da preizkusita polno otovorjen moped pri mestn vozni, saj se ta lahko izkaze za veliko vecji izziv, kakor “relacijske voznje”. Zaviranja in pospesevanja v obmocju semaforjev, ko sopotnica pritisne od zadaj na voznika znajo biti pravi izziv za ramena in zapestja voznika.

:-)))

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Poznam kar nekaj motoristov in kolikor vidim, da če voziš pametno, boš prišel brez nesreč skoz.
Sicer pa si jaz želim motor že od najstniških let. Žal nikoli nisem imela partnerja, ki bi tudi imel to željo, tako da morda si ga pa kupim na stara leta:).
Je pa res tudi to, da sama ne vem, če je zadeva res primerna zame, ker imam rada brzino in se tudi v avtu prevečkrat spozabim in noga kar sama tišči na gas :). Sicer so me policaji kar dobro zdresirali (s kaznimi) in sem se ful umirila in sem sedaj kar skuliran voznik, spoštujem omejitve (razen na AC, priznam), ampak če bi pa začutila, kaj motor zmore in tiste pospeške …. evo, ne dam sama zase roke v ogenj, kaj bi me popadlo, ko bi začutila tiste pospeške 🙂

Zelen čisto frišen motorist….. hja, najtežja so prva 3-4 leta ko dobiš dovolj izkušenj. Sam imam sicer cca 30 let za sabo na motorju pa me še vedno presenetijo kaki čudni momenti. Če ima glavo na mestu IN ČE BO PREDVIDEVAL TER KOMPENZIRAL NAPAKE DRUGIH ter vozil defenzivno bo čisto OK prišel skozi brez kakih padcev ipd. Pazi pa se naj sedaj nove kategorije avtomobilistov “mobitel zombiji”… SMSanje po telefonu, neskoncentrirani in ti hitro zapelje predaleč v križišče pol si pa tam. Tega je zadnje čase žal res ogromno.

Kater motor. NIKAKOR nekaj težkega in divjega. Za kako leto dve da si pridobi izkušnje bi bil dober kak Suzuki V-strom 650. Endura, udobna za dva, enostavna za vozit…. morda še kaka Honda Daeuville, Yamaha TDM samo ta že kar sune. Po možnosti vsaj 1. motor z ABS-om.

Po kakih dveh letih pa karkoli razen še vedno ne kakih sport motorjev. Tam pa rabiš kar precej izkušenj da ne narediš bedarije.

Aja pa opremo ne pozabita. TU SE PA NE ŠPARA !!! dober kombinezon te osuši za 800-1000 eur. Pa še čelada ene 300-500, škornji 200-300, rokavice 100+. Te robe se na koncu nabere za eno osebo glih za ene toliko kot košta motor. Vseeno pa obvoz od kake robe ala Hofer/Lidl ipd.

Takoj v začetku posta piše da motorja mož ni nikoli vozil.

Izkušnje so pa ravno tiste ki največ veljajo. Ni namreč dovolj da voziš počasi, ampak moraš pozorno spremljati promet in dogajanje okoli sebe (izsiljevanje prednosti, pesek na cesti itd itd)

New Report

Close