FSI in navadni bencin
FSI je atmosferski agregat z direktim vbrigom goriva v izgorevalno komoro preko injektorjev.
Tule najdeš razlago: Vaš link
FSI je zato učinkovitejši kot navadni atmosferci, pri katerih se vbrizg vrši v predizgorevalno komoro ali sesalni vod, oz. še pred sesalnim ventilom.
FSI je atmosferski agregat z direktim vbrigom goriva v izgorevalno komoro preko injektorjev.
Tule najdeš razlago: Vaš link
FSI je zato učinkovitejši kot navadni atmosferci, pri katerih se vbrizg vrši v predizgorevalno komoro ali sesalni vod, oz. še pred sesalnim ventilom.[/quote]
ima navaden bencin tud injektorje tko kot fsi
FSI je atmosferski agregat z direktim vbrigom goriva v izgorevalno komoro preko injektorjev.
Tule najdeš razlago: Vaš link
FSI je zato učinkovitejši kot navadni atmosferci, pri katerih se vbrizg vrši v predizgorevalno komoro ali sesalni vod, oz. še pred sesalnim ventilom.[/quote]
ima navaden bencin tud injektorje tko kot fsi[/quote]
Bencih je tista tekočina, ki jo natočiš v rezevoar. Injektorji so del avta!
a tako, potem se ne razlikuje čisto nič od navadnega bencinarja, samo, da ima direktni vbrizg.[/quote]
Razlika je ogromna. Med drugim tudi v tem, da gre za visokotlačni vbrizg goriva…[/quote]
na tole se ne razumem prov velik
zgrajen je isto kot navadni bencinar, samo noter v motorju drugače deluje.
a ima injektorje tako kot vsak bencin, ima pumpo kot vsak bencin…
Razlika je ogromna. Med drugim tudi v tem, da gre za visokotlačni vbrizg goriva…[/quote]
na tole se ne razumem prov velik
zgrajen je isto kot navadni bencinar, samo noter v motorju drugače deluje.
a ima injektorje tako kot vsak bencin, ima pumpo kot vsak bencin…[/quote]
aja pa ketno ima namesto verige to je to, gotovo edina razlika.