Forum: Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Vožnja hybrida

Nova tema
Default avatar boem 19 Mar 2017 20:23

Pozdravljeni!

Kupujem nov avto in razmišljam o hybridu, pa me zanima, kako je treba tak avto vozit, da se ga splača imet - da je poraba bencina in elektrike optimalna. Je treba vozit bolj umirjeno, nežno dodajati plin, ali ni razlike, če se ga vozi bolj "poskočno"? No, mogoče malo čudno sprašujem, ker verjetno je za vsak avto bolje, da se ga vozi umirjeno, ampak zanima me, če velja za hybrid kakšna posebnost, glede na to, da je to čisto drugačen motor od navadnega, in ga še nisem imela. Nisem pa ravno umirjen voznik. Kjer razmere na cestah dopuščajo, mi noga rada postane težka. :)

Baje da je hybrida dobro voziti na daljše proge in po mestu, torej čim bolj kombinirano, ker da se na daljše proge (po avtocesti) vozi na bencin in obenem polni baterijo, po mestu pa se vozi samo na električni pogon. Je to res? Če je, potem je hybrid zame, ker dejansko vozim vsak dan po mestu, 2x na teden pa se peljem dlje, po AC.

Kakršenkoli nasvet strokovnjaka je dobrodošel.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar AlesP. 21 Mar 2017 09:08

boem napisal:Prikaži citat
Pozdravljeni!

Kupujem nov avto in razmišljam o hybridu, pa me zanima, kako je treba tak avto vozit, da se ga splača imet - da je poraba bencina in elektrike optimalna. Je treba vozit bolj umirjeno, nežno dodajati plin, ali ni razlike, če se ga vozi bolj "poskočno"? No, mogoče malo čudno sprašujem, ker verjetno je za vsak avto bolje, da se ga vozi umirjeno, ampak zanima me, če velja za hybrid kakšna posebnost, glede na to, da je to čisto drugačen motor od navadnega, in ga še nisem imela. Nisem pa ravno umirjen voznik. Kjer razmere na cestah dopuščajo, mi noga rada postane težka. :)

Baje da je hybrida dobro voziti na daljše proge in po mestu, torej čim bolj kombinirano, ker da se na daljše proge (po avtocesti) vozi na bencin in obenem polni baterijo, po mestu pa se vozi samo na električni pogon. Je to res? Če je, potem je hybrid zame, ker dejansko vozim vsak dan po mestu, 2x na teden pa se peljem dlje, po AC.

Kakršenkoli nasvet strokovnjaka je dobrodošel.


Moja izkušnja s hibridi je sledeča:
Ne glede na stil vožnje, v vsakem primeru malce pomaga elektrika, je pa res, da bo poraba manjša, če se upoštevajo nekatera pravila. Na primer ustrezno (daljše) zaviranje pred semaforjem, vožnja v Eco mode programu (umirjena vožnja z nižjimi obrati - manj dinamična) ... Ja, za enkrat je tako, da je ob umirjeni vožnji največji potencial hibrida.

Mislim, da bo kakšna testna vožnja s hibridom pokazala ali so vaša pričakovanja upravičena ali ne.

_____________
Izvršni urednik portala Avto.Over.Net

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar boem 22 Mar 2017 22:38

Aleš, hvala za odgovor. Ja, sem tudi sama že pomislila, da bi se zmenila za testno vožnjo. :)

Še nekaj me zanima:
Sedaj vozim avtomatika, in pri 10-ih letih in 130.000 km je šla sklopka. Meni se zdi nekam zgodaj za tako okvaro pri teh letih in teh km. A ni? Sprašujem se, če sem mogoče jaz narobe vozila avtomatika, da sem tako hitro skurila sklopko. Je možno, da avtomatiku škodi, če skozi držiš na plin, tudi takrat, kadar on menja prestavo? Je treba pri menjavi prestave malo spustit plin, tako kot pri navadnem menjalniku, ko pritisneš na sklopko in hkrati spustiš plin? Jaz namreč skozi držim plin tam nekje od 1/3 do 1/4 ali še manj, odvisno od hitrosti oziroma pospeševanja.
Sprašujem, ker ima tudi hybrid avtomatski menjalnik in ne bi rada še novega avta uničevala. :)

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar AlesP. 23 Mar 2017 13:33

boem napisal:Prikaži citat
Aleš, hvala za odgovor. Ja, sem tudi sama že pomislila, da bi se zmenila za testno vožnjo. :)

Še nekaj me zanima:
Sedaj vozim avtomatika, in pri 10-ih letih in 130.000 km je šla sklopka. Meni se zdi nekam zgodaj za tako okvaro pri teh letih in teh km. A ni? Sprašujem se, če sem mogoče jaz narobe vozila avtomatika, da sem tako hitro skurila sklopko. Je možno, da avtomatiku škodi, če skozi držiš na plin, tudi takrat, kadar on menja prestavo? Je treba pri menjavi prestave malo spustit plin, tako kot pri navadnem menjalniku, ko pritisneš na sklopko in hkrati spustiš plin? Jaz namreč skozi držim plin tam nekje od 1/3 do 1/4 ali še manj, odvisno od hitrosti oziroma pospeševanja.
Sprašujem, ker ima tudi hybrid avtomatski menjalnik in ne bi rada še novega avta uničevala. :)


Kaj je bil razlog za menjavo sklopke po 10 ne bi vedel, lahko pa rečem, da so novejši avtomobili danes s precej boljšimi samodejnimi menjalniki, z manj porabe goriva in definitivno pri teh ni potrebno spuščati plina med tem, ko sistem sam prestavi.

Mislim, da so večje težave pri tem, kako se uporablja samodejni menjalnik. Npr. prestava N se uporablja zelo redko (avto mora biti pri miru, avtopralnica ali na križišču), tudi v P se da samo takrat, ko je avto čisto pri miru in 99,9 % časa je prestava v D.

Sem že slišal, da nekateri prestavo N uporabljajo, ko gredo po klancu navzdol, da bi privarčevali gorivo in podobne neumnosti.

_____________
Izvršni urednik portala Avto.Over.Net

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Default avatar boem 24 Mar 2017 16:47

AlesP. napisal:Prikaži citat
boem napisal:Prikaži citat
Aleš, hvala za odgovor. Ja, sem tudi sama že pomislila, da bi se zmenila za testno vožnjo. :)

Še nekaj me zanima:
Sedaj vozim avtomatika, in pri 10-ih letih in 130.000 km je šla sklopka. Meni se zdi nekam zgodaj za tako okvaro pri teh letih in teh km. A ni? Sprašujem se, če sem mogoče jaz narobe vozila avtomatika, da sem tako hitro skurila sklopko. Je možno, da avtomatiku škodi, če skozi držiš na plin, tudi takrat, kadar on menja prestavo? Je treba pri menjavi prestave malo spustit plin, tako kot pri navadnem menjalniku, ko pritisneš na sklopko in hkrati spustiš plin? Jaz namreč skozi držim plin tam nekje od 1/3 do 1/4 ali še manj, odvisno od hitrosti oziroma pospeševanja.
Sprašujem, ker ima tudi hybrid avtomatski menjalnik in ne bi rada še novega avta uničevala. :)


Kaj je bil razlog za menjavo sklopke po 10 ne bi vedel, lahko pa rečem, da so novejši avtomobili danes s precej boljšimi samodejnimi menjalniki, z manj porabe goriva in definitivno pri teh ni potrebno spuščati plina med tem, ko sistem sam prestavi.

Mislim, da so večje težave pri tem, kako se uporablja samodejni menjalnik. Npr. prestava N se uporablja zelo redko (avto mora biti pri miru, avtopralnica ali na križišču), tudi v P se da samo takrat, ko je avto čisto pri miru in 99,9 % časa je prestava v D.

Sem že slišal, da nekateri prestavo N uporabljajo, ko gredo po klancu navzdol, da bi privarčevali gorivo in podobne neumnosti.


Moj sedanji ima na menjalniku samo R, N in E (za rikverc, za ročno prestavljanje in za samodejno). Torej bo v novem tudi to čisto drugače in se bom morala naučiti uporabljati novi samodejni menjalnik. :p

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh